Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1638 posts, 455891 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
andrei11
Confirm, in cele 2 intersectii trebuie sa ai sange-n tine. Mai ales daca ai de-a face zilnic cu "stânga"
Confirm, in cele 2 intersectii trebuie sa ai sange-n tine. Mai ales daca ai de-a face zilnic cu "stânga"
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
danutzu_2910
Da, la ambele ai pila podului ca iti obtureaza vizibilitatea....
Criminal...
L-as incadra pe proiectant la "crima cu premeditare". imi pare rau pentru el (echipa de proiectare)
Da, la ambele ai pila podului ca iti obtureaza vizibilitatea....
Criminal...
L-as incadra pe proiectant la "crima cu premeditare". imi pare rau pentru el (echipa de proiectare)
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
misterr
La noi la firmă (care facem zilnic traseul ăsta) e o dispută (inclusiv printre șoferi, și avem 7 șoferi profesioniști!) netranșată încă, dacă la intersecțiile respective ai voie să întorci direct, sau trebuie să faci sensul giratoriu, în condițiile în care nu există nici un indicator „întoarcerea interzisă”, iar drumul nu este autostradă, oricît au insistat unii cu „regimul de autostradă” (din același motiv, drumurile laterale intră și ies direct în centură, fără bandă de accelerare / decelerare).
La noi la firmă (care facem zilnic traseul ăsta) e o dispută (inclusiv printre șoferi, și avem 7 șoferi profesioniști!) netranșată încă, dacă la intersecțiile respective ai voie să întorci direct, sau trebuie să faci sensul giratoriu, în condițiile în care nu există nici un indicator „întoarcerea interzisă”, iar drumul nu este autostradă, oricît au insistat unii cu „regimul de autostradă” (din același motiv, drumurile laterale intră și ies direct în centură, fără bandă de accelerare / decelerare).
- Iulika0069
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
Iulika0069
Intersectia Stefanesti cu DNCB trebuia de mult rezolvata cu drum direct intre A si B http://goo.gl/maps/QxtNp + giratoriu la intersectie cu strada Stefanesti
Dar prostia si incompetenta si indolenta celor responsabili (dar care isi iau salariul de la stat degeaba) isi spun cuvantul..
Intersectia Stefanesti cu DNCB trebuia de mult rezolvata cu drum direct intre A si B http://goo.gl/maps/QxtNp + giratoriu la intersectie cu strada Stefanesti
Dar prostia si incompetenta si indolenta celor responsabili (dar care isi iau salariul de la stat degeaba) isi spun cuvantul..
- danutzu_2910
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
danutzu_2910
@misterr
Nu pot sa cred ca un sofer profesionist sustine ideea ca poate sa intoarca direct fara a mai trece prin giratoriu....
@misterr
Nu pot sa cred ca un sofer profesionist sustine ideea ca poate sa intoarca direct fara a mai trece prin giratoriu....
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
Goldmund
Da, intr-adevar un articol bun al celor de hotnews,dar sa nu uitam cati citesc publicatiile pe net...E adevart ca ziaristii au criticat prea putin, sporadic si anemic acel proiect de modernizare a DNCB-Nord, iar noi aici si pe alte furumuri am criticat de mult, chiar dupa inaugurare...toate punctele catastrofale ale DNCB 'reabilitata'. Ma intreb daca proiectantii au habar ce se petrece peste tot in orasele din UE, cum arata o sosea de centura a unei capitale. Unii scriau ca va fi un bulevard, iar A0 va fi adevarata centura. Fals! Adevarata centura va ramane o mie de ani DNCB, cu zecile de mii de camioane/zilnic(ce bulevard sa devina cu zonele industriale uriase?!?), iar A0 nu va fi gata in urmatorii 5 ani, garantat. Adica, si in anul 2020 orasul Bucuresti sa ramana cu o centura rutiera de rasul lumii??
Daca DNCB va fi transformata intr-o autostrada moderna(odata) sau ca va ramane ce este, un esec modernizat, asta este. Sper doar ca 'proiectantii' sa rezolve pe viitoarele tronsoane macar nodurile rutiere ca lumea, macar acum.
singura rezolvare pentru cele trei intersectii catastrofal rezolvate, Tunari, Stefanesti cu DNCB ar ramane tunel pentru fiecare nod rutier pe axa DNCB, iar pentru intersectia cu DN1 si DNCB un sens giratoriu peste DN1.
Da, intr-adevar un articol bun al celor de hotnews,dar sa nu uitam cati citesc publicatiile pe net...E adevart ca ziaristii au criticat prea putin, sporadic si anemic acel proiect de modernizare a DNCB-Nord, iar noi aici si pe alte furumuri am criticat de mult, chiar dupa inaugurare...toate punctele catastrofale ale DNCB 'reabilitata'. Ma intreb daca proiectantii au habar ce se petrece peste tot in orasele din UE, cum arata o sosea de centura a unei capitale. Unii scriau ca va fi un bulevard, iar A0 va fi adevarata centura. Fals! Adevarata centura va ramane o mie de ani DNCB, cu zecile de mii de camioane/zilnic(ce bulevard sa devina cu zonele industriale uriase?!?), iar A0 nu va fi gata in urmatorii 5 ani, garantat. Adica, si in anul 2020 orasul Bucuresti sa ramana cu o centura rutiera de rasul lumii??
Daca DNCB va fi transformata intr-o autostrada moderna(odata) sau ca va ramane ce este, un esec modernizat, asta este. Sper doar ca 'proiectantii' sa rezolve pe viitoarele tronsoane macar nodurile rutiere ca lumea, macar acum.
singura rezolvare pentru cele trei intersectii catastrofal rezolvate, Tunari, Stefanesti cu DNCB ar ramane tunel pentru fiecare nod rutier pe axa DNCB, iar pentru intersectia cu DN1 si DNCB un sens giratoriu peste DN1.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
ADY881
Am vazut ca o intersectie de gen vor sa faca si la prel.Ghencea, respectiv=> ca majoritatea vor fi asa, niste giratorii suspendate, insa totul se complica= scumpeste inutil, exista o solutie mult mai ieftina de a organiza sensurile DNCB+ CF in asa fel incat sa nu se incurce CF cu DNCB,
solutia e simpla in locul solutiei de azi(DNCB sens+ DNCB sens opus +CF) sa se treaca CF pe centru (cu spatii necesare pentru viitoarele statii) si sa avem noua configuratie(DNCB sens+ CF +DNCB sens opus),iar nodurile ar putea fi construite cu 1 pod:
In afara de costul redus al nodului, el ar mai avea avantajul ca are legatura directa atat pe DNCB cat si pe artera ce intra in oras(in cazul proiectului facut de primarie ai giratoriu de parcurs + varinta propusa de mine prevede expansiunea TP(RATB) in viitoarea zona metropolitana si creearea in noduri a unor statii intermodale, intre linia CFR de centura si viitoarele linii RATB.
Am vazut ca o intersectie de gen vor sa faca si la prel.Ghencea, respectiv=> ca majoritatea vor fi asa, niste giratorii suspendate, insa totul se complica= scumpeste inutil, exista o solutie mult mai ieftina de a organiza sensurile DNCB+ CF in asa fel incat sa nu se incurce CF cu DNCB,
solutia e simpla in locul solutiei de azi(DNCB sens+ DNCB sens opus +CF) sa se treaca CF pe centru (cu spatii necesare pentru viitoarele statii) si sa avem noua configuratie(DNCB sens+ CF +DNCB sens opus),iar nodurile ar putea fi construite cu 1 pod:
In afara de costul redus al nodului, el ar mai avea avantajul ca are legatura directa atat pe DNCB cat si pe artera ce intra in oras(in cazul proiectului facut de primarie ai giratoriu de parcurs + varinta propusa de mine prevede expansiunea TP(RATB) in viitoarea zona metropolitana si creearea in noduri a unor statii intermodale, intre linia CFR de centura si viitoarele linii RATB.
- danielstan
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
danielstan
Ai externalizat costurile unei astfel de intersectii:
- ea presupune si construirea a 2 poduri hobanate pentru traversarea caii ferate cu bucata de centura din interiorul Bucurestiului (solutie asemanatoare cu podul hobanat de la Otopeni de pe centura)
Cum stam cu costurile acum?
Ai externalizat costurile unei astfel de intersectii:
- ea presupune si construirea a 2 poduri hobanate pentru traversarea caii ferate cu bucata de centura din interiorul Bucurestiului (solutie asemanatoare cu podul hobanat de la Otopeni de pe centura)
Cum stam cu costurile acum?
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
ADY881
Am uitat sa precizez, pe tot perimetrul DNCB ar trebui sa fie schema asta DNCB sens+ DNCB sens opus +CF, iar de aceea ce e la Otopeni si de giratoriul neinspirat de la intersectia cu A3 nu ar fi nevoie.
Cam asa ar trebui reorganizat tot DNCB-ul:
danielstan wrote:
Ai externalizat costurile unei astfel de intersectii:
- ea presupune si construirea a 2 poduri hobanate pentru traversarea caii ferate cu bucata de centura din interiorul Bucurestiului (solutie asemanatoare cu podul hobanat de la Otopeni de pe centura)
Cum stam cu costurile acum?
Am uitat sa precizez, pe tot perimetrul DNCB ar trebui sa fie schema asta DNCB sens+ DNCB sens opus +CF, iar de aceea ce e la Otopeni si de giratoriul neinspirat de la intersectia cu A3 nu ar fi nevoie.
Cam asa ar trebui reorganizat tot DNCB-ul:
- bogdan10
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
bogdan10
Costurile cu exproprierile ar fi foarte mari. In ultimii 10 ani toate constructiile de pe actuala zona unde se efectueaza lucrari pt. largirea CB au retragere suficienta care sa asigure extinderea centurii la 2 benzi pe sens. De cealalta parte a CF sunt in general prorpietati private pana la limita de siguranta necesara CF. Ar fi trebuit despagubiti foarte multi proprietari ca sa se efectueze largirea centurii pe partea care ai propus-o tu.
ADY881 wrote:
Am uitat sa precizez, pe tot perimetrul DNCB ar trebui sa fie schema asta DNCB sens+ DNCB sens opus +CF, iar de aceea ce e la Otopeni si de giratoriul neinspirat de la intersectia cu A3 nu ar fi nevoie.
Cam asa ar trebui reorganizat tot DNCB-ul:
Costurile cu exproprierile ar fi foarte mari. In ultimii 10 ani toate constructiile de pe actuala zona unde se efectueaza lucrari pt. largirea CB au retragere suficienta care sa asigure extinderea centurii la 2 benzi pe sens. De cealalta parte a CF sunt in general prorpietati private pana la limita de siguranta necesara CF. Ar fi trebuit despagubiti foarte multi proprietari ca sa se efectueze largirea centurii pe partea care ai propus-o tu.
- ADY881
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
ADY881
1) In proprietatea privata intra nu doar constructiile(blocurile, halele...) ci si terenurile, ma indoiesc ca nu a fost nevoie de exproprieri pe segmentul largit
2)Chiar daca ar fi nevoie de niste exproprieri, pentru a creea niste noduri functionale(nu giratoriile de la A3 sau DN1, sau viitoarele suspendate), nu e jertfa prea mare
3)pe segmentele refacute, pentru a evita exproprieri noi, se poate schimba locatia unui sens cu CF(oricum la un moment dat va fi nevoie sa reabilitam si CF de centura).
4)Nodurile cu giratorii au o capapacitate limitata de absorbtie traficului + pe axele unde sunt giratorii se va frana traficul, in viitor odata cu finisarea inelului traficul pe centura va creste, si aceste intersectii vor creea probleme.
bogdan10 wrote:
Costurile cu exproprierile ar fi foarte mari. In ultimii 10 ani toate constructiile de pe actuala zona unde se efectueaza lucrari pt. largirea CB au retragere suficienta care sa asigure extinderea centurii la 2 benzi pe sens. De cealalta parte a CF sunt in general prorpietati private pana la limita de siguranta necesara CF. Ar fi trebuit despagubiti foarte multi proprietari ca sa se efectueze largirea centurii pe partea care ai propus-o tu.
1) In proprietatea privata intra nu doar constructiile(blocurile, halele...) ci si terenurile, ma indoiesc ca nu a fost nevoie de exproprieri pe segmentul largit
2)Chiar daca ar fi nevoie de niste exproprieri, pentru a creea niste noduri functionale(nu giratoriile de la A3 sau DN1, sau viitoarele suspendate), nu e jertfa prea mare
3)pe segmentele refacute, pentru a evita exproprieri noi, se poate schimba locatia unui sens cu CF(oricum la un moment dat va fi nevoie sa reabilitam si CF de centura).
4)Nodurile cu giratorii au o capapacitate limitata de absorbtie traficului + pe axele unde sunt giratorii se va frana traficul, in viitor odata cu finisarea inelului traficul pe centura va creste, si aceste intersectii vor creea probleme.
- bogdan10
-
Posted:
-
Re: Discutii generale - partea a II a
bogdan10
1) E normal ca in despagubiri sa intre atat terenul cat si constructia de pe acel teren care urmeaza a fi expropiat. Tocmai de aceea am afirmat ca in ultimii 10 ani prin autorizatia de construire emisa de fiecare primarie pe raza careia se afla terenul de pe marginea centurii, s-a urmarit ca retragerile pt. constructii sa fie mai mari fata de actuala centura, astfel incat sa nu mai fie nevoie sa se acorde despagubiri si pt. cladiri (cresc costurile despagubirilor si implicit suma totala alocata acestui proiect). In felul acesta s-a micsorat POT-ul terenului. Exista insa si contructii mai vechi care se afla aproape de centura si care urmeaza a fi expropiate.
3) Pentru relocarea terasamentului liniei CF de centura de pe amplasamentul actual, sunt necesare costuri mult mai mari decat reabilitarea actualului terasament! De asemenea si aceasta varianta implica exproprieri ca si in cazul realizarii variantei propuse de tine in schita de mai sus. In plus, prin relocarea terasamentului liniei CF, este necesara o zona de protectie mult mai mare in lateralul ei decat la o sosea, deci implicit teren mai mult de expropiat care va creste in final costurile realizarii obiectivului de investitii!
ADY881 wrote:
1) In proprietatea privata intra nu doar constructiile(blocurile, halele...) ci si terenurile, ma indoiesc ca nu a fost nevoie de exproprieri pe segmentul largit
...
3)pe segmentele refacute, pentru a evita exproprieri noi, se poate schimba locatia unui sens cu CF(oricum la un moment dat va fi nevoie sa reabilitam si CF de centura).
...
1) E normal ca in despagubiri sa intre atat terenul cat si constructia de pe acel teren care urmeaza a fi expropiat. Tocmai de aceea am afirmat ca in ultimii 10 ani prin autorizatia de construire emisa de fiecare primarie pe raza careia se afla terenul de pe marginea centurii, s-a urmarit ca retragerile pt. constructii sa fie mai mari fata de actuala centura, astfel incat sa nu mai fie nevoie sa se acorde despagubiri si pt. cladiri (cresc costurile despagubirilor si implicit suma totala alocata acestui proiect). In felul acesta s-a micsorat POT-ul terenului. Exista insa si contructii mai vechi care se afla aproape de centura si care urmeaza a fi expropiate.
3) Pentru relocarea terasamentului liniei CF de centura de pe amplasamentul actual, sunt necesare costuri mult mai mari decat reabilitarea actualului terasament! De asemenea si aceasta varianta implica exproprieri ca si in cazul realizarii variantei propuse de tine in schita de mai sus. In plus, prin relocarea terasamentului liniei CF, este necesara o zona de protectie mult mai mare in lateralul ei decat la o sosea, deci implicit teren mai mult de expropiat care va creste in final costurile realizarii obiectivului de investitii!
📖 Pagination options