Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Sectorul 4

3190 posts, 669121 views
 
Go to page:  1  ... 188 189 190 191 192 193 194  ... 228
 
 

📖 Pagination options
Re: Sectorul 4 Puss in Boots

Nimic nu e imposibil daca se doreste (pana si pe Sos
Berceni cu tot cu metrou si e posibil ). Asa si luam o banda auto pe sens, mare chestie. Probabil nu trebuie sa va arat poze cu cat loc ocupa un tramvai cu 2-300 de oameni si echivalentul lor in masini cu cate 1-2 oameni cel mult. Sau cat polueaza unul si altul.
Dincolo pe Metalurgiei se poate face lejer cu continuare pe Obregia si unire cu 1/10 la Sudului. Pana si in bucata dintre Metro si Berceni se poate largi la 2 benzi din care una pt tramvai si se rezolva.
Orasele din Vest sunt asa cum sunt dpdv transport pentru ca multe din ele au rupt pisica in doua si au devenit intransigente cu anumite lucruri si au impus cu forta masuri de descongestionare. Nu era haiducia de la noi dar era un trafic oribil in anii 70. Masurile si-au dovedit in timp utilitatea.

Sunt curios insa peste vreo 5-10 ani cand vor fi gata toate imobiliarele in zona cum se va trai si circula si ce vor promite primarii de atunci.
Pasajele rutiere nu rezolva nimic, largirile auto nu rezolva nimic ba din contra, nu stiu daca cineva va intelege asta in Bucuresti.

 


Re: Sectorul 4 1689

La Big modul in care a fost proiectat pasajul face practic imposibila prelungirea tramvaiului de pe Vacaresti spre Metalurgiei (ignor scenarii gen pasaj pentru tramvai peste intersectie & co).

Singura optiune care mai ramine (inca) posibila e pe Iriceanu - Sos Berceni dupa care pe Metalurgiei pina la Metro si - eventual - o strapungere pina la CFR Progresu.

Asa s-ar putea eventual conecta viitorul cartier dormitor care va aparea pe locul fostei platforme industriale IMGB cu M1/3 via Mihai Bravu (sau Salajan).

 


Re: Sectorul 4 MikeT

Puss in Boots wrote:
Normal, pai cum altfel? Orice linie noua de tramvai pe o strada existenta reduce spatiul destinat masinilor. Parca asta ne si dorim nu? Mai putine noxe, sa nu ne treaca viata stand in masina in coloana etc.
In viitorul extrem de apropiat va fi macel dpdv transport acolo. Ce alta solutie e? Ne bazam pe M2 din toate colturile, locurile si pozitiile? Si pe autobuzele blocate in trafic?

Ma gandeam la exproprieri, dar mi-e teama ca au construit interlopii blocurile prea aproape de strada...

 


Re: Sectorul 4 Puss in Boots

Mai e si aspectul asta la care evident nimeni nu s-a gandit sau nu a vrut sa se gandeasca. Mi-e groaza de ce va urma.

 


Re: Sectorul 4 TibiV

Nu va mai urma nimic
Cel putin inca 3-4 mandate de primar, "whoever you are"....

 


Re: Sectorul 4 MikeT

Nu stiu ce sa zic, dupa ce se termina faza a doua a proiectului Metalurgiei Park Residence sau cum se numesc blocurile interlopilor, o sa fie jale maxima pana la Grand Arena. Si tineti cont, acum sunt chiar multe autobuze care merg pana la Piata de Gros sau Metro. Inainte erau 141, 125 si 220. Si veneau rar, 141 la 20 de minute, 125 cand avea chef si 220 ceva mai rar decat 141. Dar lumea foloseste masina personala masiv in zona aia...

 


Re: Sectorul 4 1689

Nu trebuie sa ne mai facem griji, PMB baga troleibuz prin tot Berceniul dupa ce termina conversia Citaro-urilor.

 


Re: Sectorul 4 Puss in Boots

O mare prostie aceasta reconversie.....

 


Re: Sectorul 4 cris_m

Hai sa fim seriosi, 1 Aprilie a trecut demult. E doar o fumigena sa distraga atentia de la lucruri importante...

 


Re: Sectorul 4 MikeT

1689 wrote:
Nu trebuie sa ne mai facem griji, PMB baga troleibuz prin tot Berceniul dupa ce termina conversia Citaro-urilor.

Ar fi trebuit sa lase troleibuzele sa intoarca la Piata Sudului, situatie ideala pentru naveta spre metrou. Acum intoarce 216 acolo, cu el nu mai sunt probleme in intersectie?

 


Re: Sectorul 4 andrei11

Nu, că nu arefiricele.
Am spus-o de mai  multe ori, ar putea să întoarcă troleibuzul jos, la gârlă, sub pod, dar incopetența conducerii STB e mare. Am fost acolo pe jos, am studiat problema, pot trage firele ca să respecte regulile de circulație, încadrarea pe benzi, etc.

 


Re: Sectorul 4 MikeT

Daca nu pot pune fire sa intoarca direct in intersectie (chiar nu pot, cu tehnologia din 2020?), o varianta mai buna decat intoarcerea sub pod as vedea o intoarcere pe Intrarea Nețea, cu revenire in rondul cu "probleme" si viraj simplu la stanga pe Nitu Vasile. Nici asta nu e posibil, din punct de vedere tehnic? Ar mai fi facut o statie dupa gura de acces la metrou, sa ia si din zona aia clientii pietei, apoi mergea troleul pe Nețea si toata lumea era fericita.

 


Re: Sectorul 4 Costin

Asociatia a propus exact aceste trei variante care se discuta aici (in rond, la intr. Netea sau sub pasajul M. Bravu). Nici una dintre variante nu se poate, toate depasesc capacitatea de proiectare si executie din Bucuresti, 2019 (ca atunci am trimis, nu ca ar face vreo diferenta fata de anul curent ca progres tehnologic in domeniu).  :applause:

 


Re: Sectorul 4 MikeT

Absolut dezamagitor. Inseamna ca nu are sens sa ne gandim la o extindere a liniilor de troleibuz? Poate pe Berceni ar fi fost buna o linie de troleibuze.

 


Go to page:  1  ... 188 189 190 191 192 193 194  ... 228
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use