MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017

 

Topic: Discutii: depoul Straulesti

203 posts, 74257 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 15
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii: depoul Straulesti DocOctavius

Ca sa elibereze bulevardul trebuie sa termine statiile, ca sa termine statiile trebuie sa termine tunelele, ca sa termine tunelele trebuie TBM ca sa aiba TBM trebuie sa termine M5, ca sa termine M5 trebuie sa termine statia Parc, etc. Iar pentru toate cele de mai sus trebuie finantare. Toate sunt legate una de alta si toate se reduc la un cuvant: "finantare".

 


Re: Discutii: depoul Straulesti SniperGuy

Din ce imi aduc aminte din postarile anterioare, subway guru zicea ca pentru M4 este un al 3-lea TBM, undeva la Calarasi (nu stiu daca strada, orasul sau judetul)
Am gasit si link-ul: viewtopic.php?f=234&t=3197&p=152284&hilit=calarasi#p152284

 


Re: Discutii: depoul Straulesti DocOctavius

Mea culpa, am uitat de TBMul de Calarasi, astfel lantul de evenimente necesare e mai scurt dar cu aceeasi veriga slaba: "finantarea".

 


Re: Discutii: depoul Straulesti andrei11

Nu-mi dau seama din poze, la depou se lucreaza sau nu ?
Multumesc.

 


Re: Discutii: depoul Straulesti andrei11

Depoul Straulesti- Statia Straulesti
Mesajde minca » 07 Sep 2014, 14:12

Buna ziua!Sint novice,ca sa nu spun altfel,imi poate spune cineva,prin ce fel de sapatura (la suprafata sau subteran) se va face legatura intre depoul Straulesti si statia Straulesti ? asta in speranta ca tot haosul creat de devierea circulatiei pe strazile mici si inguste se va termina odata!Viata noastra a devenit un calvar(zgomot ,praf,trepidatii de ne-au crapat zidurile caselor,datorita craterelor si diferentelor de nivel la intersectia strazilor(ex.Virful Inalt -Trusesti),teama de accidente de circulatie,etc.Va multumesc, anticipat!

_______________________________

Re: Depoul Straulesti- Statia Straulesti
Mesajde DocOctavius » 07 Sep 2014, 16:31

Sincer, și eu eram interesat sa mai văd o dată care era proiectul pentru acea bucata. Țin minte ca a fost postat un plan/puz pe forum cu cele 2 stații depoul și tunelele de legătură. Din nefericire timpul/conexiunea nu îmi permite să le caut mai departe de topicul "Documentație". Dacă le descoperiți v-aș ruga să postați un link și în acest topic. Mulțumesc.


Sapatura deschisa.
Devierea circulatiei pe stradute n-are legatura  cu legarea depoului de statie.
Urmareste pozele din 26 Iulie 2014 ale colegului Adrian Rosca.  :roll:
Alte aspecte ma depasesc.
Pentru DocOctavius, trimit in ataschament ceea ce ai cerut.
M4-galerie-legatura-depou-straulesti 2.rar
M4-galerie-legatura-depou-straulesti 2.rar (526.52 KB; downloaded 305 times)

 


Re: Discutii: depoul Straulesti andrei11

Prin lume calator
Am fost in vizitaincognito la depoul Straulesti.
Mi se pare mie sau se afla in constructie numai jumatate din depou ? Adica de la stalpul 28 bis la stalpul 53 ? Prima jumatate, cea de la lac cum ar veni, adica stalpul 1 --> stalpul 28 a fost lasata pentru mai tarziu ?
Adica cu alte cuvinte in depou vor incapea numai 8 trenuri. Daca stau sa ma gandesc e arhisuficient, cu magistrala la capacitate ( Straulesti - GdN 2 ) nu ai ce face cu mai mult de 10 trenuri.

 


Re: Discutii: depoul Straulesti Adrian Rosca

andrei11 wrote:
Mi se pare mie sau se afla in constructie numai jumatate din depou ? Adica de la stalpul 28 bis la stalpul 53 ? Prima jumatate, cea de la lac cum ar veni, adica stalpul 1 --> stalpul 28 a fost lasata pentru mai tarziu ?


Ti se pare, vezi pozele postate de Survola

 


Re: Discutii: depoul Straulesti andrei11

Daca e tot depoul, e in regula. Multumesc pentru precizare.
O nelamurire tot am, de ce nu intra depoul in aceeasi finantare cu restul magistralei ?

 


Re: Discutii: depoul Straulesti subway guru

Pentru ca doua statii suplimentare pe M4 nu pot justifica in intregime constructia unui depou asa de 'elegant'!
:)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii: depoul Straulesti sab

Mda,...NIMIC nu poate justifica un asa depou ... :lol:

 


Re: Discutii: depoul Straulesti Adrian Rosca

Propun sa-l astupam cu pamant daca tot nu foloseste la nimic  ;)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii: depoul Straulesti sab

Ideea este ca el era justificat mai mult ca depou M6. Cum M6 este foarte departe si este chiar posibil sa nu se mai faca deloc, ca depou al M4 nu prea se justifica, mai ales ca M4 va avea depoul propriu... in sud.

 


Re: Discutii: depoul Straulesti andrei11

Depoul actual  ( Straulesti ) - impreuna cu 2 "parcari" la Otopeni si Gara Progresu - asigura intretinerea, repararea,  parcarea,  pentru metrouri & alte utilaje specifice pentru intreg traseul, adica Otopeni - Gara Progresu, plus "ampedicile" 1 Mai - Strand Straulesti.
In "partea din spate a depoului"  avem asa :
- liniile 1 - 6 - sunt linii normale,6 metrouri
- liniile 7 - 11 sunt linii usor suprainaltate, adica unde se pot face unele revizii / mici reparatii intrand sub metrou -5 metrouri. Mai corect spus nu sunt ele suprainaltate, exista acces sub linii.
-linia 12 iar e o linie normala -1 metrou.
- linia 13 scrie "Troliu" - nu o punem la socoteala
In total aici incap 12 metrouri
In "partea din fata a depoului" avem asa :
- liniile 1 - 8 - linii normale,8 metrouri.
- liniile 15, 16 sunt 2 linii "scurte" de 60 metri, aici incap LDH - uri si alte utilaje speciale.
- o linie de vreo 35 metri, nu stiu ce-i cu ea, nici nu are un numar. O  fi vre-o linie de manevra pentru ca se afla spre iesirea din depou, dar se poate ajunge la ea numai de pe liniile 12 si 13.
Rezulta ca in depou incap fix 20 de trenuri
Restul spatiului reprezinta macazele.
Mai trebuie spus ca presupusa magistrala  M 6 s-ar putea sa fie numai pe distanta 1 Mai - Mall-ul din Baneasa, cu parcarea de rigoare mutata la mall.
In concluzie Depoul din Sud a cazut, nu se mai face.
Daca s-ar fi facut depoul in Sud automat M 4 ( M 6 ) de aici ar fi trebuit sa inceapa, ori ei sunt interesati sa inceapa M 6 din Nord. Oricum e o bulibaseala intreaga cu aceste 2 magistrale, am mai spus-o, nu sunt 2 magistrale, ci una singura Otopeni ( sau Baneasa ) - Gara Progresu si o deviatie 1 Mai - Straulesti.
Observatie
Depoul cu totul are in lungime aproximativ 300 metri.
Liniile 1 - 8 sunt linii "duble" incap 16 metrouri.
Liniile 15 si 16 sunt spre iesirea din depou si nu spre partea lui din spate, deci la ele nu se poate ajunge normal de la Straulesti, trebuie facuta o manevra de "dus intors" ca sa ajungi la ele.

 


Re: Discutii: depoul Straulesti Adrian Rosca

La depou nu se mai intampla nimic, asa ca nu o sa mai fac poze pana nu se reapuca de treaba.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 15
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419383 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use