Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Sectorul 4

3190 posts, 669157 views
 
Go to page:  1  ... 140 141 142 143 144 145 146  ... 228
 
 

📖 Pagination options
Re: Sectorul 4 shoppy

Amandoua lucreaza lafel de bine daca sunt intretinute, si daca rotesti un NJ si te infigi in capatul lui tot praf te faci.
Glisiera este mai ieftina la metru, atat ea cat si instrumentele pentru  instalare/reapratie incap intr-o camioneta doar ca instalarea dureaza mai mult si nu se poate face oriunde, pe de cealalta parte NJ este mai scump, mai greu de transportat(trebuie camion) si de instalat(trebuie macara), dar daca te organizezi atunci poti sa il instalezi/demontezi mult mai repede si oriunde incape camionul/macaraua.

 


Re: Sectorul 4 1689

O idee pentru ub S4 si mai si. De ce stilpi pentru semafoare, cind se poate stilpi semafor cu semafoare:

Asa ceva in rond, la fintina (fosta a lu' Mihalache), s-ar asorta splendid cu scuipatorile cu LED-uri de pe Metalurgiei
IMG_0270.JPG (444.62 KB; downloaded 2666 times)

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Sectorul 4 V2A

După ce au distrus o mulțime de spații verzi...

”Proiect de hotărâre privind declanșarea procedurilor de expropriere parțială pentru imobilul proprietate privată de la adresa șoseaua Berceni nr. 2, Sector 4, număr cadastral 201442 situate amplasamentul lucrării de utilitate publică ”amenajare peisagistică – esplanadă verde Piața Sudului în scopul amenajării de spații verzi pe teritoriul Municipiului București”
http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB ... 190226.pdf
26_20190226.pdf
26_20190226.pdf (905.11 KB; downloaded 181 times)

 


Re: Sectorul 4 Puss in Boots

Nu ma prind. Despre ce teren e vorba? tot terenul din jurul BIG? Sau macar lateralele unde acum sunt farmaciile, erau florariile, terenul de langa pana la breteaua de pe Nitu si dincoace in jurul gurii de metrou sau cum?

 


Re: Sectorul 4 Cristi N

Daca inteleg bine schita de la pagina 7 si tabelul de la pagina anterioara se doreste expropierea tuturor loturilor de teren si a chioscurilor din jurul magazinul Big. Nu ar fi o idee rea sa dispara toate chioscurile alea dar in mod normal ar fi trebuit sa puna in dezbatere publica proiectul pentru toata zona respectiva.

 


Re: Sectorul 4 Puss in Boots

Cel mai bun lucru pentru toata zona aia era o chestie omogena facuta pe terenul pietei+BIG (adica BIG-ul actual demolat -cumparat sau in parteneriat cumva- sau integrat cumva in noua structura) plus un spatiu verde generos pe tot terenul din jurul BIG pana in strazile adiacente. Adio varzari, pepenari, masini parcate. Probabil partial din ce inteleg vom avea toate astea dar departe de a fi un proiect unitar.

 


Re: Sectorul 4 Cristi N

BIG-ul poate fi renovat, reconvertit, reabilitat sau cum vrem noi sa ii mai spunem, nu e neaparat nevoie de demolare dar asta depinde de cati bani vrea Baneasa Investments sa bage in respectiva cladire. Impresia mea de pana acum e ca nu prea au facut nicio investitie preferand sa ceara niste chirii mai mici.

 


Re: Sectorul 4 andrei11

....
2-21-2019 4-08-22 PM.jpg (104.88 KB; downloaded 2459 times)

 


Re: Sectorul 4 MikeT

Puss in Boots wrote:
Adio varzari, pepenari, masini parcate. Probabil partial din ce inteleg vom avea toate astea dar departe de a fi un proiect unitar.

Varzarii si pepenarii sunt vanzatorii de produse de sezon cu volum mare. Este nevoie de loc si pentru ei, nu putem ignora aceste produse.

 


Re: Sectorul 4 adila

Puteti spune ce vrei, dar mai frumos ca in poza postata de andrei11 nu o sa fie, indiferent ce o sa exproprieze sau o sa construiasca. In Bucurestiul zilelor noastre, se betoneaza orice spatiu verde ramas, iar trotuarele sunt transformate in parcari de catre autoritati. Nu exista planuri urbanistice adevarate. Totul se construieste la suprafata. O sa ne instaleze semafoare si pe trotuare astia.

 


Re: Sectorul 4 misterr

Roți blocate la mașinile parcate neregulamentar în sectorul 4. Cât vor plăti apoi șoferii





Vehiculele staţionate neregulamentar pe partea carosabilă a drumurilor publice şi care constituie un obstacol pentru circulaţie vor fi supuse indisponibilizării prin blocarea roţilor, potrivit unui proiect de hotărâre aflat pe ordinea de zi a şedinţei din 27 februarie a Consiliului Local Sector 4.

Conform proiectului, se consideră oprire imobilizarea voluntară a unui vehicul pe drumul public/căi de comunicaţie pietonală pe o durată de cel mult cinci minute. Peste această durată imobilizarea voluntară a unui vehicul se consideră staţionare.

Vehiculul oprit sau staţionat pe partea carosabilă trebuie aşezat lângă şi în paralel cu bordura, pe un singur rând, dacă printr-un alt mijloc de semnalizare nu se dispune altfel. Motocicletele fără ataş, mopedele şi bicicletele pot fi oprite sau staţionate şi câte două, una lângă alta, prevede proiectul.

Sunt considerate vehicule staţionate neregulamentar cele care prin oprirea sau staţionarea lor constituie un obstacol pentru circulaţia rutieră/pietonală. Constatarea staţionării neregulamentare se va efectua de către poliţiştii locali.

Vor fi supuse acestor proceduri şi vehiculele staţionate pe trotuar. Sunt considerate vehicule staţionate neregulamentar pe căile de comunicaţie pietonală acele autoturisme care prin oprirea sau staţionarea lor constituie un obstacol pentru circulaţia pietonală.

Tariful pentru deblocare va fi de 150 de lei.

În situaţia în care, până la plecarea echipajului de Poliţie locală, care a efectuat indisponibilizarea prin blocarea roţilor, conducătorul autovehiculului revine la acesta şi solicită deblocarea, agentul constatator va încheia procesul verbal de contravenţie şi va elibera chitanţă pentru tariful de deblocare. În cazul în care conducătorul autovehiculului constată indisponibilizarea prin blocarea roţilor după plecarea echipajului de Poliţie locală, are posibilitatea să solicite prin dispecerat revenirea echipajului în vederea deblocării apelând numărul de telefon alocat în acest sens. După finalizarea deblocării se încheie un proces verbal de deblocare.

 


Re: Sectorul 4 CosminP

Nu stiu ce s-a intamplat , dar in tot sectorul e plin de politisti comunitari si nu numai care chiar au luat treaba asta in serios. Astazi in jurul orei 12 , pe Oltenitei sens de mers Sudului- IRA nu lasau pe nimeni sa parcheze pe B1 la fel si pe Giurgiului, Brancoveanu.. un lucru bun zic.

 


Re: Sectorul 4 adila

Pe Oltenitei montarea gardului pentru delimitarea liniei de tramvai de benzile auto a progresat semnificativ. Cozile la semafoare s-au lungit si ele semnificativ, asa ca deja au inceput sa apara masinile si pe zona ingradita. Chiar ma gandeam cat vor mai ezita sa intre pe zona tramvaiului, mai ales daca ai o anumita masina, prestanta, aroganta sau tupeu de cocalar. Altfel o masura buna care sper sa determine pe cat mai multi soferi sa renunte la masina in favoarea transportului in comun. Bine, aici nu ma astept la cocalari sa faca asta.

 


Re: Sectorul 4 cris_m

Nu vor renunta atata timp cat nu se pun taxe usturatoare pentru intrarea in centru, iar STB-ul sa vina la ceas...

 


Go to page:  1  ... 140 141 142 143 144 145 146  ... 228
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420530 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use