Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Știri, noutăți, evenimente și discuții diverse

1714 posts, 374025 views
 
Go to page:  1  ... 90 91 92 93 94 95 96  ... 123
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces TibiV

Excelenta analiza politica !.... ;)

Despre starea transportului in comun...
Hmmm...
Nu cred ca te va contrazicce cineva de pe forum.... :(

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces shoppy

Tot ce este in interiorul CB si CB trebuie sa fie la PMB, asa se intampla peste tot in lumea civilizata, de aceea exista ideea de municipiu, de aceea resedintele de judet si marile orase se dezvolta dupa cum dicteaza nevoile locale nu nevoile tarii pe care le stie ministerul; ca primarul este blond sau cretin nu are legatura, mai usor isi schimba bucurestenii primarul decat ministrul MT care o sa fie si peste 20 de ani tot la PSD si care este votat de toti betivii si mosii de prin toate satele si vagaunele pentru o galeata de malai care habar nu au in ce directie le este resedinta de judet dapai capitala.

Daca o luam dupa competente atunci acelasi minister care are Metrorex are si CFR Calatori, care este dezastru, deci dupa logica ta si la Metrorex dezastrul ori exista ori este iminent.

Eu nu mai inteleg cum este cu lacurile, doctorul se batea cu pumnul in piept ca lacul Tei este proiectul lui, acum proiectul este blocat si avem o mlastina la care oricum se darama malurile, daca primarita vine si zice ca lacurile sunt la minister si dupa logica ta ca ce monument de competenta sunt aia e la minister, atunci de ce nu vine ministerul sa umple lacul Tei inapoi cu apa?

Logica asta cu sa militam ca "sa fie la aia competenti" are o greseala fundamentala, daca unii sunt incompetenti si nu face nimeni nimic atunci pot devenii incompetenti si aia competenti(sigur este mai la indemana sa fii incompetent decat competent), nu trebuie militat sa fie la aia competenti, ci sa fie competenti aia unde trebuie sa fie.

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces ByOnu

Logica mea cu sa fie la aia competenti se aplica in special Metrorex. Mi se pare absurd sa crezi ca PMB ar face o treaba mai buna cand vedem santierele lor in ce stare sunt, putem chiar sa comparam cu santiere incepute in 2011, asemenea M5 si nefinalizate nici astazi (doar ca la M5 cu chiu cu vai s.au sapat vreo 10 statii si si km liniari dintre ele, in timp ce PMB nu poate face o linie de tramvai sau un pasaj). Metroul este pana la urma un obiectiv de importanta strategica nationala si de siguranta nationala (Bucurestiul fiind cel mai mare contribuitor la bugetul tarii). Este in interesul tarii ca gaurile noastre de sobolani in care ne sufocam aici la orele de varf sa functioneze. Si ii mai auzi pe unii cu de ce sa sustina tara metroul bucurestean. Pentru ca si Bucurestiul sustine tara.

Metroul a fost din nastere legat de CFR si MT. Proiectarea a fost strans legata de CFR, primii mecanici au fost CFRisti, de fapt, majoritatea angajatilor din primele generatii au fost -conform cunostintelor mele- la orgini CFRisti. Iar acum cu M6 care va depasi limitele administrative ale orasului, cu atat mai mult mi se pare natural ca acesta sa ramana la MT. Nu zic ca in vecii vecilor metroul nu trebuie sa fie la PMB, dar nu acum. Nu este momentul. Aceasta nu este o joaca. Aici nu poti sa trasezi benzi de autobuz si sa spui ca ai in spate studii pentru ele, le scoti noaptea si asta e. Aceasta este o schimbare strategica de interes national care chiar trebuie sa aiba studii obiective la baza. Faptul ca RATP are metroul din Paris asemenea multor altor capitale, nu este un argument. Da, obiectivele chiar trebuiesc date celor mai competenti.

Sau altceva, de ce RER este operat de SNCF ci nu de RATP? Metroul la noi este, ei bine, cu acelasi regim al RER. Ceea ce ne trebuie noua este implementarea sistemului unic de taxare la nivel metropolitan.

Dati metroul la primarie si putem sa-i punem cruce.

Daca PMB este atat de potenta, de ce cere 10 milioane de euro de la guvern pentru piste de biciclete? Nu tocmai de asta se lauda ea ca vrea DNCB si Metrorex, pentru a face ea investitii?

Eu zic ca Bucurestiul tocmai ca municipalitate, cum foarte bine ai punctat, are probleme mult mai grave municipale, cum ar fi gropile de gunoi, poluarea, lipsa unei strategii de dezvoltare cu cap (sa se spuna stop expansiunii orasului pe camp cu stradute de 2,5m latime fara canalizare etc.).

In fine, am spus multe si nu vreau sa bat campii. :bere:

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces shoppy

Da, din nefericire am ajuns sa argumentam o logica a disperarii indiferent de faptul ca este gresita din start.
Metroul nu a fost construit de CFR, a fost construit de comunisti indiferent de cum se chemau institutiile care aveau specilistii care stiau sa construiasca un tunel.
Si este gresit sa spui Metrorex este un fel de RER, daca te uiti care este lungimea traseelor, distanta medie intre statii si cat de mult patrunde in periferie, atunci Metrorex este un fel de M nu RER.

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces ByOnu

Absolut, nu spun ca metroul nostru este echivalentul RER, ci clar a Metropolitanului. Vorbeam din punct de vedere al administrarii acestui tip de transport care circula pana la urma si in interiorul orasului. La fel cum SNCF administreaza RER si, atentie(!), o linie de tramvai, la fel Metrorex este administrat de MT.

If it works, don't fix it! :) O solutie pe care eu am indragit-o este managementul strain, cum s-a incercat pe la MT.

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces shoppy

Pai sa se apuce si la noi MT de un RER care sa uneasca magistralele CF asa cum sunt ele in exteriorul CB si sa dea Metrorex la PMB, primesc :mrgreen: .

Asta cu Metrorex ca merge este discutabil, mie mi se pare ca sta sa explodeze(sau sa implodeze)(toata reteau sta in 5 statii de transfer deja aglomerate, daca se blocheaza doar una atunci se blocheaza toata reteaua, M5 si M6 nu fac decat sa aglomereze 2 dintre aceste statii in special si restul in general fara sa aduca nici o alternativa, halal dovada de eficienta(si sa nu ne mai amintim de M4 la Podul Constanta cu acel CV lipit de o rampa si de un pasaj ce se stia de pe atunci ca trebuiesc demolate si marite, ca doar nu bloca MT modernizarea de 200km de M800 doar ca este sectorul 1 al Bucurestiului rupt in doua de un pod al lor, li se rupe lor la 3 metri mai in spate, alta performanta de management de calitate)). Deci actualul management al MT cu privire la Bucuresti vine din seria "Este caz de demisie Micsulescule, iesi afara!"

Apoi daca stai sa te uiti ce se intampla pe aici situatia este haotica, atat PMB cat si celelalte orase din interiorul CB (Voluntari, Glina, Popesti) permit dezvoltarea haotica in apropierea statiilor de metrou si apoi acuza metroul ca este prost si se spala pe maini ca ei nu pot influenta cu nimic pe unde construieste MT metrou; iar MT acuza ca PMB si celelalte dezvolta haotic fara sa tina cont de realitatile retelei si ca ei nu pot sa faca o retea buna ca nu pot influenta unde da PMB si celelalte AC. Adica un fel de fugarit in jurul tufisului in care fiecare tine cu dintii de ce este al lui si aruncat toata vina la celalalt.
Deci cine este de vina? Nimeni. Ce se poate face? Nimic. Frumos, nu?

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces TibiV

Maine la pranz este sedinta CGMB.
Ordinea de zi: http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB/sedinte/ordinea_de_zi/ordinea_de_zi.php

Sunt probleme cruciale, cum ar fi la punctul 5 "Proiect de hotărâre privind organizarea și desfășurarea jocurilor de artificii în Municipiul București..." :(

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces iliutu

Aruncati o geana la punctul 28 ...

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces shoppy

Vedem ce se intampla in spate la Carrefour Colloseum cu campul acela, punctul 11.
Care este Icoanei 24 de vor sa o dea armatei? (punctul 23)

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces Goldmund

shoppy wrote:
Da, din nefericire am ajuns sa argumentam o logica a disperarii indiferent de faptul ca este gresita din start.
Metroul nu a fost construit de CFR, a fost construit de comunisti indiferent de cum se chemau institutiile care aveau specilistii care stiau sa construiasca un tunel.
Si este gresit sa spui Metrorex este un fel de RER, daca te uiti care este lungimea traseelor, distanta medie intre statii si cat de mult patrunde in periferie, atunci Metrorex este un fel de M nu RER.


Metroul nu a fost construit de ...comunisti, cum acum nu e construit de ...capitalisti. Japonezii nu sunt mai buni pentru ca au construit de zeci de ani doar cu...capitalistii, dar se pare ca japonezii pusi pe functii sunt mai profesionisti si, nu fura, coruptie mica spre zero, in sensul ca firma care primeste un contract, chiar daca e al fratelui unui primar, e cea mai buna din prefectura....
Cu RER ai dreptate, ala e un tren suburban prin excelenta, METROREX e un metrou clasic.

Daca avem politicieni care nu se bat in partid pentru ciolan si nu sunt corupti, e indiferent in ce curte  se afla METROREX, dar deocamdata am frica de toti neavizatii de primari (vezi  cazul lui Vanghelie - daca ajungea el primar general  al capitalei  cresteau dude si la metrou - iubit  era omul  ;)

:bere:

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces shoppy

Si de ministrii nu iti este frica?, de asta cu "oaia este o statuie vie" nu ai auzit?, poate il muta la transporturi ca cu oile ne-am lamurit.

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces ByOnu

http://www.hotnews.ro/stiri-administrati ... asca.htm


Ok, cred ca asta merita dezbatuta. Pe cat de drag ne este Depoul Victoria, trebuie sa recunoastem ca nu se mai incadreaza in realitatea zilelor noastre. Si nu vorbim aici doar despre faptul ca este o epava, ci despre faptul ca este o reminiscenta a perioadei cand acolo inca era periferia si zona industriala a orasului. Vorbim despre un teren deosebit de valoros in primul rand ca pozitionare, valoarea materiala vinind de la sine. Acesta ar trebui valorificat dar nu material prin vanzare, ci prin redarea acestuia orasului. De exemplu, s-ar putea construi un teatru ca tot s-au inchis atat de multe, incolnjurat de un spatiu verde generos, iar in subteran o parcare subterana de cateva sute de locuri ca tot duce lipsa zona Victoriei de un parcaj -- astfel am putea reconfigura si zona centrala a pietei. Strada Mexic ar trebui reintregita. Oricum, sub nicio forma nu sunt de acord cu edificarea unui cartier social acolo, este un teren mult, mult prea valoros si util pentru a construi locuinte sociale.

Locuinte sociale s-ar putea construi pe terenul cu cladiri industriale de langa Mall Veranda. M-am bucurat cand s-a ridicat un mall acolo nu pentru ca as sustine mallurile, ci pentru ca s-a mai curatat zona. Fabricile nu mai au ce cauta in centrul orasului, sunt doar niste carii care trebuiesc mutate la periferie, acolo unde au legatura directa cu un DN, cu centura sau cu autostrazile.

In aceeasi ordine de idei eu sunt si pentru mutarea URAC in complexul Titan, o idee pe care am auzit-o din partea unor colegi de pe forum. URAC trebuie modernizata chit ca nu vom mai construi tramvaie, un oras cu peste 300 de tramvaie va avea nevoie mereu de un complex special in care sa se efectueze RK s.a.m.d., lucrari mult prea complexe pentru a fi realizate in depouri. Hai sa-l reconstruim de la zero la periferie si sa valorificam si acest teren, din nou, nu prin vanzarea neaparat -- sau cu clauze foarte stricte, adica sa se agreeze de la bun inceput destinatia finala, nu sa ne trezim cu un Kaufland acolo. Desigur, URAC are si anumite hale cu valoare istorica industriala care ar trebui restaurate si convertite, de exemplu, in spatii comerciale (vorbesc despre zona in care se testeaza boghiurile). Insa fostele hale comuniste ar trebui rase, inclusiv fabrica de Imperio.

In ceea ce priveste construirea unui muzeu al tramvaielor, eu unul am sustinut mereu asta, dar nu exclusiv pentru tramvaie, ci pentru tot ceea ce a insemnat transport in comun in Bucuresti; si nu la Victoriei.

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces TibiV

Daca tot renuntam la depou/URAC, nu as admite nimic altceva decat parcuri.
(Nu am nici o problema daca "ingropam sub ele" niste parcari....)

Dar macar primaria sa faca spatii verzi, caci pe orice bucata de teren disponibila "privatilor" rasare cate un turn... :(

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces iliutu

Pentru parcuri subscriu. Eventual si parc de distractii, de ce nu ? Cu apa multaaaa.

 


Go to page:  1  ... 90 91 92 93 94 95 96  ... 123
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419427 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use