Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1395 posts, 298260 views
 
Go to page:  1  ... 63 64 65 66 67 68 69  ... 100
 
 

📖 Pagination options
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Andrei98

Din ce am vazut pe un grup despre informatii din trafic azi s-au adunat cel putin vreo 10 intersectii cu semafoare defecte...

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Nenea_titi

Eu am avut cu mașina de serviciu un accident din cauza unui semafor defect, acum vreo 11 ani. Aveam prioritate, semafor nefuncțional și am intrat în coliziune cu altă mașină care venea pe STOP. Am scăpat amândoi doar cu sperieturi și table și plastice sparte. Nu mi s-a luat permisul de conducere, deoarece nu am plecat din intersecția aia, constatarea s-a făcut acolo. Nu am vrut să se mușamalizeze cazul, adică să repare repede problema și eu să am după aceea probleme. Deși se repezeau să îmi ia permisul. Am fost scuzat, tocmai că am avut inspirație. Apoi, 2 zile mai târziu, știre la TV, că multe semafoare defecte din București pun în pericol siguranța traficului rutier...cum spuneam... Până nu se întâmplă ceva grav nu se ia nici o măsură. Și la Ploiești era să o pățesc, semaforul era mascat în cracile de pom. Și nu se vedea, nu știai că e semafor acolo.
Normal, semaforul trebuie să fie pus sus, sau dacă nu se poate, și e pus jos, să nu fie obturat de copaci, semne, etc.
Apoi : dacă se oprește semaforizarea, trebuie trecut pe galben intermitent. Așa cum a zis Andrei, un semafor care nu arată nimic poate fi o capcană mortală.
Mie îmi plac însă semafoarele cu numărător. Multe orașe din România au așa ceva. Mai puțin București, unde sunt  foarte puține.

Altă problemă gravă e reprezentată de copiii ăștia mâzgălitori, care lipesc pe semafoare tot felul de idioțenii, pe semne de circulație, pictează peste tot. Oare poliția locală doarme?

Iarăși cu locurile de parcare..sunt atâtea terenuri în București... De exemplu la Unirii. Vis-a-vis de F64, acolo... Ce parcare se poate face acolo. Sub podul Grant, Sub Basarab... Nimic... Pe giulesti, văd că demolează stadionul. Ce aș visa acolo la o parcare. Oricum era în faliment de zeci de ani. Dar nu, ei fac o arenă modernă.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană adila

Ca sa revin la intersectia de la Brancoveanu, semafoarele nu erau pe galben intermitent, ci erau stinse complet. Pericolul major este pentru pietoni si cei pe doua roti. Ei practic nu mai au prioritate.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană 1689

La aproape fiecare intersectie semaforizata, deasupra/sub/linga semafor exista si semnul de trecere de pietoni.
In conditiile in care semaforul nu functioneaza, acesta are precedenta.

Biciclistii trebuie sa se decida: ori coboara de pe bicicleta - si au statut de pietoni - ori ramin pe bicicleta - si atunci trebuie sa respecte regulile aplicate vehiculelor.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană adila

Faptul ca sunt semne de circulatie nu inseamna ca sunt si respectate de toata lumea. Bine ca mi-ai spus oricum, ca eu nu vazusem semnele de circulatie pana acum, si credeam ca se trece cu tupeu doar. Daca tu crezi ca intr-o intersectie te apara zebra sau semnul de cedeaza trecerea, afla ca eu nu cred.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Dacă o iei așa nici culoarea verde nu te apără...Oricum foarte mulți bicicliști nici culorile semaforului nu le văd, așadar...

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Cristi N

Treaba cu coboratul de pe bicicleta in zona trecerii de pietoni ar putea fi rezolvata foarte usor prin trasarea unei piste de biciclete paralela cu trecerea, nu inteleg de ce OPTAR-ul nu propune chestia asta catre PMB.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană 1689

Si, cind au trecut toti pietonii, si crezi ca poti sa virezi dreapta in siguranta, tusti te trezesti c-un "grabit" in portiera - care, dintr-o data nu mai se simte masina, ci pieton.

Traversarea pe bicicleta se poate face numai la trecerile de pietoni aflate in continuarea pistelor de bicicleta.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Cristi N

In cazul trecerilor de pietoni nesemaforizate ar fi discutabil dar in cazul celor semaforizate mi se pare inutil coboratul de pe bicicleta. Oricum toata discutia e cam degeaba avand in vedere cat de putine amenzi de circulatie se dau in Romania.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană adila

Andrei11, vrei sa spui ca foarte multi soferi in primul rand nu vad culoarea semaforului, si asta dupa ce ei au fost chipurile testati medical.  :lol: Este insa destul de grav gandindu-ma numai la ce accidente se produc pe seama nerespectarii semnelor de circulatie si a culorii semaforului. Lasa tu biciclistii ca nu ei produc haos in oras ci soferii. Destul de nasol ca esti ancorat in lupta asta cu morile de vant.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Nu cu morile de vânt, cu bicicliștii nesimțiți. Nesimțiți în trafic. Cam 90 și ceva la sută.
Da,  și șoferii forțează roșu, asta e evident, dar și 90 și ceva  la sută dintre bicicliști.
Testele medicale și psihologice sunt făcute la mișto. Nimeni nu mai face pe bune teste medicalo-psihologice. Toată lumea știe dar nu se ia nicio măsură.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Vederi din oraș Utilizator anonim

viewtopic.php?f=24&t=24&p=322778#p322703
Puss in Boots wrote:
Nici acum nu-i gata cladirea aia de pe colt? Sa fie vreo 10 ani de cand e asa. Minimum. Asta daca nu ma insel cu privire la locatie :D




Da, la Traian. Si nici nu cred ca va fi, in contextul demolarilor pentru largirea bulevardului in zona.

 


Re: Vederi din oraș andrei11

E în plan vreo demolare ? Sunt nșpe mii de străzi în București care ar trebui demolate. Alții ( inclusiv de pe acest forum ) vor să declare vechea Cale a Călărașilor zonă istorică, să renoveze clădirile, să lase numai tramvaiul să circule pe acolo (presupun că și pe riverani ).

 


Re: Vederi din oraș Gabi23

Ar fi superb să avem un bulevard decent acolo (cu tramvai modernizat, cu trotuare piste, vegetație pe margine, parcări etc) și făcută curețenie cu buldozerul  :love: . Din păcate, vor apărea tot felul de specialiști demagogi care se vor opune în calea dezvoltării și progresului urbanistic :no: .

 


Go to page:  1  ... 63 64 65 66 67 68 69  ... 100
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420787 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use