Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura, utilitățile și serviciile publice din București

 

Topic: Infrastructura pentru biciclete

593 posts, 155262 views
 
Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26  ... 43
 
 

📖 Pagination options
Re: Pistele pentru biciclisti bercenicity

Pana nu moare cineva nu o sa se mobilizeze o masa importanta - vezi Colectiv sau Olanda anilor '70.

 


Re: Pistele pentru biciclisti ByOnu

Andrei, ...









Niste gunoaie. Asemenea intregului proiect. Chiar, nu trebuia sa vina la pachet cu vreo doua parcari supraterane pentru a debloca bd? Eh, in alta viata, poate... :roll:

Albert wrote:
In sfârșit se apuca și ei de pista de pe Aviatorilor care a fost lăsată in paragina 1 an de zile.Cu toate utilitățile trase,dar fără marcaje și semafoare.


Unde? Cum? Cand? Ieri am fost pe ea si totul este abandonat.

Bai nene bai, n-au fost capabili sa faca 100m de pista in Piata Victoriei si sa traga niste dungi pe trotuarele de pe Aviatorilor intr-un an intreg... :evil: E groaznic printre pietoni. Ma repet: au distrus o pista perfect functionala, in loc sa inceapa cu niste piste inexistente. Iar cele nou-construite (Piata Victoriei, de Gaulle, Caramfil - Pipera) sunt de o calitate execrabila, asfaltul este plin de damburi.

 


Re: Pistele pentru biciclisti misterr

Cele două motive pentru care tot mai mulți români aleg bicicleta în favoarea mașinii

Click pe imagine pentru video:





Odată cu primăvara, pe străzi au apărut bicicletele din ce în ce mai multe. Este confirmarea unui studiu recent, care arată că românii încep să îşi pună serios problema să facă mişcare şi să renunţe la maşină.

Dacă la ţară bicicleta este cel mai întâlnit mijloc de transport din motive financiare, la oraş, sportivii de ocazie sunt în general oameni care ţin la mediu şi la sănătatea lor.

Din ce în ce mai mulţi români din marile oraşe renunţă la maşină în favoarea bicicletei.

“Emult mai rapid. Faţă de autobuze, e mult mai bine. Am văzut că sunt destul de mulţi tineri, dar sunt destul de multe şi persoane de vârsta a doua care folosesc bicicleta”, spune o tânără.

Un studiu realizat în baza răspunsurilor adunate de la 1.010 români din mediul urban şi rural arată că în topul celor care merg cu bicicletă la muncă sunt bărbaţii de la oraş, care au între 30 şi 44 de ani. Ei au răspuns că astfel împuşcă doi iepuri dintr-un foc: fac şi mişcare, şi ajung şi mai rapid la destinaţie.

“Merg la lucru, încerc pe distanţe scurte să folosesc bicicleta cât mai des posibil şi să nu iau maşina, că mă învârt după loc de parcare”, explică un bărbat.

Unii merg inclusiv la cumpărături, în vizită sau dintr-o localitate în alta pe două roţi.

20 la sută dintre cei chestionaţi au mărturisit că nu ştiu să meargă pe bicicletă, iar alţii au spus că nu o folosesc pentru că nu există infrastructura necesară.

În Capitală sunt doar 7 kilometri de piste pentru biciclişti omologate. Timişoara, în schimb, se laudă cu peste 100 de kilometri. Pentru a-i încuraja pe tineri să lase maşinile acasă, autorităţile le-au pus la dispoziţie biciclete gratuite şi în curând le vor da şi trotinete electrice.

Trecem în mediul rural unde bicicleta este un element indispensabil.

La ţară, 34,6 la sută au declarat că merg zilnic cu bicicleta. La oraşe procentul scade la 18 la sută. Studiul a fost făcut de Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud-Est şi de Organizaţia pentru Promovarea Transportului Alternativ în România, în cadrul unui proiect cu finanţare europeană.

 


Re: Pistele pentru biciclisti ByOnu

Niste statistici despre pista de biciclete de pe Calea Victoriei:

"...cifrele înregistrărilor făcute de-a lungul unei luni de vară, iar rezultatele sunt fenomenale! Timp de 27 de zile, peste sistemul MetroCount au trecut 59.077 bicicliști, de unde rezultă o medie de 2.188 treceri pe zi. Sistemul știe să facă diferența între biciclete, trotinete sau mașini, așa că informațiile sunt credibile.

„Asta înseamnă că pista este foarte folosită, mai ales că sunt perioade de dimineață și seară cu medii între 200 și 400 de biciclete pe oră”, ... În weekend traficul este și mai intens, se ajunge la 2.900 de treceri pe zi"

Sursa: Asociatia Adevaratii VeloPrieteni

https://www.freerider.ro/noutati/genera ... 36364.html

 


Re: Pistele pentru biciclisti shoppy

Ce fac altii pentru o pista


 


Re: Pistele pentru biciclisti adila

Inutil sa crezi ca intereseaza pe cineva. In toate tarile din Europa se face ceva in acest sens, la noi insa este atitudine refractara din principiu, incepand cu cetateanul de rand si terminand cu alesii. Nici nu se putea altfel, dupa cum sunt alegatorii asa sunt si alesii. :popa:

 


Re: Pistele pentru biciclisti misterr

45 de milioane de lei pentru piste noi de biciclete în Bucureşti. Unde vor fi traseele

Click pe imagine pentru video:





Pentru al patrulea an consecutiv, Guvernul a aprobat aproape 45 de milioane de lei pentru noi piste de biciclete în Bucureşti.

Banii vin de la Ministerul Mediului, dar ca să beneficieze de ei, Primăria Capitalei trebuia să finalizeze întâi proiectul din fonduri proprii, doar că abia anul trecut s-a apucat de treabă.

Pe hârtie sunt 48 de km de piste. Unele vor fi pe trotuare, altele pe carosabil. Problema reală este că autorităţile nu au anunţat până acum ce se va întâmpla cu miile de maşini parcate deocamdată la marginea străzii.

48 de km noi de piste pentru biciclete ar urma să fie gata până la finalul acestui an

Este vorba de patru trasee, care fac legătura cu centrul Capitalei. Banii necesari, 44,5 milioane de lei, au fost aprobaţi în şedinţa de Guvern, însă nu pentru prima dată. Aceeaşi sumă a fost dată anual încă din 2016, dar nu a fost folosită. Abia în 2018 au început lucrările pentru traseul Piaţa Victoriei - Şoseaua Kiseleff.

Noile piste vor fi amenajate atât pe carosabil, cât şi pe trotuare. Dar asta înseamnă că şoferii nu vor mai putea parca la marginea şoselei sau chiar pe trotuar, atunci când nu au parcări în zonă. În legislaţia românească o pistă ar trebui să aibă o lăţime de un metru pe sens.

 


Re: Pistele pentru biciclisti ByOnu

Proiectul pistelor de biciclete din Piata Victoriei. Sursa este Florin Grigorescu.

Deci cine vine pe Mihalache si vrea sa mearga pe Iancu de Hunedoara trebuie sa.si ia viata in propriile maini.
FB_IMG_1563195875704.jpg (78.72 KB; downloaded 3134 times)

 


Re: Pistele pentru biciclisti Cristi N

Pentru problema asta ar exista cateva variante de rezolvare fiecare cu avantajele si dezavantajele ei.
Legat de intreg proiectul, se vede o imbunatatire fata de ce s-a facut/propus pana acum dar sunt multe detalii care ar trebui rezolvate/ imbunatatite.
Legat de cum va fi primit de riverani, prevad ca se va lasa cu sange. De exemplu, in proiect multe din zonele in care acum se parcheaza in spic, uneori si pe 2 randuri (banda 1 + trotuar) raman cu cel mult parcare paralela cu bordura, sa vezi atunci urlete si scandal.

 


Re: Pistele pentru biciclisti ByOnu

Vor fi. Sa fie. Trebuie taiat in carne vie. La fel a fost si cu gardurile de la tramvai, si cu pista de pe Calea Victoriei samd. Lumea apoi se obisnuieste iar usor, usor, beneficiile incep sa-si faca simtita prezenta. Masurile bune sunt, din pacate, de obicei, nepopulare la inceput.

Tot legat de pista din Piata Victoriei, o problema pe care am intalnit-o cu bicicleta este faptul ca pista ce vine de pe Buzesti dispare cu vreo 50-70m inainte de intersectie pentru a face loc de la 2 la 4 benzi auto. De ce? Pentru ce 4 benzi? Ajung 3 bine merci.

 


Re: Pistele pentru biciclisti andrei11

Ai făcut unele calcule ca să-ți rezulte că numai 3  benzi auto sunt suficiente  acolo ? Sau ești în posesia lor ?
Până una alta suntem la un topic pro biciclete.
Ce facem cu fosta pistă de biciclete de pe Buzești / Berzei ? O repunem în funcțiune sau gata, încercare nereușită ? N-am citit nimic cum că s-ar vrea reactivarea ei...
Pe Colentina există o pistă de biciclete comunistă ( socialistă ). Când vă ocupați de ea ?

 


Re: Pistele pentru biciclisti Albert

Pista de pe Buzești s-a reactivat. Săptămâna trecuta au montat stâlpișorii separatori...

 


Re: Pistele pentru biciclisti ByOnu

Andrei, pista dispare subit...
Buzesti actual.jpg (186.17 KB; downloaded 2982 times)

 


Re: Pistele pentru biciclisti andrei11

Aha, mă înșel eu  sau acolo sunt tot 3 benzi ? Prima bandă << nu se pune >> că oricum e parcare ( ilegală ) permanentă... :mrgreen:

 


Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26  ... 43
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420552 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use