Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea lucrarii

1025 posts, 161803 views
 
Go to page:  1  ... 46 47 48 49 50 51 52  ... 74
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Guru, sunt convins că se știa de gabarit ( vezi de exemplu pasajele Basarab / Mihai Bravu ). Mai degrabă execuția a fost neglijentă. Adică  în loc să facă decuparea << artistic >> s-au mulțumit să scoată bordurile buclucașe.
În aceeași ordine de idei pot da  3 exemple de la metrou ( adiacent ).
Strict de la metrou :
1) Basarab peronul M 4 spre Grivița e in zigzag
2) Pasajul de legătură spre IDM e în zigzag
3) Cel puțin o pereche de stâlpi centrali din stația Ștefan cel Mare sunt descentrați pe ambele direcții ( Ox și OY ).
Toleranțe ( nesupărătoare ) se observă și la stâlpii centrali din stația  M1 / Victoriei.
4) Cele mai îngrijite stații au fost cele de la Republica la ( Semănătoarea ) și parțial Militariul.
Pe M 2 și in restul stațiilor s-a cam dat nasol. Cele mai neglijente sunt cele de la GdN 1 spre Dristor 2. Noroc că stațiile D 2 / Muncii nu au stâlpi centrali iar stația Obor e într-o fostă stație de tramvai.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Nope, habar nu aveau...iar constructorul a facut cu exactitate ceea ce era ‘proiectat’...ca si aia sunt ‘shulfe batrane si versate’!
:bere:
P.S.
Te-as ruga sa-ti muti off-topicele, altfel fac ‘lacramatie’!!!...ca nu agreez defel ‘lupii moralisti’!
:bere:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Apropo, cine a făcut schimbarea de proiect ca troleele să nu mai întoarcă la BIG așa cum era logic ? Și din ce considerente ?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

Asta, Andrei, mor si eu de curiozitate sa aflu.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

andrei11 wrote:
Guru, sunt convins că se știa de gabarit ( vezi de exemplu pasajele Basarab / Mihai Bravu ). Mai degrabă execuția a fost neglijentă.

Daca ne uitam pe plansele initiale (Documentatia tehnica) eu am impresia ca proiectantul a incercat sa "faca loc" scarilor si liftului, deci evident a impins peronul spre macaze.
Doar ca "a uitat" ca unele tramvaie vireaza acolo, la macaze.
Gabaritul a fost gresit strict pe zona de viraj (11 nu avea nevoie de eliminarea bordurilor.)

Si refuz cu tarie sa cred ca antreprenorul nu a respectat cotele din planse...
Va mai amintiti si voi de pe vremuri:
Strungarul: Dom' inginer, piesa este in cotele din desenul tehnic...
Inginerul: Da ma, da' de ce naiba nu incape ?!...
Strungarul: Las' c-o mai luam la pila...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Andrei+ByOnu
Adresati-va ‘proiectantului’!
:bere:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

andrei11 wrote:
Apropo, cine a făcut schimbarea de proiect ca troleele să nu mai întoarcă la BIG așa cum era logic ? Și din ce considerente ?

ByOnu wrote:
Asta, Andrei, mor si eu de curiozitate sa aflu.

Cred ca suntem foarte multi cei care am vrea sa aflam cine a fost autorul TAMPENIEI/esecului de proportii antologice...

Cred ca dl. guru stie ceva, dar nu stiu daca ne va impartasi...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Ai ghicit, nu e treaba mea!...e a voastra!
P.S.
Multi m-au acuzat ca as fi contra firobuzelor, e partial adevarat doar pentru situatiile cand intervine metroul/metroul usor dar in cazul de fata...nu se aplica.
N-am niciun amestec in ciorba asta...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

TibiV wrote:
Cred ca dl. guru stie ceva, dar nu stiu daca ne va impartasi...

subway guru wrote:
Andrei+ByOnu
Adresati-va ‘proiectantului’!

Bun, asta este clar. Nimic.

Dar acum incerc sa "procesez" logic si sa leg "niste chestii".
Proiectul a fost cu finantare europeana, nu-i asa ?
Este adevarat ca Primaria nu a luat de la UE decat vreo 17 mil. lei (daca imi amintesc bine, nu am rabdare sa caut...)
Dar UE s-a angajat sa cofinateze proiectul pe baza acelui SF...

Cum ar fi sa spuna UE "dati-ne banii inapoi, ca ne-ati aratat un desen si voi ati facut altceva? Unde este troleul ?"
Zic si eu... ;)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Ar fi chiar nashpa...doar ca ioropeenii aia sunt ‘ingaduitori’ cu ‘neajutoratii’, spre deosebire de cretinii autohtoni...
:bere:
Am spus de multe ori ca la barza chioara-i face Dzeu cuib ca ea nu e in stare si de altfel berzele oarbe sau chioare sau nu...sunt ‘pasaret’ protejat ‘de mila’...dar sa te feresti sa se kace o barza in crestetul tau ca e nasol rau de tot...si ‘pute’, plus ca n-are nimeni nevoie de o tona de ‘compost’ nesolicitat...
:bere:

 



Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului drbm

Îmi aduc aminte (parcă) de un film în care niște deținuți se străduie să sape un tunel pentru a evada și ajung, spre stupoarea tuturor, într-o altă celulă.
Cam așa au croit și "maeștrii" constructori și proiectanți (contractul a fost de proiectare și execuție la un loc, nu?) acest monument al impotenței bucureștene...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Budy187

Aseara am facut si eu o plimbare pe la santier. Se lucra pe la ora 22 la kituirea unor borduri.
Cel mai strigator la cer lucru (pentru pietoni mai ales) este faptul ca nu a fost facut curat deloc. Placile decorative colcaie de kit si praf, atat in pasajele pietonale cat si la suprafata. Pe rampele auto Vacaresti, se vede pe placi tona de kit ramasa.
Pe jos, in pasajele pietonale, negreala, ca dupa 2 ani, nu 2 saptamani.....
Bonus: in loc sa insamanteze pamantul, Baluta a preferat rulourile de gazon. Exact ca pe blvd. Tineretului. In 2 luni e galben ca lamaia, iar in primavara, il schimba.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Goldmund

Apropo de troleibuzele din orasele noastre:
atata timp cat exista tehnologia autobuzelor electrice, troleiele sunt pe duca.

Odata cu acest tunel(poduletz) din Piata Sudului si modernizarea intregii zone..., totul arata altfel, mai modern. O bordura pusa aiurea, sau un panou de circulatie pus fals, ne arata ca detaliile inca sunt fleacuri pentru unii, dar nu-mi pierd speranta: chiar si afonii invata din greseli, daca nu sunt si caposi...

Piata Sudului reprezenta pt. mine pana mai ieri sfarsitul orasului, de acolo incepea sfarsitul  influentei Occidentului(cunosc situatia bine inainte de 1989, un orasel industrializat sovietic.., dar si dupa, cand a fost haos total, un circ al foamei neterminat,  Manastirea Vacaresti distrusa, traficul de contrabanda cu tigari, etc..). Acum arata totul altfel, de o mie de ori mai bine si as asemena zona cu fosta zona de la paserela Basarab intre 1965-2004, cu transformarile de acolo(in 1965 am pasit pt. prima oara pe acolo)
De cand a inceput constructia pasajului aici, au aparut magazine noi(Mega I.), un pasaj intre M2 si Mall(cu plastice ale unui renumit artist austriac, plastice si in magazinul proriu-zis), zona devine atractiva(nu precum la Basarab, totusi), mallul se extinde. Si sa nu uitam de Delta Vacaresti, o atractie pt. intreaga Romanie(nu e? va fi)
http://www.zf.ro/companii/sun-plaza-se-...a-16738970
:bere:

 


Go to page:  1  ... 46 47 48 49 50 51 52  ... 74
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420666 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use