Topic: Infrastructura pentru biciclete
593 posts, 155408 views
📖 Pagination options
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
PinkyHog
Pe sos. Pipera, intre N. Caranfil si Calea Floreasca, se prefigureaza piste pentru biciclisti: pe ambele sensuri, de la Calea Floreasca pana la inceputul/sfarsitul rampei pasajului, si pe sensul dinspre N. Caranfil catre Calea Floreasca.
(poza de saptamana trecuta)
Pe sos. Pipera, intre N. Caranfil si Calea Floreasca, se prefigureaza piste pentru biciclisti: pe ambele sensuri, de la Calea Floreasca pana la inceputul/sfarsitul rampei pasajului, si pe sensul dinspre N. Caranfil catre Calea Floreasca.
(poza de saptamana trecuta)
IMG_8334.JPG (1.55 MB; downloaded 2454 times)
- adila
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
adila
Traseul propus este acesta:
Piaţa Victoriei - Bd. Aviatorilor - Bd. Beijing - strada Nicolae Caranfil - Sos. Pipera - Strada Alexandru Şerbănescu - Bd. Aerogării - DN1- Piaţa Presei Libere - Şos. Kiseleff - Bd. Constantin Prezan (Piata Charles de Gaulle)
Poaza facuta de tine se inscrie in acest traseu, insa nu inteleg pe unde vor duce pista pe bucatica din Nicolae Caranfil, intre Beijing si Pipera. Eu m-as bucura sa taie din sosea, ca sunt doua benzi pe fiecare sens, toate pline cu masini la ora de varf, dar nu cred ca Primaria chiar a inteles ca pistele de bicicleta sunt mult mai importante decat strazile pentru masini din interiorul oraselor.
Traseul propus este acesta:
Piaţa Victoriei - Bd. Aviatorilor - Bd. Beijing - strada Nicolae Caranfil - Sos. Pipera - Strada Alexandru Şerbănescu - Bd. Aerogării - DN1- Piaţa Presei Libere - Şos. Kiseleff - Bd. Constantin Prezan (Piata Charles de Gaulle)
Poaza facuta de tine se inscrie in acest traseu, insa nu inteleg pe unde vor duce pista pe bucatica din Nicolae Caranfil, intre Beijing si Pipera. Eu m-as bucura sa taie din sosea, ca sunt doua benzi pe fiecare sens, toate pline cu masini la ora de varf, dar nu cred ca Primaria chiar a inteles ca pistele de bicicleta sunt mult mai importante decat strazile pentru masini din interiorul oraselor.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
Serban
Acolo pista va fi pe banda 1, care va deveni banda comuna auto + biciclete.
Acolo pista va fi pe banda 1, care va deveni banda comuna auto + biciclete.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
Costin
Care si asa e ingusta si cu stalpi pe margine. Cred ca poti intra cu ghidonul in ei... sincer, decat asa, mai bine deloc.
Care si asa e ingusta si cu stalpi pe margine. Cred ca poti intra cu ghidonul in ei... sincer, decat asa, mai bine deloc.
- BIGRED1984
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
BIGRED1984
N-are cum sa ramana "si si"; pista de biciclete va fi delimitata de cea de masini cu bordura, asa este proiectul acesta si este cel mai bine asa.
Acolo va ramane o banda pentru masini, usor mai lata.
N-are cum sa ramana "si si"; pista de biciclete va fi delimitata de cea de masini cu bordura, asa este proiectul acesta si este cel mai bine asa.
Acolo va ramane o banda pentru masini, usor mai lata.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
- Serban
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
Serban
Ba da, ramane si si, cum exista o infinitate de exemple prin lume. Banda 1 s-a reasfaltat deja in cadrul acestui proiect si nu s-a instalat nicio bordura. Nici nu ar fi loc de asa ceva.
Conform proiectului initial, pista nici nu este in dublu sens pe portiunea aceea, intoarcerea se face prin alta parte. Doar ca s-au mai facut schimbari, poate se schimba si aceasta prostie.
BIGRED1984 wrote:
N-are cum sa ramana "si si"; pista de biciclete va fi delimitata de cea de masini cu bordura, asa este proiectul acesta si este cel mai bine asa.
Acolo va ramane o banda pentru masini, usor mai lata.
Ba da, ramane si si, cum exista o infinitate de exemple prin lume. Banda 1 s-a reasfaltat deja in cadrul acestui proiect si nu s-a instalat nicio bordura. Nici nu ar fi loc de asa ceva.
Conform proiectului initial, pista nici nu este in dublu sens pe portiunea aceea, intoarcerea se face prin alta parte. Doar ca s-au mai facut schimbari, poate se schimba si aceasta prostie.
- adila
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
adila
Ar fi o gresala ca soseaua sa fie accesibila deopotriva biciclistilor si masinilor. Nu s-ar respecta o abordare unitara a acestui proiect.
Ar fi o gresala ca soseaua sa fie accesibila deopotriva biciclistilor si masinilor. Nu s-ar respecta o abordare unitara a acestui proiect.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
Serban
Nici mie nu mi se pare extraordinar, dar, realistic vorbind, nu aveai loc acolo de o alta solutie acolo. La benzi nu se putea renunta, sunt de abia vreo 3-4 ani de cand s-a largit soseaua acolo.
Aceasta solutie se aplica si prin alte tari, ideea e sa se respecte. Depinde mult si de cum vor arata marcajele.
Nici mie nu mi se pare extraordinar, dar, realistic vorbind, nu aveai loc acolo de o alta solutie acolo. La benzi nu se putea renunta, sunt de abia vreo 3-4 ani de cand s-a largit soseaua acolo.
Aceasta solutie se aplica si prin alte tari, ideea e sa se respecte. Depinde mult si de cum vor arata marcajele.
- adila
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
adila
Pentru cei care inca mai cred ca bicicleta si pistele de biciclete sunt un moft pentru Bucuresti ii invit sa numere bicicletele parcate astazi la statia de metrou Dimitrie Leonida pe la ora 15:00, atat cat am reusit eu sa prind in cadru. Dupa cum se vede parcarea este plina.
Pentru cei care inca mai cred ca bicicleta si pistele de biciclete sunt un moft pentru Bucuresti ii invit sa numere bicicletele parcate astazi la statia de metrou Dimitrie Leonida pe la ora 15:00, atat cat am reusit eu sa prind in cadru. Dupa cum se vede parcarea este plina.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
Puss in Boots
Acolo e asa mereu. Nu e o noutate. O stire/veste ar fi cand or fi 7-8 randuri asa, cum e pe langa statiile din Belgia, Olanda... Eu nu o consider neaparat un moft, dar nu ii vad un impact senzational cat timp infrastructura e deficitara si aia care exista e probabil prost realizata si avem zero respect din partea celorlalti (si nu neaparat al participantilor la trafic motorizati). Noi n'avem nici benzi unice de transport public, pe unde ar merge sute/mii/zeci de mii de oameni....
Acolo e asa mereu. Nu e o noutate. O stire/veste ar fi cand or fi 7-8 randuri asa, cum e pe langa statiile din Belgia, Olanda... Eu nu o consider neaparat un moft, dar nu ii vad un impact senzational cat timp infrastructura e deficitara si aia care exista e probabil prost realizata si avem zero respect din partea celorlalti (si nu neaparat al participantilor la trafic motorizati). Noi n'avem nici benzi unice de transport public, pe unde ar merge sute/mii/zeci de mii de oameni....
- adila
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
adila
Inteleg ca iti plac lucrurile senzationale. Aici insa nu este vorba despre lucruri senzationale, ci despre niste oportunitati pe care statul nu le valorifica datorita indolentei si dispretului pe care-l acorda locuitorilor. Adica din acelasi motiv pentru care nu ai nici transport public senzational asa cum poate ai vrea tu. Iar respectul nu vine de la sine, ci se impune cu forta.
La aceasta statie de metrou nu a fost asa tot timpul, asa cum nici Popesti-Leordeni nu a fost asa tot timpul. Pe zi ce trece acest satelit al Bucurestiului creste ca numar de locuitori. Stiu foarte bine evolutia acestei zone cel putin din ultimii 8 ani. Si la nivelul Bucurestiului lucrurile au evoluat fata de anul trecut. De exemplu avem ApeRider, care dupa parerea mea este foarte bun, deoarece este extins la nivelul zonei metropolitate si are cea mai mare flexibilitate dintre toate sistemele de rental si bike sharing din Bucuresti.
Inteleg ca iti plac lucrurile senzationale. Aici insa nu este vorba despre lucruri senzationale, ci despre niste oportunitati pe care statul nu le valorifica datorita indolentei si dispretului pe care-l acorda locuitorilor. Adica din acelasi motiv pentru care nu ai nici transport public senzational asa cum poate ai vrea tu. Iar respectul nu vine de la sine, ci se impune cu forta.
La aceasta statie de metrou nu a fost asa tot timpul, asa cum nici Popesti-Leordeni nu a fost asa tot timpul. Pe zi ce trece acest satelit al Bucurestiului creste ca numar de locuitori. Stiu foarte bine evolutia acestei zone cel putin din ultimii 8 ani. Si la nivelul Bucurestiului lucrurile au evoluat fata de anul trecut. De exemplu avem ApeRider, care dupa parerea mea este foarte bun, deoarece este extins la nivelul zonei metropolitate si are cea mai mare flexibilitate dintre toate sistemele de rental si bike sharing din Bucuresti.
- adila
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
adila
O poza de ieri de la statia de metrou Dimitrie Leonida. Ca sa vedeti ca avem oameni care folosesc bicicleta chiar si pe aceasta vreme si chiar cand edilii orasului nu investesc in transportul alternativ.
Pentru cine are o oarecare tangenta cu acest fenomen al ciclismului, as vrea sa observati ca nu mai avem de a face doar cu biciclete de proasta calitate chiar si pentru a face doar naveta. Eu sunt absolut convins ca daca am avea o infrastructura cat de cat pentru biciclisti, ar putea fi atrasa mult mai multa lume catre acest mod de deplasare. Trebuie continuate traseele de biciclete incepute si luate toate masurile ca acestea sa nu fie ocupate de cocalari.
O poza de ieri de la statia de metrou Dimitrie Leonida. Ca sa vedeti ca avem oameni care folosesc bicicleta chiar si pe aceasta vreme si chiar cand edilii orasului nu investesc in transportul alternativ.
Pentru cine are o oarecare tangenta cu acest fenomen al ciclismului, as vrea sa observati ca nu mai avem de a face doar cu biciclete de proasta calitate chiar si pentru a face doar naveta. Eu sunt absolut convins ca daca am avea o infrastructura cat de cat pentru biciclisti, ar putea fi atrasa mult mai multa lume catre acest mod de deplasare. Trebuie continuate traseele de biciclete incepute si luate toate masurile ca acestea sa nu fie ocupate de cocalari.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Pistele pentru biciclisti
1689
Cind a fost facut Bd. Tineretului (fost Pionierilor, actualmente iarasi Tineretului) a fost proiectat cu banda pentru biciclete. Cel putin trotuarul de pe partea parcului (nu mai tin minte daca si pe sensul opus - linga blocuri). Daca pina si atunci se putea...
Cind a fost facut Bd. Tineretului (fost Pionierilor, actualmente iarasi Tineretului) a fost proiectat cu banda pentru biciclete. Cel putin trotuarul de pe partea parcului (nu mai tin minte daca si pe sensul opus - linga blocuri). Daca pina si atunci se putea...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București
•
Choose destination