Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)

 

Topic: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor

254 posts, 68295 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului survola

De ce nu propui direct la RATB?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Am propus deja. Nu stiu cat or sa o ia in seama avand in vedere ca anterior suspendarii liniei troleele si autobuzele au mers bine-mersi impreuna. Ori nu s-a gandit nimeni ori nu s-a gandit cine trebuie. Sau poate nu e o idee buna desi sa ai doua trasee care se suprapun (100% pentru unul din ele) nu mi se pare mie personal o chestie desteapta. Dar nu ma pricep, or fi motive, rationamente, chestii pe care nu le vad. Whatever.

In perspectiva as vedea 381 anulat si 76/77 sau cum i-o zice dus pana la Victoriei, dar doar in conditiile asigurarii unei benzi unice RATB pe sectorul Tineretului-Victoriei. Si cu niste mici artificii mentionate mai sus, anulate si 312/313 si realizate toate traseele astea cu troleibuze.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului survola

Banda unică pentru RATB e cam moartă in proiect. A murit speranță!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Florinds

Sa vedem cu ce vor veni oamenii dimineata la metrou si cu ce pleaca de la metrou la ore de varf. Se pare ca vor reusi sa faca si acest pasaj o inrautatire si nu o imbunatatire daca vor aduce si mai multe masini in trafic.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Banda unica s-a nascut moarta ca asa e la noi in Romania :) Din acelasi motiv nu o sa vedem troleul dus prea curand dincolo de Unirii. Sau poate o sa-l duca din vreo ambitie personala a cuiva. Sau ca vezi Doamne sustinem transportul electric....dar la un timp aoleu stam cu troleele in trafic, nu pot schimba banda ca autobuzele etc etc ...si le scoatem de tot. Bani la bagarea liniei, bani la dezafectare. V-ar mira? pe mine nu. S-au facut multe investitii in tara asta fara cap si fara picioare, de ce nu s-ar mai face una? Speranta ramane.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Chev Celios

Daca duc troleul la Uniri ,atunci 381 trebuie repus in drepturi ca linie rapida. Cel putin pe tronsonul comun.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Adica sa revina 781? Sincer, nu cred. Dar in orice caz gasita o solutie ca sa nu se dubleze de-aiurea. Asta daca totusi gandeste cineva acolo la RATB.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului V2A

Din ce îmi amintesc, înainte să înceapă lucrările la Pasajul Mihai Bravu și să-l suspende pe 76, 381 nu oprea la Pridvorului și Vișana.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Doua statii in plus sau in minus nu face colosala diferenta.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

*Visana ca statie este prost amplasata, ar trebui trasa mai spre nord.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului MikeT

Chev Celios wrote:
Daca duc troleul la Uniri ,atunci 381 trebuie repus in drepturi ca linie rapida. Cel putin pe tronsonul comun.

381 nu a fost niciodata o linie rapida. Si a fost foarte bine cum a functionat pana in prezent. 381 si 116 sunt esentiale pentru ca populatia din zona sa ajunga in centru.
Ar fi trebuit respectat proiectul si troleibuzele sa intoarca la Piata Sudului. Varianta de rezerva sa fi fost cu intoarcere sub pod sau chiar in rond la intersectia Vacaresti cu Tineretului (la Abator), unde intorcea 95 pe vremuri.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului WT_fan06

381 e plin si foarte plin mereu, iar cu atatea viitoare troleibuze pe acolo tot inspre Unirii l-as limita pe 381 la rondul de sub pod.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului MikeT

E plin si foarte plin pentru ca ajunge la Piata Victoriei. Rolul troleibuzului este sa duca oamenii din cartiere pana la metrou si a doua piata ca marime dupa Obor. De-asta troleibuzul trebuie limitat, nu 381.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului drbm

:-D :-D :-D
wt_fan06....
381 limitat la pasajul Mihai Bravu!!!
Spune-le asta miilor de călători ai liniei, bănuiesc că vor aprecia cum se cuvine ideea!
Atâtea idei așa-zis nepoluante și prietenoase cu mediul!
Cât timp nu ai o alternativă electrică stabilă, păstrezi autobuzul. Altfel descurajezi complet transportul public.
Ceaușescu a reușit asta cu ruperea traseelor de troleibuz și limitarea lor adiacent centrului, fără traversarea orașului. Și s-a văzut imediat cât de prost a mers mobilitatea prin București. Liniile rămase au devenit un motiv important pentru utilizarea mașinilor personale imediat după revoluție, când refacerea continuității traseelor a întârziat nepermis de mult.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420542 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use