Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)

 

Topic: Știri și articole din presă

72 posts, 39158 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Știri și articole din presă subway guru

Uite si anuntul de atribuire:
Anunt de atribuire numarul 112962/09.08.2011

   
Informatii anunt de participare asociat
Numar anunt:     86446 / 15.09.2009
Denumire contract:     Reabilitare sistem rutier si linie de tramvai pe Sos.Pantelimon si Sos.Iancului

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)       Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
   
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  RO 050013 , Romania , Punct(e) de contact:  Mihail Badea, Carmen Florentina Apostol , Tel.  021.305.55.30 , In atentia:  Mihail Badea, Carmen Florentina Apostol , Email:  mailto:mihail.badea@bucuresti-primaria.ro,carmen.apostol@bucuresti-primaria.ro , Fax:  021.305.55.30 , Adresa internet (URL):  http://www.pmb.ro , Adresa profilului cumparatorului:  http://www.e-licitatie.ro
   
I.2)       Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
   
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
   Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
   Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)       Descriere
II.1.1)       Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
   Reabilitare sistem rutier si linie de tramvai pe Sos.Pantelimon si Sos.Iancului
II.1.2)       Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
   
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Bucuersti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3)       Anuntul implica
   
II.1.4)       Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
   Reabilitare sistem rutier si linie de tramvai pe Sos.Pantelimon si Sos.Iancului
II.1.5)       Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
   
45233121-3 - Lucrari de constructii de drumuri principale (Rev.2)
45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
45234126-5 - Lucrari de constructii de linii de tramvai (Rev.2)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.6)       Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
   Nu
II.2)       Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1)       Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
   
247,830,519.66 RON    
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)       Tipul procedurii
IV.1.1)       Tipul procedurii
   Licitatie deschisa
   
IV.2)       Criterii de atribuire
IV.2.1)       Criterii de atribuire
   
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
   Criterii     Pondere             
1.     Pret oferta     60 %             
Descriere:
2.     Termen de garantie (intre 5 si 12 ani)     5 %             
Descriere:
3.     Numarul locurilor de parcare realizate suplimentar fata de cel impus prin Caietul de sarcini     10 %             
Descriere:
4.     Realizarea de spatii verzi (se vor prezenta zonele si inventarul suprafetelor prevazute pentru spatii verzi precum si descrierea modului de realizare a acestora precum si numarul de copaci plantati)     5 %             
Descriere:
5.     Realizarea park&ride in zona terminalului multimodal     5 %             
Descriere:
6.     Modul de realizare a trotuarelor(materiale folosite)     5 %             
Descriere:
7.     Angajamente suplimentare (termene de plata)     10 %             
Descriere:
IV.2.2)       S-a organizat o licitatie electronica
   Nu
IV.3)       Informatii administrative
IV.3.1)       Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2)       Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
   Da
   
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2009/S180-258041 din 18.09.2009
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
   Contract nr: 527    Denumirea: Reabilitare sistem rutier cu linii de tramvai pe Sos.Pantelimon - Sos. Iancului
V.1)       Data atribuirii contractului    8/4/2011
V.2)       Numarul de oferte primite    8
V.3)       Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
   
Asocierea S.C. TEHNOLOGICA RADION S.R.L. - S.C. TIAB S.A. - S.C. VIA PROIECT S.R.L.- lider S.C. TEHNOLOGICA RADION S.R.L.
Adresa postala:  str. Dambovita nr. 59-61, sector 6 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  060843 , Romania , Tel.  0372-118.300 , Fax:  0372-118.330
V.4)       Informatii privind valoarea contractului
   Valoarea totala finala a contractului
   Valoarea: 247830519.66     Moneda: RON    Fara TVA
   
V.5)       Contractul ar putea fi subcontractat
   Nu
   
   
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)       Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
   Nu
VI.2)       Alte informatii
VI.3)       Cai de atac
VI.3.1)       Organismul competent pentru caile de atac
   
Tribunalul Bucuresti Sectia a VI-a Comerciala
Adresa postala:  Bdul Unirii, nr. 37, Sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030823 , Romania , Tel. 0214083600 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  030823 , Romania , Tel.  021-408.36.00
   Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2)       Utilizarea cailor de atac
   Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3)       Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
   
Directia Proceduri Achizitie
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et 10 , Localitatea:  Bucuresti , Cod postal:  060042 , Romania , Tel.  021 30 555 30 , Email:  mailto:serviciuldeachizitiipublice@bucuresti-primaria.ro , Fax:  021 30 555 87 , Adresa internet (URL):  http://www.pmb.ro
VI.4)       Data expedierii prezentului anunt
   08.08.2011 16:01

 


Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon ANTENA

Utilizator anonim wrote:
Staţii comune pentru autobuze şi tramvaie pe Şoseaua Iancului

Bucureştenii care călătoresc cu tramvaiul sau autobuzul vor coborî în aceleaşi staţii pe Şoseaua Iancului din Sectorul 2 al Capitalei, a anunţat administraţia locală.
http://b365.ro/news/statii- ... -iancului/


Statii comune insemna peroane comune? Nu inteleg cum ar putea sa se faca chestia asta, sa se mute sinele la bordura poate. Ca altfel cum, vine autobuzul pe mijloc? Mi se pare aiurea. Sau or fi vrut sa zica statii comune, de ex si autobuzele si tramvaiele sa opreasca la Victor Manu, dar cu peroane separate la tramvaie, cum e acum.
Asa pare mai logic.

 


Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon florin

Proiecte pentru modernizarea Soselei Pantelimon si Soselei Iancului din Bucuresti

Iata principalele schimbari propuse de proiectanti:

Soseaua Pantelimon

- linia de tramvai, de pe mijlocul bulevardului, va fi inaltata cativa centimetri astfel incat sa nu poata urca masinile si va fi inverzita prin plantarea de gazon;

-  pe fiecare sens bulevardul va avea trei benzi de circulatie, iar pe laterale vor fi construite doua benzi laterale separate (vezi FOTO) prin care riveranii vor avea acces la locurile de parcare, fara a incurca circulatia de pe bulevard;

- pentru statiile de autobuz vor fi construite alveole, in care autobuzele sa poata opri fara sa deranjeze traficul.

- toate statiile de tramvai vor fi mai late si vor avea copertine;

- pe toata lungimea soselei, cu exceptia celor doua benzi laterale separate, stationarea va fi interzisa, cele trei benzi ramanand exclusiv pentru traficul auto;

- toate trecerile de pietoni vor fi semaforizate;

- aceasta artera va fi introdusa in sistemul inteligent de management al traficului, fiind montate semafoare inteligente care isi schimba timpii de asteptare in functie de valorile de trafic. De exemplu, daca la o intersectie se face coada dintr-un anumit sens, semaforul va ramane pe verde mai mult timp, astfel incat sa se decongestioneze traficul;

- la capatul Soselei Pantelimon, in fata magazinului Cora va fi construit o statie uriasa, unde vor opri toate mijloacele de transport din zona, respectiv autobuzul, tramvaiul si microbuzele. Cand va fi gata noua linie de metrou Pantelimon-Universitate, statia va fi conectata si cu acest mijloc de transport. Astfel pietonii nu vor mai fi nevoiti sa traverseze si ca sa schimbe mijloacele de transport. In apropierea statiei va fi construita si o parcare park&ride, conectata cu statia, unde cei care vin din afara orasului sa-si poata lasa masina si sa mearga mai departe folosind mijloacele de transport in comun.  

Soseaua Iancului

- masinile parcate acum pe marginea trotuarului si pe trotuar vor fi mutate in parcari etajate care se vor construi in spatele blocurilor. Deocamdata Primaria Capitalei este in negocieri cu Primaria sector 2 pentru a indentifica terenurile din domeniul public unde se vor construi parcarile.

- linia de tramvai va fi inaltata cativa centimetri si va folosi si drept banda pentru autobuz. Cele doua mijloace de transport vor avea statii comune pana la intersectia cu Soseaua Pantelimon. Potrivit proiectantilor, aceasta masura a fost luata deoarece de la anul, RATB va afisa orarul mijloacelor de transport in fiecare statie si daca nu vor exista benzi unice pentru transportul in comun, acest grafic nu va putea fi respectat.

- statiile de autobuz si tramvai vor avea copertine;

- pentru circulatia auto vor ramane doua benzi pe sens, intrucat nu se va mai parca pe marginea bulevardului;

- aceasta artera va fi introdusa in sistemul inteligent de management al traficului, fiind montate semafoare inteligente care isi schimba timpii de asteptare in functie de valorile de trafic. De exemplu, daca la o intersectie se face coada dintr-un anumit sens, semaforul va ramane pe verde mai mult timp, astfel incat sa se decongestioneze traficul;

- pe marginea trotuarului va fi refacuta plantatia de aliniament;  

Proiectul de modernizare a celor doua artere de circulatie este realizat de Via Proiect. Pentru a deveni realitate, propunerile arhitectilor mai au nevoie de aprobarea Comisiei de Circulatie de pe langa Primaria Capitalei si autorizatie de construire.

[...]

Lucrarile vor incepe cel tarziu in primavara anului 2012

Castigatorul licitatiei este consortiul alcatuit din firmele Tehnologica Radion, TIAB si Via Proiect. Valoarea contractului este de circa 310 milioane lei/ 70 milioane de euro.

Mai multe detalii.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri despre proiect Utilizator anonim

Primaria Municipiului Bucuresti va demara incepand de maine, 15 iunie, lucrarile de modernizare si reabilitare a sistemului rutier si a liniei de tramvai pe Soseaua Iancului( Piata Iancului-B-dul Pierre de Coubertin)

Tronsonul face parte din proiectul de modernizare a Soselei Iancului si Pantelimon intre Piata Iancului si limita administrativa a orasului(comuna Pantelimon).

Lucrarile constau in reabilitarea liniei de tramvai, a sistemului rutier, a trotuarelor, a sistemului de iluminat public, a sistemului de management al traficului, realizandu-se cu acesta ocazie si lucrarile necesare la retelele edilitare si reamenajarea spatiilor verzi, inclusiv dotare cu mobilier urban.

Cu aceasta ocazie se va imparti trama stradala astfel incat linia de tramvai sa fie conceputa ca banda unica pentru transportul public(tramvai, autobuz) si banda de urgenta pentru vehiculele de interventie.

La intersectia dintre Soseaua Vergului si Soseaua Pantelimon, sub nodul terminal intermodal, va fi construita si o parcare subterana de tip park&ride cu o capacitate de aproximativ 200 de locuri.

Astfel, in vederea inceperii lucrarilor de reabilitare a sistemului rutier si a liniilor de tramvai, incepand de maine, 15 iunie, tramvaiele vor fi inlocuite cu autobuze pe Soseaua Iancului, iar Regia Autonoma de Transport Bucuresti va reorganiza circulatia mijloacelor de transport din zona, astfel:

Linia de tramvaie 46 va functiona intre terminalele Granitul si Banu Manta, pe urmatorul traseu: Sos. Pantelimon, Bd. Ferdinand, Sos. Mihai Bravu, Sos. Stefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara si Sos. Iancului.

Linia de tramvaie 55 se suspenda in perioada executarii lucrarilor.

Pentru asigurarea capacitatii de transport in zona Sos. Iancului, RATB va infiinta o linie naveta de autobuze cu indicativ 655. Autobuzele vor circula de la terminalul Stadionul National, pe Bd. Pierre de Coubertin, Sos. Iancului, Bd. Pache Protopopescu, Str. Traian, pana la Foisorul de Foc.
Circulatia celorlalte vehicule pe zona şantierului se va desfaşura restrictionat, cu devieri temporare, pastrandu-se doua benzi de circulaţie pe sens pe toata durata lucrarilor.

Primaria Municipiului Bucuresti cere scuze locuitorilor pentru disconfortul creat pe perioada desfasurarii lucrarilor.

 




Re: Stiri si articole din presa Costin

Incep lucrarile la parcarea subterana  de 400 de locuri de la capatul Soselei Pantelimon, in zona hipermarketului Cora

Primaria Capitalei va incepe in aceasta primavara lucrarile la parcarea subterana de tip park&ride de la capatul Soselei Pantelimon, a declarat pentru HotNews.ro Ion Dedu, seful Directiei de Infastructura din cadrul Primariei Capitalei. Aceasta va avea circa 400 de locuri si alaturi va fi construit un nod intermodal, adica o statie comuna pentru toate mijloacele de transport in comun care tranziteaza zona.

"Autorizatia de construire pentru aceasta parcare a fost deja eliberata. Lucrarile vor incepe in cateva saptamani, in functie de vreme. In plus, trebuie mutata fantana arteziana care se afla acolo", a explicat Dedu pentru HotNews.ro.

Construirea parcarii subterane a fost cuplata cu lucrarile de reabilitare a Soselei Pantelimon si Soselei Iancului, fiind scoase impreuna la licitatie. Lucrarile se ridica la circa 70 milioane de euro, iar licitatia a fost castigata de consortiul alcatuit din firmele Tehnologica Radion, TIAB si Via Proiect. Reprezentantii Primariei Capitalei promit ca vor finaliza cele doua bulevarde in toamna anului 2014.

Modernizare Soseaua Iancului-Soseaua Pantelimon
Lucrarile de reabilitare a celor doua bulevarde au inceput la jumatatea lunii iunie 2013, insa se misca destul de greu. Pana acum, s-a asfaltat doar o mica portiune de strada, la intrarea in Bucuresti, pe sensul de intrare in oras si s-a realizat o bretea paralela cu bulevardul, pe acelasi sens, intre Cora Pantelimon si Piata Delfinului. Pe aceasta bretea s-au realizat locuri de parcare in spic pentru riverani. Pentru realizarea acestei facilitati au fost taiati arborii de pe margine, in loc fiind plantati alti copacei.


   Ce lucrari se vor face pe cele doua artere:


Soseaua Pantelimon

- linia de tramvai, de pe mijlocul bulevardului, va fi inaltata cativa centimetri astfel incat sa nu poata urca masinile si va fi inverzita prin plantarea de gazon;

-  pe fiecare sens bulevardul va avea trei benzi de circulatie, iar pe laterale vor fi construite doua benzi laterale separate, prin care riveranii vor avea acces la locurile de parcare, fara a incurca circulatia de pe bulevard;

- pentru statiile de autobuz vor fi construite alveole, in care autobuzele sa poata opri fara sa deranjeze traficul.

- toate statiile de tramvai vor fi mai late si vor avea copertine;

- pe toata lungimea soselei, cu exceptia celor doua benzi laterale separate, stationarea va fi interzisa, cele trei benzi ramanand exclusiv pentru traficul auto;

- toate trecerile de pietoni vor fi semaforizate;

- aceasta artera va fi introdusa in sistemul inteligent de management al traficului, fiind montate semafoare inteligente care isi schimba timpii de asteptare in functie de valorile de trafic. De exemplu, daca la o intersectie se face coada dintr-un anumit sens, semaforul va ramane pe verde mai mult timp, astfel incat sa se decongestioneze traficul;

- la capatul Soselei Pantelimon, in fata magazinului Cora va fi construit o statie uriasa, unde vor opri toate mijloacele de transport din zona, respectiv autobuzul, tramvaiul si microbuzele. Cand va fi gata noua linie de metrou Pantelimon-Universitate, statia va fi conectata si cu acest mijloc de transport. Astfel pietonii nu vor mai fi nevoiti sa traverseze si ca sa schimbe mijloacele de transport. In apropierea statiei va fi construita si o parcare park&ride, conectata cu statia, unde cei care vin din afara orasului sa-si poata lasa masina si sa mearga mai departe folosind mijloacele de transport in comun.

Soseaua Iancului

- linia de tramvai va fi inaltata cativa centimetri si va folosi si drept banda pentru autobuz. Cele doua mijloace de transport vor avea statii comune pana la intersectia cu Soseaua Pantelimon. Potrivit proiectantilor, aceasta masura a fost luata deoarece de la anul, RATB va afisa orarul mijloacelor de transport in fiecare statie si daca nu vor exista benzi unice pentru transportul in comun, acest grafic nu va putea fi respectat.

- statiile de autobuz si tramvai vor avea copertine;

- pentru circulatia auto vor ramane doua benzi pe sens, intrucat nu se va mai parca pe marginea bulevardului;

- aceasta artera va fi introdusa in sistemul inteligent de management al traficului, fiind montate semafoare inteligente care isi schimba timpii de asteptare in functie de valorile de trafic. De exemplu, daca la o intersectie se face coada dintr-un anumit sens, semaforul va ramane pe verde mai mult timp, astfel incat sa se decongestioneze traficul;

- pe marginea trotuarului va fi refacuta plantatia de aliniament;

Primaria Capitalei vrea sa construiasca inca o parcare park&ride la capatul bulevardului Barbu Vacarescu, aproape de intersectia cu DN1, insa acolo sunt probleme referitor la situatia juridica a terenului, potrivit reprezentantilor municipalitatii.

De ce avem nevoie de parcari park&ride

Acest tip de parcaj se construieste la marginea orasului, in imediata apropriere a punctelor de acces la metrou sau a altor mijloace de transport in comun. Astfel, persoanele care locuiesc in afara orasului, dar au serviciul in centrul metropolei, isi pot lasa masinile in aceste parcaje si merge mai departe cu transportul in comun.

Aceste parcaje aduc orasului numeroase avantaje:

- duc la fluidizarea traficului deoarece oamenii isi lasa masinile acolo si merg mai departe cu transportul in comun.

- asigura o diminuare a numarului de vehicule in interiorul orasului;

- scade presiunea pe locurile de parcare din zona centrala;

- duc la scaderea poluarii;

- se rentabilizeaza mijloacele de transport in comun.


http://www.hotnews.ro/stiri-administrat...i-cora.htm

Fara prea mult entuziasm, va rog, alocatia bugetara pe anul asta aferenta lucrarii am vazut'o cu totii...

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  


Re: Stiri si articole din presa ByOnu

http://www.agerpres.ro/comunicate/2014/05/06/comunicat-de-presa-pmb-14-26-00

• Sunt realizate piste si in zone special dedicate, de exemplu Soseaua Pantelimon - pista este pozitionata intr-o zona separata atat fata de carosabil cat si fata de zona pietonala, dar si in paralel cu trotuarul, in cadrul lucrarilor de modernizare a arterelor de circulatie, cum ar fi cele de pe bulevardul Liviu Rebreanu, unde pistele sunt amenajate pe trotuar, in afara zonei pietonale.

Se face pista si pe Pantelimon? Frumos, nu stiam.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa Utilizator anonim

Primaria Capitalei a taiat zeci de tei de pe Soseaua Pantelimon

Zeci de tei de pe Soseaua Pantelimon din Capitala, intre Granitul si Sos. Morarilor, au fost taiati in ultimele luni de Primaria Capitalei pentru modernizarea arterei. Sub soarele verii, zona arata ca un desert. Desi in loc s-au plantat pui de platani, mai multi cetateni din cartierul Pantelimon sunt nemultumiti de decizia Primariei deoarece teii aveau 40-50 de ani, iar platanii mai au cel putin zece ani pana vor creste. Dan Trifu, presedintele Fundatiei Ecocivica, spune ca defrisarile s-au facut fara aviz. HotNews.ro a solicitat reprezentantilor municipalitatii un punct de vedere, dar pana la aceasta ora nu am primit niciun raspuns.

http://www.hotnews.ro/stiri-administrat...elimon.htm

 


Re: Stiri si articole din presa URANUS

Sursa: B365.RO

S-au reluat lucrările pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului. CÂND VOR FI GATA

Au fost reluate lucrările pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului, după ce, timp de aproximativ două luni, cele două șantiere au fost abandonate. Blocajul a apărut după ce constructorul, firma Tehnologica Radion, a intrat în insolvență. Pentru a se reporni lucrările a fost încheiat un act adițional prin care unul dintre cei trei asociați care au câștigat în 2011 contractul, a preluat conducerea proiectului, înlocuind Tehnologica Radion. Noua firmă este specializată în lucrări de instalații electrice. Pauza de peste două luni a afectat foarte mult proiectul având în vedere că ele au fost deblocate tocmai la venirea iernii, iar condițiile meteo din această perioadă nu vor permite un progres prea mare al lucrărilor. În aceste condiții, noul termen estimat pentru finalizarea lucrărilor a fost decalat până la sfârșitul anului viitor.

Lucrările de reabilitare a Șoselelor Pantelimon și Iancului au fost oprite timp de peste două luni după ce constructorul, firma Tehnologica Radion, a intrat în insolvență. Pentru a debloca proiectul a fost încheiat în cele din urmă un act adițional. Firma care a preluat conducerea contractului este una dintre cele trei firme asociate care au câștigat în 2011 contractul pentru proiectarea și execuția lucrărilor de reabilitare sistem rutier cu linii de tramvai pe Sos.Pantelimon - Sos. Iancului. Astfel, pe 4 august 2011, Primăria Capitalei a atribuit acest contract în valoare de aprox 70 milioane euro, Asocierii SC Tehnologica Radion SRL - SC TIAB SA - SC Via Proiect SRL, lider de proiect fiind Tehnologica Radion. Firma care a preluat acum conducerea proiectului, SC TIAB SA, are însă ca obiect de activitate lucrări de instalații electrice și automatizări industriale.

Când vor fi gata lucrările

Lucrările de reabilitare a sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Sos.Pantelimon - Sos. Iancului au început în iunie 2013 și ar fi trebuit terminate până la sfîrșitul acestui an. Cum lucrările au fost deblocate chiar în prag de iarnă, termenul a fost prelungit cu aproximativ un an.

"Lucrările vor fi terminate la sfârșitul anului viitor. Pe Pantelimon, terminalul nu am putut să îl predăm pentru că este acolo o conductă de gaze care trebuie mutată. Am vorbit cu Distrigaz care s-a apucat să mute conducta acum. Pentru zona Morarilor - capăt a trebuit să menținem circulația rutieră și nu s-a putut lucra decât pe o parte. Iar pe tronsonul dintre Iancului-Chișinău a trebuit să păstrăm circulația tramvaielor și acela va fi ultimul tronson făcut. Iar între Chișină și Morarilor a fost RADET-ul care după ce am lucrat noi a înlocuit țevele de acolo", a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, șeful Direcției de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Lucrările ar putea fi terminate mai repede însă pe Șos. Iancului. "Iancului trebuia să se termine până la sfârșitul anului, dacă nu existau cele două luni în care nu s-a lucrat. Deci în cele două luni se turna asfaltul și era gata 100%, până la sfârșitul anului. Acum am intrat în perioada de iarnă care poate să ne coste. Dacă vine zăpada și sunt temperaturi neconforme nu poți să torni stratul de uzură și atunci trebuie să aștepti până când vor fi temperaturi care să permită turnarea stratului de uzură", a mai spus Ion Dedu.

Ce lucrări se fac în cadrul proiectului de reabilitare a celor două artere:

Pe Șoseua Pantelimon:

- va fi reabilitat carosabilul și se vor amenaja câte trei benzi pe sens

- de o parte și de alta a străzi va fi creată câte o bandă de circulație unde vor fi amenajate și locuri de parcare pentru riverani

- linia de tramvai va fi inverzită prin plantarea de gazon și înălțată pentru a împiedica accesul autovehiculelor

- la capătul Șoselei Pantelimon, zona magazinului Cora va fi un nod intermodal de transport, cu o stație foarte mare,  care va reuni toate mijloacele de transport din zonă, respectiv autobuzul, tramvaiul, microbuzele, dar și metroul, atunci când va fi terminată magistrala 5 Pantelimon-Universitate

- Tot în zona Cora Pantelimon va fi construiă și o parcare park&ride, ce va fi conectată cu stația. Parcarea va fi destinată celor care vin cu mașina din afara Capitalei și care își vor putea lăsa autoturismul în parcare, pentru a se deplasa prin oraș cu ajutorul mijloacelor de transport în comun.

- în stațiile de autobuz vor fi amenajate alveole;

- Șoseaua Pantelimon va fi introdusă în sistemul de management al traficului. Astfel, vor fi montate semafoare inteligente care își schimba timpii de așteptare în funcție de valorile de trafic

Pe Șoseaua Iancului:

- carosabilul va fi reabilitat, păstrându-se două benzi pe sens. Va fi interzisă staționarea pe această arteră

- linia de tramvai va fi înăltață și va fi utilizată și de autobuze și de mașinile de intervenție 112. Tramvaiele și autobuzele vor avea stații comune până la intersecția cu Șoseaua Pantelimon

- Șoseaua Iancului va fi introdusă în sistemul de management al traficului. Astfel, vor fi montate semafoare inteligente care își schimba timpii de așteptare în funcție de valorile de trafic.

http://www.b365.ro/s-au-reluat-lucraril...KPLIO.dpuf

 


Re: Stiri si articole din presa URANUS

Sursa: B365.RO

O nouă parcare subterană cu stație intermodală și piață publică, gata în 2015.

Încep lucrările la o nouă parcare subterană în București. Cu două nivele și 420 de locuri, noua parcare tip park&ride va fi construită în zona Cora Pantelimon și va avea deasupra un terminal intermodal de transport și o piațetă publică. Întreg proiectul va fi terminat până la sfârșitul acestui an, odată cu finalizarea reabilitării Șoselelor Pantelimon și Iancului.

Până la sfârșitul acestui an, Bucureștiul va avea o nouă parcare subterană. Construită în zona Cora Pantelimon, noua parcare va fi una de tip park&ride destinată celor care vin cu mașina din afara Capitalei și care își vor putea lăsa autoturismul în parcare, pentru a se deplasa prin oraș cu ajutorul mijloacelor de transport în comun. De altfel, deasupra parcării va fi realizat și un terminal intermodal de transport care va reuni toate mijloacele de transport din zonă, respectiv autobuzul, tramvaiul, microbuzele, dar și metroul, atunci când va fi terminată magistrala 5 Pantelimon-Universitate. Tot deasupra parcării, va fi amenajată și o piațetă publică cu spațiu verde.

Lucrările la noua parcare vor începe în perioada următoare. Proiectul a fost întârziat din cauza unei țevi de gaze ce a fost descoperită pe terenul pe care se va construi parcarea.

"Trebuie mutată o țeavă de gaze. Se lucrează acum, iar după ce o mută încep lucrările la parcare. Va avea 2 nivele și 420 de locuri. Parcarea va fi terminată până la sfârșitul anului", a declarat pentru B365.ro, Ion Dedu, director al Direcției de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Tot până la sfârșitul acestui an se vor încheia și lucrările de reabilitare a carosabilului și a liniei de tramvai pe Șos. Pantelimon și Șos. Iancului. Acest proiect a început în iunie 2013 și ar fi trebuit terminat până la sfârșitul anului 2014. Lucrările au fost blocate însă timp de două luni în toamna anului trecut după ce constructorul, firma Tehnologica Radion a intrat în insolvență.  Cum lucrările au fost deblocate chiar în prag de iarnă, la sfârșitul lui noiembrie, termenul a fost prelungit cu aproximativ un an.

După terminarea lucrărilor, pe Șoseaua Iancului va fi interzisă parcarea pe carosabil. Șoferii vor avea la dispoziție însă două parcări supraetajate ce ar ruma să fie construite în spatele blocurilor.

"Vor fi construite și două parcări în spatele blocurilor de pe Șos. Iancului pe str. Dridu Georgescu și pe str. Stănescu Gheorghe cu aproximativ 250 de locuri. Deocamdată nu am obținut avizul de la mediu pentru c[ ei susțin că e spațiu verde", a explicat Ion Dedu.

Pe Șoseaua Pantelimon vor fi amenajate locuri de parcare pe carosabil pe o arteră de lângă trotuar ce va fi separată de stradă printr-un scuar.

Ce lucrări se fac în cadrul proiectului de reabilitare a celor două artere:

Pe Șoseaua Pantelimon:

- va fi reabilitat carosabilul și se vor amenaja câte trei benzi pe sens

- de o parte și de alta a străzii va fi creată câte o bandă de circulație unde vor fi amenajate și locuri de parcare pentru riverani

- linia de tramvai va fi inverzită prin plantarea de gazon și înălțată pentru a împiedica accesul autovehiculelor

- la capătul Șoselei Pantelimon, zona magazinului Cora va fi un nod intermodal de transport

- Tot în zona Cora Pantelimon va fi construiă și o parcare park&ride, ce va fi conectată cu stația

- în stațiile de autobuz vor fi amenajate alveole;

- Șoseaua Pantelimon va fi introdusă în sistemul de management al traficului. Astfel, vor fi montate semafoare inteligente care își schimba timpii de așteptare în funcție de valorile de trafic

Pe Șoseaua Iancului:

- carosabilul va fi reabilitat, păstrându-se două benzi pe sens. Va fi interzisă staționarea pe această arteră

- linia de tramvai va fi înăltață și va fi utilizată și de autobuze și de mașinile de intervenție 112. Tramvaiele și autobuzele vor avea stații comune până la intersecția cu Șoseaua Pantelimon

- Șoseaua Iancului va fi introdusă în sistemul de management al traficului. Astfel, vor fi montate semafoare inteligente care își schimba timpii de așteptare în funcție de valorile de trafic.

http://www.b365.ro/incep-lucrarile-la-p...MV1DR.dpuf

 


Re: Stiri si articole din presa URANUS

B365.RO

Când se finalizează lucrările de pe Șos. Iancului. Parcările, blocate la Mediu

Lucrările de reabilitare de pe Șoseaua Iancului vor fi terminate la sfârșitul lunii aprilie. Cele două parcări, cu aproximativ 250 de locuri, ce ar fi trebuit construite în spatele blocurilor de la bulevard, sunt însă blocate în faza de obținere a avizelor. Mai exact, Ministerul Mediului nu a avizat proiectul motivând că zona dintre blocuri, pe care Primăria vrea să ridice parcările, este zonă verde. Între timp, au fost reluate lucrările pe Șoseaua Pantelimon, reabilitarea bulevardului urmând a fi terminată până la sfârșitul anului. Tot atunci va fi deschisă și noua parcare subterană cu stație intermodală și piață publică din zona Cora Pantelimon.

Lucrările de reabilitare a Șoselei Iancului se apropie de final. "La sfârșitul lunii aprilie - începutul lunii mai se vor finaliza lucrările de pe Iancului", a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Proiectul de pe Șos. Iancului se va termina însă fără cele două parcări supraterane prevăzute, cu aproximativ 250 de locuri, ce ar fi trebuit construite în spatele blocurilor, pe str. Dridu Georgescu și pe str. Stănescu Gheorghe.

"Parcările din spatele blocurilor de pe Iancului sunt blocate la Mediu pentru că ei consideră că acolo este spațiu verde. Însă acolo, deasupra parcării, ar fi putut fi amenajate terenuri de spor, locuri de joacă. Se pot face multe lucruri. Noi nu renunțăm încă la acest proiect", a mai spus Ion Dedu.

Lucrările de pe Șos. Iancului includ:

- reabilitarea carosabilului și a trotuarelor, cu păstrarea a două benzi pe sens

- înălțarea liniei de tramvai pentru a descuraja folosirea acesteia de către șoferii nedisciplinați. Linia de tramvai va putea fi utilizată însă de autobuze și mașinile de intervenție 112

- instalarea unor semafoare inteligente care își schimbă timpii de așteptare în funcție de valorile de trafic.

După finalizarea lucrărilor, staționarea pe bulevard va fi interzisă.

Șoseaua Pantelimon, gata la sfârșitul anului. Parcare subterană cu stație intermodală și piață publică

Pe Șoseaua Pantelimon lucrările se vor termina la sfârșitul anului. Proiectul include și o parcare subterană ce va fi construită în zona Cora Pantelimon. Noua parcare va fi una de tip park&ride destinată celor care vin cu mașina din afara Capitalei și care își vor putea lăsa autoturismul în parcare, pentru a se deplasa prin oraș cu ajutorul mijloacelor de transport în comun. De altfel, deasupra parcării va fi realizat și un terminal intermodal de transport care va reuni toate mijloacele de transport din zonă, respectiv autobuzul, tramvaiul, microbuzele, dar și metroul, atunci când va fi terminată magistrala 5 Pantelimon-Universitate. Tot deasupra parcării, va fi amenajată și o piațetă publică cu spațiu verde.

Lucrările la noua parcare vor începe în perioada următoare. Proiectul a fost întârziat din cauza unei țevi de gaze ce a fost descoperită pe terenul pe care se va construi parcarea.

"Trebuie mutată o țeavă de gaze. Cei de la Distrigaz au început deja de câteva zile lucrările acolo, iar după vor termina vom începe și noi parcarea. Va avea 2 nivele și 420 de locuri. Parcarea va fi terminată până la sfârșitul anului", a declarat pentru B365.ro, Ion Dedu.

Ce lucrări se fac pe Șoseaua Pantelimon:

- va fi reabilitat carosabilul și se vor amenaja câte trei benzi pe sens

- de o parte și de alta a străzii va fi creată câte o bandă de circulație unde vor fi amenajate și locuri de parcare pentru riverani

- linia de tramvai va fi inverzită prin plantarea de gazon și înălțată pentru a împiedica accesul autovehiculelor

- la capătul Șoselei Pantelimon, zona magazinului Cora va fi un nod intermodal de transport

- Tot în zona Cora Pantelimon va fi construiă și o parcare park&ride, ce va fi conectată cu stația

- în stațiile de autobuz vor fi amenajate alveole;

- Șoseaua Pantelimon va fi introdusă în sistemul de management al traficului. Astfel, vor fi montate semafoare inteligente care își schimba timpii de așteptare în funcție de valorile de trafic.

http://www.b365.ro/lucrarile-de-pe-sos-...27335.html

 


Re: Stiri si articole din presa ANTENA

Iata ce au descoperit muncitorii care lucrau pe sos.Pantelimon

http://www.b365.ro/cadavru-descoperit-i...28344.html

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419392 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use