Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)

 

Topic: Știri și articole din presă

72 posts, 39459 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa Costin

Filmare pe traseul Sos. Garii Catelu - Sos. Pantelimon - Bd. Chisinau





Si pe traseul Bd. Chisinau - Ziduri Mosi



 


Re: Stiri si articole din presa TibiV

http://m.hotnews.ro/stire/20394098

Lucrarile de modernizare la Soseaua Pantelimon au circa 8 luni intarziere. Traficul in zona este de cosmar
de Catiusa Ivanov Miercuri, 2 septembrie 2015, 11:54
Intra in cont
- a  A+

Nervii bucurestenilor care locuiesc pe Soseaua Pantelimon sau tranziteaza zona sunt pusi la grea incercare din cauza lucrarilor de modernizare a acestei artere. Primaria Capitalei a inceput reabilitarea strazii in iunie 2013, iar lucrarile trebuiau finalizate pana la sfarsitul anului 2014. In prezent acest termen a fost depasit cu circa 8 luni, iar municipalitatea se fereste sa dea un termen clar la care va termina lucrarea. Daca pe timpul verii situatia a fost suportabila, traficul fiind redus, acum, la orele de varf,soferii asteapta zeci de minute pentru a trece de un semafor.

Situatia este cu atat mai grava cu cat in zona nu este metrou, tramvaiele nu mai circula din cauza lucrarilor de inlocuire a sinelor, iar autobuzele stau blocate in trafic zeci de minute, transportul public fiind practic paralizat.

"La infrastructura rutiera se lucreaza intre Bd. Chisinau si Soseaua Iancului si s-a demarat executia ultimului strat de asfalt dinspre Aleea Pantelimon(zona Cora). La linia de tramvai se lucreaza dinspre Cora spre Fundeni si s-a ajuns cu executia in apropierea spitalului Sf. Pantelimon. Se lucreaza de asemenea la linia de tramvai pe tronsoanele cuprinse intre Iancului si Bd. Chisinau si in intersectia Delfinului. Lucrarile la reteaua de iluminat public s-au finalizat in proportie de 75%, iar acum se lucreaza în zona  intersectiei cu Pierre de Coubertin. Semaforizarea a fost finalizata in proportie de 80 %", se arata intr-un raspuns trimis de Primaria Capitalei la solicitarea HotNews.ro.

Cum arata in prezent Soseaua Pantelimon






















Reprezentantii municipalitatii se feresc insa sa dea un termen pentru finalizarea lucrarii si sa spuna clar ce intarzieri sunt.

Problemele la aceasta lucrare au inceput toamna trecuta cand una dintre firmele din consortiul care a castigat licitatia pentru executia lucrarii - Tehnologica Radion - a intrat in insolventa. In plus, au fost probleme cu retelele edilitare.

"Acum lucrarea este gata in proportie de 25%. Fiecare tronson va fi gata in functie de cand au inceput lucrarile. Din nefericire, am stagnat vreo 3 luni din cauza intrarii in insolventa a unuia dintre constructori, insa lucrarile au fost preluate de cealalta firma din asociere. Lucrarile au fost reluate de la 1 decembrie 2014. Tronsonul intre Cora si Morarilor trebuie sa fie gata in mai 2015, Morarilor-Chisinau, unde am avut probleme si cu instalatiile de la RADET va tine pana in noiembrie, timp in care vom realiza si bucatica intre Chisinau si Iancului. Ne dorim ca la sfarsitul lui 2015 toata lucrarea sa fie gata", declarau la inceputul acestui an reprezentantii municipalitatii.

Vestea buna este ca macar lucrarile de reabilitare a Sos Iancului, incepute odata cu cele la Soseaua Pantelimon sunt aproape finalizate.

"Lucrarile la infrastructura rutiera sunt finalizate. Marcaje rutiere finalizate. Linia de tramvai este finalizata, semaforizarea finalizata. Iluminat public - 95%. Lucrarile de amenajare la spatiile verzi  sunt executate in proportie de 70% si vor fi finalizate spre jumatatea lunii septembrie cand va incepe perioada vegetativa care va permite plantarea gazonului", spun reprezentantii Primariei Capitalei.


Cum arata in prezent Soseaua Iancului






Lucrarile de reabilitare a celor doua bulevarde au inceput la jumatatea lunii iunie 2013 si includ construirea unei parcari park&ride langa Cora Pantelimon. Reprezentantii Primariei Capitalei promiteau ca vor finaliza cele doua bulevarde in toamna anului 2014. Lucrarile se ridica la circa 70 milioane de euro, iar licitatia a fost castigata de consortiul alcatuit din firmele Tehnologica Radion, TIAB si Via Proiect.

        Ce lucrari implica modernizarea celor doua artere:



Soseaua Pantelimon

- linia de tramvai, de pe mijlocul bulevardului, va fi inaltata cativa centimetri astfel incat sa nu poata urca masinile si va fi inverzita prin plantarea de gazon;

-  pe fiecare sens bulevardul va avea trei benzi de circulatie, iar pe laterale vor fi construite doua benzi laterale separate, prin care riveranii vor avea acces la locurile de parcare;

- pentru statiile de autobuz vor fi construite alveole;

- toate statiile de tramvai vor fi mai late si vor avea copertine;

- pe toata lungimea soselei, cu exceptia celor doua benzi laterale separate, stationarea va fi interzisa, cele trei benzi ramanand exclusiv pentru traficul auto;
 
- toate trecerile de pietoni vor fi semaforizate;

- aceasta artera va fi introdusa in sistemul inteligent de management al traficului, fiind montate semafoare inteligente care isi schimba timpii de asteptare in functie de valorile de trafic. De exemplu, daca la o intersectie se face coada dintr-un anumit sens, semaforul va ramane pe verde mai mult timp, astfel incat sa se decongestioneze traficul;

- la capatul Soselei Pantelimon, in fata magazinului Cora va fi construit o statie uriasa, unde vor opri toate mijloacele de transport din zona, respectiv autobuzul, tramvaiul si microbuzele. Cand va fi gata noua linie de metrou Pantelimon-Universitate, statia va fi conectata si cu acest mijloc de transport. Astfel pietonii nu vor mai fi nevoiti sa traverseze si ca sa schimbe mijloacele de transport. In apropierea statiei va fi construita si o parcare park&ride, conectata cu statia, unde cei care vin din afara orasului sa-si poata lasa masina si sa mearga mai departe folosind mijloacele de transport in comun.

Soseaua Iancului

- linia de tramvai va fi inaltata cativa centimetri si va folosi si drept banda pentru autobuz. Cele doua mijloace de transport vor avea statii comune pana la intersectia cu Soseaua Pantelimon. Potrivit proiectantilor, aceasta masura a fost luata deoarece de la anul, RATB va afisa orarul mijloacelor de transport in fiecare statie si daca nu vor exista benzi unice pentru transportul in comun, acest grafic nu va putea fi respectat.

- statiile de autobuz si tramvai vor avea copertine;

- pentru circulatia auto vor ramane doua benzi pe sens, intrucat nu se va mai parca pe marginea bulevardului;

- aceasta artera va fi introdusa in sistemul inteligent de management al traficului, fiind montate semafoare inteligente care isi schimba timpii de asteptare in functie de valorile de trafic. De exemplu, daca la o intersectie se face coada dintr-un anumit sens, semaforul va ramane pe verde mai mult timp, astfel incat sa se decongestioneze traficul;

- pe marginea trotuarului va fi refacuta plantatia de aliniament;

 


Re: Stiri si articole din presa URANUS

Sursa: B365.RO

http://www.b365.ro/mobi/primaria-capita...40399.html

Primăria Capitalei vrea parcare cu 480 de locuri în Pantelimon, Comisia de Urbanism se opune

Primăria Capitalei vrea să modifice proiectul parcării Park&Ride din zona Cora Pantelimon. În proiectul inițial se propunea ca această parcare să fie construită în subteran, iar deasupra ei să fie amenajat nodul intermodal de transport. Reprezentanții muncipalității spun că în acest caz se ajunge la un cost de 30.000 euro pe loc de parcare. Ei propun acum o variantă mai ieftină care permite și amenajarea mai multor locuri de parcare: o parcare supraterană. Comisia de Urbanism de pe lângă Primăria Capitalei a respins însă acest proiect.
Chiar înainte de a începe lucrările la noua parcare tip Park&Ride de la Cora Pantelimon, Primăria Capitalei vrea să modifice proiectul. Mai exact municipalitatea nu mai vrea să o construiască în subteran, așa cum prevedea proiectul inițial, ci la suprafață. Motivul este unul financiar.

"În subteran, costul ajunge la 30.000 de euro pentru un loc de parcare. Dacă o construim la suprafață, costul scade la jumătate", a precizat pentru B365.ro, Sorin Luchian de la Direcția de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Noul proiect propus de muncipalitate prevede ridicarea unui clădiri cu un parter înalt de 6 metri, pentru nodul intermodal de transport, și 2 etaje. În această variantă numărul de locuri de parcare amenjate ar crește considerabil.
Cele două variante de proiect:

Parcare subterană: - nr. locuri de parcare - 300

                         - Cost: 34 milioane lei

Parcare supraterană: - nr. locuri de parcare- 475

                            - Cost: 31 milioane lei.

Noul proiect a fost prezentat miercuri Comisiei de Urbanism de pe lângă Primăria Capitalei, însă a fost respins. "Dacă discutăm și alegem doar din punct de vedere financiar, atunci și metroul ar trebui scos la suprafață pentru că este mai ieftin. Nu, eu nu sunt de acord cu acest proiect. Proiectul inițial, cu parcarea în subteran, era bun și ar trebui respectat", a declarat arhitectul Dan Marin, membru în Comisia de Urbanism.

Nici ceilalți membrii nu au fost de acord cu acest proiect, considerând că face un deserviciu din punct de veder urbanistic, estetic, zonei și orașului.

În aceste condiții, Primăria va trebui să respecte proiectul inițal și să construiască parcarea în subteran. Noua parcare va fi una de tip park&ride destinată celor care vin cu mașina din afara Capitalei și care își vor putea lăsa autoturismul în parcare, pentru a se deplasa prin oraș cu ajutorul mijloacelor de transport în comun. De altfel, deasupra parcării va fi realizat și un terminal intermodal de transport care va reuni toate mijloacele de transport din zonă, respectiv autobuzul, tramvaiul, microbuzele, dar și metroul, atunci când va fi terminată magistrala 5 Pantelimon-Universitate. Tot deasupra parcării, va fi amenajată și o piațetă publică cu spațiu verde.
În acest moment, lucrările la rețeaua de utilități din zonă au fost terminate, iar construcția parcării ar putea demara oricând. Reprezentantul Direcției de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei, prezent la ședința Comisiei de Urbanism, nu a putut însă oferi un termen pentru începerea lucrărilor la parcarea de la Cora Pantelimon.

 


Re: Stiri si articole din presa URANUS

B365.RO

http://www.b365.ro/mobi/parcarea-subter...42833.html

Parcarea subterană park& ride de la Cora Pantelimon va fi gata în 2017

Parcarea subterană de tip park& ride de la Cora Pantelimon ar fi trebuit să fie aproape terminată, însă până acum lucrările nici măcar nu au început. Reprezentanții Primăriei Capitalei susțin că se lucrează încă la soluția finală de proiectare. Termenul estimat pentru finalizarea lucrărilor este anul 2017. Parcarea va avea 300 de locuri, iar deasupra construcției va fi realizat un nod intermodal de transport și o piațetă publică.

 


Re: Stiri si articole din presa misterr

Si fara metrou, si fara tramvai, dar cu banii pierduti. Bucurestenii traiesc cosmarul "orice se construieste trebuie demolat" (VIDEO)

Pentru ca nu se pun niciodata de acord, autoritatile reusesc sa strice rapid tot ce se repara, ignorand pierderile de zeci de milioane de euro.

In Bucuresti, unele linii de tramvai abia montate in cartierul Pantelimon vor fi distruse, pentru ca se va construi metroul. Evident, responsabilii se declara nevinovati.

Lucrarile pe soseaua Pantelimon au inceput la jumatatea lui iunie 2013 si, lesne de vazut, nu s-au incheiat nici pana azi, desi termenul limita era 2014. Dar asta este, de departe, cea mai mica problema. Tot aici vor incepe lucrarile pentru introducerea metroului. Cu alte cuvinte, ceea ce construim acum, vom darama in viitor.

Metrorex sustine ca reprezentantii primariei stiau inca din 2008 de planurile lor, insa n-au tinut cont de ele. Mai mult, nu le-au dat avize pentru a incepe lucrarile, blocandu-le activitatea. Asa, Metrorex a fost nevoit sa amane constructia pentru 2016 iar acum, din nou, pentru 2020.

Atunci cand vor incepe insa, "pe zona de tuneluri (intre statii), nu se va afecta suprafata. Pe zona statiilor, se vor efectua lucrari de constructii care vor afecta suprafata", spune Metrorex

Asta inseamna ca se vor distruge lucrarile deja existente in 5 puncte unde vor aparea statiile metroului, iar adunate, spun specialistii, rezulta aproximativ 1 kilometru de linie de tramvai aruncata la "gunoi". Adica aproximativ 10 milioane de euro, daca stam sa ne gandim ca pe modernizarea intregului bulevard, adica 7 kilometri, primaria a achitat 70 de milioane de euro.

Pentru Ion Dedu, sef pe vremea aceea la directia Transporturi din cadrul primariei, adica cel care a dat verde inceperii lucrarilor, lucrurile sunt insa simple: Metrorex ar trebui sa angajeze constructori mai buni.

Ion Dedu, fost sef Directia Transporturi: "Dupa cum bine stiti, si in alte tari se fac metrouri. Prin metode noninvazive, nu se distruge tot ca in Drumul Taberei, ca sa se faca nu stiu ce lucrari, nu se sapa pentru ca nu stiu ce proiectant nu gaseste alta solutie, afara se poate, in Londra, Paris."

Adica iesirile de metrou sa fie facute undeva unde sa nu afecteze lucrarile primariei. Poate intr-o scara de bloc. Si fostul primar spune ca a fost asigurat la vremea respectiva ca la metrou nu se va lucra ani buni de acum incolo.

Sorin Oprescu: "Ei vorbesc degeaba pentru ca ei vor sa obtina ipotetic fonduri. Am vorbit cu ministrul Transporturilor din acea vreme si a zis- "nu avem finantare, asa ca dvs va ocupati in continuare de lucrare si peste 10 ani vorbim si despre asta". Asta a fost situatia acolo."

Pana atunci, zeci de mii de oameni din sectorul 2 nu au metrou, nu au tramvai si fac slalom printre masinile parcate alandala. In rest, primaria plateste zeci de milioane de euro pentru lucrari cu repetitie, pentru ca nu-i asa, sunt bani in buget.

 


Re: Stiri si articole din presa ANTENA

Primăria Capitalei: Se reia circulaţia tramvaielor pe Şoseaua Iancului

Primăria Capitalei anunţă că începând de sâmbătă, 6 februarie 2016, se reia circulatia tramvaielor pe soseaua Iancului.

Într-un comunicat de presă, Primăria Capitalei precizează că, în urma finalizarii lucrarilor de modernizare a infrastructurii rutiere efectuate pe Sos. Iancului, incepând cu data de 06.02.2016, se reia circulaţia tramvaielor pe aceasta artera.

Astfel, linia 46 va funcţiona intre terminalele Republica si Gara de Nord, pe Bd. Basarabia, Bd. Chisinau, Sos. Pantelimon, Sos. Iancului, Sos. Mihai Bravu, Sos. Stefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Sos. Nicolae Titulescu, Str. Dr. Felix, Bd. Ion Mihalache, Str. Buzesti, Bd. Alex. Ioan Cuza, Bd. Gh. Duca. Traseul de intoarcere va fi pe Calea Griviţei, Str. Buzesti, Bd. Ion Mihalache, Str. Dr. Felix, Sos. Nicolae Titulescu, Bd. Iancu de Hunedoara, Sos. Stefan cel Mare, Sos. Mihai Bravu, Sos. Iancului, Sos. Pantelimon, Bd. Chisinau, Bd. Basarabia.

Şoferii sunt atenţionaţi sa nu stationeze pe partea carosabila, sa nu parcheze pe trotuar si sa respecte semnificatia semafoarelor care au fost puse in functiune pe tronsonul dintre Piata Iancului si B-dul Pierre de Coubertin.

http://www.b365.ro/primaria-capitalei-s...44670.html

 


Re: Stiri si articole din presa t530

http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-20843420-analiza-cat-mai-asteptat-bucurestenii-pana-cand-vor-termina-marile-proiecte-infrastructura-pasajele-piata-sudului-nicolae-grigorescu-ciurel-modernizarea-liviu-rebreanu-soselei-pantelimon.htm

Modernizare Soseaua Pantelimon

"Stadiul lucrarilor este de 70%. Liniile de tramvai sunt finalizate in procent de 69%, carosabil - 85%, parcaje - 70%, amenajari urbanistice - 45%, amenajari edilitare - 50%, iluminat public - 65%, automatizari - 65%. Valoarea lucrarilor executate pana la data de 31 decembrie este de 90.000.000 lei fara TVA, ceea ce reprezinta un procent de 50 % din valoarea totala a tronsonului sos. Pantelimon", potrivit informatiilor furnizate de municipalitate. In plus, mai trebuie realizata o parcare park&ride la capatul soselei si un nod intermodal de transport.

In bugetul Primariei Capitalei pe anul 2016 s-au alocat pentru reabilitarea Sos. Pantelimon 118 milioane lei.

Lucrarile de reabilitare a Sos. Iancului si Pantelimon se ridica la circa 70 milioane de euro, iar licitatia a fost castigata de consortiul alcatuit din firmele Tehnologica Radion, TIAB si Via Proiect. Lucrarile la Soseaua Iancului au fost finalizate la inceputul acestui an.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa V2A

Cum va arăta parcarea park&ride din zona Cora Pantelimon şi când va fi gata

Primăria Capitalei schimbă proiectul parcării tip park& ride de pe Şoseaua Pantelimon. Astfel, parcajul nu va mai fi realizat în subteran, ci la suprafaţă. La parter va fi amenajat un nod intermodal de transport cu 5 peroane pentru tramvaie, autobuze si maxi-taxi. Noua parcare va asigura un număr total de 420 de locuri şi ar trebui să fie gata in luna septembrie a acestui an.
Proiectul parcării park&ride din zona Cora Pantelimon a fost discutat, miercuri, în Comisia de urbanism de la Primăria Capitalei.
Potrivit proiectantului, prin construirea parcării la suprafata, numarul locurilor asigurate creste cu 50% fata de varianta in subteran. In plus, soluţia este mult mai ieftina.
Parcarea va fi construita langa Cora Pantelimon si va avea un regim de inaltime parter plus doua etaje si terasa. In total, vor fi amenajate 400 de locuri de parcare pentru autoturisme.
La parterul parcarii va fi amenajat un nod intermodal cu 2 peroane pentru tramvaie, doua pentru autobuze si un Peron pentru maxi- taxi. Peroanele vor avea o latime de 3 metri.
Conform proiectantului, in zona Pantelimon este un deficit de 4000 locuri de parcare.
Membrii Comisiei de urbanism au fost de acord cu proiectul, insa au cerut o varianta mai simplificata a cladirii si o rezolvare a pasarelelor.

http://www.b365.ro/cum-va-arata-parcare...116.html#n

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa 133 313

Știri și articole... de la mine. Începînd de mâine se înalță grătarele de canal și se toarnă asfaltul de uzură pe tronsonul Chișinău-Fundeni. Deci vedeți cum faceți să evitați zona.
IMG1167.jpg (72.1 KB; downloaded 6962 times)
Reper orientativ... church.
IMG1169.jpg (139.63 KB; downloaded 6959 times)

 


Re: Stiri si articole din presa Cristy

Proiectul parcarii park&ride de la capatul Soselei Pantelimon a fost schimbat din nou - cladirea are o noua arhitectura

Proiectul parcarii park&ride de la capatul Soselei Pantelimon a fost schimbat din nou, cladirea avand o noua arhitectura, potrivit unui proiect prezentat recent la Comisia Tehnica de Urbanism de pe langa Primaria Capitalei. Initial, municipalitatea vroia sa faca aceasta parcare in subteran, insa in luna martie a decis sa faca o parcare supraterana, cu parter, doua etaje si terasa, fiindca este mai ieftin. Proiectul din martie avea o alta arhitectura.


Parcarile park&ride se construiesc la marginea orasului, unde exista conexiuni cu mijloacele de transport in comun, astfel ca soferii sa isi poata lasa masinile aici si sa mearga mai departe, in centrul orasului, cu transportul public. Aceasta este una dintre masurile care ajuta la decongestionarea traficului in marile capitale.

Parcarea va avea in total 446 locuri - 129 la etajul 1, 154 la etajul 2 si 163 de locuri pe terasa - la parterul cladirii urmand sa fie amenajata o statie pentru toate mijloacele de transport care opresc in zona.  Va exista si o legatura cu viitoarea linie de metrou, atunci cand aceasta va fi gata.

"Prin acest proiect se mareste numarul de locuri de parcare cu 50%. Pe timp de noapte va putea fi folosita si ca parcare de resedinta. Pe Sos. Pantelimon este un deficit de 4000 locuri de parcare", spun proiectantii. Potrivit acestora, lucrarile de construire a facilitatii trebuie terminate pana la finalul lunii septembrie.

image-2016-05-3-20971167-0-parcare-pantelimon-aprilie-2016.jpg (397.62 KB; downloaded 6807 times)
image-2016-05-3-20971170-0-parcare-pantelimon-2-aprilie-2016.jpg (264.86 KB; downloaded 6808 times)
image-2016-05-3-20971171-0-parcare-pantelimon-3-aprilie-2016 (1).jpg (429.31 KB; downloaded 6812 times)
image-2016-05-3-20971172-0-parcare-pantelimon-4-aprilie-2016.jpg (210.43 KB; downloaded 6814 times)

http://www.hotnews.ro/stiri-administrat...ectura.htm

 


Re: Stiri si articole din presa Cristy

Cosmarul bucurestenilor din Pantelimon se prelungeste. Lucrarile de modernizare sunt blocate din nou

Lucrarile de modernizare a uneia dintre marile artere bucurestene, Soseaua Pantelimon, sunt din nou blocate. Intarziate deja cu circa doi ani, lucrarile stagneaza pe toata perioada acestei veri. De data aceasta santierul a fost oprit din cauza litigiului intre Primaria Capitalei si consultant, potrivit informatiilor furnizate de municipalitate la solicitarea HotNews.ro. Reprezentantii institutiei spun ca legea nu le permite sa lucreze fara sa aiba consultant, astfel ca santierul a fost inchis.

Lucrarea este finalizata in proportie de 70%: partea de carosabil e terminata, dar a ramas neterminata linia de tramvai intre str. Morarilor si capatul Soselei Pantelimon. In plus, lucrarile la parcarea supraterana park&ride de la capatul Sos. Pantelimon si a nodului intermodal nici macar nu au inceput, iar din aceasta cauza tramvaiul nu poate circula pe tronsonul cuprins intre Piata Delfinului si capatul Sos. Pantelimon, ceea ce le provoaca un disconfort major cetatenilor care tranziteaza zona.

"In acest moment lucrarile sunt suspendate din cauza litigiului intre Municipalitate si Consultant. Consultantul - Asocierea Aecom-Tecnic -  a trimis notificari privind incetarea contractului de consultanta incheiat cu primaria Capitalei, incepand cu data de 06.05.2016. Conform legii nu se pot executa lucrari de constructii fara consultant sau diriginte de santier. Investitia este finalizata in proportie de 70%. Lucrarile la parcarea Park&Ride vor incepe dupa emitera Autorizatiei de Construire pentru varianta supraterana si asigurarea consultantei - dirigentiei de santier, acestea fiind si motivele pentru care lucrarile nu au demarate pana in acest moment", se arata in raspunsul trimis de Primaria Capitalei la solicitarea HotNews.ro.

Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, se va intalni in aceasta saptamana cu consultantul si cu constructorul pentru a discuta problema.

"Se estimeaza ca lucrarile vor incepe la sfarsitul lunii septembrie. Exista certificat de urbanism si suntem in etapa de obtinere a acordurilor, avizelor stipulate in acesta. Imediat dupa obtinerea Autorizatiei de Construire se va emite ordinul de incepere pentru executia lucrarilor. Durata estimata este de 14-16 luni( termen maxim conform prevederilor contractuale)" se mai arata in raspunsul trimis de Primaria Capitalei la solicitarea HotNews.ro.

http://www.hotnews.ro/stiri-administrat...in-nou.htm

 


Re: Stiri si articole din presa PinkyHog

http://www.wall-street.ro/articol/Auto/208730/poveste-fara-sfarsit-cand-promite-pmb-ca-vor-fi-gata-doua-dintre-cele-mai-importante-santiere-de-transport-public-din-capitala.html

Lucrarile pe soseaua Iancului-Pantelimon, 80% finalizate: vremea nefavorabila ar fi blocat santierul.

Intrebati si despre situatia de pe un alt bulevard important din Capitala, in care santierul se desfasoara deja de cativa ani, reprezentantii Primariei Municipiului Bucuresti dau asigurari ca 80% din lucrari sunt finalizate pe soseaua Iancului.

“In prezent sunt deplin functionale si redate circulatiei rutiere si pietonale Tronsonul A-intre Sos Iancului si Bd. Chisinau - pe acest tronson a fost reluata si circulatia tramvaielor, Tronsonul B-intre Sos Morarilor si Bd Chisinau, inclusiv zona de rond de la intersectie cu Bd Chisinau, Tronsonul C-intre Sos Morarilor si Aleea Pantelimon, Tronsonul E- intre Soseaua Garii Catelu si Soseua Vergului (Intersectia Cora, exceptand zona de intersectie), Tronsonul F- intre Limita Administrativa a Municipiului Bucuresti si Soseaua Garii Catelu”, au precizat reprezentantii PMB.

In urma discutiilor, s-a identificat o solutie astfel incat circulatia tramvaielor pe tronsonul B-dul Chisinau-Soseaua Vergului sa poata fi reluata fara a mai fi nevoie de bucla de intoarcere care depindea de executia Park&Ride.

“In ceea ce priveste parcarea de tip Park&Ride, in acest moment se lucreaza la elaborarea Planul Urbanistic Zonal, urmand sa fie obtinuta si autorizatia de construire (…) Lucrarile au fost sistate din cauza conditiilor meteo nefavorabile. Dupa reluarea lucrarilor, urmeaza sa se monteze instalatia necesara reluarii circulatiei tramvaielor si pe tronsoanele B si C”, au mai spus autoritatile locale.

Potrivit Planului de Mobilitate Urbana Durabila (PMUD), Gabriela Vrinceanu Firea, primarul general al Capitalei, intentioneaza sa replice modelul aplicat cu succes in Viena, urmand sa construiasca nu mai putin de sase proiecte Park&Ride, prin care isi propune ca cei care vin in Bucuresti din zonele limitrofe Capitalei sa isi poata parca masinile si sa beneficieze de transport cu ajutorul mijloacelor publice puse la dispozitie de autoritati.
Lucrarile de infrastructura aferente liniilor de tramvai si a tramelor stradale (reteaua de comunicatii stradale – n.red.) se ridica la peste 67 milioane de euro.

 


Re: Stiri si articole din presa TibiV

http://www.pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=6761

PMB: După 4 ani, se reia circulația tramvaielor pe Șoseaua Pantelimon

Dupa patru ani, ca urmare a finalizării lucrărilor edilitare de pe Şos. Pantelimon (tronsonul cuprins între Bd. Chişinău şi Şos. Vergului), începând cu data de 23.09.2017, Regia Autonomă de Transport București anunță următoarele măsuri:

Linia de tramvaie  55 va fi reînființată și va funcționa între terminalele ,,Granitul” şi ,,Piața Sf. Vineri”, pe traseul: Şos. Pantelimon, Şos. Iancului, Bd. Pache Protopopescu, Str. Traian, Cal. Călaraşi, Bd. Corneliu Coposu, Str. Sf. Vineri.
Linia navetă de autobuze 655 se desființează.
Precizăm că, în urma modernizării întregului sistem rutier de pe Sos. Pantelimon, stația ,,Spitalul Pantelimon”, corespunzătoare liniilor 104, 243 şi N102, sens centru, se va reamplasa în alveola situată după trecerea pentru pietoni din zona accesului către Spitalul Sf. Pantelimon.
Pe de altă parte, RATB anunță suspendarea liniei 5 de tramvai și înființarea uneilinii navetă de autobuz, cu indicativul 605, care va funcționa între terminalele „Complex Comercial Băneasa” și „Piața Sf. Vineri”, pe traseul: Şos. Bucureşti-Ploieşti, Bd. Aerogării, Str. Aviator Şerbănescu, Str. Barbu Văcărescu, Str. Tunari, Str. Alecu Russo, Bd. Dacia, Str. Vasile Lascăr, Str. Armand Călinescu, Str. Paleologu, Calea Moșilor, Str. Sf. Vineri.
Autobuzele vor opri pe Şos. Bucureşti-Ploieşti, în stațiile corespunzătoare liniilor 131, 149, 261, 335, pe Bd. Aerogării, în stațiile comune liniilor 112, 301, pe Str. Av. Şerbănescu şi Str. Barbu Văcărescu, în stațiile nou înființate ,,Pasaj Băneasa”, ,,Măguricea”, ,,Şos. Pipera”, ,,Muzeul Aviației”, ,,Bd. Lacul Tei” şi ,,Şos. Ştefan cel Mare”, precum şi în cele comune cu liniile 182 şi 282, pe Str. Tunari şi Str. Alecu Russo, în stațiile nou înființate ,,Teatrul Metropolis” şi Sos. Ştefan cel Mare” (sens periferie), respectiv în stația ,,Teatrul Metropolis” comun cu linia 135 (sens centru), pe Str. Vasile Lascăr şi Str. Armand Călinescu comun cu tramvaiele liniei 16, precum şi în stația nou înființată ,,Batiştei” (sens periferie), pe Str. Paleologu în stația nou înființată ,,Bd. Carol I” (sens periferie), pe Calea Moşilor în noile stații ,,Hristo Botev”, ,,Piața Sf. Gheorghe”, respectiv ,,Sfânta Vineri” (sens periferie), iar la terminalul ,, Piața Sf. Vineri”, în cele corespunzătoare liniei 385.

 


Re: Stiri si articole din presa Victor92

De pe site-ul Primariei Capitalei:

Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism Plan Urbanistic Zonal (PUZ) – PUZ –NOD INTERMODAL CAP LINIE DE TRAMVAI ȘI METROU PARK & RIDE- PARCARE SUPRATERANĂ ȘI TERMINAL R.A.T.B. INTERSECȚIA ȘOS. PANTELIMON CU ȘOS. VERGULUI DUDEȘTI SECTORUL 2, BUCUREȘTI
    
ANUNŢ

În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, se aduce la cunoştință publică următorul proiect de act normativ:

Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism Plan Urbanistic Zonal (PUZ) – PUZ –NOD INTERMODAL CAP LINIE DE TRAMVAI ȘI METROU PARK & RIDE- PARCARE SUPRATERANĂ ȘI TERMINAL R.A.T.B. INTERSECȚIA ȘOS. PANTELIMON CU  ȘOS. VERGULUI DUDEȘTI SECTORUL 2, BUCUREȘTI

Potrivit art. 7, alin. 2  din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, "Anunțul referitor la elaborarea unui proiect de act normativ va fi adus la cunoştința publicului, în condițiile alin. (1), cu cel puţin 30 de zile lucrătoare înainte de supunerea spre avizare de către autorităţile publice ..."

       Procedură dezbatere : 30 de zile lucrătoare; termen : 28  decembrie 2017.

       Proiectul de act normativ, mai sus amintit, cu documentaţia de bază, poate fi consultat:

-  pe site-ul P.M.B. – www.pmb.ro;

  link: http://www.pmb.ro/institutii/cgmb/dezb_ ... ublica.php

           -  la sediul PMB, B-dul Regina Elisabeta, nr. 47, sector 5.

Proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Centrul  de Informare.

În conformitate cu prevederile art. 7, alin. 4 din Legea 52/2003, republicată, până la data de  24.11.2017, se pot  trimite în scris, propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectele de acte normative supuse  dezbaterii publice.

Propunerile, sugestiile, opiniile privind proiectele de acte normative, se vor transmite:

-  prin site-ul www.pmb.ro;

- prin poştă pe adresa P.M.B. – B-dul Regina Elisabeta, nr. 47, sector 5 – Directia Asistenţă Tehnică şi Juridică;

- depuse la Centrul de Informare – P.M.B., B-dul Regina Elisabeta, nr. 42, sector 5.

Materialele transmise vor purta menţiunea: „Recomandare la proiect de act normativ”

Sursa:

http://www.pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=6790

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420547 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use