Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor

Evoluția lucrărilor la pasajul subteran Piața Sudului (2013-2017)

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde oache81 » Joi, 28 Sep 2017, 14:19

Mai bine cumpara troleibuze bidirectionale ca sa nu mai fie nevoie sa intoarca.Sau sa intoarca cu frana de mana, sau sa le monteze o placa turnanta ,eventual una cu cantar, si cu ocazia asta sa taxeze si sacosele oamenilor la kilogram
oache81
Membru Bronze
 
Mesaje: 536
Membru din: Mar, 11 Mar 2014, 15:59

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Puss in Boots » Joi, 28 Sep 2017, 14:31

In Solingen (Germania) e un loc unde troleibuzele intorc cu placa turnanta pt ca nu e loc suficient. Dar aici n-au unde sa o amenajeze :D asa ca next! Daca ar fi circulat pe Sos.Berceni se putea face ceva de gen in acest triunghi (daca e sa ne imaginam chestii improbabile si utopice). Tocmai am citit ca nu mai e activ capatul respectiv din 2009, dar il pastreaza pt calatorii catre Trolleybus museum (o alta chestie pe care noi nu o avem si sa o fi avut sigur ieseau bani daca cineva priceput se ocupa).
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3973
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde bercenicity » Joi, 28 Sep 2017, 18:17

Daca folosesc macazuri autohtone normal ca ar incurca circulatia.

Ar fi doua variante, cu macazuri intainte de intersectie si macazuri in intersectie.

Cu macazuri inainte de intersectie s-ar dubla numarul de incrucisari tb-tw. Iar tramvaiele ar avea o sectiunea neutra cam lunga.
Cu macazuri in intersectie ar fi mai fezabil, dar, este nevoie de macazuri de viteza si reteaua pozitionata pe mijlocul strazii si cu cap* astfel incat troleibuzul sa aiba manvreabilitate si viteza maxima in orice directie. Plus, ar fi delicata pozitionarea retelei pe sfertul de intersectie dinspre benzinarie, unde ar taia calea tramvaiului intr-un mod mai mai anapoda

* - exemplu negativ - giratia de sub pasajul Mihai Bravu unde troleibuzul trebuie sa circule pe banda I
Avatar utilizator
bercenicity
Membru Silver
 
Mesaje: 1569
Membru din: Mar, 29 Dec 2009, 10:32
Localitate: BerceniCity

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde WT_fan06 » Joi, 28 Sep 2017, 18:29

Măi, ce vii tu cu din astea? Încrucişări, neîncrucişări... Te rog, nu de alta dar asta presupune un pic de gândire, ori noi vorbim aici de un RATB care nici după ce a primit mură în gură de la asociație nu poate să facă ce trebuie.
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1956
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Puss in Boots » Joi, 28 Sep 2017, 18:33

Nu vrea, nu ca nu poate. Prefera sa nu se complice. Ce e msi simplu aia fac. Timpul trece leafa merge, calatorii merg ca nu au alta optiune si nimeni nu ii trage pe ratbisti la raspundere. Asa e cand ai monopol si zero control asupra actiunilor tale. Ti se rupe total.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3973
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde GPS » Joi, 28 Sep 2017, 18:48

Oameni buni, RATB pe spatele lui folosește numai macaze de 30 km/h și elemente clasice. Ceea ce s-a făcut cu K+M a fost pe baza unor proiecte de infrastructura ce au dus și la modernizarea (de către primărie) a rețelei. Singurele elemente moderne cu K+M puse de RATB din câte îmi aduc aminte ar fi câteva separatoare și doua macaze, dintre care unul înlocuit după un an sau 2 cu unul clasic. Sa nu mai zic de proasta exploatare a macazelor ce permite viteze mari. Daca greșesc va rog sa ma corectați, mulțumesc.
GPS
Membru Gold
 
Mesaje: 2907
Membru din: Dum, 07 Iun 2015, 18:47

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde WT_fan06 » Joi, 28 Sep 2017, 18:53

30 km/h??? Mai degrabă 5 km/h. Tu ştii ce e pe la Foişor...
Eu nu îmi dau seama ce e cu RATB în ultimul timp. Frate, ştiu că sunt o gloată de incompetenți (la conducere mă refer), dar parcă nu erau în asemenea hal.... :mad:
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1956
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde GPS » Joi, 28 Sep 2017, 18:58

Da, știu am exagerat. Situația de fata nu este numai la Foișor, ci peste tot unde sunt elemente clasice (in special macaze), va las pe voi sa găsiți zonele de interes.
GPS
Membru Gold
 
Mesaje: 2907
Membru din: Dum, 07 Iun 2015, 18:47

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Dan 72 » Lun, 16 Oct 2017, 07:40

Buna dimineata !
Oficial pe 21.10.2017 se v-a relua circulatia troleibuzelor la Piata Unirii.
Dan 72
 
Mesaje: 13
Membru din: Mie, 28 Iun 2017, 07:34

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Dan 72 » Lun, 16 Oct 2017, 07:45

73,74 cite 10 ture,76/77 vor fi 14 ture
Dan 72
 
Mesaje: 13
Membru din: Mie, 28 Iun 2017, 07:34

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde GPS » Lun, 16 Oct 2017, 08:01

Încât nu s-au hotărât la un indicativ pentru linia dinspre Piața Reșița sau vom avea doua linii cu același traseu, 76 și 77 fiecare cu câte 7 ture. In plus nu pot sa înțeleg de ce nu pun 14 ture pe 74 și le pun pe linia dinspre Reșița care oricum este dublata de 381.
GPS
Membru Gold
 
Mesaje: 2907
Membru din: Dum, 07 Iun 2015, 18:47

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Puss in Boots » Lun, 16 Oct 2017, 08:16

Doua linii pe acelasi traseu ar fi o cretinitate. Ei sunt cretini, dar nici asa. Eu as vedea linia de Resita pana la Pasaj Mihai Bravu si 73/74 duse pana la Unirii (poate). Si asa 381 dubleaza troleul 100% indiferent daca il duci la Unirii sau oriunde pana acolo. Poate 381 ar trebui sa o ia pe la Brancoveanu-Eroii Revolutiei si de la Tineretului sa intre pe traseul de acum, asa ar avea un sens troleul.

Sunt constient ca rond la Mihai Bravu nu o sa puna nimeni prea curand.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3973
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde MikeT » Lun, 16 Oct 2017, 09:51

GPS scrie:Încât nu s-au hotărât la un indicativ pentru linia dinspre Piața Reșița sau vom avea doua linii cu același traseu, 76 și 77 fiecare cu câte 7 ture. In plus nu pot sa înțeleg de ce nu pun 14 ture pe 74 și le pun pe linia dinspre Reșița care oricum este dublata de 381.

74 circula mai mult gol. 76/77 nu face fata fara 381. E in mod clar cea mai solicitata ruta.
MikeT
Membru Bronze
 
Mesaje: 669
Membru din: Mie, 28 Sep 2016, 14:31

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Puss in Boots » Lun, 16 Oct 2017, 10:06

As zice ca e solicitata pana la Sudului si mai putin dupa (la Sudului te bagi la metrou si ajungi mai repede la Unirii sau Victoriei). Poate ma insel. De asta propuneam ducerea lui 381 pe linia de tramvai pana la Tineretului si troleul sa mearga singur pe Vacaresti-bdul Tineretului ca sa nu se dubleze inutil. Altfel, ori suplimentam 381 ori punem mai multe trolee si ramanem cu o singura linie, autobuz sau troleibuz.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3973
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017, NERECEPȚIONAT)


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori