Pagina 142 din 166

Re: Sectorul 4

MesajScris: Mar, 12 Feb 2019, 10:01
de shoppy
Puss zicea ca este bine ca s-a rezolvat ca pe DN1, de aceea am spus ca nu au nici un efect la siguranta.
Acesta este gard doar asa, sa nu ii vina bizonului ideea sa o ia pe contrasens.

Re: Sectorul 4

MesajScris: Mar, 12 Feb 2019, 14:42
de Puss in Boots
Ma rog, stiu ca e un rahat de gard dar mai bine decat nimic. Pacat ca nici pe DN1 nu s-au pus NJ. Totusi macar acolo parapetul ala de tabla macar e dublu, mai reduce acolo un 10-15% impactul.

Re: Sectorul 4

MesajScris: Mar, 12 Feb 2019, 15:10
de TibiV
Puss in Boots scrie: Pacat ca nici pe DN1 nu s-au pus NJ. Totusi macar acolo parapetul ala de tabla macar e dublu

?!?!?!....

Re: Sectorul 4

MesajScris: Mar, 12 Feb 2019, 15:26
de Puss in Boots
N-oi mai fi fost eu demult sau nu le-oi fi observat dar in sectorul de oras (de el vorbesc, unde au fost accidentele acelea, poate m-am exprimat gresit trebuia sa ii zic Sos. Bucuresti-Ploiesti) nu erau NJ. Au pus?

Re: Sectorul 4

MesajScris: Mar, 12 Feb 2019, 15:47
de TibiV
Ai dreptate si asa, si asa...
Portiunea despre care vorbesti tu este si DN1, si Sos. Bucuresti-Ploiesti...
NU, acolo nu s-au pus NJ.
Motivul este relativ simplu: exista o diferenta de nivel de cativa centimetri intre cele doua sensuri. NJ s-ar fi asezat ”stramb”...
Dar au pus NJ pe pasajele supraterane, caci pasajele nu au aceasta problema de diferenta de nivel intre cele doua sensuri...

Re: Sectorul 4

MesajScris: Mar, 12 Feb 2019, 15:58
de shoppy
Glisiera este mai ieftina, de aceea si pe autostrada avem km intregi de glisiera si nu de NJ.
NJ se pun in situatii speciale unde nu se poate pune glisiera(cum ar fi pasajele neprevazute cu suporti de glisiera) si situatii temporare.

Re: Sectorul 4

MesajScris: Mar, 12 Feb 2019, 18:39
de TibiV
shoppy scrie:Glisiera este mai ieftina, de aceea si pe autostrada avem km intregi de glisiera si nu de NJ.
NJ se pun in situatii speciale unde nu se poate pune glisiera

NJ se pun acolo unde NU ai loc de glisiere - la o distanta de siguranta intre cele doua glisiere.
Pe autostrazi ai cam 1,5 metri intre glisiere, deci ai loc si de instalat, si de facut interventii...
Pe DN1 de la Otopeni la Banesti, nu am vazut glisiere, pentru ca pur si simplu nu este loc.

Intre Baneasa si DNCB este un caz special, dat de diferenta de nivel dintre caile de rulare ale celor doua sensuri...
Doar ca sunt atat de apropiate incat daca intra cineva in glisiera de pe sensul lui, are sanse de 75% sa avarieze si glisiera de pe sensul opus...

Re: Sectorul 4

MesajScris: Mar, 12 Feb 2019, 20:52
de Cristi N
Si mai e o diferenta, la NJ in cazul unui accident parapetul nu pateste nimic sau cel mult este mutat putin de pe loc pe cand glisiera metalica are prostul obicei sa se strambe si sa trebuiasca inlocuita. Cel putin CNAIR nu vrea deloc sa dea bani pe treaba asta sau sa il caute pe vinovat astfel incat sa il puna sa plateasca.

Re: Sectorul 4

MesajScris: Mar, 12 Feb 2019, 20:58
de andrei11
Hei ! Vorbim totuși de oraș ( 50 km / h ) și NU de o autostradă / drum express între două localități !!!!

Re: Sectorul 4

MesajScris: Mie, 13 Feb 2019, 18:28
de TibiV
Astazi au ajuns cu gardul la ”pipele” dintre ”cracii panatalonilor” la Pasajul Piata Sudului...
Imagine
Cine spunea ca aceste garduri vor impiedica traversarea?!?!....
Pietonii NU vor sa traverseze, ei vor sa traga trolerul in lungul gardului !!!...
Imagine
M-am frecat de doua ori la ochi! Era o mamaie la ~70 ani, si nu dadea semne ca ar vrea sa traverseze... Isi tragea doar trolerul dupa ea.... :shock:

:popa:

Re: Sectorul 4

MesajScris: Mie, 13 Feb 2019, 20:56
de subway guru
shoppy scrie:Glisiera este mai ieftina, de aceea si pe autostrada avem km intregi de glisiera si nu de NJ.
NJ se pun in situatii speciale unde nu se poate pune glisiera(cum ar fi pasajele neprevazute cu suporti de glisiera) si situatii temporare.

Glisiera protejeaza viata <bizonilor> NJ e pentru exterminarea lor
:lol:

Re: Sectorul 4

MesajScris: Joi, 14 Feb 2019, 14:56
de Puss in Boots
Mai nou, vad ca a rasarit un fel de refugiu pe Berceni imediat langa intrarea in cimitir acolo unde se sapa saptamana trecuta. Eu credeam ca au uitat pe careva la asfaltarea precedenta dar nu, iata ca se face un fel de refugiu. In ce scop n-am idee. Muta statia de bus? nu cred. Oricum, la cat trotuar a ramas si cata lume e in general la 232 o sa devina un "pe aici nu se trece". Sa aiba masinile mai lungi cum sa intoarca in dreptul gaurii aleia lasate ca de neam prost pentru virajul inapoi pe Berceni? Nu cred. O sa fie plin de masini refugiul ala si adio.
Daca taiau tot trotuarul ca sa bage masinile intr-un fel de parcare mai legala mai intelegeam, pentru ca si asa stau acolo fix sub semnele de interzis. De-ale lui Labuta.

In alta ordine de idei inainteaza cu pregatirea terenului pt ghivece.

Re: Sectorul 4

MesajScris: Joi, 14 Feb 2019, 17:28
de ByOnu
subway guru scrie:Glisiera protejeaza viata <bizonilor> NJ e pentru exterminarea lor


Mereu am crezut ca este fix invers. Da, NJ are un dezavantaj datorita profilului piramidal, baza ocupand o suprafata mai mare la sol. Dar au fost cazuri in care glisierele neintretinute au intrat ca tepusele lui Tepes in masini. :(

Re: Sectorul 4

MesajScris: Vin, 15 Feb 2019, 10:11
de shoppy
Amandoua lucreaza lafel de bine daca sunt intretinute, si daca rotesti un NJ si te infigi in capatul lui tot praf te faci.
Glisiera este mai ieftina la metru, atat ea cat si instrumentele pentru instalare/reapratie incap intr-o camioneta doar ca instalarea dureaza mai mult si nu se poate face oriunde, pe de cealalta parte NJ este mai scump, mai greu de transportat(trebuie camion) si de instalat(trebuie macara), dar daca te organizezi atunci poti sa il instalezi/demontezi mult mai repede si oriunde incape camionul/macaraua.