Topic: Infrastructura pentru biciclete
593 posts, 155433 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
1689
Cind a fost facut Bd. Tineretului (fost Pionierilor, actualmente iarasi Tineretului) a fost proiectat cu banda pentru biciclete. Cel putin trotuarul de pe partea parcului (nu mai tin minte daca si pe sensul opus - linga blocuri). Daca pina si atunci se putea...
Cind a fost facut Bd. Tineretului (fost Pionierilor, actualmente iarasi Tineretului) a fost proiectat cu banda pentru biciclete. Cel putin trotuarul de pe partea parcului (nu mai tin minte daca si pe sensul opus - linga blocuri). Daca pina si atunci se putea...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
andrei11
Bine că mi-ai amintit, idem Colentina, pe ambele sensuri, de la Ziduri Moși până la podul peste râul Colentina. La intersecția cu străzile perpendicualre avea pantă, nu era cu bordură.
Bine că mi-ai amintit, idem Colentina, pe ambele sensuri, de la Ziduri Moși până la podul peste râul Colentina. La intersecția cu străzile perpendicualre avea pantă, nu era cu bordură.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
1689
Aia de pe Pionierilor a cazut secerata inca hat, la prima garduleto-parcariada, mult inainte de 2000.
Aia de pe Pionierilor a cazut secerata inca hat, la prima garduleto-parcariada, mult inainte de 2000.
- adila
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
adila
Baluta asta din S4 il doare undeva de biciclisti. A rascolit tot sectorul fara sa schiteze nici cea mai mica intentie in privinta pistelor de biciclete. PMB s-a facut ca incepe ceva anul asta asa doar de ochii lumii, sa dea bine in statisticile mizerabile cu care prosteste lumea. Se investeste insa masiv in borduri, fantani si distrugerea spatiilor verzi.
Baluta asta din S4 il doare undeva de biciclisti. A rascolit tot sectorul fara sa schiteze nici cea mai mica intentie in privinta pistelor de biciclete. PMB s-a facut ca incepe ceva anul asta asa doar de ochii lumii, sa dea bine in statisticile mizerabile cu care prosteste lumea. Se investeste insa masiv in borduri, fantani si distrugerea spatiilor verzi.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
aztec
Nu stiu ce a fost in capul lor cand au facut pista de biciclete inainte de podul ala din Pipera peste Barbu Vacarescu.. proiect mai cretin mai rar...
Nu stiu ce a fost in capul lor cand au facut pista de biciclete inainte de podul ala din Pipera peste Barbu Vacarescu.. proiect mai cretin mai rar...
- adila
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
adila
Ca si planuri de viitor acestea sunt traseele pe care Planul de Mobilitate Urbana le propune:
1. Calea Victoriei: Calea Victoriei - Splaiul Independenței (0.6 km)
2. Ride through Bucharest: Piața Unirii - Piața Victoriei (3.3 km)
3. Ride to Shop: Piață Victoriei - Băneasa (6.5 km)
4. Ride to Leisure: Piață Unirii - Mihai Bravu (3 km)
5. Rîde to School: Universitate - Doamna Ghica (6 km)
6. Ride to Office: Doamna Ghica - Pipera (6.3 km)
7. Along the Dambovita: Sos. Virtuții - Piața Unirii (5.6 km)
8. Ride East: Piață Unirii - 1 Decembrie (6 km)
9. Ride to Rail: Basarab - Piața Română (2.4 km)
10. City Center to Smart City I: Piață Unirii - Sos. Alexandriei (5.2 km)
11. City Center to Smart City ÎI: Sos. Alexandriei - Măgurele (6.2 km)
12. Bucharest to Ilfov: Ring Road - Voluntari - Doamna Ghica (7 km)
Sincer nu am vazut inca traseul despre care vorbesti tu, insa traseul la care se lucreaza in acea zona este urmatorul:
Piaţa Victoriei - Bd. Aviatorilor - Bd. Beijing - strada Nicolae Caranfil - Sos. Pipera - Strada Alexandru Şerbănescu - Bd. Aerogării - DN1- Piaţa Presei Libere - Şos. Kiseleff - Bd. Constantin Prezan (Piata Charles de Gaulle)
Eu as vedea o exindere a acestui traseu catre staia de metrou Pipera.
Ca si planuri de viitor acestea sunt traseele pe care Planul de Mobilitate Urbana le propune:
1. Calea Victoriei: Calea Victoriei - Splaiul Independenței (0.6 km)
2. Ride through Bucharest: Piața Unirii - Piața Victoriei (3.3 km)
3. Ride to Shop: Piață Victoriei - Băneasa (6.5 km)
4. Ride to Leisure: Piață Unirii - Mihai Bravu (3 km)
5. Rîde to School: Universitate - Doamna Ghica (6 km)
6. Ride to Office: Doamna Ghica - Pipera (6.3 km)
7. Along the Dambovita: Sos. Virtuții - Piața Unirii (5.6 km)
8. Ride East: Piață Unirii - 1 Decembrie (6 km)
9. Ride to Rail: Basarab - Piața Română (2.4 km)
10. City Center to Smart City I: Piață Unirii - Sos. Alexandriei (5.2 km)
11. City Center to Smart City ÎI: Sos. Alexandriei - Măgurele (6.2 km)
12. Bucharest to Ilfov: Ring Road - Voluntari - Doamna Ghica (7 km)
Sincer nu am vazut inca traseul despre care vorbesti tu, insa traseul la care se lucreaza in acea zona este urmatorul:
Piaţa Victoriei - Bd. Aviatorilor - Bd. Beijing - strada Nicolae Caranfil - Sos. Pipera - Strada Alexandru Şerbănescu - Bd. Aerogării - DN1- Piaţa Presei Libere - Şos. Kiseleff - Bd. Constantin Prezan (Piata Charles de Gaulle)
Eu as vedea o exindere a acestui traseu catre staia de metrou Pipera.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
aztec
Am trecut noaptea, plouase putin. Noroc ca nu erau masini, pentru ca au asfaltat recent, nu este marcat nimic si te trezesti brusc dupa viraj cu borduri in drum...chiar daca nu vreau sa le fac publicitate, asta am vazut ca are cateva poze la ce ma refer.
Localizare, Aurel Vlaicu.
Una e elocventa...vedeti cat ocupa autobuzul in poza si daca mai incape o masina pe langa...sau daca incap doua masini fara injuraturi...
https://m.click.ro/news/bucuresti/si-au ... rel-vlaicu
Am trecut noaptea, plouase putin. Noroc ca nu erau masini, pentru ca au asfaltat recent, nu este marcat nimic si te trezesti brusc dupa viraj cu borduri in drum...chiar daca nu vreau sa le fac publicitate, asta am vazut ca are cateva poze la ce ma refer.
Localizare, Aurel Vlaicu.
Una e elocventa...vedeti cat ocupa autobuzul in poza si daca mai incape o masina pe langa...sau daca incap doua masini fara injuraturi...
https://m.click.ro/news/bucuresti/si-au ... rel-vlaicu
- adila
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
adila
Pistele pentru biciclisti sunt necesare fara indoiala. Cum sunt facute si pe unde, este alta discutie. Inteleg ca partea de strada care ramane pentru masini este insuficienta, dar obiectivul este ca sa fie prioritizat transportul public, adica cel care reprezinta cel mai mare volum de calatori respectiv cel mai putin poluant. Transportul alternativ in Bucuresti este ultimul pe lista prioritatilor din pacate. La ritmul cu care creste numarul de masini in acest oras era necesara de mult o masura care sa ofere si alternative la transportul cu masina personala. Ceea ce se face astazi cu aceste piste de biciclete este doar un inceput si sunt convins ca vor exista din ce in ce mai muti biciclisti care sa o foloseasca.
Pistele pentru biciclisti sunt necesare fara indoiala. Cum sunt facute si pe unde, este alta discutie. Inteleg ca partea de strada care ramane pentru masini este insuficienta, dar obiectivul este ca sa fie prioritizat transportul public, adica cel care reprezinta cel mai mare volum de calatori respectiv cel mai putin poluant. Transportul alternativ in Bucuresti este ultimul pe lista prioritatilor din pacate. La ritmul cu care creste numarul de masini in acest oras era necesara de mult o masura care sa ofere si alternative la transportul cu masina personala. Ceea ce se face astazi cu aceste piste de biciclete este doar un inceput si sunt convins ca vor exista din ce in ce mai muti biciclisti care sa o foloseasca.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
WT_fan06
Eu unul sunt foarte mulțumit cu spațiul lăsat pentru biciclişti. Se ia o bandă, asta e - nu e suficient să încurajezi transportul alternativ, ci şi să descurajezi transportul personal. Idem şi cu gardurile de tramvaie!
Eu unul sunt foarte mulțumit cu spațiul lăsat pentru biciclişti. Se ia o bandă, asta e - nu e suficient să încurajezi transportul alternativ, ci şi să descurajezi transportul personal. Idem şi cu gardurile de tramvaie!
- aztec
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
aztec
Mai oameni...sunteti cu tigla pe casa?
Se baga o gramada de bani in pasaj suprateran....si vine un idiot sa faca planul la piste de biciclete si garuie tot traficul in zona. La ce mai e util pasajul ala daca nu ajungi la el, sau nu mai poti cobora de pe el ca se ingusteaza la o banda.
Nu zic ca nu sunt necesare sau utile. Dar hai sa vedem unde si daca se poate, si daca nu sa gasim alternative, nu sa furam o banda pt a face planul.
Mai oameni...sunteti cu tigla pe casa?
Se baga o gramada de bani in pasaj suprateran....si vine un idiot sa faca planul la piste de biciclete si garuie tot traficul in zona. La ce mai e util pasajul ala daca nu ajungi la el, sau nu mai poti cobora de pe el ca se ingusteaza la o banda.
Nu zic ca nu sunt necesare sau utile. Dar hai sa vedem unde si daca se poate, si daca nu sa gasim alternative, nu sa furam o banda pt a face planul.
- adila
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
adila
Daca transportul in comun o sa fie folosit de mai multa lume se va reduce si traficul cu masinile personale. Bine asta o sa mai dureze 10-20 ani. In acest timp trebuie exstinsa infrastructura de metrou, trebuie cumparate autobuze electrice, trebuie restrictionat incet incet traficul auto personal prin eliminarea masinilor non Euro si Euro 1, 2, 3 etc in baza unui plan pe 10-20 de ani, si sa nu uitam de existinderea infrastructurii pentru biciclisti.
Daca transportul in comun o sa fie folosit de mai multa lume se va reduce si traficul cu masinile personale. Bine asta o sa mai dureze 10-20 ani. In acest timp trebuie exstinsa infrastructura de metrou, trebuie cumparate autobuze electrice, trebuie restrictionat incet incet traficul auto personal prin eliminarea masinilor non Euro si Euro 1, 2, 3 etc in baza unui plan pe 10-20 de ani, si sa nu uitam de existinderea infrastructurii pentru biciclisti.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
Puss in Boots
Mai bine tramvaie decat autobuze electrice. Dar nu e subiectul discutiei. Aici ar trebui sa vorbim doar de piste nu de pro si contra. Sigur e un topic si pt asa ceva.
Mai bine tramvaie decat autobuze electrice. Dar nu e subiectul discutiei. Aici ar trebui sa vorbim doar de piste nu de pro si contra. Sigur e un topic si pt asa ceva.
- adila
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
adila
O noua tampenie fara margini se contureaza la statia de metrou Dimitrie Leonida. Primarul nostru inteligent, a decis sa construiasca in dreptul statiei de metrou zidurile deja celebre care strajuiesc spatiile verzi din sectorul 4, limitand astfel foarte mult spatiul de manevra pentru zecile de biciclete care parcheaza zilnic in acest loc chiar si acum in lunile de iarna. Voi reveni cu o poza.
O noua tampenie fara margini se contureaza la statia de metrou Dimitrie Leonida. Primarul nostru inteligent, a decis sa construiasca in dreptul statiei de metrou zidurile deja celebre care strajuiesc spatiile verzi din sectorul 4, limitand astfel foarte mult spatiul de manevra pentru zecile de biciclete care parcheaza zilnic in acest loc chiar si acum in lunile de iarna. Voi reveni cu o poza.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
Albert
Dar cu pista de biciclete de pe Aviatorilor ce s-a mai întâmplat? Nu e terminată nici in ziua de azi. Nu are marcaje,semafoare,etc.In momentul de fata investiția e inutila...
Dar cu pista de biciclete de pe Aviatorilor ce s-a mai întâmplat? Nu e terminată nici in ziua de azi. Nu are marcaje,semafoare,etc.In momentul de fata investiția e inutila...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București
•
Choose destination