Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor

Evoluția lucrărilor la pasajul subteran Piața Sudului (2013-2017)

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde shoppy » Mie, 27 Sep 2017, 11:06

Cred ca este acelasi individ care da ca informatie absolut sigura orice ii trece lui prin cap.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8926
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Victor92 » Mie, 27 Sep 2017, 11:12

@shoppy: Nu. Nu este. Tind sa ii dau dreptate lui Dan!
Avatar utilizator
Victor92
Membru Gold
 
Mesaje: 7846
Membru din: Dum, 14 Noi 2010, 14:38
Localitate: Bucuresti, Romania

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Costin » Mie, 27 Sep 2017, 11:28

Eu am doua probleme si nu ma pronunt pana nu sunt elucidate:
1. sursa informatiei
2. "In proportie de 100% [...] nimic nu este sigur." Deci e sigur sau nu?
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 8472
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Oslo

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Gabi23 » Mie, 27 Sep 2017, 11:29

Salut Dan. Bun venit pe forum.
Va rog nu mai sariti cu gura gratuit. Aveti putina rabdare, oricum la RATB se schimba asa "peste noapte". Inclin sa cred informatia nou adusa este exact ce vor in momentul acesta. Asa ca nu va agitati ;)
Avatar utilizator
Gabi23
Site Admin
 
Mesaje: 11002
Membru din: Lun, 28 Dec 2009, 01:47
Localitate: Bucureşti, Sector 6 - Crângaşi

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Scorilo » Mie, 27 Sep 2017, 12:35

Exista limitari tehnice sau economice din cauza carora troleele nu pot intoarce in intersectia de la BIG? Din ce inteleg, in intersectie, oricum se vor monta liniile pe sensurile cartier-centru si retur. Deci ar ramane doar bucla dintre sensuri de montat, nu pare a fi un pod peste Marea Neagra. Pe langa ineficienta prelungirii liniilor mentionata anterior, mai vad o problema majora: tot poporul care vine din piata sau de la metrou (persoane cu cumparaturi, batrani, copii de la scoala) vor trebui sa traverseze toata intersectia ca sa se poata intoarce in cartier, din statia de la Mega Image. Altfel se puteau urca in troleu in fata BIG, pentru ca apoi sa se intoarca imediat pe celalalt sens. Nemaivorbind de timpul pierdut de trolee in trafic de la BIG incolo, mai ales la intoarcere, pe breteaua de langa pasaj. Nu vad niciun motiv pentru care acestea ar trebui sa mearga spre Unirii. Sunt deja de la BIG 4 linii de autobuz + metrou spre centru.
Scorilo
 
Mesaje: 28
Membru din: Mar, 08 Iul 2014, 15:14

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde andrei11 » Mie, 27 Sep 2017, 13:46

Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17077
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Scorilo » Mie, 27 Sep 2017, 16:47

Vazusem partea cu discutiile despre suprapunerea traseelor. Poate am dublat si eu vociferarile pe tema asta :-). Dar care sunt totusi limitarile pentru care nu pot intoarce in intersectie?
Scorilo
 
Mesaje: 28
Membru din: Mar, 08 Iul 2014, 15:14

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Dan 72 » Joi, 28 Sep 2017, 09:03

Salut! Sursa informatiei referitor la tb.73,74,77 o am de la un ing.din ETE iar privitor la intoarcerea tb.la Big NU este de acord politia motivind ca incurca circulatia.Asa ca orice comentariu este de prisos.
Dan 72
 
Mesaje: 13
Membru din: Mie, 28 Iun 2017, 07:34

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Dan 72 » Joi, 28 Sep 2017, 09:19

Nici sub pod la Mihai Bravu nu ar fi de acord.Din punctul meu de vedere ar fi mai bine sub pod Mihai Bravu la cap linie 133 pt.73,74,77.
Dan 72
 
Mesaje: 13
Membru din: Mie, 28 Iun 2017, 07:34

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Puss in Boots » Joi, 28 Sep 2017, 09:40

Dar sub pod cu ce o incurca?
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3753
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde MikeT » Joi, 28 Sep 2017, 10:00

Nici la Piata Sudului nu vad cu ce ar incurca-o, ca stau doar la semafor si atat, nu stationeaza.
MikeT
Membru Bronze
 
Mesaje: 611
Membru din: Mie, 28 Sep 2016, 14:31

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Florinds » Joi, 28 Sep 2017, 10:11

Pai si tramvaiele nu incurca circulatia? :) In detaliu, daca se poate, Dan...

Politia am vazut cum procedeaza, tine tramvaiele pe loc in conditii de blocaj, pentru a mari timpii unei faze. E normal pana la urma, se prind viteze mai mari, dar in cazul unui trafic intens al tramvaielor (ex. 41), e nevoie sa plece cat mai repede fiecare pentru a nu creste decalajul unuia aglomerat fata de cel din fata. Daca nu mai merg cum trebuie nici tramvaiele, o sa avem si mai multe masini in trafic, si gata spirala.
Politia trebuie sa aplice ceea ce decide Primaria, nu invers.
Stati ca vine studiul pe care se da o multime de bani, sunt curios ce o sa scrie in el.
Florinds
Membru Silver
 
Mesaje: 2345
Membru din: Sâm, 15 Noi 2014, 16:08

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Puss in Boots » Joi, 28 Sep 2017, 10:14

Va scrie ca rezultatele nu sunt concludente si se recomanda un al doilea studiu :D
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3753
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Dan 72 » Joi, 28 Sep 2017, 11:14

Sub pod nu este traficul atit de mare ca la BIG. Dar daca ei vad ca oricite argumente pozitive ar veni din partea oricui acestia fac tot ce vor ei.
Dan 72
 
Mesaje: 13
Membru din: Mie, 28 Iun 2017, 07:34

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017, NERECEPȚIONAT)


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori