Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Știri, noutăți, evenimente și discuții diverse

1713 posts, 371931 views
 
Go to page:  1  ... 100 101 102 103 104 105 106  ... 123
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces shoppy

Asta este un fel de "aia cu metroul sunt prosti ca habar nu au ce construiesc, uite ca au construit si acuma nu au vehicule, cand o sa termine M6 iar nu o sa aiba vehicule, da noi deja stim cate vehicule, deci suntem foarte destepti, si daca MT o sa aiba metrou la aeroport in 2020, pai noi o sa avem monorail la CB in 2019!".

Sa vedeti ce se enerveaza guru cand vede, altii care ameninta metroul la aeroport :lol: .

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces Goldmund

Da, ideea cu un monorail ar fi nu doar "grozava", dar si mai usor de construit si intretinut decat...o magistrala de metrou(unde am vazut cat de greu este sa fie construita si...cat material scump intra prin subsoluri). Daca Magurele devine un centru de cercetare pt. UE(intr-un domeniu stiintific), de ce nu si ceva futuristic si mai simplu de construit decat o magistrala de metrou.
In 1970 am citit ca parizienii, cand se grabesc, lasa masina sau autobuzul si iau metroul(la cate magistrale de metrou aveau inca de atunci, era mai simplu), acum sa mai construiesti magistrale de metrou ca sa ajungem la o acoperire a intregului Bucuresti+Ilfov, ar trebui sa asteptam cam...200 de ani dupa cum ne-am miscat in ultimii 48 de ani...Deci...monorail spre sud si nord(nord?! unde?! mai ales, pe unde?!) Macar sa le construiasca, ca bani sunt

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces WT_fan06

Mi se pare o prostie de proporții astronomice. Nu e nici ieftin, nici ușor de întreținut și nici nu durează mai puțin un șantier. E un motiv pentru care există puține astfel de sisteme în lume, iar acelea sunt majoritatea scurte, pe lângă aeroporturi, sau în parcurile de distracții tematice. Nici nu mai zic de partea estetică, mai exact inestetică. Cu siguranță NU este opțiunea bună pentru o linie CROSS-CITY! PMB e complet ruptă de realitate.

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces alliens

Poate ar fi bine sa fie un topic de genul fake news unde sa se posteze aberatiile debitate de politicieni si in rest sa se discute proiectele concrete care sunt in diverse faze de executie

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces misterr

Nordul Capitalei va fi transformat cu 1 mld de €: noi clădiri de birouri și mii de apartamente

VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/03/16/61947301-2.mp4

Un miliard de euro vor fi investiţi într-o suprafaţă de doar un kilometru pătrat. Se întâmplă în nordul Capitalei, în zona Pipera, unde se vor construi noi clădiri de birouri, hoteluri de lux şi mii de apartamente.

Mai mulţi dezvoltatori imobiliari vor să transforme această bucată a Bucureştiului, deja renumită pentru clădirile impresionante de birouri ridicate în ultimii ani. Străzile din zonă au devenit însă neîncăpătoare, astfel că este mai convenabil să mergi kilometri întregi pe jos, decât cu maşina.

Au mai rămas doar câteva petice de pământ în zona de birouri din nordul Bucureştiului. Suficiente însă pentru investiţii private uriaşe: peste un miliard de euro în total.

Clădiri moderne de birouri vor răsări în următoare perioadă pe bulevardele Barbu Văcăreşti şi Dimitrie Pompeiu. Foarte aproape se va ridica şi un hotel de patru stele din lanţul Marriot iar mall-ul de peste drum va fi extins. Lângă staţia de metrou Pipera se ridică un oraş în miniatură, cu clădiri de birouri unde vor lucra angajaţii gigantului american Amazon. Vor avea restaurante şi chiar şi un parc.

”Ideea de comunitate se bazează pe un mix de servicii care merge dincolo de specificul tradiţional al serviciilor oferite în clădirile de birouri. Vorbim de activităţi de relaxare, un parc în care toţi angajaţii vor putea alerga, vor putea merge cu bicicleta. Ideea de a merge la un nivel sofisticat, la un nivel care va răspunde tuturor cerinţelor angajaţilor tineri care îşi doresc să aibă servicii anexe, prin dezvoltarea acestor servicii credem că angajaţii companiilor vor fi mai fericiţi”, spune Valentin Neagu, investitor.

Angajaţii vor şi locuinţe aproape de birou, aşa că dezvoltatorii imobiliari ridică zeci de blocuri în zonă. Cele mai multe la ieşirea din Bucureşti şi în oraşul Voluntari.

Rămâne însă de văzut cum va arăta zona în câţiva ani, pentru că regulile de construcţie sunt puţine.

”Mă refer la regim de înălţime, la retrageri şi la căi de acces. Şi atât. În România nu există reglementări care pot să le impui cu privire la faţade, la forma clădiri, este alegerea celor care elaborează documentaţia tehnică”, spune Dragoș Stelniceanu, arhitect-șef.

O altă problemă este supraaglomerarea zonei. Zilnic se formează blocaje în trafic, la orele de vârf.

Peste 250.000 de oameni lucrează în prezent în clădirile de birouri din nordul capitalei. O cifră în continuă creştere, odată cu noile proiecte imobiliare. În plus, şi Primăria Capitalei vrea să ridice tot aici în nordul oraşului un spital metropolitan. Dar planurile municipalităţii de dezvoltare a infrastructurii sunt modeste.

Primăria Capitalei are în plan să lărgească una dintre cele mai aglomerate străzi, iar la graniţa cu oraşul Voluntari ar urma să se construiască un pasaj subteran pentru a evita trecerea pe la calea ferată.

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces punmeister

Sa vedeti ce crima o sa fie cu M2 inchis pe perioada modernizarii daca se mai fac cladiri de birouri/apartamente...

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces andrei11

...iar la graniţa cu oraşul Voluntari ar urma să se construiască un pasaj subteran pentru a evita trecerea pe la calea ferată.

Subteran ?
Bine, lăsând la o parte exprimarea de 5 stele   <<pentru a evita trecerea pe la calea ferată.>>

 



Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces misterr

#salvatipipera. Huidu: ”De 11 ani trăiesc coşmarul din traficul sufocant din Pipera. Susţin campania, poate fi începutul pentru rezolvarea problemelor”

Realizatorul de radio și televiziune Șerban Huidu susține campania #salvatipipera lansată de Libertatea și consideră că toţi cei care lucrează în zona Pipera ar trebui să facă acest lucru. Huidu a spus că de 11 ani trăiește un coşmar în traficul sufocant din zona Pipera.





“Ne-am mutat aici, în Pipera, acum 11 ani. În vremea respectivă mi se părea că este iadul pe pământ. Acum am ajuns să regret vremurile acelea. N-am avut niciodată un sentiment atât de apăsător. Presiunea aceasta imobiliară creşte, sunt foarte multe agenţii imobiliare, care vin şi propun clienţilor această zonă de nord. Pe de altă parte, străzile sunt la fel, metroul este unul singur, autobuzele firmelor private rup norma. Mi se pare îngrozitor. Din păcate, asta este problema României. Lipsa de infrastructură o să sufoce dezvoltarea asta economică reală. Iar dacă nu se vor trezi, măcar în ceasul al 129-lea, nu vor face nimic”, a spus Şerban Huidu, referitor la problemele cu care se confruntă de fiecare dată când vine la redacţie pentru a realiza emisiunea Cronica Cârcotaşilor.

Huidu spune că este nemulţumit de modul în care autorităţile locale, dar şi cele centrale au tratat problema zonei Pipera sau cum au ignorat nevoia de modernizare a infrastructurii rutiere.

“Cred că motto-ul lor este: «Ne doare fix în bascheţi! Dacă puteţi, bine. Dacă nu, ia căraţi-vă de aici!» Şi aşa sunt toţi, totul merge pe şpagă, totul merge pe cârpeală mică. Iniţiativa asta, #salvatipipera, am susţinut-o şi o susţin! Şi cred că toate entităţile media din zona asta ar trebui să fie alături de voi, Adevărul, Prima TV, Antena, toţi suntem aici şi avem aceeaşi problemă. Rezolvarea problemei Pipera, unde sunt atâţia bani şi atâtea interese, este un mic început pentru rezolvarea României. Noi vorbim de Pipera pentru că este o zonă foarte vizibilă şi uşor de rezolvat. Dar, o astfel de presiune nu ar face decât să rezolve problemele României. Întreaga ţară e un fel de Pipera, dar mai mare”, a explicat Şerban Huidu motivul care l-a determinat să promoveze mesajul campaniei #salvatipipera şi să susţină acest demers jurnalistic.

Semnează aici petiția #salvatipipera

Şerban Huidu consideră că dezinteresul autorităţilor locale faţă de zona Pipera este generat de faptul că mulţi dintre cei care care lucrează în nordul Bucureştiului au domiciliul în altă zonă a Capitalei sau chiar în județele din apropierea Bucureștiului, deci nu pot vota sau sancţiona prin vot primarul responsabil de haosul din Pipera.

“Cred că cel mai trist este că nu avem drept de vot, noi, ăştia care facem naveta. Eu cred că ar trebui să ne facem buletine de Pipera şi atunci cred că s-ar mai mişca lucrurile un pic”, a conchis Şerban Huidu.

Cartierul de afaceri Pipera Sud este primul agregator de business din România. Sute de firme au aici sediul social, iar un calcul simplu arată că principalele branduri din zonă cumulează cifre de afaceri cât 2% din Produsul Intern Brut al ţării.

În antiteză cu performanța antreprenorială, de peste 3,5 miliarde de euro pe an, există multe lipsuri vizibile cu care se confruntă Pipera Sud. Infrastructura pietonală este deficitară, cea rutieră este depășită, iar transportul public, fie că vorbim de cel subteran sau de cel de suprafață, nu este optimizat. Totul se traduce printr-o frustrare generală a zecilor de mii de oameni care muncesc aici și, pragmatic, în timp social pierdut pentru toată lumea.

Cauzele sunt multiple. Cartierul de afaceri se află la confluența a trei administrații locale – Primăria Sectorului 2, Primăria Generală a Municipiului București și Primăria Orașului Voluntari –, iar acesta pare să fie principalul motiv pentru care nu a existat până acum un plan unitar de dezvoltare. Au existat în schimb doar proiecte punctuale, nearmonizate, care nu au putut să țina pasul cu investițiile private în clădirile de birouri și spațiile aferente acestora.

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces shoppy

Mare foame si la astia de la Libertatea, iau un bizon care a omorat o familie ca trebuia sa depaseasca el cu SUV-ul pe continua si-l pune sa vorbeasca despre aglomeratie, stirea de mai sus ar trebui stearsa de pe forum deoarece cretinul a promis ca se retrage din viata publica din respect pentru victime.

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces ByOnu

Huidu trebuia sa se retraga voluntar din viata publica. Dupa o asemenea nenorocire sa mai ai tupeu sa moderezi o emisiune de mistouri, e deja Piedone level. :(

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces Florinds

In plus fata de ce ati spus voi, ar mai fi faptul ca nesimtitul vrea sa traiasca singur in zona. Daca era iadul pe Pamant inca de la inceput, ce a cautat acolo??

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces misterr

#salvatipipera | LIVE VIDEO. Alexandru Tufan și Bogdan Petrescu, reprezentanții Asociației Metrou Ușor, vorbesc despre soluții de transport inteligent în zonă





#salvatipipera. Alexandru Tufan și Bogdan Petrescu, reprezentanții Asociației Metrou Ușor, sunt invitați la Interviurile Libertatea LIVE, unde vorbesc despre soluții de transport inteligent în zonă.

 


Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces Goldmund

Apropo ce prefera calatorii pe Bulevardul Pompeiu, autobuzul sau tramvaiul. In Stuttgart puteti discuta cu oricine, metroul usor este de departe cel mai comod mijloc de transport in comun din Stuttgart, daca luam si suburbiile, tramvaiul este aproape la fel de comod precum trenurile S Bahn, dar autobuzele(le stiti, majoritate articulate, moderne, cu scaune comode, toate aer conditionat) sunt cele mai putin comode mijloace de transport in comun si asta nu ca strazile din Stuttgart ar arata rau, din contra! Dar un autobuz nu merge pe sina............

Alexandru Tufan si Bogdan Petrescu  :bere:
ati facut un good job la Libertatea live

 


Go to page:  1  ... 100 101 102 103 104 105 106  ... 123
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2257 forum members have written 418808 posts in 5221 topics and 510 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use