Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Știri, noutăți, evenimente și discuții diverse

1714 posts, 380592 views
 
Go to page:  1  ... 97 98 99 100 101 102 103  ... 123
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces TibiV

Corect !...

Sau aproape corect: NU niste blegi, ci niste prosti facuti gramada...

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces andrei11

O fi Anul Nou, dar vă trimit urgent la politică !

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces subway guru

:lol:  :lol:  :lol:
Pai noi vorbeam despre statistica si stat ca prostu’ in trafic!
:bere:

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces TibiV

Firea astăzi:

Banda unica. Prima etapa sa folosim banda unica de pe liniile de tramvai, după succesul liniei de tramvai 41, și după succesul liniei 21, a fost laudata de bucureșteni. Vom continua pe liniile 16, 1, 32.

Asteptam modificarea codului rutier sa poată circula pe liniile de tramvai. Și bicicliștii vor intra pe aceste benzi unice.

Pe culoarul unic bucureștenii vor ajunge mai rapid la destinație decât pe cale rutiera.

Doar anul trecut in București au fost înmatriculate 150 de mii de mașini.

O soluție nu este sa parcheze pe banda 1.
Dacă benzile ar fi pentru circulație,
“Circulația nu se mă ștrangulează!”

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces andrei11

TibiV wrote:
Doar anul trecut in București au fost înmatriculate 150 de mii de mașini.

Și au fost casate câte ? Sau abandonate.

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces neb1

TibiV wrote:
Firea astăzi:
Doar anul trecut in București au fost înmatriculate 150 de mii de mașini.


Posibil sa fiu si offtopic.
Astia mananca tone de rahat cu miile lor de masini inmatriculate in Bucuresti. 80% din masinile astea ''inmatriculate'' sunt masinile care circulau deja in Bucuresti cu numere de Bulgaria ,corect ar fi spus ca acum platesc oamenii impozite,rca-uri,vignete in Romania.

Restul de 20 % sunt masini aduse din afara ,poate chiar si mai putin.

In acelasi timp se radiaza sute de masini provenite din accidente,daune totale,casare,incendiate,furate si dezmembrate,etc

Nu am vazut vreo statistica de la DRPCIV legat de cati ''bulgari'' s-au intors in Romania.

Exact asta vor sa faca acum si cu noua ''taxa de poluare'' ,tot se bat in declaratii ca s-au inmatriculat milioane si miliarde de masini si ca daia trebuie taxa,GRESIT ,au intrat ''bulgarii'' in legalitate.

Daca anul trecut vedeai masini de Bulgaria claie peste gramada ,acum vezi una la doua zile.
In opinia mea pe asta au si mizat ,scoatem taxa ,aducem ''bulgarii'' la loc acasa ,dupa care le rupem capul cu alta taxa.

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces WT_fan06

Scoaterea taxei a fost o mare prostie. Însă, nu mi se pare neapărat ceva rău că trâmbițează despre rable și despre poluarea pe care o fac. Să interzică rablele de tot! Dacă nu ai bani, nu îți cumperi o mașină la mâna a 15-a pe care tot n-o s-o poți întreține și o să se adauge la numărul de fosile care ocupă locurile de parcare din București, neclintite de ani de zile.

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces drbm

Iată o abordare greșită!
A avea o mașină pentru unii oameni este o necesitate, deși stau financiar atât de prost încât abia își permit una la mâna a doua.
Abordări discreționare asupra taxelor sunt de evitat. Politicienii o fac, lipsa lor de responsabilitate fiind deja dovedită. Măcar noi, membrii forumului, să evităm scosul de panglici pe gură! Părerea mea!

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces shoppy

Evident, toti romanii nu isi permit sa plateasca taxe, asigurari, amenzi, parcari, nimic, dar le este imperativ necesara masina personala si loc de parcare in fata scarii peste tot pe unde merg, norocul nostru ca benzina este vanduta de corporatii si nu de statul roman, ca altfel o dadea statul roman si pe aia gratis.

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces subway guru

Iar pentru deszapezit apeleaza 112 ca nesimtii aia de la Horezu, ca e gratis, nu?

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces ByOnu

https://bucurestiul.ro/seaca-dambovita- ... sta-iarna/

Seaca Dambovita! Pentru ca vara miroase foarte urat, decolmatarea se face anul acesta iarna

Administraţia Naţională ”Apele Române” a anunţat vineri că, din 8 ianuarie, vor începe lucrări de decolmatare pe un canal al râului Dîmboviţa, în zona Unirii din Bucureşti, iar lucrările sunt estimate să dureze 10 zile.

Proiectul „Amenajarea complexă a râului Dâmboviţa în Municipiul Bucureşti” a prevăzut ca în secţiunea Piaţa Unirii, râul Dâmboviţa să fie sifonat pe sub pasajul rutier Unirii şi peste Magistrala II de metrou. Aceasta, în timp, a condus în această zonă la reducerea capacităţii de transport în cazul debitelor de ape mari, mai ales din cauza mâlului şi deşeurilor ce nu pot fi colectate din barcă de personalul de exploatare, potrivit instituţiei.

”Pentru a se preîntâmpina situaţiile de pericol în cazul apariţiei unor debite de ape mari, s-a hotărât realizarea unei operaţiuni de decolmatare a casetelor sifonării, astfel încât să se asigure funcţionarea în siguranţă a lucrărilor hidrotehnice”, se arată în comunicat.

În vederea decolmatării, porţiunile de canal din zona Unirea – Mărăşeşti trebuie lăsate la uscat, operaţiune care s-ar putea realiza cel mai rapid în perioada anotimpului cald, dar cu impact vizual şi olfactiv negativ pentru riverani şi trecători din cauza descompunerii algelor şi scoicilor, potrivit administraţiei.

”Din aceste considerente s-a prevăzut ca demararea lucrării de decolmatare a galeriilor de sifonare să înceapă cu data de 08 ianuarie 2018, dată de la care sperăm că temperaturile scăzute ne vor ajuta să minimizăm disconfortul pentru cetăţeni”, se arată în comunicat.

Pentru reducererea perioadei de timp în care vor fi realizate lucrările, administraţia are sprijinul autorităţilor locale, prin direcţiile de specialitate din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti, Poliţia Locală şi prin operatorul serviciilor de alimentare cu apă şi canalizare Apanova Bucureşti.

”Totodată, pentru menţinerea unui flux de apă minimal pe aceste zone de intervenţie se vor realiza batardouri de deviere şi punere la uscat ale incintelor de lucru. Estimăm că lucrările vor fi finalizate în termen de 10 zile”, se arată în comunicat.


Daca doar vor mima decolmatarea ca in fiecare an, atunci mai bine ca o fac iarna, ca macar nu miroase. De ani buni nu am vazut sa se curete serios, dau drumul apei peste noroi gros si portiuni de garduri, indicatoare, etc.

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces TibiV

Vezi ca am pus comunicatul ANAR la Raul Dambovita, aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=24&t=442&p=263022#p263022

Acolo sunt detalii exact despre ce vor sa faca.
Si se pare ca anul asta vor sa faca "curatenie generala".

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces misterr

Planul contra mașinilor poluante din Capitală. Zonele unde ar putea fi interzise

VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/02/08/61939655-2.mp4

În centrul Capitalei nu va mai intra nici o maşină care poluează. Asta prevede un proiect aflat acum în dezbatere publică.

Din cauza traficului infernal, Autoritatea pentru Transport Bucuresti-Ilfov vrea să impună un sistem ca în Germania, unde pe baza unei viniete verzi pot circula în centrul oraşelor doar maşinile cu norme Euro 5 şi 6.

În plus, un autobuz electric va face din 10 în 10 minute turul instituţiilor centrale unde oamenii merg zi de zi, cu acte. O altă noutate pregătită de Primărie este taxarea celor care parchează acum gratuit pe marginea drumului şi pe trotuare. Măsurile au ca termen anul acesta.

Bucureştiul este traversat de peste un milion şi jumătate de maşini pe zi. În ele sunt peste 3,7 milioane de oameni, arată statisticile oficiale.

Capitala se sufocă din cauza dioxidului de azot, monoxidului de carbon, particulelor în suspensie şi a altor zeci de substanţe toxice degajate de maşini. Aşa că Primăria vrea să aplice Planul Integrat de Calitate a Aerului.

În Zona Centrală delimitată de Piaţa Victoriei, strada Mihai Eminescu, Strada Traian, Parcul Carol, Izvor şi Strada Buzești nu vor mai intra maşinile poluante.

Aura Răducu, director executiv Autoritatea de Transport Bucuresti-Ilfov:  “Aş merge mult pe sistemul din Germania în care de fapt nu intra maşinile care poluează. Nu este o supra-taxare, ci este o limitare a maşinilor.

Dacă tu poluezi şi scoţi CO2 sau o maşină euro 3 sau sub euro 4 - o decizie care se poate lua împreună cu ARR-ul, aşa cum este sistemul de roviniete şi chiar încerc să fac un astfel de sistem, încât în centrul oraşului să nu mai circulă decât maşini care nu poluează”

În Germania, ca în multe oraşe din ţările vestice, indicatoarele marchează zonele verzi din centru şi din cartierele rezidenţiale. Pot intra doar cei care au vinieta verde în parbriz. Aceasta se obţine de la certificatori autorizaţi, dacă maşina are mai mult de Euro 5.

În Bucureşti ar însemna că nu au voie în Centru 82% dintre maşinile pe benzină şi 74% dintre maşinile cu motoare diesel inventariate de Primărie.

De transportul din Capitală se ocupă acum Aura Raducu. Fost ministru al Fondurilor Europene în Cabinetul Ciolos, ea a lucrat la Comisia Europeană şi la Banca Europeană de Dezvoltare.

Anul acesta, Primăria vrea să modernizeze toate liniile de tramvai, dar şi cele de autobuz care fac legătura cu localităţile din Ilfov, ca să-i convingă pe oameni să nu mai vină cu maşina în Capitală. Şi va apărea şi la noi autobuzul pentru ghişee.

Aura Răducu, director executiv Autoritatea de Transport București-Ilfov: “Din analize cred că 20-30% din trafic este creat de drumurile “du-te la prefectura”, “du-te la trezorerie”... deci foarte mulţi folosesc autoturismul şi ne-am gândit să creăm o linie.

De exemplu în Bruxelles este o linie care merge printre instituţiile Comisiei Europene şi leagă comisiile. Avem termen cel mult doi ani să gândim acest sistem. Eu sper să îl facem anul acesta”

Primăria administrează doar 8.500 de locuri de parcare - primăriile de sector alte 30 de mii, adică sub 3% din totalul maşinilor. Aşa că de anul viitor, toate drumurile ar putea fi transformate în parcări cu taxa.

Aura Răducu, director executiv Autoritatea de Transport Bucuresti-Ilfov. “Care sunt zonele unde poţi să staţionezi, şi există de fapt indicatoare, acolo să plăteşti. Să poţi să plăteşti parcarea cu telefonul, să poţi plăti cu sisteme moderne, să implementăm şi noi sisteme moderne de plată, la Sibiu la Cluj deja sunt oraşe care funcţionează”

Vor fi create şi mai multe benzi speciale pentru autobuze, iar planul prevede că maşinile cu cel puţin 4 pasageri să poată circula şi ele pe aceste benzi, ca să încurajeze conceptul de car-sharing, ca în Vest. Rămâne de văzut câte dintre aceste planuri vor deveni realitate şi în cât timp.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces sss

misterr wrote:
În Germania, ca în multe oraşe din ţările vestice, indicatoarele marchează zonele verzi din centru şi din cartierele rezidenţiale. Pot intra doar cei care au vinieta verde în parbriz. Aceasta se obţine de la certificatori autorizaţi, dacă maşina are mai mult de Euro 5.


Asa ajungem noi sa fim mai catolici decat Papa ( din vorbe, desigur ). Am doua masini inmatriculate in Germania, amandoua au vinieta verde, desi una este benzina Euro3 ( in Romania, ca in Germania este in talon Euro 4 ), cealalta diesel Euro 4. Daca s-ar lupta nemtii cu poluarea asa tare ca Primaria Capitalei, nu stiu ce m-as face!  :roll:

 


Go to page:  1  ... 97 98 99 100 101 102 103  ... 123
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420532 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use