Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD)

277 posts, 94789 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19 20
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) andrei11

Si atunci ce facem, o lasam asa ? Iti spun categoric,  cum eu evit centura Nord ( si ) din acesta cauza o evita multi ca si mine. Si as folosi-o de multe ori ! Am treaba multa in zona aceea.
Bine ca au rezolvat cu Stefanestiul / Tunari ca pana acum ca sa intri in centura cu stanga iti trebuia mult sânge rece si se lasa de multe ori cu victime.
shoppy wrote:
A da, solutia cu grinzi transversale mai late decat tablierul, ai dreptate.

Da, exact, nu mai fac nicio schita, asta e solutia.

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) shoppy

Exista un moment in care ultra-efcientizara unei intersectii nu mai este viabila, solutii ingineresti sunt prea scumpe si urmarile sunt atragerea a prea mult trafic care nu face decat sa blocheze intersectiile vecine, cred ca in cazul acestei intersectii momentul a fost atins.
De aceea mai utila este oferirea de alternative, acea intersectie se blocheaza pentru ca multi fac stanga, si multi fac stanga din lipsa de alternative, ca DN1B este departe iar Tunariul DJ200B este tot departe si se merge greu prin Pipera(care mai nou si pe aceea am vazut-o blocata de la Vacarescu pana la Erou Iancu Nicolae), de aceea ar trebuii sa militam pentru Avionului - CB si Poligrafiei - CB la PMB si pentru A0 la CNADNR.

Lucrarile astea (Avionului - CB, Poligrafiei - CB si A0) sunt mult mai usor de argumentat atat ca avantaje cat si ca, complexitate / costuri, eu cred ca oricum se vor face, deci mai bine sa militam sa se faca mai repede, decat sa militam pentru un pasaj lung de 1km si supratraversand alt pasaj; si inca un argument, in zona acea tot o sa mai vina acelasi minister sa bage "metrău" cu o statie fix acolo, deci o sa vrea intai sa o termine pe aia si dupaia sa se mai gandeasca la pasaje fanteziste.

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) andrei11

:lol:
Mai ieftini iesi cu pasajul propus de mine decat cu strapungerile acelea...
Atunci francezii de ce nu-si desfiinteaza Peripheriq-ul lor ? Sa-l declare site arheologic.

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) shoppy

Daaa, dupa ce o sa construiasca aia statia de metrou de acolo adica langa rampa pasajului existent te trezesti ca trebuie sa sari si DN-ul si metroul cu aceeasi deschidere, deci Grozavestiul cocotat de 3 ori mai sus, si asta ca sa dubleze un pasaj existent, pe o sosea care o sa ajunga sa aiba un giratoriu la fiecare 2km, si care nu ofera nici o alternativa in plus la toti aia de blocheaza DN1, mai repede termina A0.

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) dr4qul4

Variante ieftine pentru DNCB:
GIratoriu intoarcere:


Giratoriu intoarcere + intrare/iesire doar prin dreapta:



Si varianta ceva mai scumpa, care necesita un tunel pe sensul exterior al centurii.



Bineinteles, ca tot ne plac noua giratoriile, putem tranti unul in loc de acele bretele care se intersecteaza.

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) danutzu_2910

Poza pe care ai pus-o este de la intStefanesti cu DNCB. De ceva timp e rezolvata intersectia asta cu un giratoriu constructie definitiva.
Idem si laTunari. E un giratoriu cu bidoane.

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) andrei11

Sensgiratoriul de intoarcere  -> imi place ca si idee, celuilalt nu-i găsesc logica...
La Tunari tot cu bidoane e ? Ce mai asteapta ?

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) TibiV

Sa se obisnuiasca soferii cu noua configuratie...

Este mai putin "șifonant" (sau "șifonator" ?...) sa intri in bidoane din plastic decat in betonul definitiv... ;)

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) andrei11

Da, dar am impresia ca a trecut ( deja ) mai mult de jumatate de an de << improvizatie >>.

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) TibiV

Fix jumatate de an.

8 octombrie 2016...
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=258&t=2888&start=175#p220273
danutzu_2910 wrote:
Deocamdata, la Tunari avem un giratoriu cu ... bidoane de plastic.
Bun si asta pana una alta.

https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=258&t=2888&start=175#p220385
panzer01 wrote:
L-am fotografiat eu Vineri:


 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) dr4qul4

Faptul ca avem un giratoriu nu inseamna ca nu-l putem imbunatatii.
Giratoriul de intoarcere desenat de mine are marele avantaj ca nu obstructioneaza directia inainte, asa cum va face giratoriul de intoarcere dintre DN1 si DN1A.
Cel de-al 2-lea are 3 zone: centrul este pentru intoarcere, apoi avem benzi pentru directia inainte, care se intersecteaza cu nimic altceva si in exterior avem intrari/iesiri doar spre dreapta. Ar merge folosit la intersectiile cu drumuri secundare, in locul giratoriilor clasice. Implica putin ocol (pana la urmatorul giratoriu) atunci cand vrei sa virezi la stanga, dar parca  mai bine decat ce avem acum.
Varianta cu tunel doar pentru sensul exterior mi se pare ca se poate aplica in zonele in care avem deja pasaje, iar CF este lipita de DNCB. Nu e vorba numai de Stefanesti. Poate fi si la intersectiile cu DN1, DN2, DN3, A2, DN6. Decat sa faci inca un pasaj cu 4 benzi peste actualul pasaj, mai bine faci "o groapa cu capac" pe un singur sens.

Ideal ar fi daca tunelul ar avea loc intre pilele pasajelor. Daca nu are, atunci situatia se complica (la DN6 sigur are loc pentru ca avem 30 d m si est perpendicular pe DNCB, la A2 nu sunt atat de sigur).
Sensurile giratorii simple nu sunt o solutie pentru drumuri atat de circulate ca DNCB.

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) andrei11

Vezi ca solutia a fost descrisa in amanunt de mine fix anul trecut cam pe vremea asta. Aici

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) mindmasster

Normal ca este cea mai eleganta pe 3 nivele dar noi nu suntem in stare sa facem un giratoriu , noi il facem din bidoane.

Imi e asa o scarba de fiecare de data cand merg pe DNCB.  :oops: si imi aduc aminte de M0 de la Budapesta. Suntem la ani lumina departe de "vecinii"

 


Re: Tronsonul Chitila - Voluntari (NORD) dr4qul4

Nu stiu daca poti face un tunel cu 4 benzi pe sub un pasaj existent. Trebuie ca pasajul sa aiba o deschidere imensa sau 2 deschideri mari.
Solutia ta este cu siguranta cea mai buna pentru locurile unde nu exista pasaj (Popesti, Berceni, Domnesti). Mult mai buna decat giratoriile suspendate.
Dar este si ca mai scumpa.
Pana una alta, noi nu suntem in stare sa facem benzi dedicate la sol, sau sa mutam axul drumului.

 


Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19 20
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 421061 posts in 5245 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use