Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Știri, noutăți, evenimente și discuții diverse

1714 posts, 381307 views
 
Go to page:  1  ... 76 77 78 79 80 81 82  ... 123
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective Victor92

Pana la urma se pare ca in incidentul de pe Izvorul Rece a fost implicat un troleibuz din seria 51XX -----> http://stirileprotv.ro/stiri/actualitat...anita.html

 


Re: Stiri, noutati, perspective Sava_6115-6315

Cine a bagat stirea pe promter la Esca a confundat strada Izor cu Izvorul Rece! De la Parlament si pana la locul incidentului  e cale lunga....

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, noutati, perspective Tom

Sava_6115-6315 wrote:
Astia "de etnie" sunt uniti si fac legea! Apreciez doar unitatea de care dau  dovada. In rest.... Romanul e las, sta de o parte, tace. Daca vreunul ia atitudine in fata vreunui tuciuriu, urmarile se vad. De asta o  sa ajungem  casapiti fizic si numeric de acesti etnici...
Faza cu politia e penala... asteapta un echipaj  sa-i legitimeze. Pai la ce politai a oprit troleul?? :?:

Este regretabil ca atunci cand ei si-o fura, le iau apararea calatorii. Par'ca le-ar placea sa traiasca cu asemenea mizerabili.
In alte tari, iata insa ce se intampla daca ai aspect de alta etnie, indiferent ca-ti suna sau nu maneaua din telefon. Fara introducere de tipul "daca nu inchizi telefonul...".
http://www.youtube.com/watch?v=j59BiLwdNO8#t=4m24s
In timpul asta, societatea noastra ieuropeana promoveaza toleranta pentru paraziti si indirect violenta contra calatorilor, condamnand ca extremista orice reactie dura la mizeriile lor. In alte tari, reactia dura contra lor este "o reactie sanatoasa a unui popor sanatos" (Nikolai Kuryanovich, deputat rus). De asta probabil ca si reactioneaza pozitiv la limba rusa sau macar la accentul maldavan (de dincolo de "Podul de flori") :evil:

 


Re: Stiri, noutati, perspective Rathgeber2523

Victor92 wrote:
Pana la urma se pare ca in incidentul de pe Izvorul Rece a fost implicat un troleibuz din seria 51XX -----> http://stirileprotv.ro/stiri/actualitat...anita.html

5140 a fost

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces URANUS

Sursa: B365.RO

Bucureştiului „anti-inundaţii”: Mega-bazine, sub trei parcuri din Capitală

Trei bazine subterane vor fi construite pentru a stoca apa căzută în timpul ploilor foarte puternice, sub parcurile Operei, Izvor și Tineretului.

Reţeaua de canalizare a Bucureştiului număra peste 2.100 de kilometri de conducte. Toate acestea trebuie să servească nu numai imobilelor, ci şi celor peste 42.000 de guri de scurgere a apei pluviale.

În ultimii ani, Bucureştiul a început să se confrunte cu un fenomen meteo extrem: ploi "spot" - care se produc doar în anumite cartiere ale oraşului. Spre exemplu, în 2013 au fost cazuri când în zona centrală pluviometrele municipalităţii au indicat şi 50 de litri de apă pe metrul pătrat, în timp ce spre periferie cantitatea de precipitaţii căzută nu a fost mai mare de 10 litri de apă pe metru pătrat. Odată cu reabilitarea principalei magistrale de canalizare a capitalei riscul de inundaţii în Capitală a scăzut semnificativ. Totuşi, tendinţele climatologice care au corespondent în fenomene extreme, cum ar fi ploile "spot", impun o recalibrare permanentă a reţelei de canalizare a Capitalei. „Am efectuat şi în continuare efectuam modelari ale reţelei de canalizare care ne-au arătat că ar fi extrem de util ca în reţeaua de canalizare a oraşului să existe şi două-trei bazine de stocare a apelor la evenimentele pluviometrice de acest gen. Acestea ar putea fi construite undeva pe zona centrală a oraşului şi ar avea o capacitate de stocare de sute de mii de metri cubi de apă de ploaie", explica pentru B365.ro directorul-adjunct al ApaNova, Epsică Chiru. Concret, aceste bazine pe care le are în vedere ApaNova, pot prelua aşa-numitele „vârfuri de debit" şi care, ulterior, pot permite reţelei de canalizare evacuarea, în condiţii controlate, a apei de pe străzi. „Ne gândim la Parcul de la Operă, la Parcul Izvor şi la Parcul Tineretului. Este vorba despre construcţii care vor crea un anumit deranj în zonă. După ce vor fi construite, iar suprafaţa aferentă şantierului va fi readusa la stadiul iniţial, ele se vor dovedi însă foarte utile". În prezent, ideea se află pe planşele inginerilor de la ApaNova iar în perioada următoare vor fi demarate procedurile privind începerea construcţiei. „Propunerea îşi urmează cursul firesc, în ceea ce priveşte obţinerea avizelor şi obţinerea finanţărilor. Este foarte posibil să se încerce o finanţare din fonduri europene. Este vorba despre un proiect de apărare al oraşului la evenimente pluviometrice deosebite, în condiţiile schimbărilor climatice la care asistăm", conchide Chiru.

De altfel, potrivit ApaNova, de la preluarea Casetei de sub Dâmboviţa şi creşterea capacităţii de tranzit a apelor menajere şi pluviale s-a modificat şi harta zonelor inundabile din Bucureşti. O astfel de zona era intersecţia Bulevardului Dimitrie Cantemir cu Bulevardul Tineretului.

http://www.b365.ro/bucurestiului-anti-i...04808.html

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces 133 313

Mda... deci ne intoarcem la buda vidanjabila (de mari dimensiuni de data asta) la inceput de secol. Adevarul este ca in parcul Tineretului si asa nu ar avea cum sa deranjeze din moment ce populatia burghezita posesoare de catei nu respecta prevederile legii legate de managementul fecalelor.

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces URANUS

Sursa: B365.RO

Grădina Zoologică Băneasa, transformată în Bio Park. Proiectul tehnic, realizat anul acesta

Grădina Zoologică Băneasa va avea o suprafaţă 10 ori mai mare până în anul 2020, urmând să fie extinsă cu aproape 60 de hectare. Primarul general Sorin Oprescu doreşte să alinieze grădina zoo la standardele europene. Proiectul tehnic al parcului va fi realizat anul acesta.

Grădina Zoologică Băneasa va avea la finalul proiectului aproape 60 de hectare, de la 5,7 hectare cât are în prezent. Anca Oprea, directorul Grădinii Zoologice Băneasa, a afirmat că planul tehnic al proiectului va fi gata în 2014, urmând să se materializeze până în anul 2020.

"Proiectul tehnic al parcului va fi realizat de specialiştii de la Asociaţia Europeană a Grădinilor Zoologice şi Acvariilor până la sfârşitul anului 2014. După care se va organiza licitaţie internaţională pentru proiect", a declarat Anca Oprea, conform romaniatv.net.

Bio Parcul Zoo va fi împărţit pe ecosisteme, în care să fie redate condiţiile specifice din fiecare parc natural şi naţional al României. De asemenea, va conţine zone expoziţionale, unități de cazare pentru vizitatori, unităţi de alimentare publică şi un centru de cercetare şi conservare a speciilor.

Investiţia se va ridica la 76 de milioane de euro şi va fi finanţată de la bănci şi fonduri europene.

În plus, Sorin Oprescu vrea să realizeze un parc de agrement, în pădurea Băneasa, chiar în vecinătatea Grădinii Zoo. "Vom construi un parc fără tăieri de copaci, unde copiii să se caţere, să se dea cu tiroliana", a declarat primarul general Capitalei.

În 2014 se face primul pas în transformarea Pădurii Băneasa și a Grădinii Zoologice București în Bio Park. În proiectul de buget pentru acest an au fost alocate 7 milioane lei (aproximativ 1,5 milioane euro) pentru proiect tehnic de amenajare Bio Park Băneasa - partea I (master plan, plan animale și arhitectură specifică zoo).

Proiectul va dura opt ani. În acest an va fi început proiectul tehnic, iar anul viitor ar trebui să se treacă deja la amenajarea terenului.

1,5 milioane euro pentru transformarea Pădurii Băneasa în Bio Park. 7.000 de animale o vor popula

Pădurea Băneasa se transformă în Bio Parc Zoo. În momentul de față, Grădina Zoologică a Bucureștiului are o suprafață de 5,8 hectare, din care 2 sunt revendicate. Pentru a alinia Grădina Zoologică la normele europene, Primăria Capitalei o va extinde prin preluarea Pădurii Băneasa. Prin acest proiect, suprafața Grădinii Zoologice va crește de zece ori, iar numărul animalelor găzduite se va tripla.  De asemenea, în cadrul acestui proiect va fi creat și un centru de cercetare și conservare a speciilor, dar și un mare spațiu de agrement. Proiectul va fi demarat în acest an prin realizarea proiectului tehnic.

În 2014 se face primul pas în transformarea Pădurii Băneasa și a Grădinii Zoologice București în Bio Park. În proiectul de buget pentru acest an au fost alocate 7 milioane lei (aproximativ 1,5 milioane euro) pentru proiect tehnic de amenajare Bio Park Băneasa - partea I (master plan, plan animale și arhitectură specifică zoo).

Proiectul va dura opt ani. În acest an va fi început proiectul tehnic, iar anul viitor ar trebui să se treacă deja la amenajarea terenului.

În momentul de față, Grădina Zoologică a Bucureștiului are o suprafață de 5,8 hectare, din care 2 sunt revendicate. Prin transformarea Pădurii în Bio Parc, suprafața alocată Zoo va crește de zece ori, cu 57 de hectare. Prin acest proiect, Primăria urmărește nu numai alinierea Grădinii Zoologice la normele europene, ci și protejarea Pădurii Băneasa, cea mai importantă pădure de agrement a Capitalei. Prin această extindere, va fi creat și un centru de cercetare și conservare a speciilor în apropierea Capitalei.

7.000 de animale din 500 de specii mutate în Pădurea Băneasa

În prezent, Grădina Zoologică din Băneasa are o colecție de aproximativ 1839 de exemplare, din 211 specii și subspecii. Prin proiectul de extindere, ar urma ca animalele exotice să rămână în actualul spațiu al Grădinii, urmând ca în pădure să fie plasate, într-un mediu cât mai apropiat de cel natural, animale din fauna autohtonă. Numărul de exemplare din îngrijirea Bio Parcului ar urma să crească până la 7.000, din 500 de specii. Bio Parcul va fi împărțit pe ecosisteme, în care să fie redate condițiile specifice din fiecare Parc natural și național al României.

De asemenea, pe o suprafață de 25.000 metri pătrați vor fi amenajate unități de cazare pentru vizitatori, unități de alimentație publică, dar și spații de agrement. De altfel, și primarul general, Sorin Oprescu, declara în urmă cu un an, când a fost aprobat acest proiect de Consiliul General al Municipiului București, că parcul va fi realizat în scop de agrement, inclusiv cu traseu de tiroliene, iar intrarea se va face pe bază de bilet.

Valoarea totală a investiției este de 473 milioane lei (aprox. 104 milioane euro) și va împărțită astfel:

- 18,6 milioane lei (4 milioane euro) pentru proiectul tehnic

- 215 milioane lei (47 milioane euro ) pentru amenajarea terenului și crearea habitatului necesar fiecărei specii

- 130 milioane (28 milioane euro)  pentru racordare utilități și instalații aferente și căi de acces

- 89,9 milioane lei ( 20 milioane euro) pentru construcții comerciale (spații de cazare, unități de alimentație publică și zone de agrement)

- 18,6 milioane lei  (4 milioane euro) pentru construcții necomerciale (spații administrative, logistice și medicale).

http://www.b365.ro/gradina-zoologica-ba...04902.html
http://www.b365.ro/1-5-milioane-euro-pe...04263.html

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces URANUS

Sursa: B365.RO

100 milioane euro pentru un nod intermodal ce va lega transportul în nordul Capitalei

Nod intermodal pentru conectarea mijloacelor de transport din nordul Capitalei de 100 milioane euro. Proiectul este propus de Consiliul judeţean Ilfov (CJ Ilfov). Instituţia a depus luna aceasta o cerere pentru obţinerea de bani europeni în vederea realizării studiilor de fezabilitate.

Oficialii Consiliului judeţean Ilfov (CJ Ilfov) au pus pe hârtie un proiect „Bucureşti-Ilfov Multimodal Hub (BIMH)” pentru dezvoltarea unui nod de transport intermodal în nordul Capitalei, investiţie estimată la 100 de milioane de euro, ce ar putea creşte traficul de mărfuri cu un milion de tone anual. CJ Ilfov a depus luna aceasta o cerere pentru obţinerea de bani europeni în vederea realizării studiilor de fezabilitate. Termenul limită pentru finalizarea studiilor de fezabilitate este septembrie 2015, perioada de dezvoltare şi construcţie fiind 2016-2018, scrie zf.ro.

Proiectul se va realiza prin intermediul Programului TEN-T, dezvoltat de Agenţia Executivă pentru Inovare şi Reţele (INEA), potrivit CJ Ilfov. Nodul intermodal ar urma să includă două terminale cargo, la aeroport şi CFR, o staţie de pasageri CFR la aeroportul Henri Coandă (Otopeni), conexiuni rutiere între aceste platforme şi autostrada A3 Bucureşti - Ploieşti, centura Capitalei şi drumuri judeţene, dar şi modernizarea linei feroviare existente până în apropiere de aeroport.

„CJ Ilfov va fi cofinanţator şi coordonator al proiectului, pentru care s-a semnat un acord de cooperare cu CFR SA, Compania Naţională «Aeroporturi Bu­cureşti», Com­pania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, Consiliul Local Dascălu, Consiliul Local Moara Vlăsiei, Consiliul Local Otopeni şi Consiliul Local Tunari“, potrivit reprezentanţilor CJ Ilfov.

Potrivit proiectului, platforma de cargo de la Otopeni va avea o capacitate de stocare de 400 de tone de zi. Va fi dezvoltat un sistem de rampe pentru mai multe avioane şi este în plan şi dezvoltarea unei linii electrificate de cale ferată de 750 de metri pentru transportul de marfă care să conecteze aeroportul la reţeaua naţională de cale ferată. Mai mult, în proiect este menţionată dezvoltarea unei linii de cale ferată de 5 kilometri între aeroport şi staţia de cale ferată Căciulaţi şi un kilometru de cale ferată între Căciulaţi (Moara Vlăsiei) şi terminalul cargo.

„Volumul de cargo pe Otopeni nu este mare, însă în câţiva ani va creşte. Avantajul centrelor intermodale este că asigură transferul mult mai eficient, de la Otopeni nu avem cale ferată directă pentru transportul containerelor, iar accesul pe DN1 nu este facil“, a spus Radu Merica, preşedintele Companiei Naţionale de Aeroporturi Bucureşti, ce are în administrare aeroportul Henri Coandă (Otopeni).

În plan sunt şi investiţii în electrificarea linei de cale ferată ce ajunge în apropiere de Otopeni. Pe de altă parte, terminalul de cargo CFR şi parcul logistic vor fi dezvoltate în zona Baloteşti-Moara Vlăsiei şi vor avea o capacitate de 800.000 de tone de marfă anual.

„Din păcate până acum nu s-a finalizat niciun proiect de interconectare transport, doar la nivel declarativ au existat. O astfel de investiţie ar ajuta la fluidizarea tra­ficului de marfă, ar reduce congestia“, a spus Constantin Isac, vicepreşedinte al Uniunii Naţionale a Trans­porta­torilor Rutieri din România. Potrivit datelor consiliului, studiile pentru proiectul dezvoltat vor costa 1,9 milioane euro. Proiectul presupune investiţii în zona Otopeni-Tunari-Moara Vlăsiei-Regiunea de Dez­voltare Bucureşti-Ilfov.

http://www.b365.ro/100-milioane-euro-pe...05170.html

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces Goldmund

Nu stiu exact cat costa aceste proiecte gen  'nod intermodal', insa sunt atat de slab facute incat citesc si nu-mi vine sa cred. Nu intru in amanunte, insa doar doua exemple:
- "„Volumul de cargo pe Otopeni nu este mare, însă în câţiva ani va creşte. Avantajul centrelor intermodale este că asigură transferul mult mai eficient, de la Otopeni nu avem cale ferată directă pentru transportul containerelor, iar accesul pe DN1 nu este facil“, a spus Radu Merica, preşedintele Companiei Naţionale de Aeroporturi Bucureşti, ce are în administrare aeroportul Henri Coandă (Otopeni)"
Cel mai mare volum de marfuri isi schimba destinatia pe aeroportul FRA(Frankfurt am Main) peste 2 milioane tone. Pe locurile urmatoare, la mare distanta, aeroporturile cunoscute din Londra, Paris, Amsterdam. Nici un aeroport din cele amintite nu au un terminal pentru....containere, pe CF. Exista gari pentru trenurile de mare viteza, pentru trenurile suburbane si metrouri, in rest, nu. Aceste terminale cargo sunt ori in porturi, ori pe CF(in triajele cele mai mari ale unei tari, cu legatura directa autostrazi, porturi!!), dar nu au nici o legatura cu aeroporturile.
-"Nodul intermodal ar urma să includă două terminale cargo, la aeroport şi CFR, o staţie de pasageri CFR la aeroportul Henri Coandă (Otopeni)"...
De fapt asta este si problema:
politic se doreste prelungirea unei CF pana la aeroport si nu constructia M6 - in mare parte finantata de Japonia si UE!(e daca vreti, paralela cu A1 Pitesti-Sibiu, versus A3 Valea Prahovei unde bucurestenii destepti si-au construit mii de case si au defrisat munti intregi) - pentru ca banii UE si ai Japoniei vor fi atent urmariti, or, o prelungirea unei CF, o gara subterana si cativa km noi electrificati vor costa direct bugetarul, dar cine va controila cu lupa investitia?!?
Acum, daca ne luam dupa toate datele pe care le avem despre CFR(calatióri si marfa), CFR este cenusareasa infrastructurii Romaniei. Adica, dezastru! Cine sa aduca cu containerul marfa pana la Bucuresti(pe calea aerului!!) si mai departe sa o transporte pe caile ferate din....Romania?
Dupa cum se poate lesne vedea si dupa 'planul' facut, ancora de baza a acestui proiect ramane clar A0, care va avea cateva noduri rutiere importante, vitale pentru dezvoltarea ulterioara a capitalei spre nord. Dar este cumva A0 terminata, sau se gaseste in constructie? Cand va fi gata? - mai intai, candva, se va cosntrui A0 partea de sud(si aici o mare prostie, mai ales ca A0 Nord leaga trei autostrazi si doua DN-uri cele mai importante din tara(DN1 si DN2), pe cand A0 Sud, poate lega doar doua autostrazi, dar leaga pana la urma soseaua spre Alexandria...)
Si totusi, A0 Sud se va face prima - nu stim cand, dar e pe hartie.



Citatele sunt din acest articol:
http://www.b365.ro/100-milioane-euro-pe...05170.html

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces URANUS

Sursa: B365.RO


Parcul Titan se transformă: va avea trenuleț de agrement, castel de observație și glob pământesc

Parcul Titan din Sectorul 3 va beneficia de câteva modificări importante, în perioada următoare. Aici, autorităţile locale intenţionează să pună în funcţiune un trenuleţ de agrement care va opri în staţii cu nume celebre de capitale europene precum Paris, Viena, Madrid şi altele. În plus, va fi construit şi un castel de până la şapte metri înălţime de unde va putea fi admirat tot parcul Titan. Noile amenajări fac parte dintr-un proiect dedicat special "Zilei Europei" şi care include, de asemenea, amplasarea unui glob pământesc de mari dimensiuni care să evidenţieze statele lumii, chiar la intrarea în Parcul Titan. Pentru toate aceste dotări, Primăria Sectorului 3 a bugetat o sumă considerabilă, de circa 350.000 euro.

După cum susţin reprezentanţii administraţiei locale, ideea amenajării unui orăşel al copiilor în Parcul Titan din Sectorul 3 este mai veche, de la Crăciunul trecut, însă nu a fost pusă în practică până acum. Aşa că, proiectul a fost readaptat şi transformat într-unul denumit oraşul "Mica Europă".

Astfel, la intrarea în parcul Titan, Primăria Sectorului 3 vrea să instaleze un glob pământesc de mari dimensiuni (cu diametrul de şase metri) sub formă de sculptură, care să se învârtă şi pe care să fie schiţate toate continentele, în special Europa, şi cât se poate de special ţara noastră.

"Noi am remarcat că la expoziţiile în aer liber pe care le-am realizat, prismele rotitoare de 2/1 pe care noi ne-am făcut, aveau un foarte mare succes. Atrăgeau lumea şi îi făceau să studieze expoziţiile, aşa că, consider că acest glob care va marca intrarea în Parcul Titan va fi foarte interesant - un loc unde să se oprească foarte multă lume şi să înveţe puţină geografie", a explicat Alice Barb, directorul Centrului Cultural Casa Artelor.

Tot la intrarea în parcul Titan, ar urma să fie construite mai multe chioşcuri care să reprezinte staţiile de tren ale capitalelor ţărilor care formează Uniunea Europeană. De asemenea, fiecare chioşc va fi vopsit în culorile de pe steagul fiecărei ţări în parte şi va avea un element foarte cunoscut din ţara respectivă. "Aici va fi un trenuleţ cu care se va putea plimba toată lumea, la fiecare staţie se va putea opri, cine doreşte poate să coboare la Paris, în orice ţară din mica Europă. Am dori ca trenuleţul să plimbe călătorii prin tot parcul, ocolind lacul (n.r. - lacul Titan), în aşa fel încât să se poată face o plimbare de cel puţin o oră", a argumentat Alice Barb.

Noile amenajări ar urma să fie folosite şi în restul anului, la diverse evenimente.

"Noi suntem obişnuiţi să lucrăm aşa în teatru, cu mici accesorii să schimbăm înfîţişarea unui obiect care poate fi folosit de mai multe ori. Acest oraş este propus să rămână definitiv acolo pentru că el poate fi utilizat de toţi doritorii de cultură şi nu numai", a precizat reprezentantul administraţiei locale.

Proiectul prevede, totodată, amenajarea în Parcul Titan şi a unui castel de şapte metri înălţime, cu turnuleţe, de unde să poată fi admirat întregul parc. Investiţia în noile dotări din Parcul Titan este estimată de administraţia locală la suma de aproximativ 350.000 euro, conform indicatorilor tehnico-ecominici aprobaţi de Consiliul Local Sector 3.

Unii consilieri locali au ridicat însă problema exploatării trenulețului, reprezentanții Primăriei neaducând detalii despre cine va încasa sumele din bilete și despre perioada de amortizare a investiției.

http://www.b365.ro/inca-un-parc-din-buc...06955.html

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces andrei11

Care e parcul  Titan, ca acolo sunt mai multe, sa nu fie o confuzie. E cel de langa policlinica ? Sau "cel mare" ? Sau cel unde se intentioneaza sa se construiasca un Mall ( parca au si inceput treaba ). ?

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces 133 313

Ruperile de nori de 4 mai 2014, zona Bucuresti sud. Zona Cantemir-Sincai-Splai-Marasesti.
Caut o selectie de poze si pe urma comenarii...
Am sa va rog sa nu va legati de calitatea pozelor din simpatie pentru faptul ca eram toti in adidasi intr-o mare de kko (ca pana la urma asta refuleaza canalizarea noastra incantatoare.
Intersactia Sincai Cantemir Serban Voda Tineretului.
PICT0290.JPG (119.81 KB; downloaded 2296 times)
Ca si mai sus.
PICT0291.JPG (111.5 KB; downloaded 2335 times)
112 si 4017 blocate de inundatie. Automobilistii din stanga erau impactati.
PICT0292.JPG (115.93 KB; downloaded 2296 times)
Bd. Sincai
PICT0300.JPG (104.2 KB; downloaded 2296 times)
Asemenea
PICT0301.JPG (121.93 KB; downloaded 2297 times)
Un curajos de la RATB. Oricum n-a ajuns prea departe. La fel ca si ceilalti.
PICT0309.JPG (92.17 KB; downloaded 2296 times)
Inca unul.
PICT0313.JPG (99.89 KB; downloaded 2297 times)
Fiecare circula pe unde poate dar si pe unde il taie capul. Am sa explic mai incolo.
PICT0317.JPG (77.97 KB; downloaded 2298 times)
...
PICT0318.JPG (80.58 KB; downloaded 2297 times)
Deviati...
PICT0322.JPG (80.68 KB; downloaded 2296 times)

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces 133 313

Partea 2.
PICT0323.JPG (84.86 KB; downloaded 2292 times)
PICT0324.JPG (61.14 KB; downloaded 2292 times)
Splaiul la Timpuri Noi.
PICT0325.JPG (125.91 KB; downloaded 2293 times)
Grindina dupa ce s-a oprit potopul. A fost mai mare initial.
PICT0327.JPG (53.05 KB; downloaded 2293 times)
Grindina.
PICT0329.JPG (66.41 KB; downloaded 2293 times)
PICT0332.JPG (105.19 KB; downloaded 2292 times)
Erau si zone cu mai multa.
PICT0335.JPG (51.34 KB; downloaded 2292 times)
PICT0336.JPG (66.68 KB; downloaded 2294 times)
Pasajul Marasesti inchis.
PICT0339.JPG (60.83 KB; downloaded 2295 times)
Fenomene neplacute pe Dambovita. Explic la comentarii.
PICT0340.JPG (40.2 KB; downloaded 2292 times)

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces 133 313

Partea 3.
Alt deviat, la Marasesti.
PICT0342.JPG (52.25 KB; downloaded 2390 times)
O autospeciala antica de pompieri soseste la Marasesti sa faca... nu prea inteleg ce.
PICT0343.JPG (72.1 KB; downloaded 2395 times)
Splaiul intre Marasesti si Unirii pe partea cu biserica Radu Voda de asemenea inundat. In poza este Bd. Cantemir.
PICT0345.JPG (102.94 KB; downloaded 2389 times)

 


Go to page:  1  ... 76 77 78 79 80 81 82  ... 123
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use