Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Sectorul 1

441 posts, 156425 views
 
Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 32
 
 

📖 Pagination options
  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Sectorul 1 ClaudiuL

Pentru un cetatean nu foarte preocupat de aspectele cadastrale, podul Straulesti este tot undeva pe la iesirea din oras.  Intr-adevar in articol se spune ca se ocupa PMB. Credeam ca este ca la Pasajul Baneasa unde s-a ocupat CNAIR.

 


Re: Sectorul 1 Adrian Rosca

Bine ca n-ai crezut ca e in Priştina  :lol:

 


Re: Sectorul 1 andrei11

shoppy wrote:
Conform Google Maps, limita Bucurestiului este mai sus, la CB

Corect, Șos Odăi ține de București, nu de centură, e în Sectorul 1. Dacă cumva aveți un incident cu auto rezolvă Poliția S 1, nu Poliția Ilfov.
De aceea sunt și treceri de pietoni în acea zonă, e stradă din București. De fapt sunt unele zone din exteriorul șos Odăi care țin de București, nu de Ilfov. Parcă pe acolo e și un sediul al ADP Sector 1.
ClaudiuL wrote:
Eu lucrez pe strada   soseaua Bucuresti - Ploiesti :)  deci stiu ce obiective se afla aici. Dar multumesc de informatie si va rog sa nu mai ziceti in postari DN1 ci sa ziceti Soseaua Bucuresti - Ploiesti ca doar suntem in oras. Il rog pe Andrei11 sa verifice. :bere:

Ai dreptate !

 


Re: Sectorul 1 punmeister

Am uitat de ceva, de la inceputul lunii au aparut parapeti New Jersey pe Soseaua Pipera, mai exact intre intersectiile Pipera cu E. Caragiani/Moeciu si Pipera cu N. Caramfil.
20180810_195740.jpg (976.9 KB; downloaded 2722 times)

 


Re: Sectorul 1 Goldmund

Bineinteles ca este de laudat cand minicipalitatea largeste trotuarele, planteaza pomi (dar nu in ghiveci)instaleaza in intersectii semafoare moderne, sau construieste piste pt. biciclete, consolideaza si renoveaza Centrul Vechi, adica lucruri normale....Pe noi ne intereseaza mai ales nu "de ce zece trenuri ajung punctual in gara, ci de ce unul are intarziere 5 ore..."
Dar cand cineva de la un sector decide parapeti "New Jersey" pe Sos. Pipera, este ca si cand bulevardul bucurestean il tratezi ca pe un DN neevoluat, periculos, undeva dela "tara" si adopti o metoda "de nevoie". Arata oribil! Arata oribil si daca cineva ar pune acesti parapeti prin orasul(de ex.) Braila, dar in Bucuresti??

 


Re: Sectorul 1 punmeister

Problema e ca acolo erau mereu accidente si pentru asta au pus NJ-uri.

 


Re: Sectorul 1 andrei11

Sunt NJ - uri prin mai multe locuri din Bucuești ! ( Și nu e vorba de strada din Sectorul 1 șos. București - Ploiești, deseori confundată cu DN 1.)

 


Re: Sectorul 1 Cristi N

Avem o problema mare cu respectarea liniei duble continue, de aia simpla nici nu mai zic e pur facultativa. Intradevar, parapetele de beton nu sunt ok deloc pe un bulevard in interiorul orasului dar pe de alta parte avem nevoie de o bariera fizica.
Din punctul meu de vedere solutia optima era sa avem o zona cu iarba intre cele doua sensuri. Niciun bizon nu ar mai fi trecut pe unde avea chef si nici nu arata drumul in halul asta.

 


Re: Sectorul 1 TibiV

andrei11 wrote:
Sunt NJ - uri prin mai multe locuri din Bucuești ! ( Și nu e vorba de strada din Sectorul 1 șos. București - Ploiești, deseori confundată cu DN 1.)

Strada din sectorul 1 "confundata" cu DN1 chiar ESTE DN1, cam de la Sf.Gheorghe Nou (intre Piata Unirii si Piata Universitatii) si pana doar "colea", cam la vama Bors...  :lol:
Ca unii boteaza sectiuni din DN1 cu nume (Balcescu, Magheru etc etc) asta are de-a face doar cu posibilitatea Postei Romane de a livra o scrisoare/un colet la destinatie...

Daca adresa ar fi "DN1, km 0+453" este putin probabil sa ajunga la destinatie.
Daca adresa este "Bd.Magheru nr 57", sigur va sti postasul unde trebuie sa duca scrisoarea ...  :D

 


Re: Sectorul 1 andrei11

Aha, să înțeleg că tu stai pe DN 5 la nu știu ce kilometru ? Mai greu e cu mine, că stau pe Mihai Bravu. Dacă stăteam pe Iancului era DN 3.  ;)
Data viitoare când postați relatări despre supralărgirile din Berceni la sectorul 4 să apară DJ - urile respective, nu Turnu Măgurele , Luică, etc. DJ de la kilometrul la kilometrul, etc, etc.
Și dacă am accident la Realitatea cine rezolvă ? Poliția Sectorului 1 sau Poliția Ilfov ?
Dar Televiziunea pe ce DJ e ?
________________
Trebuie să avem o aceeași unitate de măsură, ori toate drumurile din oraș le numin DN, DJ, E, etc, etc sau le denumim cum le cheamă pe ele.

 


Re: Sectorul 1 ByOnu

Florin Grigorescu, consilier USR la PMB in Comisia de Trafic. :x

Noul proiect al Primăriei Generale este construirea unei pasarele pietonale în zona Fântânii Miorița. Obiectivul primordial al acestei investiții este "Îmbunătățirea confortului participanților la trafic". Asta a și ieșit! Se vor elimina pietonii din calea automobiliștilor îngropându-se astfel principiile de mobilitate urbană.

Eu am întrebat în comisie dacă pentru această investiție s-a fundamentat și pe un studiu de trafic. La auzul aceste intrebări
- consilierii PSD și ALDE au sărit ca arși ridicând în slăvi zeii tuturor deciziilor despre mobilitate, automobiliștii.
- Consilierul General Tudor Ionescu și-a făcut cruce.
- Directorul RATB s-a întrebat cu voce tare dacă s-a făcut studiu de trafic de dolari.

Evident că din acest punct orice argument pe care l-aș fi putut aduce devine SF. Așa este, majoritatea din Consiliul General al Bucureștiului trăiește într-o epocă demult apusă față de care ideile despre facilitățile pentru pietoni și bicicliști par SF.

Iată argumentele pe care am vrut să le aduc:
1. Traficul pietonal principal din zonă se desfășoară între stația de autobuz și birourile din complexul Bucharest Business Park. Locația acestei pasarele lungește cu aproximativ 2-300m traseul acestor pietoni.
2. Pentru pietoni, traversarea intersecției din zona Gării Băneasa este un punct critic pe care această pasarelă nu îl tratează.
3. Traficul de biciclete din zonă este, din nou, absolut ignorat.

Eu nu sunt de acord cu această investiție mediocră și, evident, deplâng modalitatea de dezbatere.
Pasarela pietonala Miorita.jpg (93.69 KB; downloaded 3058 times)

 


Re: Sectorul 1 Gabi23

Trecerea de pietoni de acolo chiar este un real pericol, chiar este nevoie de o altă soluție decât găinăria actuală. Soluția supraterană este ideală, în contextul actual, mai ales că și relieful zonei este favorabil. Întradevăr ar fi idel să rezolve cumva mai elegant și trecerea prin piața gării a străzii Tipografilor, dar care totuși generează un trafic mai mic și mai puțin periculos. Cât de bine s-a rezolvat problema la Piața Presei cu acele pasaje pietonale subterane, dacă ar fi făcut la fel și Muzeul Satului era excelent.

 


Re: Sectorul 1 andrei11

Noi ( ca nație / popor ) chiar suntem bătuți în cap  :!:
Ajung la concluzia că suntem proști de-a binelea.
9-6-2018 10-40-08 PM.jpg (152.71 KB; downloaded 3007 times)

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Sectorul 1 ClaudiuL

Totul se poate rezolva simplu cu un semafor actionat de pietoni. Trec in fiecare dimineata si doar in 1 din 10 zile astept sa treaca pietonii. Nu este un trafic turbat de pietoni. Are grija RATB  :) Cei de pe sensul spre PPL oricum se vor infige in alte semafoare de pe traseu.

Similar la Muzeul satului,semaforul isi face treaba si nici nu incurca traficul deoarece oricum ai fi asteptat la Arcul de Triumf sau PPL.

Cand s-o face M6, alta poveste.

 


Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 32
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420984 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use