Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor

Evoluția lucrărilor la pasajul subteran Piața Sudului (2013-2017)

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde survola » Lun, 16 Oct 2017, 10:26

De ce nu propui direct la RATB?
Avatar utilizator
survola
Membru Silver
 
Mesaje: 2656
Membru din: Lun, 06 Feb 2012, 12:08

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Puss in Boots » Lun, 16 Oct 2017, 10:38

Am propus deja. Nu stiu cat or sa o ia in seama avand in vedere ca anterior suspendarii liniei troleele si autobuzele au mers bine-mersi impreuna. Ori nu s-a gandit nimeni ori nu s-a gandit cine trebuie. Sau poate nu e o idee buna desi sa ai doua trasee care se suprapun (100% pentru unul din ele) nu mi se pare mie personal o chestie desteapta. Dar nu ma pricep, or fi motive, rationamente, chestii pe care nu le vad. Whatever.

In perspectiva as vedea 381 anulat si 76/77 sau cum i-o zice dus pana la Victoriei, dar doar in conditiile asigurarii unei benzi unice RATB pe sectorul Tineretului-Victoriei. Si cu niste mici artificii mentionate mai sus, anulate si 312/313 si realizate toate traseele astea cu troleibuze.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3545
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde survola » Lun, 16 Oct 2017, 10:47

Banda unică pentru RATB e cam moartă in proiect. A murit speranță!
Avatar utilizator
survola
Membru Silver
 
Mesaje: 2656
Membru din: Lun, 06 Feb 2012, 12:08

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Florinds » Lun, 16 Oct 2017, 10:49

Sa vedem cu ce vor veni oamenii dimineata la metrou si cu ce pleaca de la metrou la ore de varf. Se pare ca vor reusi sa faca si acest pasaj o inrautatire si nu o imbunatatire daca vor aduce si mai multe masini in trafic.
Florinds
Membru Silver
 
Mesaje: 2304
Membru din: Sâm, 15 Noi 2014, 16:08

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Puss in Boots » Lun, 16 Oct 2017, 10:52

Banda unica s-a nascut moarta ca asa e la noi in Romania :) Din acelasi motiv nu o sa vedem troleul dus prea curand dincolo de Unirii. Sau poate o sa-l duca din vreo ambitie personala a cuiva. Sau ca vezi Doamne sustinem transportul electric....dar la un timp aoleu stam cu troleele in trafic, nu pot schimba banda ca autobuzele etc etc ...si le scoatem de tot. Bani la bagarea liniei, bani la dezafectare. V-ar mira? pe mine nu. S-au facut multe investitii in tara asta fara cap si fara picioare, de ce nu s-ar mai face una? Speranta ramane.
Ultima oară modificat de iliutu pe Lun, 16 Oct 2017, 22:57, modificat 1 dată în total.
Motiv: Va convine sau nu, traim in Romania, cu bune si cu rele! Nu admit RRomanistan si alte astfel de apelari.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3545
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Chev Celios » Lun, 16 Oct 2017, 23:08

Daca duc troleul la Uniri ,atunci 381 trebuie repus in drepturi ca linie rapida. Cel putin pe tronsonul comun.
Avatar utilizator
Chev Celios
Membru Bronze
 
Mesaje: 1555
Membru din: Sâm, 16 Ian 2010, 19:47
Localitate: Estul capitalei

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Puss in Boots » Mar, 17 Oct 2017, 08:50

Adica sa revina 781? Sincer, nu cred. Dar in orice caz gasita o solutie ca sa nu se dubleze de-aiurea. Asta daca totusi gandeste cineva acolo la RATB.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3545
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde V2A » Mar, 17 Oct 2017, 10:24

Din ce îmi amintesc, înainte să înceapă lucrările la Pasajul Mihai Bravu și să-l suspende pe 76, 381 nu oprea la Pridvorului și Vișana.
Avatar utilizator
V2A
Membru Silver
 
Mesaje: 1391
Membru din: Vin, 15 Ian 2010, 11:25
Localitate: București, Sector 4

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Puss in Boots » Mar, 17 Oct 2017, 10:39

Doua statii in plus sau in minus nu face colosala diferenta.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3545
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde ByOnu » Mar, 17 Oct 2017, 13:34

*Visana ca statie este prost amplasata, ar trebui trasa mai spre nord.
Dacă merge cu sârmă, e păcat să pui șurub!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4564
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde MikeT » Mar, 17 Oct 2017, 14:10

Chev Celios scrie:Daca duc troleul la Uniri ,atunci 381 trebuie repus in drepturi ca linie rapida. Cel putin pe tronsonul comun.

381 nu a fost niciodata o linie rapida. Si a fost foarte bine cum a functionat pana in prezent. 381 si 116 sunt esentiale pentru ca populatia din zona sa ajunga in centru.
Ar fi trebuit respectat proiectul si troleibuzele sa intoarca la Piata Sudului. Varianta de rezerva sa fi fost cu intoarcere sub pod sau chiar in rond la intersectia Vacaresti cu Tineretului (la Abator), unde intorcea 95 pe vremuri.
MikeT
Membru Bronze
 
Mesaje: 568
Membru din: Mie, 28 Sep 2016, 14:31

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde WT_fan06 » Mar, 17 Oct 2017, 14:13

381 e plin si foarte plin mereu, iar cu atatea viitoare troleibuze pe acolo tot inspre Unirii l-as limita pe 381 la rondul de sub pod.
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1378
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde MikeT » Mar, 17 Oct 2017, 14:35

E plin si foarte plin pentru ca ajunge la Piata Victoriei. Rolul troleibuzului este sa duca oamenii din cartiere pana la metrou si a doua piata ca marime dupa Obor. De-asta troleibuzul trebuie limitat, nu 381.
MikeT
Membru Bronze
 
Mesaje: 568
Membru din: Mie, 28 Sep 2016, 14:31

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde drbm » Mar, 17 Oct 2017, 14:37

:-D :-D :-D
wt_fan06....
381 limitat la pasajul Mihai Bravu!!!
Spune-le asta miilor de călători ai liniei, bănuiesc că vor aprecia cum se cuvine ideea!
Atâtea idei așa-zis nepoluante și prietenoase cu mediul!
Cât timp nu ai o alternativă electrică stabilă, păstrezi autobuzul. Altfel descurajezi complet transportul public.
Ceaușescu a reușit asta cu ruperea traseelor de troleibuz și limitarea lor adiacent centrului, fără traversarea orașului. Și s-a văzut imediat cât de prost a mers mobilitatea prin București. Liniile rămase au devenit un motiv important pentru utilizarea mașinilor personale imediat după revoluție, când refacerea continuității traseelor a întârziat nepermis de mult.
Ultima oară modificat de drbm pe Mar, 17 Oct 2017, 15:04, modificat de 2 ori în total.
drbm
Membru Silver
 
Mesaje: 454
Membru din: Mar, 23 Feb 2016, 16:27

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017, NERECEPȚIONAT)


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori