MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017

 

Topic: Discutii: statia Laminorului

466 posts, 154337 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 28 29 30 31 32 33 34
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii: statia Laminorului oache81

Eu asa intelesesem ca se va circula mai intai pe un singur fir, si pe urma la cateva saptamani/o luna se va circula si pe celalalt.
Cred ca a fost o declaratie la televizor a cuiva de la Metrorex
Cat despre receptie, cate autostrazi nu s-au deschis fara receptie si s-a facut receptia la un-doi pe urma.
Avand in vedere ca pe 11 sunt alegeri s-ar putea ca pe 10 sa vedem ca se drumul cu calatori ca sa se taie ceva panglici cu o zi inainte, sa aiba lumea cu ce sa mearga la vot.
Iar aviz ISU din ce se vorbeste nicio statie nu ar avea.

 


Re: Discutii: statia Laminorului Adrian Rosca

Daca fac treaba asta, a doua zi o sa votez cu Dragnea, inseamna ca nu mai avem nicio speranta  :twisted:

 


Re: Discutii: statia Laminorului andrei11

# oache81 te rog eu frumos, fara zvonistica si spusa asa, cu un aer misterios.
a) Eu asa intelesesem ca se va circula mai intai pe un singur fir, si pe urma la cateva saptamani/o luna se va circula si pe celalalt.
Si ma rog care ar fi piedicile ca sa nu se dea drumul la ambele fire deodata ? De fapt daca stai sa te gandesti logic nici nu se poate, da-ne si noua o schema de circulatie. O astept cu sufletul la gura. Sper ca stii unde sunt macazele actuale si viitoare.
b) Iar aviz ISU din ce se vorbeste nicio statie nu ar avea.
In legatura cu ultima ta afirmatie, din aceeasi sursa se vorbeste  cica noaptea e intuneric si ziua e lumina. Din aceeasi sursa.

 


Re: Discutii: statia Laminorului Adrian Rosca

Oache stie el ceva de undeva: "Mai mult, în decembrie, cele două staţii vor fi deschise publicului, însă în sistem pendul, adică pe o singură linie de metrou funcţională, un tren care duce şi aduce călători. Implicit, timpul de aşteptare va fi mai mare."

http://www.b365.ro/cum-arata-statia-de-...53092.html

Jurnalistii lui peshte  :twisted:

Iar cu avizele / autorizatiile ISU, legislatia trateaza diferit constructiile executate in timpurile cand nu existau reglementari specifice, respectiv cele ce se finalizeaza acum.

 


Re: Discutii: statia Laminorului andrei11

Jurnalistul a confundat  timpii. Pendula va fi, dar in alt timp, cand se va face legatura M 6 cu statia 1 Mai.
Mai tâmpiţi ca astia care lucreaza la ziar cred ca nu exista pe lumea asta.

 


Re: Discutii: statia Laminorului punmeister

Asta cu ziaristii tine mult si de audienta care lasa mult, mult de dorit. :popa:

 


Re: Discutii: statia Laminorului oache81

Eu m-am gandit ca o sa ii dea drumul pe un singur fir pentru ca nu este inca sina montata pe ambele fire si ca vor monta mai repede pe un fir ca sa-i poata da drumul.

Iar la avize ISU:

http://www.mediafax.ro/social/sase-stat...a-14921651

"Astfel, staţiile Nicolae Grigorescu 2, 1 Decembrie 1918, Nicolae Teclu, Anghel Saligny, Jiului şi Parc Bazilescu nu respectă normele de securitate la incendiu."

Asa ca de ce ar avea nevoie astea 2?
Ce scolile au avize ISU? sau gradinitele?
Sau spitalele despre care am citit azi ca 30 la suta sunt in cladiri cu risc seismic?

Sa fim seriosi, credeti ca s-a schimbat ceva?

PS:Schema de circulatie ar fi sa mearga pe un singur fir de la statia 1 Mai pana la capat

 


Re: Discutii: statia Laminorului andrei11

E o interpretare aiurea a legii.
Si statiile construite inainte de 1989 trebuiau sa corespunda normelor PSI. Cine a scris in articol ca statiile  << comuniste >> nu trebuiau sa aiba avizele pompierilor e un mare bou.  Daca citeste ce am scris eu aici poate bagă la cap. Acesta este adevarul.
Am lucrat destui ani inainte de 1989 intr-o ramura unde ne confruntam de multe ori cu situatii periculoase de incendii / explozii si pot spune cu siguranta ca eram cu pompierii pe cap non stop ca sa respectam normele in vigoare atunci.  Oricum acum sunt fix aceleasi norme dar le spun altcumva. Nu vorbesc prostii.
Normele de proiectare si exploatare ale utilajelor. Si proiectarea si exploatarea erau avizate PSI.

 


Re: Discutii: statia Laminorului Adrian Rosca

Extrapoland, s-ar putea da drumul si fara sina. Bagam autobuze in tunel  :roll:

 


Re: Discutii: statia Laminorului Inginerul

Salutare!!
Planul este sa se deschida cu ambele linii functionale..in sistem pendul. Sina e montata pe ambele fire...in cateva zile fiind gata si sina a 3-a/
Probabil ca daca se vor asigura conditii minime cerute de ISU...se va circula ...dar dupa 11 dec. Poate pe 20 dec.
Lucrarile constructorului se vor termina sigur pentru ca...se termina perioada contractuala..si nu vrea nimeni penalitati. Si ma refer aici ..si la centralele de ventilatie..care sunt in grafic.
O seara buna oameni buni!

 


Re: Discutii: statia Laminorului andrei11

Poate ne lamureste cineva cum e cu sistemul acesta pendul, vad ca se insista. Inseamna ca ceva este la mijloc. Oricum unicul motiv in care s-ar inaugura linia in sistem pendul este ca macazele de laStraulesti de la bretea inca nu sunt macaze functionale si mai dureaza pana ce se fac legaturile electrice  sau inca nu au primit motoarele de actionare, ambreiajele, etc.. In rest e total ilogic pendula acolo.
Breteaua de la Laminorului va fi folosita numai in momentul in care se va face conexiunea M 6 - statia 1 Mai. Dupa  care probabil ca breteaua va dispare sau total sau va fi redusa la o simpla diagonala, cum s-a intamplat si la statia Politehnica /Aparatorii Patriei.
Guru, ce stii despre acest zvon ?

 


Re: Discutii: statia Laminorului Adrian Rosca

Conditii minime ISU = desfumare si detectie + semnalizare incendiu functionale. Desfumarea e inclusa in contractul actual, iar licitatia pentru detectie si semnalizare e inca in desfasurare, dar dupa cum stim deja avem un singur ofertant care intamplator e deja prezent pe santier.

Conform documentatiei de licitatie, sistemul de detectie si semnalizare incendiu este ierarhizat pe 2 niveluri principale:
- Nivelul local, reprezentat de instalațiile de detecție și semnalizare a incendiilor din fiecare stație de metrou;
- Nivelul central, reprezentat de echipamentele de monitorizare și management din Dispeceratul Central și sediul formației de avertizare la incendiu.

Nivelul local al sistemului de semnalizare a incendiilor cuprinde instalațiile locale de detecție și semnalizare a incendiilor din stațiile de metrou Laminorului și Străulești. Aceste instalații vor avea în componență următoarele tipuri de echipamente principale:
- Centrală locală de semnalizare a incendiilor adresabilă;
- Dispozitive de detecție și alarmare la incendiu;
- Detectoare de fum cu aspirație;
- Switch de fibră optică local.


Practic daca nivelul local este finalizat si exista om sa faca monitorizarea, statiile ar fi ok din punct de vedere al ISU. Sa vedem insa cand se atribuie contractul si mai ales care e mica intelegere pana atunci, stiti voi la ce ma refer  ;)

Cu sistemul pendul am o banuiala: e posibil ca signalingul sa nu aiba nicio sansa sa fie finalizat in perioada urmatoare si atunci onor Metrorex sa nu vrea sa-si asume riscul de a face incrucisari de trenuri pe tronsonul nou, pana la finalizare incrucisarea ramanand sa fie facuta la macazul de la 1 Mai.
__________________
Intrebare pentru colegul @Inginerul: in graficul vostru cand urmeaza sa refaceti carosabilul la CV de la Manastirea Dealului pe sensul spre Straulesti, respectiv intre Mitropolit Varlaam si Jimbolia? A, era sa uit de redeschiderea strazii Jimbolia.  :bere:

 


Re: Discutii: statia Laminorului andrei11

Cu sistemul pendula am o sugestie. Sper ca poza este explicita. Cica sistemul vreo suta de ani a functionat perfect, si inca functioneaza inca o suta de ani. Nu inteleg ce asa mare filozofie e sa gandesti inainte sa actionezi ( o manivela ). Problema e ca-ti trebuie creier, ceea ce ma indoiesc ca mai exista in ziua de astazi. Cum or fi traversat oceanul corabiile cu panze atatea sute de ani fara sa greseasca ruta ? Acum daca nu ai GPS esti de-adevaratelea mort. Inclusiv in Bucuresti.  :evil:
11-11-2016 12-40-38 AM.png (10.05 KB; downloaded 3701 times)

 


Re: Discutii: statia Laminorului shoppy

Andrei, vezi ca asa s-au trezit si italienii destepti acum vreo 10 ani, si au scos sistemele automate, ca doar mecanicul se uita la semnale, pana acum nu au avut decat 2 accidente(Crevalcore si Bari), cu doar vreo 50 de morti impreuna.
_90367769_e91a7f50-36c4-4697-8863-aac8d8ea7ca6.jpg (50.99 KB; downloaded 3637 times)
train_wideweb__430x268.jpg (19.28 KB; downloaded 3641 times)

 


Go to page:  1  ... 28 29 30 31 32 33 34
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420554 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use