Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Sectorul 4

3190 posts, 670136 views
 
Go to page:  1  ... 173 174 175 176 177 178 179  ... 228
 
 

📖 Pagination options
Re: Sectorul 4 ByOnu

Dar cu barierele de la parcari? Asa mor?

 


Re: Sectorul 4 MikeT

Ce trebuia sa se intample cu barierele de la parcari?

 


Re: Sectorul 4 TibiV

Sa functioneze.
Contra cost....

 


Re: Sectorul 4 MikeT

Nu stiu daca risca sa le dea drumul inainte de alegeri.

 


Re: Sectorul 4 Puss in Boots

Pana la urma nu inteleg frica asta a primarilor de niste masuri de genul asta. Nu toti cei care de maine vor plati nu-l vor mai vota pe Labuta (sau pe oricare) doar ca le-a pus bariera si plata. Daca tu ca primar faci multe alte lucruri bune in oras/sector oamenii de buna credinta vor plati daca vor primi un serviciu sau ceva care sa le foloseasca. Si cei care il urasc pe Labuta (in cazul S4) nu-l vor vota brusc ca le face parcari si mai stiu eu ce. Frica asta nu cred ca exista in tarile normale la cap. E un cretinism romanesc.

 


Re: Sectorul 4 Florinds

Labuta si alti primari care au pus mai presus buzunarul propriu decat sanatatea cetatenilor nu au cum sa mai castige vreun mandat nici daca ramane un singur tur de scrutin. Daca prin absurd castiga, inseamna ca ne meritam soarta, ca avem si creierii spalati si ochelari de cal.

 


Re: Sectorul 4 BIGRED1984

Din pacate... si mi-as dori sa gresesc, dar aud destui locuitori ai s4, unii care nu l-au votat chiar ... s-ar putea ca primarul s4 actual sa ia cu brio si mandatul urmator, poate chiar cu mai multe voturi.

 


Re: Sectorul 4 MikeT

Puss in Boots wrote:
Pana la urma nu inteleg frica asta a primarilor de niste masuri de genul asta. Nu toti cei care de maine vor plati nu-l vor mai vota pe Labuta (sau pe oricare) doar ca le-a pus bariera si plata. Daca tu ca primar faci multe alte lucruri bune in oras/sector oamenii de buna credinta vor plati daca vor primi un serviciu sau ceva care sa le foloseasca. Si cei care il urasc pe Labuta (in cazul S4) nu-l vor vota brusc ca le face parcari si mai stiu eu ce. Frica asta nu cred ca exista in tarile normale la cap. E un cretinism romanesc.

Logica e urmatoarea: daca incepi taxarea, vei fi hulit de cei care parcheaza acolo. Nu conteaza cate fapte bune faci. Cate locuri sunt in parcarile cu plata cu bariera nefunctionala? Macar 300. Inseamna cel putin 300 de oameni suparati, desi daca ar baga si navetistii acolo, sunt mai multi.
Sa nu uitam ca Baluta pe asta a marșat in actiunile lui: parcari peste tot, cu pretul oricarui petec de spatiu verde. Pentru ca stie ca un loc de parcare ii aduce macar un vot, daca nu doua, in cazul unei familii care gaseste mai usor loc de parcare.
Nu vad pe nimeni sa apara si sa spuna ca va face spatii verzi, va planta copaci etc. Sunt sigur ca daca ar veni unul sa spuna asta si Baluta ar spune "mai fac 100 de locuri de parcare", Baluta castiga.

 


Re: Sectorul 4 MikeT

Aseara, in goana masinii, am observat ca se lucreaza la intrarea in pasajul de la Piata Sudului, mai exact se sparsese trotuarul la intersectia Vacaresti cu Martisor. Cred ca vor sa largeasca Calea Vacaresti astfel incat sa fie doua benzi continue pentru circulatia pe langa pasaj, sa nu se mai faca ambuteiaj acolo cu blocarea benzii 2, cea care intra in pasaj.

 


Re: Sectorul 4 andreiiul

Ideea de largire e buna si trebuia implementata de la realizarea pasajului (asa cum au mai zis unii colegi aici).
Dar sunt sigur ca aceasta banda in plus nu va duce la disparitia celor care vor sa se bage in fata in buza pasajului. Coada de masini nu va disparea, ci doar se va scurta.
Propunerea initiala a lui Baluta era parapete de beton ca pe Bracoveanu la orasel. Dar probabil ca cineva (probabil Rutiera) s-a opus pt ca sansele de accidente grave erau prea mari.

 


Re: Sectorul 4 Florinds

Daca sunt doua benzi o sa vina altii pe banda 3 ca sa se bage in fata si o sa fie nevoie de trei benzi si tot asa. Spatiul este destul de limitat pentru nevoile existente. De fapt, multor soferi li s-a lungit gatul in statie ca pietoni asteptand sa vina vreun autobuz sau troleibuz si de asta au luat masina...
Adevarat ca banda asta in plus ajuta si troleibuzele si autobuzele, ca sa treaca mai multe masini pe verde si sa se bage in fata celor care ar fi venit prin pasaj, dar acum doar salvam ce se mai poate salva dintr-un mare esec al transportului in comun in zona. Neaparat trebuie gasite solutii ca sa intoarca troleibuzele la Piata Sudului, ca sa pastrezi un interval decent in cartier trebuie suplimentat nejustificat parcul (si acum se merge degeaba pe Vacaresti, daramite cu parc suplimentat).

 


Re: Sectorul 4 Daddy

Da, se adauga o banda pe acel sens, informatia este si pe FB primarului. E o bila alba. Apropo de ce se scrie mai sus cu un eventual capat al troleibuzelor la Piata Sudului (asta daca se vrea se face intr-o varianta, numai sa se vrea) mie imi e sa nu se renunte la acel capat sudic (73,74) daca se face Pasajul de la Metalurgiei si sa le duca mult in sud. Alta prelungire, acelasi numar de vehicule=interval de succedare mai mare. Deja au aparut baietii cu masuratorile la Metalurgiei au si lasat marcaje, am inteles ca si la Aparatori.

 


Re: Sectorul 4 MikeT

Ar fi bine sa intoarca troleibuzele la Piata Sudului si 73 sa mearga pana la Piata de Gros. Ar deservi foarte bine cartierul nou din zona. Desi cred ca nu e locatar de acolo care sa nu aiba masina si sa nu o foloseasca aproape zilnic.

 


Re: Sectorul 4 Daddy

Nu vad de ce ar fi nevoie sa le duca la Piata de Gros, ar circula goale la fel ca pe Vacaresti-Tineretului, s-ar consuma curent si resurse inutil, nici n-au parc de vehicule. Pe Metalurgiei deja sunt prea multe linii, sase, ar deveni opt. Mai bine daca tot fac pod acolo s-ar putea uni intr-un fel cele doua capete de troleibuz. Odata cu proiectul lui Baluta banuiesc si ca varianta de tramvai pe Turnu Magurele pica definitiv..

 


Go to page:  1  ... 173 174 175 176 177 178 179  ... 228
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use