Topic: Discutii dupa inaugurarea lucrarii
1025 posts, 161916 views
📖 Pagination options
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Florinds
Initial nu am crezut ca sunt vandali, vazusem doar semnul verde si am crezut ca s-a desprins colierul cu diblu. Dar e mare coincidenta sa se desprinda si semnul albastru...
Daca nu avem si noi camere si indivizii astia nu sunt identificati... Daca le avem, nu functioneaza etc.
Oare asta e noua tendinta, sa nu se mai semneze receptia lucrarilor?
Initial nu am crezut ca sunt vandali, vazusem doar semnul verde si am crezut ca s-a desprins colierul cu diblu. Dar e mare coincidenta sa se desprinda si semnul albastru...
Daca nu avem si noi camere si indivizii astia nu sunt identificati... Daca le avem, nu functioneaza etc.
Oare asta e noua tendinta, sa nu se mai semneze receptia lucrarilor?
- neb1
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
neb1
Ultima noutate ...
Ultima noutate ...
Nu e stramba toaleta ,e iluzie optica.
20180423_094516.jpg (569.44 KB; downloaded 4007 times)
borduri,borduri,borduri
20180423_094412.jpg (1.3 MB; downloaded 4009 times)
- adila
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
adila
Din pacate fara borduri nu merge. Toate trotuarele sunt pline de masini.
Din pacate fara borduri nu merge. Toate trotuarele sunt pline de masini.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
E bine ca au pus si acolo. Daca s-ar mai ocupa si de parcarea pe banda 1 interzisa de semnele de circulatie poate ar fi si mai bine.
E bine ca au pus si acolo. Daca s-ar mai ocupa si de parcarea pe banda 1 interzisa de semnele de circulatie poate ar fi si mai bine.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Nu am postat de aproape un an in acest topic...
Azi dimineata, venind de pe Brancoveanu am facu dreapta pe Nitu Vasile. Dupa cel mult 150 de metri m-am asezat in coada de masini.
A fost nevoie de 10 minute ca sa trec de giratoriul de la Obregia...
Cand am iesit din giratoriu - hop, alta coada, inainte de PP4...
E drept, pana sa scot telefonul coada s-a pus in miscare...
... dar numai pana aici, unde ne-am oprit iar. Observati carnatul de masini care se zareste pe rampa de iesire...
Zoom...
Concluzie: intrarea in Sun Plaza face pasajul inutil exact atunci cand este cel mai necesar, adica in "rush-hour"...
Nu am postat de aproape un an in acest topic...
Azi dimineata, venind de pe Brancoveanu am facu dreapta pe Nitu Vasile. Dupa cel mult 150 de metri m-am asezat in coada de masini.
A fost nevoie de 10 minute ca sa trec de giratoriul de la Obregia...
Cand am iesit din giratoriu - hop, alta coada, inainte de PP4...
E drept, pana sa scot telefonul coada s-a pus in miscare...
... dar numai pana aici, unde ne-am oprit iar. Observati carnatul de masini care se zareste pe rampa de iesire...
Zoom...
Concluzie: intrarea in Sun Plaza face pasajul inutil exact atunci cand este cel mai necesar, adica in "rush-hour"...
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
abc_XC
Concluzia mea este ca acest oras a devenit sufocat de trafic, iar un pasaj nu mai poate face minuni, doar muta aglomeratia la urmatorul semafor. Fara o politica coerenta de gestionare a traficului si a transportului in comun, Bucurestiul se va bloca definitiv in viitorul apropiat.
Concluzia mea este ca acest oras a devenit sufocat de trafic, iar un pasaj nu mai poate face minuni, doar muta aglomeratia la urmatorul semafor. Fara o politica coerenta de gestionare a traficului si a transportului in comun, Bucurestiul se va bloca definitiv in viitorul apropiat.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Cred ca toti primarii se roaga sa nu fie in mandatul lor.
Cred ca toti primarii se roaga sa nu fie in mandatul lor.
- adila
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
adila
Orasele se blocheaza oricum ai face. Este doar o chestiune de timp. Pana la urma nici bicicleta nu rezolva problema, decat o intarzie. Chiar si autostrazile cu 5 benzi pe sens se blocheaza la orele de varf despre care vorbeste TibiV. Si eu pot da exemple negative: Am stat o ora intr-un sens giratoriu la intersectia A1 cu un M nu mai stiu care, la intrare in Londra. Sau incercati sa circulati prin Blackwall Tunnel la ora de varf. Sau faceti o vizita in Antwerp sa vedeti cum arata o autostrada cu 5 benzi pe sens blocata la ora de varf, si un oras in santier de 3-4 ani. Aia au de 100 de ori mai multe masini, poduri, tunele si strazi. Asta sunt doar cateva exemple recente de pe acest continent. Lipsa coerentei si coordonarii in cazul lucrarilor este poate marea problema la noi. Neimplicarea, coruptia si mai adaugati voi si alte probleme, insa blocarea oraselor si strazilor este inevitabila.
Orasele se blocheaza oricum ai face. Este doar o chestiune de timp. Pana la urma nici bicicleta nu rezolva problema, decat o intarzie. Chiar si autostrazile cu 5 benzi pe sens se blocheaza la orele de varf despre care vorbeste TibiV. Si eu pot da exemple negative: Am stat o ora intr-un sens giratoriu la intersectia A1 cu un M nu mai stiu care, la intrare in Londra. Sau incercati sa circulati prin Blackwall Tunnel la ora de varf. Sau faceti o vizita in Antwerp sa vedeti cum arata o autostrada cu 5 benzi pe sens blocata la ora de varf, si un oras in santier de 3-4 ani. Aia au de 100 de ori mai multe masini, poduri, tunele si strazi. Asta sunt doar cateva exemple recente de pe acest continent. Lipsa coerentei si coordonarii in cazul lucrarilor este poate marea problema la noi. Neimplicarea, coruptia si mai adaugati voi si alte probleme, insa blocarea oraselor si strazilor este inevitabila.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Da, dar in orasele alea ai o gramada de facilitati si de posibilitati. Evident ca pana la un punct ca si acolo cand e rau, e rau. Dar la noi nu e NIMIC din ce au altii prin alte parti. La noi nici cand ar trebui sa fie bine e rau. Plus ca n-avem nici populatia nici intinderea Londrei, e clar ca si acolo se colapseaza candva. Dar aici sa fie autostrada direct spre munte (nu Ploiesti) toti ar merge pe acolo si DN1 ar fi lejer. Sa mai zic de P+R, de transport in comun de mare capacitate (tramvai, metrou), de parcari subterane, de strazi largi in zonele noi unde ar fi trebuit pus boul sau pusi boii inaintea carului nu invers si cate si mai cate.
Plus ca la ei de tspe ani incoace se tot face cate ceva la noi NIMIC. Asta e marea diferenta. Sau macar una din ele.
Da, dar in orasele alea ai o gramada de facilitati si de posibilitati. Evident ca pana la un punct ca si acolo cand e rau, e rau. Dar la noi nu e NIMIC din ce au altii prin alte parti. La noi nici cand ar trebui sa fie bine e rau. Plus ca n-avem nici populatia nici intinderea Londrei, e clar ca si acolo se colapseaza candva. Dar aici sa fie autostrada direct spre munte (nu Ploiesti) toti ar merge pe acolo si DN1 ar fi lejer. Sa mai zic de P+R, de transport in comun de mare capacitate (tramvai, metrou), de parcari subterane, de strazi largi in zonele noi unde ar fi trebuit pus boul sau pusi boii inaintea carului nu invers si cate si mai cate.
Plus ca la ei de tspe ani incoace se tot face cate ceva la noi NIMIC. Asta e marea diferenta. Sau macar una din ele.
- realistul
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
realistul
Pe acel trotuar trec câteva persoane pe oră. Am văzut și eu că lucrau la ceva dar nu știam la ce.
neb1 wrote:
Ultima noutate ...
Pe acel trotuar trec câteva persoane pe oră. Am văzut și eu că lucrau la ceva dar nu știam la ce.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Asa e, dar mai bine sa nu dai ocazia soferilor sa-si parcheze masinile pe acolo. Problemele cu adevarat sunt in alte parti, e de urmarit acelea cum (si daca) se vor rezolva.
Asa e, dar mai bine sa nu dai ocazia soferilor sa-si parcheze masinile pe acolo. Problemele cu adevarat sunt in alte parti, e de urmarit acelea cum (si daca) se vor rezolva.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Iarasi ma intreb: de ce acest proiect nu e trecut la lucrari finalizate?
Iarasi ma intreb: de ce acest proiect nu e trecut la lucrari finalizate?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Pentru ca nu e receptionat. Dar daca voi vreti, il trecem.
Pentru ca nu e receptionat. Dar daca voi vreti, il trecem.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Pai nici pasajul Basarab nu e receptionat si totusi e trecut la "finalizate".
Pai nici pasajul Basarab nu e receptionat si totusi e trecut la "finalizate".
📖 Pagination options