Topic: FIAT
26 posts, 7811 views
📖 Pagination options
- COSTACHE MIHAIL
-
Posted:
-
FIAT
COSTACHE MIHAIL
In urma cu 45 de ani,mai precis in anul 1965, pe portile Fabricii de autoturisme FIAT din Italia, iesea un FIAT 850 impreuna cu un lot de alte automobile de aceeasi marca, pentru Romania. Cel care a cumparat-o, a circulat cu acest micut automobil, 25 de ani. Dar pentru ca proprietarul a imbatranit, iar masinuta deja se invechise, si tot timpul crea probleme proprietarului, acesta s-a hotarat sa o vanda noului proprietar, imediat dupa revolutie, in anul 1990. Acesta a circulat cu ea, insa nu prea mult din cauza defectiunilor si a starii precare in care ajunsese masinuta. Nemaiputand circula cu ea, pentru ca reparatiile costau enorm, in ultimii 5-6 ani, cel de-al doilea proprietar, a tras-o pe dreapta, iar micutul vehicul a ajuns o rabla. Dar iata ca dupa ce a stat la al doilea proprietar 20 de ani, in anul 2010 masina a ajuns pe mainile fratelui meu, un pasionat de autoturisme vechi, a preluat vehiculul in starea in care se afla, devenind al treilea proprietar. Dupa multa munca , iata cum arata masinuta care are aproape o jumatate de secol de existenta:
In urma cu 45 de ani,mai precis in anul 1965, pe portile Fabricii de autoturisme FIAT din Italia, iesea un FIAT 850 impreuna cu un lot de alte automobile de aceeasi marca, pentru Romania. Cel care a cumparat-o, a circulat cu acest micut automobil, 25 de ani. Dar pentru ca proprietarul a imbatranit, iar masinuta deja se invechise, si tot timpul crea probleme proprietarului, acesta s-a hotarat sa o vanda noului proprietar, imediat dupa revolutie, in anul 1990. Acesta a circulat cu ea, insa nu prea mult din cauza defectiunilor si a starii precare in care ajunsese masinuta. Nemaiputand circula cu ea, pentru ca reparatiile costau enorm, in ultimii 5-6 ani, cel de-al doilea proprietar, a tras-o pe dreapta, iar micutul vehicul a ajuns o rabla. Dar iata ca dupa ce a stat la al doilea proprietar 20 de ani, in anul 2010 masina a ajuns pe mainile fratelui meu, un pasionat de autoturisme vechi, a preluat vehiculul in starea in care se afla, devenind al treilea proprietar. Dupa multa munca , iata cum arata masinuta care are aproape o jumatate de secol de existenta:
P1010001_01.jpg (227.62 KB; downloaded 5527 times)
P1010002_01.jpg (154.51 KB; downloaded 5514 times)
P1010003_01.jpg (138.77 KB; downloaded 5510 times)
P1010004_01.jpg (148.51 KB; downloaded 5517 times)
P1010005_01.jpg (180.68 KB; downloaded 5514 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: FIAT 850
Gabi23
850-uri
850-uri
Cartier Pajura - 28.04.2013 (1).jpg (81.79 KB; downloaded 5912 times)
Dr. Felix - 19.03.2013.jpg (106.83 KB; downloaded 5923 times)
Dr. Felix - 19.03.2013 (1).jpg (108.14 KB; downloaded 5917 times)
- stakee
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: FIAT
Gabi23
FIAT 1100
Sunt automobile produse de către producătorul italian FIAT, între anii 1937-1969, fiind asamblate pe 4 continente: Europa (Italia), Africa (Maroc), America de Sud (Argentina) și Australia. A fost produsă în mai multe variante de caroserie și modificat de-a lungul anilor. În final în anul 1969 a fost înlocuit cu modelul FIAT 128.
NSU-FIAT 1100 (Nektar Europa)
Sunt automobile produse de către producătorul german Neckar Automobile Werke AG Heilbronn, sub licența FIAT. Între anii 1953-1968 au fost fabricate 159731 de exemplare, care mai sunt cunoscute și sub denumirea NSU-FIAT Nektar Europa. Iată unul dintre exemplarele produse, ajuns în România:
FIAT 1100
Sunt automobile produse de către producătorul italian FIAT, între anii 1937-1969, fiind asamblate pe 4 continente: Europa (Italia), Africa (Maroc), America de Sud (Argentina) și Australia. A fost produsă în mai multe variante de caroserie și modificat de-a lungul anilor. În final în anul 1969 a fost înlocuit cu modelul FIAT 128.
NSU-FIAT 1100 (Nektar Europa)
Sunt automobile produse de către producătorul german Neckar Automobile Werke AG Heilbronn, sub licența FIAT. Între anii 1953-1968 au fost fabricate 159731 de exemplare, care mai sunt cunoscute și sub denumirea NSU-FIAT Nektar Europa. Iată unul dintre exemplarele produse, ajuns în România:
NSU-FIAT 1100 - Gorjului - 07.04.2015 (1).JPG (176.81 KB; downloaded 5524 times)
NSU-FIAT 1100 - Gorjului - 07.04.2015 (2).JPG (168.56 KB; downloaded 5566 times)
NSU-FIAT 1100 - Gorjului - 07.04.2015 (4).JPG (153.64 KB; downloaded 5525 times)
NSU-FIAT 1100 - Gorjului - 07.04.2015 (3).JPG (144.98 KB; downloaded 5541 times)
- vl273
-
Posted:
-
Re: FIAT 500
vl273
Un Fiat 500 surprins pe BD. Ion Mihalache acum cateva zile :
Un Fiat 500 surprins pe BD. Ion Mihalache acum cateva zile :
fiat500.jpg (187.89 KB; downloaded 5452 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: FIAT
cris_m
L-am mai vazut mai demult, dar nu am apucat sa-l pozez...
Pache Protopopescu, vis-a-vis de casa Elena Lupescu:
2016-03-11_03-36-10 by Cristi M, on Flickr
L-am mai vazut mai demult, dar nu am apucat sa-l pozez...
Pache Protopopescu, vis-a-vis de casa Elena Lupescu:
2016-03-11_03-36-10 by Cristi M, on Flickr
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: FIAT
PaulIP
Inca un 500, in trecere pe Calea Vitan...
Apoi, o "bombita" 600 si un 1100 Balilla din 1949 in comuna Chetani. Balilla tocmai intra la vopsit.
Inca un 500, in trecere pe Calea Vitan...
Apoi, o "bombita" 600 si un 1100 Balilla din 1949 in comuna Chetani. Balilla tocmai intra la vopsit.
Fiat 500.jpg (1.83 MB; downloaded 4990 times)
Fiat 600.jpg (442.59 KB; downloaded 4994 times)
Fiat 1100 Balilla.jpg (421.15 KB; downloaded 4986 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: FIAT
Gabi23
FIAT 1800
Au fost produse în Italia între 1959-1968 (și Iugoslavia 1960-1962). Fac parte din ”familie”, alături de FIAT 2100 și FIAT 1500L.
Un exemplar într-o stare destul de precară, surprins la Brăila:
FIAT 1800
Au fost produse în Italia între 1959-1968 (și Iugoslavia 1960-1962). Fac parte din ”familie”, alături de FIAT 2100 și FIAT 1500L.
Un exemplar într-o stare destul de precară, surprins la Brăila:
FIAT - Brăila - 13.04.2019 (1).JPG (397.79 KB; downloaded 3689 times)
FIAT - Brăila - 13.04.2019 (2).JPG (420.5 KB; downloaded 3681 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: FIAT
cris_m
FIAT 127
A fost fabricat între 1971 și 1983, fiind succesor al modelului 850 și precursor al modelului Uno.
Am surprins un astfel de model în orașul croat Split în august 2017.
ZASTAVA/FIAT 600
A fost fabricat între 1955 și 1969. În Iugoslavia a fost produs cu licență de către compania Zastava. Varianta aceasta a supraviețuit mai mult decât originalul italian.
Un astfel de model destul de întreținut am surprins în localitatea Jadranovo, Croația în august 2017.
FIAT 127
A fost fabricat între 1971 și 1983, fiind succesor al modelului 850 și precursor al modelului Uno.
Am surprins un astfel de model în orașul croat Split în august 2017.
DSC_0194.jpg (1.1 MB; downloaded 3181 times)
ZASTAVA/FIAT 600
A fost fabricat între 1955 și 1969. În Iugoslavia a fost produs cu licență de către compania Zastava. Varianta aceasta a supraviețuit mai mult decât originalul italian.
Un astfel de model destul de întreținut am surprins în localitatea Jadranovo, Croația în august 2017.
DSC_9945.jpg (1.08 MB; downloaded 3185 times)
DSC_9947.jpg (896.57 KB; downloaded 3181 times)
- messe
-
Posted:
-
Re: FIAT
messe
Gresit! Lada 1200 sau Jiguli 2101 este 99,% Fiat 124 (doar tampoanele aflate pe barele de protectie cromate difera ca forma) iar Lada 1500 sau Jiguli 2105 este facuta dupa Fiat 125 dar avand mai multe deosebiri fata de original; faruri rotunde (Lada 1500) spre deosebire de cele patrate la Fiat, lampile stop, lucasul aflat pe aripi, ornamentul lateral cromat aflat pe aripi si usi, bordul etc.
Gresit! Lada 1200 sau Jiguli 2101 este 99,% Fiat 124 (doar tampoanele aflate pe barele de protectie cromate difera ca forma) iar Lada 1500 sau Jiguli 2105 este facuta dupa Fiat 125 dar avand mai multe deosebiri fata de original; faruri rotunde (Lada 1500) spre deosebire de cele patrate la Fiat, lampile stop, lucasul aflat pe aripi, ornamentul lateral cromat aflat pe aripi si usi, bordul etc.
📖 Pagination options