Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Sectorul 4

3190 posts, 670395 views
 
Go to page:  1  ... 189 190 191 192 193 194 195  ... 228
 
 

📖 Pagination options
Re: Sectorul 4 Costin

Sau poate ca noile troleibuze cu 20km autonomie vor fi folosite pentru a intoarce in rond, de unde lipsesc 5m de sarma, pentru o utilizare corecta si eficienta a capabilitatilor lor :popa:

Intentii de extinere a retelei de troleibuz nu exista in prezent, a zis ceva duamna acum cateva zile, dar aia e doar campanie electorala, eu ma refer la proiecte sau studii concrete.

 


Re: Sectorul 4 Daddy

Daca subiectul de zilele trecute are totusi o baza reala, e posibil sa fie vorba de o extindere pe Metalurgiei dupa ce Primaria Sector 4 va construi Pasajul de la Metalurgiei (daca), foarte probabil ca atunci se vor suprima capetele actuale 73/74.

 


Re: Sectorul 4 MikeT

Ar putea foarte usor sa prelungeasca traseul lui 73 pana pe Dumitru Brumarescu, unde intoarce 141, de exemplu. Nu au intersectii cu linii de tramvai, trebuie doar prelungite firele pe niste console (asta intr-o exprimare de nespecialist). :) Nu mai e marginea orasului la Grand Arena de ceva vreme...

 


Re: Sectorul 4 Costin

Vedeti ca noile troleibuze chiar au 20km autonomie, si o buna parte vor ajunge la depoul Berceni, daca chiar le vor intoarce in rond e o treaba (proasta daca reteaua lipsa din rond e singurul mod in care le este utilizata autonomia), insa asta mai inseamna si ca prelungirea in sud nu prea mai necesita retea in conditiile de fata, deci chiar ar fi mult mai usoara si realizabila.

 


Re: Sectorul 4 1689

Ma vad nevoit sa-mi cer scuze, fraza cu umplut Berceniul de troleibuze fusese doar o preluare ironica a declaratiilor pompoase ale PMB facute cu ocazia anuntului de conversie a Citaro-urilor...

 


Re: Sectorul 4 URANUS

https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... i-19406009

Fabrica Romprim din Berceni se mută în chirie și lasă locul unui cartier cu peste 1.000 de apartamente. Radu Lucianu este în proces de vânzare a terenului.

 


Re: Sectorul 4 BIGRED1984

Exact ce lipsea, 10 20 de blocuri noi, ca tot era liniste si pace pe acolo.
Mai trist este finalul , tot ce era industrie s-a distrus, putine care au fost relocate.

Doar în acest moment sunt în diferite etape de dezvoltare proiecte pe fostele platforme Laromet, Marmura, Electrotehnica, Timpuri Noi, Automatica, fabrica de mobilă Pipera, Stiteh, Pumac, Semănătoarea, Ventilatorul, fabricile de pâine Băneasa și Spicul, fabrica de mezeluri Medeus sau fabrica de bere Grivița.

Citește mai mult la: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit ... i-19406009

 


Re: Sectorul 4 1689

Am mai spus cred pe aici... Nici fabricii de piine Berceni  nu-i vad un viitor prea indelungat.

Bine ati venit in Wild South.

Urmatoarea tinta mie mi se pare evidenta: Delta Vacaresti.

 


Re: Sectorul 4 andreiiul

Deja pe malul Deltei se construieste. Deci usor usor, tot ce e teren privat in zona aia va avea aceeasi soarta.
In sectorul 4 atat timp cat este lumea imobiliarelor si lumea interlopa (de multe ori sunt aceeasi lume) sunt infiltrate in primarie vom avea parte doar de blocuri peste blocuri. Sunt inca cateva cartiere de case care inca nu au soara cart Bucurestii Noi dar pe masura ce proprietarii vor disparea de pe aceasta lume vor aparea mini blocuri in locul caselor.

 


Re: Sectorul 4 andrei11

Casele se mai lasă și moștenire, nu toți proprietarii sunt fără niciun moștenitor !

 


Re: Sectorul 4 MikeT

Asa este, Andrei, dar cand sunt mai multi mostenitori casa se vinde, ca sa se imparta banii. Si cumpara un investitor strategic. Ma uit la ce s-a intamplat in Damaroaia, pe Bd. Gloriei si pe stradutele adiacente: blocuri rasarite in zona de case.

 


Re: Sectorul 4 1689

Atita timp cit PUZ-urile se “adapteaza”, haosul va fi din ce in ce mai mare.
Deja intregul Bucuresti este compromis iremediabil (a se vedea ce se intimpla in Cotroceni, ce s-a intimplat in Primaverii si cam peste tot...).

Ce n-au reusit buldozerele in anii ‘80 au reusit “investitorii” dupa ‘90.

Si ca sa ma refer strict la S4: luati-o la pas pe Martisor. Sau intre Brincoveanu - Oltenitei - Giurgiului - Drumul Gazarului. Sau pe Serban Voda - Marasesti - 11 Iunie. Sau in zona dintre Cantemir si Splai...

Oriunde va duceti, e grotesc. Vile sau bloculete fara nici o valoare arhitecturala, monstri din beton, termopan si gresie chinezeasca, orori estetice - adevarate monumente ale kitsch-ului.

De la Mihalache incoace, sectorul a devenit un fel de expozitie de bancute si fintini. Cei 4 ani cu Inimaroiu au fost perioada terasiadei - la fiecare colt de bloc rasarea cite o dugheana de tabla cu trei mese de plastic intitulata pompos Bar, dupa care a venit epoca Piedone. E adevarat - si am mai spus asta - sectorul n-a fost niciodata atit de verde ca pe vremea lui Piedone, dar atunci a inceput si canibalizarea PUZ-urilor

In S4 a existat un fond de imobile cu valoare arhitecturala care supravietuise macelului comunist (mai ales in zona Serban Voda - 11 Iunie - Cantemir - Splai). N-a mai ramas mare lucru si tendinta e de accelerare (citeam, de curind, ca si pe 11 Iunie se planuiesc niste “ansambluri imobiliare” de succes).

Ma uitam anul trecut cu tristete la ce ramasese din Depoul Serban Voda. O bucata de istorie de care Primaria si-a batut joc. Ar fi putut fi transformat - fara prea mari eforturi - intr-un spatiu multifunctional, care sa gazduiasca si un ipotetic muzeu al transportului (trebuiau doar citeva sute de metri de linie de tramvai fie de la Marasesti, fie de la Sincai...). Terenul nu e(ra) intr-o zona atit de rivnita ca Depoul Victoria (cine spera ca va scapa, isi face iluzii..), era relativ central - astfel incit sa atraga usor vizitatori (maxim 10 minute de mers de la metrou). Multe orase isi doresc sa mai aiba arhitectura industriala din anii ‘20. Noi am avut-o si am macelarit-o.
Si continuam cu gratie s-o facem (a se vedea ce se intimpla la Uzina de tevi Republica - un monument de arhitectura industriala de care ne batem joc in mod barbar...).

Macar sa incercam sa salvam ce se mai poate salva cit nu e prea tirziu... Muzeul Tehnic Dimitrie Leonida e si acesta intr-o stare precara. Poate ar putea fi adaptat sa gazduiasca si o sectiune dedicata transportului bucurestean ? O rama IVA, tramvaiele - cite au supravietuit - poate o ultima sansa pentru troleibuzele Rocar propuse pentru casare...?

Istoria dispare si nu mai avem cum s-o aducem inapoi... Iar acum sintem in fata unui moment de rascruce....

Se trezeste cineva in ultimul minut - sau ne complacem sa raminem cu machete scara 1:x ?

 


Re: Sectorul 4 URANUS

Chiar sunt curios ce planuri sunt cu serele de la Splai (intre Targ auto si Hateganu) si cu cele din spate de la Rin (cu iesire la Vitan Barzesti). Cred ca si IMGB-ul are zilele numarate (probabil si Faur). O alta zona unde se vor construi cel mai probabil blocuri - lateralele deltei (stadionul Romprim si bineinteles zona adiacenta Vacaresti. Va fi un sector...beton!

 


Re: Sectorul 4 Costin

URANUS wrote:
IMGB-ul are zilele numarate

Corect, exista deja un PUZ cu o retea complet noua de strazi pe locul IMGB. Kværner a vandut acum cativa ani totul, nu stiu cui sau daca mai produc ceva in acest moment in Bucuresti, dar daca retin corect, la scurt timp dupa ce Kværner a plecat, a aparut PUZul de care zic. Cred ca e pe undeva prin topicul acesta, mai in urma  :think:

Ca o curiozitate, si pe locul fostelor uzine Kværner din Oslo au aparut blocuri, si acum toata zona a fost stabilita ca si "Cartierul Kværner". Diferenta este ca locatia era centrala (uzinele fiind vechi, erau aflate la marginea orasului de acum 100 de ani, dar intre timp orasul s-a extins mult).  Compania are o istorie destul de interesanta, in care evenimentele recente probabil explica si motivul plecarii din Romania: https://en.wikipedia.org/wiki/Kv%C3%A6rner

 


Go to page:  1  ... 189 190 191 192 193 194 195  ... 228
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420663 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use