Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura, utilitățile și serviciile publice din București

 

Topic: Infrastructura pentru biciclete

593 posts, 156128 views
 
Go to page:  1  ... 29 30 31 32 33 34 35  ... 43
 
 

📖 Pagination options
Re: Pistele pentru biciclisti ByOnu

Orasul se schimba, evolueaza, modalitatile de transport se schimba odata cu mobilitatea alternativa individuala tot mai accesibila.

Daca se va renunta la parcarea de la bordura inseamna ca NU s.a pierdut vreo banda carosabila din cele active acum. Deci?

 


Re: Pistele pentru biciclisti andrei11

Problema este alta. Dacă se renunță la parcarcarea de la bordură înseamnă că mașinile acelea trebuie să-și găească alt loc de stat la altă bordură.
Și să nu uităm de sezonul rece unde mobilitatea alternativa individuala e un concept pur teoretic. În sezonul rece / când plouă ai practic numai 3 alternative, perpedes + umbrelă, transport în comun sau mașină mică.

 


Re: Pistele pentru biciclisti subway guru

Intre Hasdeu si Izvor nu s-a parcat la bordura...

 


Re: Pistele pentru biciclisti mirceade

andrei11 wrote:
Problema este alta. Dacă se renunță la parcarcarea de la bordură înseamnă că mașinile acelea trebuie să-și găească alt loc de stat la altă bordură.
Și să nu uităm de sezonul rece unde mobilitatea alternativa individuala e un concept pur teoretic. În sezonul rece / când plouă ai practic numai 3 alternative, perpedes + umbrelă, transport în comun sau mașină mică.

Vorbești așa fiindcă n-ai văzut niciodată manageri danezi venind prin iarna (daneză) la muncă pe bicicletă.

 


Re: Pistele pentru biciclisti andrei11

Nu, n-am văzut. În schimb n-am văzut iarna roată de motocicletă / bicicletă și mai nou trotinetă prin București. Corect ?

 


Re: Pistele pentru biciclisti mirceade

Dacă te referi la iarnă ca la cele 3 zile de ninsoare și 7 de ploi torențiale pe an de la noi, probabil că puțini oameni sunt atât de maniaci, mai ales la ce deszăpeziri se fac uneori (ghici ce carosabil este primul deszăpezit la danezi, ca să rămânem în cheie nordică). Aș lăsa motocicletele deoparte, cu o motocicletă ți se dublează timpii de frânare de la asfalt umed sau anvelope neîncălzite. Cu bicicleta iarna însă... este ceva grozav ca și exercițiu fizic, cu condiția să ai infrastructură, evident. Am văzut suficienți bicicliști iarna trecută chinuindu-se pe trotuare și pe drumuri prin București ca să nu o trec la cauze pierdute.

 


Re: Pistele pentru biciclisti subway guru

Iarna trecuta nu a fost iarna...

 


Re: Pistele pentru biciclisti oc7avian

Update de pe SSC, zona Eroilor, legat de pista Națiunile Unite - Grozăvești. Notă personală: o să fie bandă unică pe fiecare mal al Dâmboviței. Am surprins marcajul într-o intersecție, unde din dunga a doua se desprindea o separare pentru virajul la stânga.

Dilema mea e de ce nu s-a făcut bandă unică pentru biciclete + bandă unică de autobuz + 2 de mașini. Din calculul meu avem ~10m, deci lejer 2.5m x 2 + 3.5m + 1m



 



Re: Pistele pentru biciclisti andrei11

Pista de biciclete de pe Splai ? Dacă arată așa va avea soarta celei de pe Buzești.

 


Re: Pistele pentru biciclisti oc7avian

Pe Buzești au pus de ceva vreme stâlpișori și s-a mai rezolvat cu mașinile parcate pe ea. Încă nu e gata pista pozată mai sus, deci doar prin ghicite putem prezice ce se va mai face.

Oricum, avem doar următoarele certitudini: va fi întreg tronsonul Piața Națiunilor Unite - Grozăvești, câte un sens pe fiecare parte a Dâmboviței. Se va realiza furând o întreagă bandă auto (deși pista nu e dublu sens)

 


Re: Pistele pentru biciclisti ByOnu

Trebuia facuta dublu sens pe un singur mal, iar pe celalalt, spre centru, banda BUS.

:headbash:  :headbash:  :headbash:

Apropo, vad eu bine sau avem termoplast!! :o :shock: :love: Dupa ani de zile de vopsea spalata la prima ploaie!

 


Re: Pistele pentru biciclisti cris_m

Dar de ce sa nu faci benzi BUS pe ambele sensuri si sa le imparti cu bicicletele? Spatiu e suficient.

 


Re: Pistele pentru biciclisti subway guru

Mai baieti, cheia fluidizarii traficului e segregarea pe moduri de transport, tramvaie separat, autoturisme separat, bus+troleu separat, tzoacle si trotinete separat, pietoni separat, fiindca fiecare mod de transport mentionat are alte caracteristici dinamice, viteze de deplasare, posibilitati de franare/accelerare, daca le amesteci iese o varza si un blocaj total. Fac exceptie motociclistii, dar astia oricum nu sunt decat donatori voluntari de organe la urgente!...deci merita exceptati de la orice regula normala la cap!!! :)

 


Go to page:  1  ... 29 30 31 32 33 34 35  ... 43
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București  • 
Choose destination

Since our 2283 forum members have written 420936 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use