Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1638 posts, 453171 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) shoppy

Pai daca te uiti toate pasajele s-au facut peste CF, in rest s-au facut giratorii, si apoi coada de la giratoriul de pe DN1 este foarte lunga, daca elimina giratoriul DN1A atunci o sa se dubleze.

 


Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST) Goldmund

shoppy wrote:
Compari mere cu pere, inelul CF cu autostrada, iar centura nu poate fi facuta autostrada nici daca se vrea, tu stii ce curbe are centura?, mai ales ca este delimitata de localitati.
Nu inteleg ce legatura are Olanda.......


shoppy,
nu sunt eu de vina pentru grava incompetenta a alesilor poporului.
iar tu poti face alte comparatii, cu alte tari...Nu sunt mere cu pere, pentru ca vorbim de cea mai importanta sosea din Romania(DNCB)care are o mare problema:
vecinatatea inelului CF, e simplu(pe langa multe alte probleme).
Daca tu crezi ca problema principala ar fi actualele curbe ale DNCB, eu ma retrag. Orice curba, in camp, sau printre sate, o poti redresa, o poti indulci, cum se mai spune, e relativ simplu.
Nu se poate face un DNCB cu firme-fantoma, cu bani putini, cu sensuri giratorii, cu treceri de pietoni, la acelasi nivel cu cf vechi, cu incompetenti.  Shoppy, nu sunt eu de vina. Noi ne putem  certa pe o parere, dar ramanem cu mult in urma Sofiei...
Eu nu doresc decat Solutii pentru a scuti bucurestenii de un handicap urias  pe care il au.

abc_XC,
bineinteles ca A0 nu va fi gata in deceniul 3 din sec. XXI.
Va fi "cu plata"(asa ma inteles), va fi departe de centrul capitalei(nu multi bucuresteni o vor folosi prea des), este o himera, dupa cum ai spus f. bine si tu.
De aceea nu exista si nu va exista o alternativa la DNCB, iar Sofia, ultima capitala din UE ca pondere economica, se grabeste sa-si refaca ocolirea ei...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Daca doreai "solutii" atunci erai deschis la discutii, tu doar doresti DNCB trasnformat in autostrada si absolut orice sacrificiu il declari nesemnificativ / absolut orice cheltuiala pentru rezolvarea oricarui neajuns justificata.
Fiecare cu parerea lui, nu trebuie sa fie toata lumea de acord cu toata lumea.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Voi aveti un fix cu centura asta feroviara. Asa, si fara centura CFR aveam acum DNCB  << la nivel de autostrada / drum express >>  :?:  Mă indoiesc profund.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Pe segmentul Dragomiresti - Odaile nu este adiacenta nici o CF, de ce nu s-a facut autostrada acolo?, sunt totusi 13km si ei ii tot pun giratorii, deci nu pare sa fi adus nici un castig lipsa CF-ului.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Din pacate putini inteleg ca DNCB e doar un bulevard din interiorul orasului. La nivel de autoritati, mai ales pentru ca e impartit intre mai multe unitati administrative si are titlul absolut gresit de DN (adica soseaua efectiva tine de MT), nu intelege nimeni asta. Dar asta e realitatea. E doar un bulevard oarecare in forma de cerc. Ce autostrada ar putea deveni el cand sunt proprietati cu iesire direct la sosea sau alte stradute ies direct si ele? Nu va fi niciodata autostrada. E nevoie de A0 care sa fie cu adevarat "A".

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului realistul

Autostrada urbana. Vorbim de vise. Cum o fi numai să o facă. Pasaje să aibă, asta ar fi ideal.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danielstan

Si epopeea sensurilor giratorii nu s-a terminat.
Deocamdata pe portiunea dublata avem linie continua mediana, dar nu si separator median, deci toata lumea e multumita (soferii au acces direct la cladirile adiacente, prin calcarea liniei continue).
Dar dupa montarea separatoarelor de sens oamenii cu influenta vor cere (si obtine, pe alocuri) sensuri giratorii noi care sa deserveasca interese locale centurii.
DNCB va avea aspectul centurii Constanta nord (Bd. Aurel Vlaicu) care pe o distanta de 5km a capatat 7-8 sensuri giratorii in ultimii 5-10 ani.

Stim prea bine ca bucurestenii vor DNCB transformata in autostrada pentru a gasi rute alternative mai rapide decat strazile din interiorul Bucurestiului, dar nu cred ca asta va fi viitorul.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Goldmund

Costin wrote:
Din pacate putini inteleg ca DNCB e doar un bulevard din interiorul orasului. La nivel de autoritati, mai ales pentru ca e impartit intre mai multe unitati administrative si are titlul absolut gresit de DN (adica soseaua efectiva tine de MT), nu intelege nimeni asta. Dar asta e realitatea. E doar un bulevard oarecare in forma de cerc. Ce autostrada ar putea deveni el cand sunt proprietati cu iesire direct la sosea sau alte stradute ies direct si ele? Nu va fi niciodata autostrada.


Inchizi toate intrarile direct din firme la DNCB si faci alte strazi de acces  prin spatele firmelor, dai voie doar in anumite intersectii la toti sa iasa din curtea proprie. Exista mereu solutii relativ simple, daca se vrea. Greseala capitala - am scris acum 26 de ani primariei capitalei exact cum sa nu faca, eu stiind cum vor sa faca!! - a fost facuta dupa 1990, cand s-au facut "improprietaririle" si cand s-au dat aprobarile de constructie(pe sprincene!) exact langa sosea(criminal, sau o nestiinta crasa) Un rau nu-i batut in cuie atata timp cat il dezaprobam.


Dar un bulevard(cum ii spune si numele...), si nu la margine de lume, ci in interiorul orasului de azi este acest Boulevard périphérique din Paris cu ceva exemple:
https://www.google.de/maps/@48.8647745,...a=!3m1!1e3
https://www.google.de/maps/@48.8270116,...a=!3m1!1e3

Ce am scris eu pana acum, am crezut ca si voi doriti la fel, o sosea de ocolire la nivel UE, dar observ cu amaraciune ca nu e asa...
Daca scria cineva ca nu sunt bani, intelegeam. Daca scria cineva ca nu exista vointa pentru o centura moderna, intelegeam. Daca scria cineva ca nu vrem noi asa ceva, e ok. Dar sa cautam noi  mereu scuze unor incapabili..?!
In interiorul orasului avem primul inel rutier al capitalei, cu Mihai Bravu , Hunedoara s.a.m.d., dar si acel inel e mai modern decat acesta de la "periferia Bucurestiului".

:bere:
PS
nu mai intru aici, promit

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Mesajele astea cu "voi nu stiti, voi nu vreti, voi sunteti nustiucum, degeaba imi raspundeti ca eu nu mai citesc(imi strang jucariile si plec acasa)" ar trebui considerate jignitoare si sterse.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Poate ca mesajul meu a fost cam subtil si usor metaforic, reiau ideea, mai la concret: Bucurestiul are nevoie de o singura centura la nivel de autostrada si aceea este A0, la distanta suficienta de oras astfel incat sa fie autostrada pe bune. In acest moment Bucurestiul s-a dezvoltat suficient de mult incat DNCB este in interiorul lui (deci un bulevard interior, fara posibilitate de adrumuri de acces "prin spate", pentru ca, surpriza, in multe cazuri in spate sunt alte proprietati, nu e camp peste tot! Chiar daca administrativ acolo sunt alte localitati, asta e irelevant, si in Germania sunt localitati fragmentate, deci raman la ideea de bulevard interior). Transformarea DNCB in autostrada ar fi echivalenta cu transformarea Sos. Virtutii in autostrada (am dat un exemplu cat mai similar cu ceea ce avem acum in teren, cu tot cu fragmentare din motive feroviare - linia 41 pe Virtutii). Drept urmare, Goldmund, consider ca gresesti cand insisti ca DNCB trebuie sa fie autostrada. Sper ca e clar acum.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului adila

Este sau nu in interiorul Bucurestiului, DNCB trebuie finalizata. La acest moment DNCB nici drum forestier nu se poate numi. Faptul ca este nevoie si de A0 este evident, dar asta nu se va intampla in era noastra.
Cat priveste ultimile declaratii ale lui Firea, acestea nu sunt decat vorbe aruncate in vant. Ea nu este capabila sa termina niste amarate de proiecte, dar sa finalizeze 70% din DNCB. Nici MT nu este mai breaz asta este clar.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Politic un minister este mai important decat o primarie(chiar si a Bucurestiului) pentru ca se poate fura mai mult, mai mult un minister se obtine prin negociere politica a alesilor nu prin vot direct, deci MT o sa fie mereu la cei cu majoritatea, deci MT o sa fie la PSD ani buni de acum incolo in timp ce alegerile la PMB se pot pierde, de acea nici DNCB nici Metrorex nu o sa treaca niciodata de la MT la PMB, chiar daca este PSD si la MT si la PMB.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

+1

Mai adaug ca atat MT cat si PMB sunt niste administratori execrabili, habar nu au sa gestioneze o lucrare de infrastructura si apoi sa o intretina. Dar MT are resurse financiare mai mari. Macar din punctul asta de vedere, mai bine ramane la MT. Si asa PMB are 23487423 de probleme nerezolvate, ce sa mai faca cu inca una in plus?

 


Go to page:  1  ... 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420659 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use