MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017

 

Topic: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare

111 posts, 39324 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Discutii statia Straulesti dupa inaugurare andrei11

Continuam cu criticile...Măi băieţaşi de la conceptie, unde sunt creierele voastre ? Cu mine n-ati avea şansă să lucraţi nici un minut...Cred ca nici la Obor in piaţă să  vindeţi seminţe nu rezistaţi mai mult de 2 zile...
Care minte luminată a conceput acest panoudezinformativ ?
S 1.jpg (98.12 KB; downloaded 5433 times)

Statia Straulesti - până ce metroul va ajunge pe la Mogosoaia este cap de linie, hai sa va ajut eu, un fel deDristor 2. Metrourile de pe ambele linii vor ajunge pentru multi ani de acum incolo la GdN 2. Panoul dezinformativ pe care l-ati conceput trebuie sa arate ca cel de la Dristor 2, adica ceva in genul acesta modificat de mine.
S 2.jpg (66.18 KB; downloaded 5423 times)

Parerea mea sincera e sa va cautati de munca in Gabon, dar cred ca nici acolo nu rezistati. Vă mănâncăiepurii.
S3.jpg (163.12 KB; downloaded 5421 times)

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare Costin

Nu cumva, dupa ce vine Dimetronicu', trenurile vor rebrusa ca la Pipera? Linia exista, se vede in pag.2 de poze.

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare andrei11

Nu, vor rebursa ca la Dristor 2 / GdN 2. / A.S.  Breteaua de la Straulesti de aceea a fost construită. E informatie 100 % adevarata.
Linia aceea din poze  duce la depou, iar linia << infundată >> este o linie de fugă. Poate chiar sa stocheze acolo o drezină, ca are loc.
Breteaua de la Laminorului a fost construită strict pentru perioada  in care se va realiza  racordul lui M 6 in statia 1 Mai, dupa care va deveni o diagonala simpla ( ca la Politehnica ) sau va fi demontată cu totul.
A, da, si incă ceva, este noaptea mintii ce angajati fac tabelele respective, nu exista peron 1 si peron 2, existalinia 1 si linia 2. Hai ca sunteti dusi cu capul, alegeti-va alta meserie.
S4.jpg (78.79 KB; downloaded 5412 times)

Si fiti atenti, trecem de nerozia crunta ca la GdN 2 ar fi corespondenta cu M 1, acest panou ( de mai jos ) e pus corect la"peronul 1 "  linia 1  adica la linia care vine de la Laminorului. Si de acolo vor pleca trenuri spre GdN 2 când o să monteze Dimetronicul. ( Sper ca secolul acesta.  :twisted: )
4-1-2017 11-03-09 AM.jpg (65.41 KB; downloaded 5408 times)

Am gasit o poza si cu tabelul de la peronul 2 linia 2.
4-1-2017 11-09-24 AM.jpg (41.26 KB; downloaded 5406 times)

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare subway guru

Eu sper ca odata cu modernizarea sistemului de ticketing sa se rezolve si problema corespondentei de la Gara cu transfer fara o retaxare  ;)

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare punmeister

@Guru
Asa era la Piata Unirii cand era pasajul inchis in vara lui 2009 cand era in curs de modernizare. Partea era ca daca aveai cartela puteai sa fentezi sistemul...

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare subway guru

Cartelele cu cip permit si utilizarea prin iesirea din zona taxata si reintrarea in sistem intr-o perioada rezonabila de timp

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare andrei11

Guru, sa fim seriosi. Si cu M 4 / M 6 venind din Sud catre Mogosoaia / Otopeni care ar fi logica sa schimbi cu M 1 la Gara de Nord ? Ce traseu parcurgi intre  cele 2 gari si ce traseu ai de parcurs la Basarab ?

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare subway guru

In caz ca ai ratat corespondenta mai comoda de la Basarab sau daca vrei sa-ti cumperi un senvici din Gara in drum spre job de exemplu  ;)

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare andrei11

:lol:  :lol:  :lol:  Si daca ratezi corespondenta M 1 / M 2 la Unirii mai ai o a doua sansa la Victoriei.  :lol:  :lol:  :lol:
Si la Victoriei dar mai ales la Unirii e plin de locuri cu sandvichi-uri.
Sa revenim la Straulesti. Ce-mi place mie statia GdN 2, poti face poze in voie, nu te deranjează nimeni !
Asa arata tabelele informative din GdN 2 :
r1.jpg (145.77 KB; downloaded 5337 times)

Foarte corect, de pe ambele linii se poate  ajunge la Parc Bazilescu ( in curând sper sa modifice cu Straulesti).
Si vad ca se insista cu Peronul 1 / Peronul 2. Formularea este total gresita ( am vazut acceasi formulare si pe M 1 spre Basarab, bine la mine la Iancului scrie sus si tare ca sunt pe M 3  :!: ). Corect este linia 1/ linia 2.

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare subway guru

De ce?
Ce treaba are calatorul cu linia? Eu as zice ca are treaba mai degraba cu peronul ca ala-i este dedicat
Chestia cu linia e reminiscenta ceferistica care mai rau incurca  ;)
In jargonul intern al exploatarii se utilizeaza uzual  'firul 1, 2' dupa cum bine stim  ;)
Mai ales ca pe unele magistrale linia 1 e firul 2 si viceversa

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare andrei11

Ai si tu cumva dreptate, dar e peste mână sa notezi un acelasi peron peronul 1 si peronul 2. ( Inclusiv la CFR peronul 7 si peronul 8, ai inteles ideea ).
Revenind la metrou, peronul 1 si 2 la un << peron central >> mi se pare usor tras de păr. Bine, ai stâlpii mediani care cumva delimiteaza cele 2 peroane, dar ce te faci de exemplu la Unirii 1/2 sau la staiile de  tipul celor din Militari. Cum delimitezi cele 2 peroane ? Oricum cred ca mai mult sunt chestiuni teoretice, nu ne incurcam in astfel de amanunte.
Oricum atrage-le atentia ( daca poti ) sa schimbe tabelele acelea informative, sa fie rescrise asa cum sunt in statia GdN 2. Categoic de la Straulesti vor pleca trenuri spre GdN 2 de la ambele peroane. Asta până când se va prelungi magistrala spre Mogoşoaia.
_______________
:lol:
Hai ca acum am observat, la GdN2 linia 1 corespunde peronului 2 si viceversa.
Curat murdar, coane Fănică  :!:
Off topic:
subway guru wrote:
De ce?Ce treaba are calatorul cu linia?

Totusi statia Iancului când revine la M 1  ?  Calatorul nu are de-a face cu denumirile de santier ale magistralelor, Iancului nu mai e de mult pe M 3. Un neavenit s-ar putea sa dea Metrorexul in judecata pentru dezinformare.

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare subway guru

Chestia cu linia/tunelul 1 sau 2 e relevanta doar in perioada de constructie  ;)
Chestia cu M1 in loc de M3 si viceversa tine de exploatare, cine a hotarat treaba asta trebuia sa se gandeasca la consecinte
:(
La Straulesti doar dupa ce avem circulatie normala vom putea spune daca acea semnalistica e corecta sau nu

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare Adrian Rosca

Din punct de vedere arhitectural Straulesti mi se pare mai reusita decat Laminorului. In schimb nu pot sa zic ca m-au impresionat gaurile de sobolan:



 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare subway guru

Arhitecta a dorit sa aduca lumina zilei in subteran iar acolo unde nu era posibil a pus luminile alea circulare in loc...

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use