Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)

 

Topic: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor

254 posts, 68379 views
 
Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor punmeister

O solutie pentru asta ar fi sa se achizitioneze troleibuze cu sisteme auxiliare de propulsie si sa intoarca la Sudului.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor andrei11

Am impresia că problema mare este troleibuzul în sine care trebuie să întoarcă în rond la Sudului și nu rețeaua de contact.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor GPS

Cea mai mare problema a liniilor acestea este:
1. Lipsa troleibuzelor.
2. Dublarea de către autobuze.
3. Lipsa unei benzi dedicate pe străzile principale.
Dacă aceste 3 puncte ar fi îndeplinite problemele s-ar diminua. Pana atunci vom avea mereu un 313, care ia fata sau este in fata unui troleibuz de pe linia 73, sau un 381, in fata unui 76, care sa ia călătorii. De exemplu, ieri m-am urcat intr-un 74 la Mihai Bravu in care erau 15 persoane, in alte zile ma urc in unul care are 4, totul depinde de cât de des vine autobuzul din fata și de cât de aglomerat este traseul.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Costin

Am incercat sa dam mai departe problema la presa, sa vedem ce se intampla...

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Puss in Boots

Si in acest timp Tobescu imi raspunde ca orice modificare a lui 381 va naste nemultumirea calatorilor. Mentionez ca modificarea inaintata privea tronsonul Sudului-Tineretului deci pentru bucata grea de pana la Sudului n-ar fi fost nicio modificare....in fine...

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor alliens

De ce nu s-ar putea face intoarcerea troleibuzelor la capatul pasajului, inainte de intersectie ? Ar trebui sa reduca aleea pietonala si spatiul verde creat acolo, dar ar incapea 2 troleibuze simultan acolo....nu e nevoie sa stationeze la acel capat de linie, doar sa intoarca, nu inteleg de  ce nu se ia in calcul varianta asta.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor neb1

Idei sunt multe ,dar nu sunt si oameni capabili sa le puna in practica.Astia sunt gica-contra la orice.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Un cylon

alliens wrote:
De ce nu s-ar putea face intoarcerea troleibuzelor la capatul pasajului, inainte de intersectie ? Ar trebui sa reduca aleea pietonala si spatiul verde creat acolo, dar ar incapea 2 troleibuze simultan acolo....nu e nevoie sa stationeze la acel capat de linie, doar sa intoarca, nu inteleg de  ce nu se ia in calcul varianta asta.

Cred că au făcut pasajul mai mic și nu au loc troleibuzele să se rotească pentru a intra pe bretea fără a ocupa ambele benzi.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Puss in Boots

Unica solutie pe care eu o vad (dar nu sunt specialist) ar fi ducerea troleelor pe langa viitoarea parcare de la Sudului cu iesire in Oltenitei si apoi intersectia posibil sa poata fi abordata mai usor pt viraj stanga. Varianta pasaj M Bravu pica, la Sudului in intersectie nu (mai) au cum deci daca vrem capat la Sudului doar asa sa se poata face cumva. In teorie, in practica nimanui nu ii pasa (si daca vin electricele cum zicea cineva in alta parte pe forum si vor fi alocate in numar mare pt depoul Berceni, atunci adio trolee).

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Tom

Nu s'ar putea realiza un terminal la (sau lângă) Sun Plaza atât pentru troleibuze cât și pentru 133? Acolo există și semafor și ar fi și mai aproape de Piața Sudului decât bucla aceea imposibilă de sub pasajul Mihai Bravu. Terminalul s'ar putea numi Platforma Văcărești, Delta Văcărești sau ceva asemănător.
Aș merge și mai departe și aș propune în același loc și un terminal pentru linia circulară 1, actuală 1 și 10, fostă 1/10, cunoscută și sub denumirea de metrou Opresc, dar probabil că mă veți întreba dacă Luke Skywalker va juca în film.  :twisted:

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor MikeT

Pe ce teren? Acolo sunt terenuri private, iar RATB sau Primaria nu cumpara, nu au bani de asa ceva.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Tom

Nu face terminal, dar face deltă pe proprietăți private? Din moment ce au expropriat clădiri istorice și le-au demolat prin zona Berzei-Buzești și zona pasajului videan, chiar nu pot expropria un teren gol?
Dacă nu vor s'o facă așa, măcar ar putea lărgi Calea Văcărești cu două benzi separate pe sensul spre pasajul Mihai Bravu și să facă un rond în acea zonă, după semaforul de la Sun Plaza, cam în dreptul stației de tramvai spre Mihai Bravu și a stației de autobuz "Pridvorului". Troleibuzele ar intra pe acele benzi și ar staționa acolo, pe urmă ar întoarce în rondul menționat. 133 ar întoarce invers. Cât ar costa primăria exproprierea unui spațiu de două benzi pe o lungime de 50 de metri, maximum 100?
Cam așa ar arăta schema acestei variante:
pridvorului.png (25.82 KB; downloaded 2524 times)

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor TibiV

Ar fi de bun simt...

Dar care este legatura intre bunul simt si PMB/RATB ?....

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor andrei11

Strada Anton Pann colț cu Victoria Socialismului asupra Bucureștiului. Primăria n-a fost în stare să lărgească str Anton Pann cu o bandă + trotuarul aferent, se circulă <<la paletă>>. Și era vorba de 75 m. Acum nici nu mai poate, se construiește ceva acolo, la limita străzii.
12-21-2017 7-09-04 AM.jpg (163.04 KB; downloaded 2487 times)

 


Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420663 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use