MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017

 

Topic: Discutii - Terminal multimodal Straulesti

352 posts, 111327 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25 26
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti zapacitu

Magnoliile in floare, asta vom vedea. Parol.

PS: :bere:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti sab

Tariful noii parcări inaugurate în Bucureşti, redus la jumătate, după ce Metrorex a constatat gradul scăzut de ocupare

https://m.mediafax.ro/social/tariful-no ... e-17856656


Conducerea Metrorex a hotărât să reducă de la 1 leu la 50 de bani pe oră tariful pentru parcarea de la Terminalul Străuleşti, după ce s-a constatat că gradul de ocupare al parcării este unul foarte mic. Noul tarif va intra în vigoare din data de 4 februarie.

„Metrorex informează că, începând cu data de 4 februarie 2019, tariful pentru parcarea în Terminalul Multimodal Străuleşti va fi de 50 de bani/maşină/oră. Decizia a fost luată de către conducerea executivă şi cea administrativă a societăţii, după ce s-a constatat gradul scăzut de ocupare a parcării, de la darea în exploatare şi până în prezent”, se arată într-un comunicat al companiei, transmis miercuri.

Aşadar, decizia de reducere a tarifului vine după ce, la două luni de la deschidere, în Terminalul de la Străuleşti parchează zilnic, în medie, 19 maşini, iar în acest caz, investiţia de peste 300 de de milioane de lei este practic inutilă.

Motivul pentru care şoferii nu parchează în prezent este preţul de 1 leu pe oră, ceea ce pentru unii şoferi, care locuiesc în afara Bucureştiului, costul pe zi ajunge chiar şi la 12 lei.
„Park and Ride-ul de la Străuleşti reprezintă o soluţie unică în Bucureşti, care oferă siguranţă şi confort posesorilor de autoturisme. Preţul extrem de avantajos faţă de preţul pieţei poate fi un motiv în plus pentru posesorii de autoturisme de a-şi lăsa maşinile într-o parcare nouă, modernă, cu multiple funcţiuni pentru cei care călătoresc dinspre periferie spre centrul oraşului. Sistemul park&ride are ca scop reducerea congestiei traficului urban şi furnizarea mai multor modalităţi de transport pentru publicul călător, respectiv: metroul, transportul urban de suprafaţă, transportul preorăşenesc şi asigurarea condiţiilor de parcare pentru transportul cu autoturismul personal”, spun reprezentanţii Metrorex.

Terminalul multimodal are un regim de înălţime P+3 etaje şi are în alcătuirea sa un parcaj pentru 660 de autovehicule, sală de aşteptare pentru călătorii transportului public orăşenesc şi interurban, terminalul fiind dotat cu lifturi de acces în parcajul suprateran precum şi cu acces direct către staţia de metrou Străuleşti, prin intermediul unei galerii subterane dotate cu trotuare mobile şi luminatoare ce oferă lumină naturală.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti Serban

Degeaba. Pretul este doar o scuza.

Pana nu o sa-i bombardeze zilnic cu amenzi pe cei parcati pe trotuare/linia de tramvai pe tot bulevardul, nu o sa se umple parcarea.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti mindmasster

+ ca nu avem aceasta mentalitate de a lasa masina la marginea orasului si dupa sa ne descurcam cu mijlocul de transport in comun. Noi o sa vrem in continuare sa mergem cu masina pana in botul magazinului/farmaciei/banca etc. Eventual parcat masina in interiorul locatiei.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti Puss in Boots

EXACT  :bere:  La noi trebuie lucrat la mentalitati cumva. Sa ii oferi omului alternative si sa-l "obligi" cu frumosul sau nu sa le foloseasca.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti misterr

Singura parcare intermodală din România, goală din cauza tarifului. Decizia Metrorex

Click pe imagine pentru video:





Metrorex a redus la jumătate tariful pentru singura parcare intermodală din România, aflată în zona Străulești, la intrarea în Capitală.

Deşi a fost inaugurată în urmă cu două luni, era mai mult goală. Şoferii preferă să-şi continue drumul cu maşinile personale prin Bucureşti, decât să dea un leu pe oră şi să-şi lase autoturismul acolo, apoi să ia metroul. Rămâne de văzut dacă înjumătăţirea tarifului îi va convinge să folosească transportul în comun.

Bate vântul prin parcarea de la Străulești, care poate primi 660 de maşini. Ea a fost construită pentru ca şoferii care vin în Bucureşti să schimbe mijlocul de transport.

Șoferii refuză să vină şi să-şi lase maşinile aici, iar, potrivit celor de la Metrorex, gradul de ocupare este foarte mic. În medie, câte 19 maşini trec zilnic pe aici.

Culmea, zona este intens circulată. Mii de maşini intră zilnic în Capitală doar prin această zonă. Şoferii îşi pot lăsa autoturismul în parcare, apoi să-şi continue drumul cu transportul în comun: metrou, autobuze, troleibuze. Însă cei mai mulţi nu vor să renunţe la maşină.

“Sincer să fiu, costul este prea mare, aşa ni se pare nouă”, spune un șofer.

Unii şoferi preferă să îşi lase maşinile pe străzile din jurul parcării. Îi încurcă pe alţii, dar e gratis.

Pentru a-i convinge să ocupe terminalul intermodal, care a costat 12 milioane de euro, Metrorex a anunţat că din 4 februarie 2019 tariful pentru parcare va fi de 50 de bani pe oră.

Însă Metrorex nu a scos până acum şi un abonament care să le permită celor ce folosesc parcarea să circule mai ieftin cu metroul prin oraş. Aşa ceva este în plan, dar încă nu se ştie când va apărea abonamentul şi la ce preţ.

Pe de altă parte, Primăria Capitalei susţine că eşecul parcării de la Străulești a ajutat la luarea unei decizii.

Gabriela Firea, primarul Capitalei: “Parcările park and ride pe care le va construi Primăria Capitalei la intrarea în Bucureşti vor fi gratuite pentru cetăţeni. Am înţeles că se doreşte gratuitate. Vom lua această decizie. ”

Ce-i drept, promisiunea primăriei de a construi parcări de acest tip este deocamdată doar la stadiul de intenţie. Se discută de doi ani despre ele, dar nu a fost inaugurată niciuna.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti subway guru

Daca nu vor baga abonament <metrou+parcare> nu vor face nicio branza...Parerea mea!

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti andrei11

Întreb și eu așa, într-o doară...E semnalizată intrarea corespunzător ? Dacă circuli pe B-dul Bucureștii Noi ( indiferent de sens ) slabe șanse să ajungi la parcare...

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti subway guru

Corect...dar ce propui concret? Cum ar trebui sa arate acea semnalizare?
Eu as merge pe un <panou destept> care sa indice nu numai directia ci si numarul de locuri libere disponibile. Ce zici?

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti andrei11

Uite, așa ceva, mare să-l vadă tot poporul.
Acesta ar fi primul indcator, apoi celelalte mai mici la fiecare colț de stradă.
Inclusiv la ieșirea din multimodal, pentru că dacă vrei să mergi spre Mogoșoaia  trebuie să găsești "bucla"
1-31-2019 8-12-20 PM.jpg (249.38 KB; downloaded 3503 times)

Cam acesta este accesul de la Mogoșoaia, e încurcat rău de tot !
1-31-2019 8-22-18 PM.jpg (53.58 KB; downloaded 3497 times)

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti subway guru

Eu l-as pune dupa <podul daramat>.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti andrei11

Eu l-am desenat așa, total "amatoricesc", există niște norme care reglementează multe, ideea e să fie ceva MARE care să sară în ochi.  :D

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti subway guru

Nu e nici parerea mea litera de lege de la politia rutiera, ma gandeam doar ca acolo la podul deteriorat se circula doar pe banda 2 si pentru parcare trebuie carmit din vreme pe banda 1 (dar nu inainte de vreme).
:bere:

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti ByOnu

Parcarea poate fi si gratuita, ca tot pe trotuare se va parca. E mai comod.

 


Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25 26
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use