MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017

 

Topic: Discutii - Terminal multimodal Straulesti

352 posts, 111314 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 26
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti andrei11

1) Să nu ne agităm, așa cum au declarat "ei" prin Octombrie putem vorbi  efectiv de inaugurare.
2) De unde sunt așa de siguri că RATB - ul și privații vor avea cap de linie la intermodal ? ( Bine, exceptând troleibuzul, el e legat de fire, n-are cum să-și modifice traseul ).
Cu această ocazie sper să-l lase la Pajura doar pe 86 ( deh, e tradițional ) iar cealaltă linie s-o redirecționeze spre Străulești.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti mcosmin

De RATB nu zic nimic, dar privatii sigur vor avea. Poate nu de la inceput.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti shoppy

Ba sa se dea si la cartela de 2 calatorii, chiar si daca parcheaza unu o masina toata ziua si la sfarsit se duce sa cumpere o cartela de 2 calatorii, o valideaza la turninchet si dupaia o foloseste sa iesa din parcare, tot este bine.

Privatii stau foarte bine la 1 Mai ca au acaparat o bretea acolo intre Mihalache si Grivita si le e bine ca ies pe Chitila, nu stiu daca le convine sa se mute la Straulesti si sa mearga pe Laminorului(poate sa se mute doar cei de pe Mogosoaia - Buftea).

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti Valentin

Sincer, ar trebui mai intai vazut cat se ocupa din parcare.. In functie de asta, in cazul in care nu se umple (cel mai probabil), ar putea sa acorde la toate cartelele

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti andrei11

Ar trebui să se procedeze în  acest mod.
1) Vii cu auto în parcare.
2) << Sistemul >> înregistrează numărul auto.
3)De acolo din parcare iei cartelă metrou / abonament metrou / cartelă RATB / abonament RATB ( diverse combinații ).
Pe cartele / abonamente trebuie inscripționat obligatoriu numărul mașinii.
4) Îți faci treaba prin București.
5) La întoarcere prezinți cartelele / abonamentele.
6) Pleci cu auto fără să plătești sau cu un preț minim ( 2 lei / 5 lei // zi, indiferent de numărul de ore de staționare ).

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa sab

mcosmin wrote:
Hai poate nu la orice cartela, dar macar cu abonamentul lunar/anual/saptamanal ar trebui sa poti sa folosesti gratis.

Daca nu se dau facilitati de genul asta, o sa bata vantul prin parcare.

Pai si din ce sa mai amortizeze ei ditamai cheltuiala?
Normal ca o sa bata vantul, am spus de la inceput ca sunt investitii inutile. Noi intai le facem si apoi ne gandim daca este utila sau nu.
Park&ride-ul parca nu a fost din fonduri europene,asa este ?

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti mcosmin

Cheltuielile se amortizeaza in timp nu in 10 zile dupa deschidere. Rolul parcarii nu e sa faca bani, ci sa descongestioneze traficul in oras si sa atraga clientii la metrou. De aia zic sa dai gratis daca ai cartela. Impusti 2 iepuri d-odata. Strategie, ce-i lipseste romanului.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti andrei11

Și dacă iau RATB - ul nu se pune ? E valabil numai pentru  Ministerul Transporturilor ? Primăria nu se ia în calcul  în această ecuație ?

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti mcosmin

Cui ii pasa de RATB si primarie?

Daca ar fi smart, ar face RATB sa fie linie complementara, nu paralela cu metroul. Dar stai ca la noi sunt toate impartite in 11 zari. Deci terminalul este al Metrorex, asadar vorbim doar de Metrorex. Cand RATB si Metrorex vor fi sub aceiasi umbrela mai discutam si de RATB.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti shoppy

In toate orasele civilizate P+R de la margine este inclus in biletul de transport in comun iar lucrarea se amortizeaza prin beneficiile aduse orasului, nu prin incasarile da la casieria de la poarta.
La fel in marile orase nu exista diferentierea dintre RATB si Metrorex, biletul este general, la noi trebuie sa fie diferit ca avem boala pe Firea si uite asa in loc de o singura adunatura de incompetenti noi avem 2 adunaturi de incompetenti care avident ca se mai si razboiesc intre ele.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti mcosmin

Da, e un concurs intre ei, sa vada care poate deveni si mai incompetent.

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti subway guru

Nu trebuie amortizat nimic, trebuie doar acoperite cheltuielile de exploatare...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti sab

De aia facem statii pe liniile catre depouri, ca nu vrem sa se amortizeze nimic...

 


Re: Discutii - Terminal multimodal Straulesti WT_fan06

Acoperirea cheltuielilor/amortizarea se face din diminuarea traficului/poluării din capitală, nu din suprataxarea cetățenilor. Dacă îi descurajezi să folosească P+R-ul, atunci investiția clar nu o să fie amortizată/nu vor fi acoperite cheltuielile.
Părerea mea este că parcarea trebuie neapărat inclusă în orice tip de cartelă.

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 26
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Tronsonul Parc Bazilescu - Străulești • Lucrări în 2013 - 2017  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use