Trabant

Discuţii şi noutăţi despre autoturismele fabricate înainte de 1990

Re: Trabant

Mesajde TibiV » Sâm, 07 Sep 2019, 21:16

29 august 2019, Bucuresti, sector 3, Mihai Bravu (intersectiacu Baba Novac)....
NU Raliul Retromobil sau alte prostii... Trafic real...
Imagine

Imagine
Cand a plecat, chiar era limuzina de 12 metri. 2 metri Trabantul, 10 metri dara de fum...
Si putea ingrozitor....
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9232
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Trabant

Mesajde ADK » Sâm, 07 Sep 2019, 22:33

Astea sunt Trabanturile și cele foarte puține Wartburg care mai merg, au motoare în 2 timpi care sunt ”certați” rău cu mediul. Asta a fost tehnologia din acea perioadă și dacă nu mă înșel au și o problemă la ardere. Înainte de anul 1990, când nu existau motoare euro nu se mai plângea nimeni de poluare. Sau cel puțin n-am auzit să se fi plâns cineva. Mașina din imagine e printre cele mai rare, modelul ”Breack”, mă mir de mai merg și-n 2019 astfel de mașini. Spun deoarece întreținerea devine tot mai costisitoare de la o zi la alta și cu cât e mai veche mașina cu atât întâlnești mai multe probleme, ceea ce pe unii îi fac să renunțe. Oricum pentru mine rămân o apariție tare plăcută, aș prefera oricând o mașină pe benzină și noneuro decât diesel E6. Totuși de a fost păstrată înseamnă că are o valoare destul de mare pentru cineva, că multe au fost casate după 1990 și mulți au renunțat la ele că erau foarte lente, ”problema” permanentă a noxelor și a întreținerii de a băga mereu ulei când și alimentai. Avantajul era că se repara în drum, schimbând chiar și motorul dacă era nevoie pe loc. Mai erau Trabanturile ”P60”, paremise de fabricație în jur de 1960, oricum tare rare. Nu știu dacă am văzut mai mult de 2-3, erau în 2 culori și unul e acoperit nu departe de mine în schema alb+verde.
R.I.P. B42FER/175 (1991-2007), B09LGS/746 (1994-2010), B08NJL/735 (1994-2011) :-(
Mi-e dor de Bucureștiul de altădată!
Avatar utilizator
ADK
 
Mesaje: 815
Membru din: Lun, 26 Noi 2018, 11:09
Localitate: Sat Udați-M, com. Smeeni, jud. Buzău

Re: Trabant

Mesajde andrei11 » Sâm, 07 Sep 2019, 22:38

Nu așa era tehnologia în acea perioadă, pur și simplu RDG - ul care era atunci sub ocupație Sovietică NU avea voie să fabrice motoare în 4 timpi pentru autoturisme. ;)
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16818
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Trabant

Mesajde cris_m » Sâm, 07 Sep 2019, 22:45

Daca vreti sa vedeti Trabanturi functionale in Titan, in parcarea paralela cu Grigorescu, dupa Titan, cum mergi spre Policlinica, sunt mai multe exemplare ce apartin presedintei asociatiei trabantistilor. E o doamna mai in varsta din ce-mi spuneau bunicii mei, vecini de bloc cu ea. La volan cred ca dansa era. :)
Avatar utilizator
cris_m
Moderator forum
 
Mesaje: 3944
Membru din: Vin, 11 Iul 2014, 22:11
Localitate: Bucuresti, Titan

Re: Trabant

Mesajde andrei11 » Sâm, 07 Sep 2019, 22:50

Trabantul fotografiat de mine are motor în 4 timpi, NU e motorul original.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16818
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Trabant

Mesajde ADK » Sâm, 07 Sep 2019, 22:51

Era și un Wartburg 311 pe acolo o perioadă.
andrei11 scrie:Nu așa era tehnologia în acea perioadă, pur și simplu RDG - ul care era atunci sub ocupație Sovietică NU avea voie să fabrice motoare în 4 timpi pentru autoturisme. ;)

Interesant :shock:, dar de ce?
andrei11 scrie:Trabantul fotografiat de mine are motor în 4 timpi, NU e motorul original.

Unele Trabanturi au primit motoare de Golf.
R.I.P. B42FER/175 (1991-2007), B09LGS/746 (1994-2010), B08NJL/735 (1994-2011) :-(
Mi-e dor de Bucureștiul de altădată!
Avatar utilizator
ADK
 
Mesaje: 815
Membru din: Lun, 26 Noi 2018, 11:09
Localitate: Sat Udați-M, com. Smeeni, jud. Buzău

Anterior

Înapoi la Autoturisme retro / de epocă


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori