Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura pentru sport și agrement din București

 

Topic: Parcul Regele Mihai I (Parcul Herăstrău)

248 posts, 66649 views
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
 
 

📖 Pagination options
Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor Florinds

Poate mai au si ei nevoie sa traverseze pe acolo (ca noi toti de fapt)... :)

 


Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor shoppy

Pai trebuie gard de la pasajul Miortia pana la pasajul Aviatiei, pe ambele parti...

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor ClaudiuL

Doar nu o fi imposibil. Este normal sa fie imprejmuit. Au si bani. Taie PMB de pe lista unul din zecile de pseudo-evenimente din Herastrau si au bani pentru 10 garduri.

 


Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor shoppy

A, eu ma gandeam sa isi faca CFR gard, dar ai dreptate, si PMB trebuie sa isi imprejmuiasca parcul si CFR sa isi imprejmuiasca CF, la noi nu face nimeni nimic.

 


Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor TibiV

https://m.facebook.com/story.php?story_...4857296050

București, 6 iulie 2017

Atenție‼‼‼
CFR trage un semnal de alarmă asupra pericolului traversării podului feroviar din Parcul Herăstrău!

♦ Un minut de INCONSTIENȚĂ te poate ucide!

CFR SA trage un semnal de alărmă în ceea ce privește pericolul la care se expun oamenii care ignoră panourile de avertizare a pericolului, montate pe podul de cale ferată din Parcul Herăstrău, și își riscă viața prin pătrunderea într-o zonă feroviară semnalizată conform legii, cu plăcuțe de avertizare Accesul interzis personelor neautorizate (Art. 1, legea 289/2005), Zonă de Siguranţă Feroviară, Atenţie, pericol de electrocutare! și blocată, de personalul feroviar, în părțile laterale cu traverse de beton.

Deși CFR SA a luat măsuri suplimentare pentru interzicerea accesului pietonal în această zonă, prin închiderea scării tehnologice cu bară metalică și depozitarea unor traverse de beton de o parte și de alta a podului, în vederea evitării producerii de accidente, acestea sunt ignorate zilnic cu bună știință de oameni - tineri, bătrâni, bicicliști, părinți cu copii în brațe sau în cărucior -, care escaladează pur și simplu aceste obiective și traversează în continuare liniile de cale ferată, riscându-și viața.

CFR SA trage un semnal de alarmă în rândul publicului în ceea ce privește pericolul la care se expun, menționând totodată că podul de cale ferată din parcul Herăstrău este un obiectiv feroviar, destinat exclusiv activității feroviare, iar viteza de circulație a trenurilor pe acest pod este de 120 km/h, distanța de frânare fiind de până la 1200 de metri, ceea ce face imposibilă evitarea producerii de accidente mortale.

Menționăm că podul de cale ferată din zona Parcului Herăstrău este situat pe magistrala 800 Bucureşti – Constanţa şi are montate, în conformitate cu prevederile Legii 289/2005, panouri de avertizare, inscripţionate cu mesajele Zonă de Siguranţă Feroviară (20 m de la axul căii ferate) Accesul interzis personelor neautorizate (Art. 1, Legea 289/2005) şi Atenţie, pericol de electrocutare! Obiectivul asigură doar infrastructura necesară traficului feroviar, fiind prevăzut conform legislaţiei cu scară tehnologică şi trotuar doar pentru accesul şi deplasarea personalului feroviar autorizat, care asigură revizia tehnică a lucrărilor de artă (pe şi sub pod) şi a liniei de cale ferată.

 


Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor MikeT

shoppy wrote:
A, eu ma gandeam sa isi faca CFR gard, dar ai dreptate, si PMB trebuie sa isi imprejmuiasca parcul si CFR sa isi imprejmuiasca CF, la noi nu face nimeni nimic.

Teoretic, vazand panoul pe care scrie accesul interzis te opresti. Cum vezi si rosu la semafor. Practic, multi traverseaza pe rosu. Unii mai si mor.

 


Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor Florinds

Pai 99,(9) nu mori, pentru ca treci atunci cand nu e masina. Valabil si la tren. Sa nu zici ca nu ai trecut peste linia de tren decat pe acolo unde era prevazuta o trecere. Ai nevoie, te asiguri si treci. Problema e ca aici se mai poate crea si arc electric.
Aceste limitari nu vor ajuta cu nimic, nu vor bloca teribilistii, care vor muri in continuare pentru un selfie.
Doar ne vor incurca pe cei care vrem sa trecem pe acolo si nu suntem teribilisti.
Solutia este sa prevada un pasaj subteran sau suprateran. Limitarile nu sunt ca sa ne ajute pe noi, ci ca sa isi salveze fundul administratorii.

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor ClaudiuL

Ca trebuie un pod pietonal acolo este evident. Nu si pentru PMB. Greu de spus de ce.
Dar nu trebuie permis accesul pe podul de CF. CF nu este o alee din parc. Pericolul pentru neteribilisti este dat de aglomeratia si imbulzeala din zilele frumoase de WE cand este posibil ca cineva sa nu se replieze la timp. Din cauza aglomeratiei multi o iau pe calea ferata mai ales cei cu biciclete. Am fost o data aproape cand a trecut un tren persoane si a fost destul de scary.
ALPAB ar trebui sa imprejmuiasca parcul. Nu o fac ca sa nu-i injure lumea pe ei. Pot sa puna un gard in 3 zile daca ar vrea.

 


Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor George

ALPAB ar trebui sa permita accesul prin curtea proprie si asta se poate face in cateva zile, dar nu se vrea!!!

 


Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor MikeT

Florinds wrote:
Sa nu zici ca nu ai trecut peste linia de tren decat pe acolo unde era prevazuta o trecere.

Clar ca am trecut peste calea ferata prin multe locuri, nu doar pe la treceri la nivel sau pe pasarele. :) Insa aici arc electric se face cand se urca baietii pe structura superioara a podului, acele elemente laterale de structura, cum s-or numi ele.
Poate ca intr-o prima faza limitarile vor ajuta sa nu mai moara boemii care asculta muzica in casti si se plimba pe langa sine. Un efect secundar ar putea fi presiunea asupra ALPAB/PMB sa faca o varianta de traversare a lacului pentru pietoni.

 


Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor shoppy

Unde a scris ca vor fi limitari?
Si daca mergi cu un fier in mana sau cu o undita de carbon este pericol de electrocutare oriunde pe cf.

 


Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor MikeT

Citeste mesajul lui Florinds sau mesajul meu si vei vedea ca scrie de niste limitari. Asa, cu undita, te poti curenta si la trecere la nivel. Ideea era sa nu mai urce teribilistii pe sistemul de grinzi al podului, ca acolo se face arc voltaic.

 


Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor shoppy

Nu a anuntat MT nici o limitare, a anuntat ca se circula cu 120, care este fix viteza de acolo.

 


Re: Parcul Herăstrău - trecut, prezent, viitor Florinds

Era culmea sa fi scris de limitari pentru CFR, limitarile sunt pentru noi, cei care vrem sa traversam liniile.

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura pentru sport și agrement din București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420544 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use