Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

2095 posts, 475587 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 105 106 107 108 109 110 111  ... 150
 
 

📖 Pagination options
  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

De fapt ei se fofileaza consecutiv, ca s-au prins ca "parcarea" va fi un esec major atat timp cat e "gard in gard" cu parcarea Cora. Dar nu ma prind de ce nu se recunoaste eroarea si nu se tranteste bucla tramvaiului la loc.
P.S. IMSATii au teminat materialul si ieri au avut liber. Doar la Granitul erau 3 radioni care asezau in linie bordurile dintr-un palet in zona fostei statii de tramvai. 3 radioni relocati de la lipitul de amortizoare pe la sine mai exact, amortizoare care asteptau gramada pe linii.  Probabil a picat si treaba virtuala cu tramvaiul gata "pana la sfarsitul anului".

Edit. De fapt... daca ma gandesc mai bine nu stiu cat de utila mai este bucla, ar fi mult mai convenabil sa foloseasca terenul la altceva si sa cumpere 5 bidirectionale noi decente pentru Granitul-Iancului. Treaba asta cu buclele este un impediment major in extinderea retelei de tramvai pe artere unde nu ai loc pentru bucle decat prin exproprieri.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului oache81

https://en.wikipedia.org/wiki/Sirio#/me...%A8nes.JPG

Asta costa vreo 2.5 milioane de euro.
Intra cam 300 de persoane intr-un tramvai de-asta.

Asta inseamna ca pot lua 3 tramvaie unidirectionale in loc de parcare.
Ar merge perfect pentru o linie scurta Cora-Iancului.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Sava_6115-6315

Azi m-am holbat mai bine in intersectia de la Delfinului si am observat ca pe sensul Cora-Iancului a fost intins firul de contact peste intersectie si chiar e legat la curent din reteaua de tramvai. Practic o sa avem curent pana la Morarilor, unde sunt montati izolatori.

Pana una-alta: traiasca parcangii de ocazie!! Aseara, statia de autobuz de la Delfinului sens spre Iancului era 3 sferturi plina cu masini parcate. Soferii autobuzelor opreau pe mijlocul drumului blocand ambele benzi. Oare erau si  astia tot la shaormerie?

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

Da, aparent a fost operatiune de noapte, tocmai pentru ca s-a "electrificat" firul Morarilor-Delfinului prin conexiune la reteaua in uz.
Exista doua alimentari dedicate de la Delfinului la Granitul, una e pe la sectia 9 si in continuare azi nu s-a facut nimic la ea si una este pe la Pantelimon 350... si ceva, asemeni, neexecutata inca.  
Probabil ca in noaptea asta urmeaza si catenara pe directa prin rond pe sensul Delfinului-Morarilor.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

La ora asta ar fi trebuit sa sapam din plin la M5 pe acolo...asta au/ati vrut, asta au/ati avut...sa va fie de invatatura de minte!
Ati stat de Stan Papuse, ati ramas de Popa Prostu'...nashpa...
:twisted:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Sava_6115-6315

Vise umede si cu metroul. Ne ia 6-7 ani sa facem o magistrala in Drumul Taberei.... Pana ajungem la Universitate, apoi Iancului... mai trec vreo 20-30 de ani... Decat sa fi modernizat Pantelimonul, mai bine se apucau si sapau metrou pana la Iancului simultan cu cel din Drumul Taberei. Asta e! Cei ce ne conduc sunt legati de maini si de picioare si au mintea ingusta.... drept dovada ca nu s-a sincronizat primaria cu ministerul transporturilor....
Bun, suntem resemnati, dar totusi avem posibilitatea unui transport de capacitate pe Pantelimon: tramvaiul! Bonus: separat de trafic. Dar iarasi ne lovim de incompetenta autoritatilor: terminalul de la Granitului (o mare groapa care culmea! acum trebuie astupata) si lipsa de material rulant pentru un capat "Y".

Apropo de  numarul insuficient de bidirectionale: mai tineti minte cum intorceau temporar liniile 2,11,44 pe Giulesti la Pasteur prin anii 90?  Intra tramvaiul  de pe firul 1 cu fata pe strada Jugastrului si dadea cu spatele in bulevard pe firul  2!  Asta asa...  ca haz de necaz  :roll:

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

Lasa ca in rond Delfinului in schema actuala din 3 manevre inainte dreapta-inapoi stanga-inainte dreapta rebrusezi si unidirectionalul. Totul e sa vrei.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului dimitryyyy

Si daca vinovati nu sunt nici PMB ,nici MT ,nici alte interese obscure si a fost doar ghinion  ;)

https://www.youtube.com/watch?v=54Lc2BAgi-o

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

Metrorex=Astaldi=Radion=MT=Primarie=Depoul Valea Ialomitei=Pantelimon. Faptul ca unii din ei guitza acum in speranta ca se delimiteaza de fosti acoliti si ii transpun in tzapi ispasitori nu inseamna ca le iese schema. N-avem nici mintea scurta nici complet prosti nu suntem.
Dar vorbim vorbe. In prezent suntem la o alimentare de catenara (la sectia 9) distanta de proba cu bidirectional Delfinului-Spital. Deci ochii mari la intersectia Pantelimon-Fundeni-Morarilor.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Un mesaj al lui 133 313 de mai sus a fost sters fiind offtopic, cu mesaj politic si cu potential de flame. Trei incalcari de regulament intr-un singur mesaj e un nou record :popa:

PS: algoritmul trei avertismente => suspendare a fost aplicat deja de doua ori in ultimul an colegului 133 313. De data asta mergem pe varianta simplificata doua avertismente => cont sters. Acesta este un avertisment.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

Sunt montat pe un exit mai mult ca britanicii...  :) So... why waiting for it! No regrets, giddy up. N-o sa accept caderea in albia de porci a Astaldi&co care se demiliteaza acum fara prea multa jena de radioni si primarie. Pentru Bucuresti cel putin a iesit perfect. Va avea intai metrou Eroilor-Iancului, exact lucrul de care avea nevoie urgent, nu un alt periferic racord in M1. Deci everything i standed for. In momentul darii in folosinta a tronsonului Eroilor-Universitate-Iancului n-o sa mai recunoasteti Bucurestiul. In sensul bun.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

Rondul Delfinului e gata. Alimentarea de la sectia 9 n-a aparut.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului oache81

Fara metrou nu lasa nimeni masina acasa, sau la rond la Cora sa ia tramvaiul pana la Iancului.
Nu o sa se rezolve mai nimic in zona asta, poate doar daca nu se va mai permite parcarea pe banda 1, dar imi e greu sa cred, deja pe Ianclui seara apar masini parcate pana dimineata, cel putin daca iesi dupa 10 seara gasesti cateva mereu.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

In continuare aici e lejereanu'. Avem patine de comanda la rond Delfinului dar nu sunt conectate. La Granitul... nici o surpriza, statia noua a tramvaielor pare ca va fi identica cu statia veche. Se scot bordurile vechi iar cele noi se trantesc fix in locul lor.  :twisted:
Deci incepe sa semene cu ce am zis io, ca nu se incumeta nimeni sa tranteasca acolo o parcare noua ce va sta goala gard in gard cu parcarea Cora si ca s-ar putea sa apara altceva acolo sau sa revina bucla tramvaielor asa cum a fost. Desi mai bine se reunoaste de pe acum ca treaba cu unidirectionalul este depasita si o piedica majora in calea retelei de tramvai, Vezi Rebreanu, vezi Vacaresti, Oltenitei.

 


Go to page:  1  ... 105 106 107 108 109 110 111  ... 150
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use