Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Sectorul 4

3190 posts, 671227 views
 
Go to page:  1  ... 185 186 187 188 189 190 191  ... 228
 
 

📖 Pagination options
Re: Sectorul 4 Costin

Si cand pietonul nu ajunge pe partea cealalta in timp util, ceea ce se poate intampla din 1001 motive, unde il asezi? Intre benzi?

Hai sa repornim discutia pornind de la situatia asta, nu e asa greu de imaginat. Soferii sunt pietoni toti si tot timpul, pietonii nu sunt toti soferi, deci e cam clar cine si de ce are prioritate la 'proiectare'.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Sectorul 4 Mircea G

Ramin la parerea ca acel colt de intersectie nu este proiectat conform normativului , care trebuie sa existe ...

 


Re: Sectorul 4 MikeT

Cred ca initial au fost gandite doar doua benzi care vin de pe Alunisului: una face stanga pe Oltenitei, spre Eroii Revolutiei, alta merge inainte spre Piata Sudului. Pana sa fie instalat gardul care separa linia de tramvai de Sos. Oltenitei nu erau probleme, pentru ca banda doi intra putin pe linia de tramvai.

 


Re: Sectorul 4 1689

Felul in care arata intersectia aceea e o aberatie ramasa din a doua jumatate a anilor ‘80, cind s-a refacut Bd. Constantin Brincoveanu.

Curba stinga de pe Oltenitei pe Brincoveanu/Alunis (sens dinspre Pta. Sudului) era absolut ilogica, dar functiona oarecum in conditiile traficului de atunci.
Dupa ‘90 s-a decis pastrarea aceleiasi configuratii si - mai mult - dupa ‘2000 s-a mai implantat si o fintina luminoasa in mijloc in loc sa se restructureze intreaga intersectie.

Cu tramvaiul care taie axa pe directia Sos. Oltenitei, singura variata pe care o vedeam posibila era un sens girator amplu, mutat spre intrarea in parc/McDonalds, astfel incit sa lase loc suficient pentru calea dubla de tramvai in mijloc.

Dar, ca de obicei, sansa unui astfel de proiect a fost ratata si, inca o data, cirpim cu ce se poate...

In conditiile date, eu as pastra o singura banda dreapta, venind de pe Alunis spre Pta. Sudului. Categoric, asta va duce la blocaje, dar - ca in cazul gardurilor de pe Oltenitei - traficul va trebui sa se adapteze.

Am spus - si mai repet - singura solutie pe care o vad in conditiile actuale este un semafor la Stoian Militaru, care sa permita descarcarea traficului din zona de case spre Sos. Oltenitei (eventual intoarcere pe Oltenitei pentru a mai elibera nodul Brincoveanu/Oraselul Copiilor, dar aici ar insemna temporizare dinamica dimineata/seara, ceea ce depaseste capacitatea intelectuala a companiilor PMB).

 


Re: Sectorul 4 CosminP

Chiar am urmarit postul de ieri in legatura cu interesctia, in fiecare zi trec pe acolo dar niciodata nu am bagat de seama treaba asta. O autoutilitara si un turism trec foarte bine in acelasti timp fara nici un fel de problema. Intersectia dupa parerea mea nu are nici o problema, problema sunt conducatorii auto, daca fiecare isi pastreaza banda nu este nici un fel de problema, dar asta e cu totul alta discutie.

 


Re: Sectorul 4 Mihaitza07

Singurul grad de periculozitate daca se poate asocia cumva acelui viraj, il reprezinta impactul cu gardurile lu Firea care nu-si au rostul si care au distrus traficul pe Soseaua Oltenitei si nu numai.

Intersectia nu are nimic, nu este niciun fel de aberatie in sinea ei si se traverseaza foarte bine.
Singura aberatie o reprezinta gandirea montarii unui semafor la intersectia strazii Stoian Militaru x Sos. Oltenitei si in aceeasi masura incapatanarea de a poci numele strazilor si a bulevardelor, desi in posturi cat si pe google sau in viata prezenta de 09.06.2020, strada la care se face referire se numeste si se scrie Alunisului, nu Alunis, iar Bulevardul se numeste si se scrie Brancoveanu, nu Brincoveanu.

 


Re: Sectorul 4 andrei11

Printre puținele lucruri ok în mandatul lui Firea au fost gardurile.

 


Re: Sectorul 4 TibiV

Mihaitza07 wrote:
Singurul grad de periculozitate daca se poate asocia cumva acelui viraj, il reprezinta impactul cu gardurile lu Firea care nu-si au rostul si care au distrus traficul pe Soseaua Oltenitei si nu numai.

Asta este parerea ta. Si a altor mii de soferi care considera ca tramvaiul este un moft, si ca tramvaiul poate astepta cuminte ca soferii sa faca ce le bubuie mintea lor "odihnita"....

Cât despre Brâncoveanu vs. Brîncoveanu...
Și eu am "î" în numele meu din CI. Dacă cineva îl scrie cu "â" atunci da, îl pocește....
Dar "poceala" vine de la nenumăratele răzgândiri ale Academiei Române privind utilizarea î și â ....

 


Re: Sectorul 4 Puss in Boots

Corect, pana acum mai multi ani pana si pe Constantin il chema Brîncoveanu, ma refer pe placutele din cartier si pe harti. Si daca avea buletin, asa cum scria acolo asa ramanea. Nu e un "asa da si asa nu" in ceea ce priveste numele lui. Am impresia ca treaba cu â e mai vizibila la orice nu e nume propriu iar dincolo -la nume proprii- merge in ambele directii, Î si  (cunosc persoane din ambele categorii). N-am idee daca e o regula.
Legat de garduri, poate nu e cea mai frumoasa varianta dar e singura care mai tine din bizoni deoparte. In momentul cand vom sti sa respectam regulile, poate vor disparea si gardurile. Adica din anul 2500 incolo sau niciodata.
Din pacate pentru intersectii nu s-a gasit inca o solutie. PMB si STB n-au auzit de semaforul dedicat tramvaielor. Inca vad multe cazuri de masini care stau pe linia de tramvai ca sa faca stanga sau dreapta si blocheaza pe toata lumea.

 


Re: Sectorul 4 MikeT

Daca tot suntem la intersectia aceasta, este de remarcat o alta situatie periculoasa: parapetele amplasate de Baluta pentru a separa banda 1, pentru viraj dreapta, pe Bd. C-tin Brancoveanu, venind dinspre Luica spre Oltenitei, de banda 2, au avut ca efect ingustarea benzii 2. Rezultatul este vizibil prin catadioptrii (ochii de pisica reflectorizanti) rupti de pe parapete, precum si urmele de vopsea de pe acestia. Doua autobuze nu cred ca pot circula simultan pe banda 2 si 3 in zona parapetelor fara a se lovi sau a freca parapetele. Ma mir cum de nu se autosesizeaza politia rutiera, primaria, politia locala sau alte autoritati care pot lua sau pot solicita luarea unor masuri. Oare toti soferii care si-au sifonat masinile acolo ce au facut? Cum au facut rost de autorizatie pentru reparatie?

 


Re: Sectorul 4 andrei11

E  vorba de (ne)îndemânarea șofeului, parapetele n-are nicio vină.

 


Re: Sectorul 4 Mihaitza07

Aceeasi prostie cu parapeti voia Baluta sa faca si pe Calea Vacăresti pana in Martisor. Vad ca de luni bune a trecut subiectul si bine a fost. A vazut ca a prins de la Firea cea mai mare prostie care s-a putut implementa in traficul Bucurestean pentru a-l ingreuna si mai rau, cu acelasi motiv " bizoni care fenteaza coloanele de masini " si s-a gandit sa planteze si el parapeti in oras ca pe drumuri nationale.
Din pacate si Calea Serban Voda spre Tineretului nu a scapat de prostia delimitarii liniei de tramvai si a ingreunarii traficului prin montarea separatoarelor de plastic. Macar au montat din plastic, de o inaltime redusa care sa nu obtureze vizibilitatea celor de la volan si cresterea riscului de accidente sau daune materiale sau omenesti.

Poate isi reaminteste Orban sa desfiinteze gardurile si sa le trimita primaritei si sustinatorilor acestora cadou de nu ma uita.

 


Re: Sectorul 4 andrei11

Circulația tramvaielor s-a îmbunătățit considerabil odată cu înființarea gardurilor.
Mihaitza07 wrote:
...si a ingreunarii traficului prin montarea separatoarelor de plastic. Macar au montat din plastic, de o inaltime redusa care sa nu obtureze vizibilitatea celor de la volan si cresterea riscului de accidente sau daune materiale sau omenesti.

Și cu separatoarele din beton se observă pietonii / mașinile. Problema e în creierul unora, acolo nu se înregistrează imaginile.
Prin ce s-a îngreunat traficul auto ? Nici până acum nu aveai voie să circuli pe linia de tramvai, era trasată o dungă albă continuă pe lângă linia de tramvai care în lege scrie că nu ai voie să treci peste ea.
Ești unul dintre bizoni care probabil foloseai intens linia de tramvai, depășeai coloana de mașini care așteptau la semafor pe benzile destinate, dacă binevoiai să nu o iei prin stânga stației de tramvai forțai ca nesimțitul intrarea în coloană, cred că n-ai respectat în viața ta un galben / început de roșu, etc, etc.
Concluzia e clară, ești unul din bizonii traficului bucureștean.
Exemplu

 


Re: Sectorul 4 MikeT

andrei11 wrote:
E  vorba de (ne)îndemânarea șofeului, parapetele n-are nicio vină.

Chiar atat de multi neindemanatici? :) Am scris e-mail Politiei Rutiere sa dea mai departe catre Comisia Tehnica de Circulatie sa verifice si sa ia masuri, daca se impun. Urmarind marcajele de pe asfalt, benzile s-au ingustat.

 


Go to page:  1  ... 185 186 187 188 189 190 191  ... 228
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420780 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use