Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1638 posts, 455078 views
📖 Pagination options
- paca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
paca
Intradevar, intersectia asta de la Tunari e stresanta. Si eu evit sa fac stanga acolo.
Cum bine zici, la noi limitarile de viteza sunt in general ignorate, asa ca orice solutie care presupune traversarea DNCB mi se pare riscanta.
De asta mi se pare mai sfanta o solutie in care sunt fortati sa incetineasca. In cazul unui giratoriu nu e doar faptul ca ai "cedeaza", importanta e si curba. Daca drumul nu mai e drept si trebuie sa ocolesti movila de pamant din mijloc, nu mai treci cu 100 Km/h prin intersectie.
Intradevar, intersectia asta de la Tunari e stresanta. Si eu evit sa fac stanga acolo.
Cum bine zici, la noi limitarile de viteza sunt in general ignorate, asa ca orice solutie care presupune traversarea DNCB mi se pare riscanta.
De asta mi se pare mai sfanta o solutie in care sunt fortati sa incetineasca. In cazul unui giratoriu nu e doar faptul ca ai "cedeaza", importanta e si curba. Daca drumul nu mai e drept si trebuie sa ocolesti movila de pamant din mijloc, nu mai treci cu 100 Km/h prin intersectie.
- rocklee
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
rocklee
Imi place foarte mult aceasta solutie prezentata de Andrei 11
Cred ca este cea mai buna solutie pentru intersectia Tunari
download/file.php?id=123286
Imi place foarte mult aceasta solutie prezentata de Andrei 11
Cred ca este cea mai buna solutie pentru intersectia Tunari
download/file.php?id=123286
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Florinds
Andrei, dar visator mai esti.
Astazi, la intersectia dintre Matei Basarab si Dem Teodorescu am vazut in loc de bordura dinspre gradina niste pietre aranjate in linie dreapta. Dupa o reparatie, se astupa cu beton si nu cu asfalt...Tu vrei pasaj subteran si suprateran in acelasi loc, nu oricum. ))
Andrei, dar visator mai esti.
Astazi, la intersectia dintre Matei Basarab si Dem Teodorescu am vazut in loc de bordura dinspre gradina niste pietre aranjate in linie dreapta. Dupa o reparatie, se astupa cu beton si nu cu asfalt...Tu vrei pasaj subteran si suprateran in acelasi loc, nu oricum. ))
- panzer01
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
panzer01
Intre timp termenul de finalizare s-a dus in 2017, trimestrul 1. Cititi cu atentie. Au reusit sa il introduca pe fonduri europene. Ce nu imi dau seama eu pentru ca nu pot citi proiecte tehnice in detaliu, este ce mai au de facut de le trebuie inca 1 an.
Citat de pe forumul colegilor de la PUM:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?to...#msg116456
Interesant este ca CNADNR nu face nimic cu oamenii lui: din acest status observam ca au nevoie de o firma privata sa le faca "intocmirea documentatiei de atribuire".
PS: am tot mutat si editat mesajul. Gata, am terminat cu el.
Intre timp termenul de finalizare s-a dus in 2017, trimestrul 1. Cititi cu atentie. Au reusit sa il introduca pe fonduri europene. Ce nu imi dau seama eu pentru ca nu pot citi proiecte tehnice in detaliu, este ce mai au de facut de le trebuie inca 1 an.
Citat de pe forumul colegilor de la PUM:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?to...#msg116456
Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2-A2:Sectiunea A1- DN 7, procent fizic realizat 47.00% (aprilie 47.00 %)
Data estimata de finalizare trimestrul I 2017. Au fost prelungite/reinnoite Autorizatiile de
Construire aferente proiectului AC nr. 036/06.07.2015 a fost prelungita in data de 02.03.2016. AC nr. 036/07.10.2013 a fost reinnoita si s-a obtinut AC nr. 01/22.01.2016. A fost transmisa catre ISC instiintarea privind inceperea lucrarilor aferente acestei Autorizatii. In data de 20.04.2016 a fost publicat in Monitorul Oficial HG. nr 304 pentru exproprierea suprafetelor de teren suplimentare coridorului de expropriere initial. Urmeaza a fi emisa Decizia de expropriere pentru suprafetele de teren suplimentare. Inginerul a transmis determinarile pentru revendicarile nr. 4, 6 si 8 ale Antreprenorului. Conform determinarilor, Inginerul considera ca Antreprenorul este indreptatit la o extindere a perioadei de executie a lucrarilor de 8 luni de la data emiterii deciziei de expropriere pentru suprafete de teren suplimentare, fara costuri suplimentare.Dupa emiterea deciziei de expropriere se va proceda la stabilirea, impreuna cu Inginerul, a cuantumului prelungirii perioadei de executie a lucrarilor si se va proceda la pregatirea si semnarea actului aditional nr. 3 la contractul de executie lucrari pentru prelungirea perioadei de executie a lucrarilor.
Data estimata de finalizare trimestrul I 2017. La aceasta data supervizarea lucrarilor este asigurata de catre DRDP Bucuresti. Nota de fundamentare pentru aprobarea incheierii si semnarii Actului aditional nr. 2 la contractul de servicii de supervizare cu Search Corporation a fost aprobata. Urmeaza pregatirea actului aditional si semnarea acestuia si mobilizarea echipei de consultanta a Search Corporation. Proiectul a primit acceptabilitate pentru finantare din POIM, urmeaza semnarea contractului de finantare si emiterea deciziei de finantare.
Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2-A2: Sectiunea DN2 - A2, procent fizic realizat 7.00% (aprilie 7.00 %)
Contractul semnat cu Asocierea Tehnologica Radion / SC Consitrans / SC Procons a fost reziliat in februarie 2015 din cauza slabei mobilizari a Antreprenorului. In prezent CNADNR intreprinde demersuri pentru intocmirea documentatiei de atribuire pentru lansarea unei noi proceduri pentru executia lucrarilor. Deschiderea ofertelor pentru Procedura pentru atribuirea contractului de asistenta tehnica in vederea intocmirii documentatiei de atribuire pentru achizitia de lucrari a avut loc in data de 05.05.2016. La aceasta data analiza ofertelor este in desfasurare. Procedura este estimata a fi finalizata in luna Mai 2016. Au fost intreprinse demersuri pentru obtinerea Autorizatiei de Construire pentru restul de lucrari ramase de executat. La sfarsitul lunii Mai 2016 este estimat a fi depusa documentatia DTAC in vederea obtinerii Autorizatiei de Construire pentru restul de lucrari ramase de executat. Se fac demersuri pentru demararea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica pentru relocare retele de utilitati. In data de 20.04.2016 a fost publicat in Monitorul Oficial HG. nr 304 pentru exproprierea suprafetelor de teren suplimentare coridorului de expropriere initial.
Interesant este ca CNADNR nu face nimic cu oamenii lui: din acest status observam ca au nevoie de o firma privata sa le faca "intocmirea documentatiei de atribuire".
PS: am tot mutat si editat mesajul. Gata, am terminat cu el.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Goldmund
Acum intreb si eu ca un amator in domeniu:
daca se proiecteaza o centura importanta de ocolire a unei metropole din UE si se investesc sute de milioane, important este dupa constructie in cat timp ajunge x dintr-o parte in alta si nu sensuri giratorii, treceri de pietoni, intersectii la acelasi nivel care nu fac decat sa te simti ca in oras...Intersectiile si sensurile giratorii ar trebui sa fie la alt nivel decat DNCB, nu crezi?
Mai greu de rezolvat sunt intersectiile intre DNCB si A1,2,3 si DN1, unde in mod normal trebuie rezolvate pe mai mult de doua nivele...
paca wrote:
Intradevar, intersectia asta de la Tunari e stresanta. Si eu evit sa fac stanga acolo.
Cum bine zici, la noi limitarile de viteza sunt in general ignorate, asa ca orice solutie care presupune traversarea DNCB mi se pare riscanta.
De asta mi se pare mai sfanta o solutie in care sunt fortati sa incetineasca. In cazul unui giratoriu nu e doar faptul ca ai "cedeaza", importanta e si curba. Daca drumul nu mai e drept si trebuie sa ocolesti movila de pamant din mijloc, nu mai treci cu 100 Km/h prin intersectie.
Acum intreb si eu ca un amator in domeniu:
daca se proiecteaza o centura importanta de ocolire a unei metropole din UE si se investesc sute de milioane, important este dupa constructie in cat timp ajunge x dintr-o parte in alta si nu sensuri giratorii, treceri de pietoni, intersectii la acelasi nivel care nu fac decat sa te simti ca in oras...Intersectiile si sensurile giratorii ar trebui sa fie la alt nivel decat DNCB, nu crezi?
Mai greu de rezolvat sunt intersectiile intre DNCB si A1,2,3 si DN1, unde in mod normal trebuie rezolvate pe mai mult de doua nivele...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Eu tot o tin intr-una cu intersectii pe 3 nivele si nu ma ia nimeni in serios... Razele un nivel / DNCB - ul alt nivel si un sensgiratoriu la sol pentru directiile de stanga. Sau variante, in conformitate cu specificul locului. Dar automat trebuie 3 nivele...
Eu tot o tin intr-una cu intersectii pe 3 nivele si nu ma ia nimeni in serios... Razele un nivel / DNCB - ul alt nivel si un sensgiratoriu la sol pentru directiile de stanga. Sau variante, in conformitate cu specificul locului. Dar automat trebuie 3 nivele...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
133 313
Nu te ia nimeni in serios? Io am facut poster din asta si o lipesc pe birou. Desi nu prea imi iese la calcul daca trenul ala va mai exista pe acolo suficient de mult cat sa se amortizeze treaba aia undeva la 15%.
Nu te ia nimeni in serios? Io am facut poster din asta si o lipesc pe birou. Desi nu prea imi iese la calcul daca trenul ala va mai exista pe acolo suficient de mult cat sa se amortizeze treaba aia undeva la 15%.
Solutie teoretica.png (134.89 KB; downloaded 3515 times)
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Andrei, nu este vorba ca nu te ia nimeni in serios.
Pur si simplu este evident ca ai dreptate.
Ce sa mai comentam?
"Vaaaaai, de ce nu se face?..."
Stim solutia, lamentarile nu ajuta.
Eu astept DNCB Sud, ca aia merge cam peste tot pe 3 nivele. Cand s-o face...
Andrei, nu este vorba ca nu te ia nimeni in serios.
Pur si simplu este evident ca ai dreptate.
Ce sa mai comentam?
"Vaaaaai, de ce nu se face?..."
Stim solutia, lamentarile nu ajuta.
Eu astept DNCB Sud, ca aia merge cam peste tot pe 3 nivele. Cand s-o face...
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
PinkyHog
S-o face cand oi avea eu 80 de ani si mai bine si n-or sa ma mai lase astia sa conduc.
S-o face cand oi avea eu 80 de ani si mai bine si n-or sa ma mai lase astia sa conduc.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Pai este bine...
Daca s-o face in "doar" 60 de ani, tu mai ai sperante!
Daca esti baftos....
Pai este bine...
Daca s-o face in "doar" 60 de ani, tu mai ai sperante!
Daca esti baftos....
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
PinkyHog
Sunt un pic mai mos decat m-arata poza, si nu ma incadrez in urarea ta. Doar sa fiu PB (prea baftos). PF exclus.
Sunt un pic mai mos decat m-arata poza, si nu ma incadrez in urarea ta. Doar sa fiu PB (prea baftos). PF exclus.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Goldmund
andrei11,
intersectiile pot fi si pe doua nivele(si arata bine), insa CF incurca o intersecte intre DNCB si o autostrada, de aceea intre DNCB si o autostrada sau DN1 nu exista alta posibilitate.
andrei11 wrote:
Eu tot o tin intr-una cu intersectii pe 3 nivele si nu ma ia nimeni in serios... Razele un nivel / DNCB - ul alt nivel si un sensgiratoriu la sol pentru directiile de stanga. Sau variante, in conformitate cu specificul locului. Dar automat trebuie 3 nivele...
andrei11,
intersectiile pot fi si pe doua nivele(si arata bine), insa CF incurca o intersecte intre DNCB si o autostrada, de aceea intre DNCB si o autostrada sau DN1 nu exista alta posibilitate.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Goldmund
Dar iata ce am descoperit:
"PASAJ DOMNEŞTI PE CENTURA CAPITALEI. Un nou pasaj subteran ar putea fi construit pe Centura de Nord a Capitalei. Consilierul premierului pe probleme de infrastructură, Cătălin Drulă, spune că se poartă discuţii pentru demararea acestui proiect la intersecția dintre Centura Capitalei şi DN1. "
www.b365.ro/constructia-pasajului-de-la...051.html#n
Acum nu stiu cine a venit "primul" pe aceste pagini cu acesta idee pentru cea mai importanta intersectie din nordul capitalei, insa de ani de zile propun mai multe variante pentru rezolvarea acestei intersectii. Chiar am vorbit despre nesiguranta(mea!) unei astfel de propunere(cu tunel), necunoscand exact datele unei rampe de coborare de pe podul hobanat de la Otopeni si o panta in continuare de coborare spre un eventual tunel pe sub giratoriul de sub DNCB(sub DN1)Nu pot sa-mi dau seama daca exista o distanta optima necesara intre hobanat si un eventual tunel. Se pare ca se poate. In sfarsit s-a gasit si "rezolvarea" de catre "specialistii" de la DNADNR, dupa textul de mai sus. Dar de ce au specialistii romani inca frica de cativa "stalpi de sustinere" pentru alte variante?!?
Dar iata ce am descoperit:
"PASAJ DOMNEŞTI PE CENTURA CAPITALEI. Un nou pasaj subteran ar putea fi construit pe Centura de Nord a Capitalei. Consilierul premierului pe probleme de infrastructură, Cătălin Drulă, spune că se poartă discuţii pentru demararea acestui proiect la intersecția dintre Centura Capitalei şi DN1. "
www.b365.ro/constructia-pasajului-de-la...051.html#n
Acum nu stiu cine a venit "primul" pe aceste pagini cu acesta idee pentru cea mai importanta intersectie din nordul capitalei, insa de ani de zile propun mai multe variante pentru rezolvarea acestei intersectii. Chiar am vorbit despre nesiguranta(mea!) unei astfel de propunere(cu tunel), necunoscand exact datele unei rampe de coborare de pe podul hobanat de la Otopeni si o panta in continuare de coborare spre un eventual tunel pe sub giratoriul de sub DNCB(sub DN1)Nu pot sa-mi dau seama daca exista o distanta optima necesara intre hobanat si un eventual tunel. Se pare ca se poate. In sfarsit s-a gasit si "rezolvarea" de catre "specialistii" de la DNADNR, dupa textul de mai sus. Dar de ce au specialistii romani inca frica de cativa "stalpi de sustinere" pentru alte variante?!?
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Goldmund
Ideea nu e rea atata timp cat strada de sus(Tunari. Voluntari) nu sunt sosele rapide, DN1 sau chiar autostrazi. In aceste ultime trei cazuri e nevoie de alte rezolvari, putin mai sofisticate.
133 313 wrote:
Nu te ia nimeni in serios? Io am facut poster din asta si o lipesc pe birou. Desi nu prea imi iese la calcul daca trenul ala va mai exista pe acolo suficient de mult cat sa se amortizeze treaba aia undeva la 15%.
Ideea nu e rea atata timp cat strada de sus(Tunari. Voluntari) nu sunt sosele rapide, DN1 sau chiar autostrazi. In aceste ultime trei cazuri e nevoie de alte rezolvari, putin mai sofisticate.
📖 Pagination options