Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea lucrarii

1025 posts, 161916 views
 
Go to page:  1  ... 63 64 65 66 67 68 69  ... 74
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Florinds

Initial nu am crezut ca sunt vandali, vazusem doar semnul verde si am crezut ca s-a desprins colierul cu diblu. Dar e mare coincidenta sa se desprinda si semnul albastru...
Daca nu avem si noi camere si indivizii astia nu sunt identificati... Daca le avem, nu functioneaza etc.
Oare asta e noua tendinta, sa nu se mai semneze receptia lucrarilor?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului neb1

Ultima noutate ...
Nu e stramba toaleta ,e iluzie optica.
20180423_094516.jpg (569.44 KB; downloaded 4007 times)
borduri,borduri,borduri
20180423_094412.jpg (1.3 MB; downloaded 4009 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului adila

Din pacate fara borduri nu merge. Toate trotuarele sunt pline de masini.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

E bine ca au pus si acolo. Daca s-ar mai ocupa si de parcarea pe banda 1 interzisa de semnele de circulatie poate ar fi si mai bine.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Nu am postat de aproape un an in acest topic...
Azi dimineata, venind de pe Brancoveanu am facu dreapta pe Nitu Vasile. Dupa cel mult 150 de metri m-am asezat in coada de masini.
A fost nevoie de 10 minute ca sa trec de giratoriul de la Obregia...
Cand am iesit din giratoriu - hop, alta coada, inainte de PP4...



E drept, pana sa scot telefonul coada s-a pus in miscare...



... dar numai pana aici, unde ne-am oprit iar. Observati carnatul de masini care se zareste pe rampa de iesire...



Zoom...




Concluzie: intrarea in Sun Plaza face pasajul inutil exact atunci cand este cel mai necesar, adica in "rush-hour"...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului abc_XC

Concluzia mea este ca acest oras a devenit sufocat de trafic, iar un pasaj nu mai poate face minuni, doar muta aglomeratia la urmatorul semafor.  Fara o politica coerenta de gestionare a traficului si a transportului in comun, Bucurestiul se va bloca definitiv in viitorul apropiat.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Cred ca toti primarii se roaga sa nu fie in mandatul lor.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului adila

Orasele se blocheaza oricum ai face. Este doar o chestiune de timp. Pana la urma nici bicicleta nu rezolva problema, decat o intarzie. Chiar si autostrazile cu 5 benzi pe sens se blocheaza la orele de varf despre care vorbeste TibiV. Si eu pot da exemple negative: Am stat o ora intr-un sens giratoriu la intersectia A1 cu un M nu mai stiu care, la intrare in Londra. Sau incercati sa circulati prin Blackwall Tunnel la ora de varf. Sau faceti o vizita in Antwerp sa vedeti cum arata o autostrada cu 5 benzi pe sens blocata la ora de varf, si un oras in santier de 3-4 ani. Aia au de 100 de ori mai multe masini, poduri, tunele si strazi. Asta sunt doar cateva exemple recente de pe acest continent. Lipsa coerentei si coordonarii in cazul lucrarilor este poate marea problema la noi. Neimplicarea, coruptia si mai adaugati voi si alte probleme, insa blocarea oraselor si strazilor este inevitabila.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Da, dar in orasele alea ai o gramada de facilitati si de posibilitati. Evident ca pana la un punct ca si acolo cand e rau, e rau. Dar la noi nu e NIMIC din ce au altii prin alte parti. La noi nici cand ar trebui sa fie bine e rau. Plus ca n-avem nici populatia nici intinderea Londrei, e clar ca si acolo se colapseaza candva. Dar aici sa fie autostrada direct spre munte (nu Ploiesti) toti ar merge pe acolo si DN1 ar fi lejer. Sa mai zic de P+R, de transport in comun de mare capacitate (tramvai, metrou), de parcari subterane, de strazi largi in zonele noi unde ar fi trebuit pus boul sau pusi boii inaintea carului nu invers si cate si mai cate.

Plus ca la ei de tspe ani incoace se tot face cate ceva la noi NIMIC. Asta e marea diferenta. Sau macar una din ele.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului realistul

neb1 wrote:
Ultima noutate ...

Pe acel trotuar trec câteva persoane pe oră. Am văzut și eu că lucrau la ceva dar nu știam la ce.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Asa e, dar mai bine sa nu dai ocazia soferilor sa-si parcheze masinile pe acolo. Problemele cu adevarat sunt in alte parti, e de urmarit acelea cum (si daca) se vor rezolva.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Iarasi ma intreb: de ce acest proiect nu e trecut la lucrari finalizate?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Pentru ca nu e receptionat. Dar daca voi vreti, il trecem.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Pai nici pasajul Basarab nu e receptionat si totusi e trecut la "finalizate".

 


Go to page:  1  ... 63 64 65 66 67 68 69  ... 74
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420785 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use