Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Sectorul 4

3190 posts, 669108 views
 
Go to page:  1  ... 190 191 192 193 194 195 196  ... 228
 
 

📖 Pagination options
Re: Sectorul 4 Puss in Boots

Macar acolo pe suprafata IMGB daca se tin de planul ala o sa apara ceva ok. Fara ingramadeala de dincoace din PPL. Cum o sa se mai circule ramane intrebarea de baraj.

 


Re: Sectorul 4 URANUS

https://www.facebook.com/15621478874091 ... 457707887/

Un filmulet cu cica viitorul pasaj de la Aparatorii Patriei.

Din randari nu imi dau seama daca se va realiza pe directia inelului sau pe Sos. Berceni.

 


Re: Sectorul 4 URANUS

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... i-19402184

Ansamblul este situat lângă Piața de Gros din Berceni și are deschidere la două străzi: Dumitru Brumărescu și Drumul Dealu Bradului. Primăria Sectorului 4 intenționează să transforme strada Drumul Dealu Bradului într-un bulevard de 40 de metri lățime, cu o bandă de spațiu verde pe mijloc. A realizat studiul de fezabilitate și este în etapa de avizare a proiectului. Strada începe la magazinul Metro și urmează să se închide la 1 km distanță într-un alt sens giratoriu. Această investiție ar debloca aproape 250 de hectare de teren din zonă, vitregite de accesul la infrastructură.


Asa imi plac mie proiectele astea fara cap si fara coada. Daca tot faci o artera noua nu o finaliza intr-un giratoriu, du-o si tu in DNCB sau in Sos. Berceni cumva, nu stiu...

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Sectorul 4 GPS

URANUS wrote:
Un filmulet cu cica viitorul pasaj de la Aparatorii Patriei.

Din randari nu imi dau seama daca se va realiza pe directia inelului sau pe Sos. Berceni.

Este pe inel. Iar au început să facă marcaje pe Turnu Măgurele. Probabil vor avea aceeași soartă ca celelalte.

 


Re: Sectorul 4 andrei11

Calm, nu se va face niciun pasaj  vreo 80 de ani de acum încolo. E blabla de campanie ! Mai sunt și alte pasaje care așteaptă la rând.

 


Re: Sectorul 4 URANUS

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... d-19412875

Fabrica Vel Pitar din cartierul Berceni se mută în Chitila, unde a funcționat Spicul. Mare parte din terenul acesteia a fost vândut către Kaufland

Vel Pitar și Romarta, ambele companii ale grupului NCH, dețin în cartierul Berceni un teren în suprafață de circa 37.000 de metri pătrați pe care încă funcționează fabrica de pâine și sediul administrativ al Vel Pitar. Compania a vândut circa 30.000 de metri pătrați din teren, la un preț estimat de Profit.ro la circa 10 milioane de euro, către Kaufland, care a demarat deja procesul de avizare necesar construcției unui nou hipermarket.„Termenul contractual pentru eliberarea amplasamentului este în trimestrul întâi din 2021, însă estimăm că până la finalul anului 2020 vom reloca atât activitatea de producție, cât și pe cea administrativă. Suntem interesați să producem cât mai repede în fabrica modernizată de la Chitila, capacitatea și productivitatea noilor linii de panificație fiind net superioare celor existente în fabrica din str. Emil Racoviță, astfel având un impact pozitiv semnificativ în cantitatea și calitatea pâinii și a specialităților pe care le vom livra pe piața din București și din sudul țării“, a declarat, pentru Profit.ro, Nicolae Șerbănescu, președintele consiliului de administrație al Vel Pitar. Pe terenul de circa 7.000 de metri pătrați rămas disponibil, Vel Pitar și Romarta au înaintat un Plan Urbanistic Zonal care propune realizarea unui bloc cu apartamente, înalt de 11 etaje. Șerbănescu spune că, în funcție de hotărârea Adunării Generale a Acționarilor Vel Pitar, compania va decide asupra destinației acestui imobil, asta dacă lotul nu se va vinde între timp.

 


Re: Sectorul 4 URANUS

Captura este luata din aplicatia ps4 care nu permite copierea textului.

Daca de lucrare s-ar fi ocupat PMB-ul cu siguranta ar fi fost gata peste 10-15 ani, asa poate prin 2025 avem norocul sa o vedem finalizata. Sunt curios ce solutie au pentru rampa dinspre Democratiei, e cam ingust acolo. La rampa Iriceanu nu sunt probleme.

De la un viitor tramvai pe inelul median in aceasta zona cred ca ne putem lua adio avand in vedere latimea pasajului.

Mi-a placut cum au numit ei pasajul de la Splai/Grigorescu pasarela :)
20200708_122111.jpg (803.11 KB; downloaded 2297 times)

 


Re: Sectorul 4 andrei11

N-are sens tramvaiul pe aici. Pe aici va fi cândva Inelara Sud Metrou.

 


Re: Sectorul 4 cris_m

Pai cum nu are? Populatie e suficienta. Spatiu se poate face, nu e un capat de tara.

 


Re: Sectorul 4 andrei11

Nu faci și tramvai și metrou ! Faci numai metroul. Inelara Sud se poate construi și pe bucăți, nu toată deodată !

 


Re: Sectorul 4 Costin

Inelara de sud e in PMUD? Ca tramvaiul - este!

 


Re: Sectorul 4 ByOnu

Noi am trimis un document la PS4 pentru care n-am primit raspuns.

 


Re: Sectorul 4 andrei11

Îți dau exemplu ( din București ) de câte suceli vrei. Suceli evidente. Capete pătrate.  Raționamente lipsite de logică.
Hai să începem.
1) Strada Valea Oltului.
Revoluția a prins această stradă la granița dintre București și câmp agricol. Stradă cu o bandă / sens. Când s-a început extinderea Bucureștiului spre West ar fi trebuit ca înainte de toate să se prevadă ( supra  :mrgreen:  :twisted: ) lărgirea străzii la 3 benzi / sens + scuar la mijloc + locuri de parcare în spic. Nu s-a făcut absolut nimic, acum nici că se mai poate !
2) Calea Călărași / Coposu de la Hurmuzachi la Unirii. Nebunul / distrugătorul Bucureștiului a lărgit cele 2 bulevarde la capete. Centrul a rămas la o bandă / sens. Degradare totală a porțiunii centrale. Nu s-a vrut conservarea caselor vechi. Casele noi construite / blocurile nu au prevăzut lărgirea secțiunii centrale, aceasta a rămas la o bandă / sens. Apucă-te acum să demolezi ce s-a constriuit recent ca să unești capetele lărgite deja !
3) Șoseaua Mihai Bravu între Baba Novac / Dudești
4) Străpungerea Splaiul Independenţei – Ciurel – A1 Nu sunt zeflemitor, dar spune-mi tu dacă s-a păstrat loc pentru penetrația până la A 1.
5) Toate planurile de dezvoltare a aeroportului Otopeni indică cu totul alt loc pentru terminalul de plecări / sosiri. Noi ne-am apucat să construim Gara CFR înfingând-o perpendicular în actualul terminal de Sosiri. Care-i logica ?
6) Inelul Median în  Berceni ( Luică, Turnu Măgurele, etc ). Ți se pare că arată a Inel Median ? Trebuia făcut tot cu 2 / 3 benzi de circulație, scuar pe mijloc, locuri de parcare în spic.
7) Etc, etc, etc.
Deci PMUD - ul  acum e, mâine se va spune că e depășit și trebuie reactualizat. Nu mă bazez pe PMUD.
Apropo de PMUD că mi-l indici ca și o Biblie,  Cele 10 porunci care nu trebuie încălcate.
Cică e prevăzută linie de tramvai la Pasajul Doamna Ghica pe Inel. Dar:
a) Pe pasaj va fi linia tramvaiului comună cu banda a II-a de circulație a autoturismelor.
b) Nu este prevăzută stație de tramvai pe pasaj, NU există legătură între noua linie de tramvai și tramvaiul 21 / viitoarea linie de metrou Alexandriei - Colentina.
Și mai am una evidentă că PMUD - ul pe alocuri e făcut la mișto. De ce nu se deschide stația de tramvai din Pasajul Victoriei ? Trăiască PMUD, e făcut cu cap, cu responsabilitate și evident de profesioniști. Regele e gol ! Numai nebunul putea să strige. De aceea existau nebunii la Curtea Regală. Și la Șah. Culmea, la Șah stau lângă rege / regină !

 


Re: Sectorul 4 ByOnu

andrei11 wrote:
N-are sens tramvaiul pe aici. Pe aici va fi cândva Inelara Sud Metrou.


Ti-as zice ca nu prinzi tu metrou pe aici, but joke's on me, nici eu nu-l prind.

Andrei, tramvaiul este in PMUD, dupa cum zice Costin, iar pe langa asta costa mai putin si se executa mai repede. Astazi nici macar nu se discuta undeva la nivel oficial despre M8. Mai devreme de 2050 nu putem vorbi despre M8. Drept dovada, despre M6 vorbim de 15 ani cel putin, iar de M5 de vreo 20 cel putin.

Fii realist, te rog.

 


Go to page:  1  ... 190 191 192 193 194 195 196  ... 228
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420528 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use