Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

2095 posts, 475174 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 104 105 106 107 108 109 110  ... 150
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Saint666

Cred ca problema s-ar putea rezolva in mare parte prin:

- interzicerea pe bune a parcarii (macar a celei in spic) -> 2 benzi/sens libere
- semaforizare coerenta (nu stiu cum ar trebui modificata, dar asa clar este groaznic)
- parcare de mare capacitate la capatul de la Granitul (discutabil daca se va realiza in urmatorii 5-6 ani)
- dat drumul la tramvai la interval bun de la Granitul pana la Iancului. De preferat la interval de maxim 7-8 minute in orele de varf, 10-12 minute in rest. Ar fi practic o semi linie naveta pana la metroul de la Iancului. Dat fiind ca toata linia este noua si relativ separata de trafic, se poate parcurge cu viteza buna cu o semaforizare buna.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Sava_6115-6315

In tot orasul, parcarile sunt o problema, iar cu atat mai grav se blocheaza si intersectii. Valabil si pe Pantelimon: unde sunt 3 benzi de circulatie sau 2 +tramvai  cu acces auto, primele 2 benzi se transforma in parcare! indicatorul "oprirea interzisa e ornamental in tot orasul! Vis-a-vis de Megamall ar trebui sa stea politia si sa dea amenzi caci intersectia se gatuie mereu: 2 benzi merg la stanga(Iancului/Vatra) si 3 inainte, iar din  cele 3 ramane frecvent doar una!!!!!

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

Daca IMSAT se tine de treaba... in doua saptamani posibil probe cu bidirectional Delfinului-Spital.

 



Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului cris_m

Eu sincer as face din aberatia actuala de 46, un tramvai intre Granitul si Iancului. Oricum s-ar parcurge distanta mult mai repede decat o face acum 655, iar turele din 655 mutate in liniile unde este reala nevoie de ele. Nu ar fi necesare decat 3-4 tramvaie, nu mai mult. Ar fi chiar decent zic eu.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului georgica2704

Mi-e sa nu ne trezim cu un 55 intre Sf.Vineri- Iancului- Spitalul Pantelimon cu vreo 3-4 bidirectionale,  cu 655 desfintat, insa cu 46 ramanand la fel, o fantoma ce se blocheaza mai mereu pe Dr. Felix. :evil:

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

andrei11 wrote:
Si la ce ajuta ?

Eu v-am zis ce se intampla in teren, nu m-am pronuntat cum sau pe cine ajuta.
P.S. Pentru cine speculeaza schema de circulatie, schema va fi teoretic un 55 dintr-un singur bidirectional care circula pe firul 1 (adica sensul Delfinului spre Granitul) si retur pe acelasi fir. Delfinului-Fundeni-Spital-Granitul sunt fix 3 interstatii pe greentrack. Dupa frecventa lui 5 Sf. Gheorghe-Aerogarii judecati singuri daca va exista mai mult de 1 vagon pentru 3 interstatii parcurse rapid.

 



  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

Catenara este definitivata de la Spital pana la Delfinului (nealimentata, lipseste alimentarea). Lipseste catenara in rond Delfinului pe directa Pantelimon-Pantelimon. Exista catenara definitivata pe "abatute" adica Pantelimon-Chisinau si Chisinau-Pantelimon. Joantele par polizate integral.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Sava_6115-6315

133 313 wrote:
P.S. Pentru cine speculeaza schema de circulatie, schema va fi teoretic un 55 dintr-un singur bidirectional care circula pe firul 1 (adica sensul Delfinului spre Granitul) si retur pe acelasi fir. Delfinului-Fundeni-Spital-Granitul sunt fix 3 interstatii pe greentrack. Dupa frecventa lui 5 Sf. Gheorghe-Aerogarii judecati singuri daca va exista mai mult de 1 vagon pentru 3 interstatii parcurse rapid.


Ciobaneala maxima! Daca s-au casat o gramada de bidirectionale in loc sa modernizeze o parte din  ele, acum dam in balbaiala. Pai cu un vagon la orele de varf intre spital si Delfinului e jale maxima. Ar trebui doua vagoane cuplate! Sa nu mai zic ca dimineata sunt si  cate 3 tramvaie in statia de la Delfinului sens Chisinau (ultimul asteptand sa intre in statie), iar un 55 pendula mai mult ar incurca. Asta e o imbecilitate marca Firea: vrea sa bifeze doar cantitativ lucrarea, nu si calitativ!

Am mai spus si o sa tot repet, poate citeste si cineva din primarie pe aici: zilnic se plimba 3-4 siameze pe 46 si 24!! Sa le scoata si  sa faca o linie 55 intre Granitului si Iancului si am terminat balciul! Era sa uit: un "Y" provizoriu ne trebuie la Granitului si am terminat povestea, caci terminalul mai are de asteptat cativa ani....

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

S-ar putea sa nu fie nevoie. Daca continua circul cu neridicarea masinilor si implicit continua blocajele sapatamanale pe Vasile Lascar si imprejurimi cred ca tramvaiele vor disparea de "centrul vechi" for good. Cauzele pierdute trebuiesc rezolvate cumva. Deci 5 va ajunge sa circule cum s-a speculat deja Aerogarii-Barbu Vacrescu-Stefan cel Mare-Obor-Mihai Bravu-Iancului-Granitul.
Dar speculatiile nu mai au rost in maxim 2 saptamani ar trebui sa vedem rezultatul.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Vezi ca 133 313 dă cu presupusul, e presupunerea lui, nu se stie oficial nimic.
Pâna nu se termina intermodalul de la Cora se prea poate ca linia sa inceapa sa si rugineasca. Exemplu : Modernizarea sistemului rutier si a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu
Si varianta cu 5 e tot speculatie, e ideea lui 133 313. Poate si a altora, dar nu e nimic oficial.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului 133 313

Aia a fost varianta optimista. Varianta pesimista este sa ramana ca pe Rebreanu, linii 95% gata dar circulatie nu.  :twisted:
Treaba cu lipsa de vagoane este juma' realitate crancena si juma' prostie. 1 a esuat lamentabil. Se aduna vagoanele trenulete trenulete si asa raman pana mai ies din ele pe retragere. Pe Serban Voda la ora de varf ajungi sa ai chiar si 3 vagoane (nici unul retragere) pe o singura interstatie... Pe Trafic Greu sunt prea multe in 1 fata de restul liniilor care tranziteaza zona. La Obor in schimb e doar 1 cu 46 si 1 e mereu conserva pentru ca metroul nu opreste la Ferdinand, Lizeanu s.a.m.d.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Saint666

Cel mai probabil terminalul/parcarea va mai avea de asteptat.
http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/...sti-603198

"Romgaz va fi plătit în avans pentru gazele necesare furnizării de apă caldă şi căldură în apartamentele din Bucureşti, racordate la sistemul centralizat. Consilierii municipali au aprobat astăzi alocarea a 417 milioane de lei din bugetul Primăriei.

Ca să ajungă la această sumă au luat însă 33 de milioane şi de la proiectul parcării de pe Şoseaua Pantelimon, pentru care nici documentaţia de autorizare nu era terminată."

 


Go to page:  1  ... 104 105 106 107 108 109 110  ... 150
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420554 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use