Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1395 posts, 301356 views
 
Go to page:  1  ... 71 72 73 74 75 76 77  ... 100
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei andreiiul

Locala nu poate amenda in lipsa soferului la masina. Tot ce pot face ei e sa te cheme la clarificari. Singurii care pot accesa baza de date a DRPCIV sunt politistii rutieri pt a cere proprietarului sa comunice cine a parcat acolo.
In schimb daca ar aparea in zona platformele de ridicari cateva zile imediat s-ar elibera tot. Unii pe sus, altii de frica.

 


Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei catalinp

Politistul local mi-a zis ca pozele cu masinile ajung la politia rutiera si aia se ocupa mai departe,desi nu stiu pe ce baza legala ar functiona....poze le pot trimite si eu,dar imi vor spune ca nu sunt agent constatator.

 


Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei orex

@serba
FALS!
Ia uita-te tu ce scrie in continutul lor. viewtopic.php?f=24&t=4747&start=56.
Mai sustii in continuare demersul tau cu atat aplomb?! ”Risca-te” si tu sa faci o astfel de stationare si vezi dac-ti vine...prin posta ceva! ;) :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Discutii - Lucrari statia Raul Doamnei Serba

Fix pe ce scrie in continutul lor ma bazez cand spun asta. Este doar o comunicare cum ca informeaza Politia Rutiera de contraventie. Exact ce spun colegii @andreiiul si @catalinp mai sus, locala nu poate da amenzi in lipsa soferului si singura solutie ar fi sa chemi locala PMB cu acele platforme.
Asadar, prin posta iti vine sigur invitatia la sectie, dar nu patesti nimic daca nu te prezinti.
P.S. Nu stiu de unde ai dedus ca as sustine nesimtirea, cata vreme mi-am inceput mesajul de mai sus cu "din pacate".

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană essco

Cine spunea ca refugiile sunt doar pentru autobuze?
Azi la statia Unirii 1, pampalaul ala din Dacie a stat la rand sa-si ia o gogoasa in timp ce autobuzul claxona de mama focului.... I-am facut poza dupa ce a plecat.
IMG_20191205_113013.jpg (669.48 KB; downloaded 2583 times)

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

De două ori am intrat și eu pe banda aceea, nu e bine semnalizată și drumul te duce acolo...

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Puss in Boots

Oricum, a te opri acolo sa-ti iei o gogoasa si sa nu te misti cu claxoane in spate denota o maaaare..... :headbash:

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană essco

andrei11 wrote:
De două ori am intrat și eu pe banda aceea, nu e bine semnalizată și drumul te duce acolo...

Nuuu, omul a lasat masina pe avarii si a stat la coada la gogosi! Iar autobuzul statea si claxona, neputand sa intre in statia. Imi pare rau ca n-am filmat de la inceput.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană misterr

Vela propune realizarea unor sensuri unice pentru decongestionarea traficului din Capitală





Ministrul Afacerilor Interne, Marcel Vela, propune realizarea unor sensuri unice în zonele aglomerate din Bucureşti, pentru decongestionarea traficului.

Vela a afirmat, joi, într-o conferinţă de presă, că tot ce ţine de fluxul de circulaţie din Bucureşti este atributul Primăriei Generale şi nu al Ministerului de Interne.

“Tot ce înseamnă flux de circulaţie acum, intersecţii, semafoare, indicatoare, toate acestea sunt atributul Primăriei Generale a Municipiului Bucureşti, nu al Ministerului de Interne. Noi intervenim cu Poliţia Rutieră doar pentru a dirija circulaţia. Pe lângă toate primăriile din România există o instituţie numită Comisia de sistematizare rutieră, o comisie cu care eu, la Caransebeş, am lucrat 12 ani. Acolo se pot decide lucruri importante pentru Unitatea Teritorial Administrativă pe care o conduci ca primar general şi ca şi Consiliu General”, a afirmat Vela.

El a spus că pentru evitarea aglomeraţiilor în trafic propune realizarea de sensuri unice.

“Punctul meu de vedere, dacă vreţi vă spun şi îl voi spune şi consilierilor locali şi doamnei primar general, este realizarea unor fluxuri de circulaţie pe străzi sau bulevarde care să cuprindă doar un singur sens de mers, nu două, pentru a nu se crea acele conflicte în intersecţii care se aglomerează şi care pe străzi scurte, la rândul lor, creează în lanţ alte aglomerări în circulaţia rutieră, în special dimineaţa când vine lumea spre serviciu sau spre şcoli şi după-amiaza”, a explicat ministrul.

El a mai spus că se poate face un studiu în acest sens, cu zonele aglomerate, la care poate participa şi Inspectoratul General de Aviaţie.

“Pentru a elimina aceste puncte de conflict rutier, cred că avem atâta înţelepciune să ne uităm pe o hartă, să facem o analiză cu drone, cu ce doriţi, Inspectoratul General de Aviaţie al ministerului este la dispoziţie pentru a face un studiu, o cercetare din aer, cu zonele aglomerate şi atunci punctul meu de vedere propus către această comisie, către consilierii generali, către doamna primar este ca în comisia domniilor lor şi mandatul către Poliţia Rutieră care este şi ea membră în acea comisie, dar minoritară”, a explicat Vela.

El consideră că în zonele unde sunt străzi paralele pot fi realizate sensuri unice.

“O părere strict tehnică va fi acesta: să găsim variantă de sens unic pentru a grăbi circulaţia din oraş pentru că avem străzi paralele destul de aproape în care pe o parte te duci, pe una te întorci, nu trebuie pe o distanţă de 100 de metri, 200 de metri să fie aceleaşi străzi cu dublu sens. Dacă vom observa şi parcările sau mă rog prima bandă ocupată de maşini, nu e greu să ne dăm seama că în Bucureşti traficul este infernal din cauza unora care nu gândesc”, a mai spus Vela.

Întrebat la cine se referă, ministrul a răspuns: “De la miniştri până la primar general, îi aveţi dumneavoastră acolo pe Google, puteţi să îi căutaţi”.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Florinds

E buna si masura asta pana la un punct. Daca ai doua strazi cu cate o banda pe sens si faci sensuri unice pe ambele si dai drumul la parcari, o sa ajungi la o singura strada disponibila cu o singura banda si faci de doua ori mai mult pana la destinatie daca e aglomerat. Exemplele sunt acele stradute aglomerate cu sens unic, unde nu mai intra nici macar o masina de pompieri. Sunt stradute unde blocajul e si de 20 minute si nici cu mama Waze-ului nu ajungi mai repede.
Deci gandeste si dl. Vela... Ar fi asa o solutie de avarie daca sunt strazile mai largi, dar solutiile reale din punctul meu de vedere sunt altele, parcari pe verticala, restrictii si transport in comun. Nici macar nu trebuie sa inventam apa calda, au trecut altii prin ce trecem si noi, dar noi nici macar din experienta noastra nu invatam, ce sa mai zici de a altora.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană alliens

Nu ar fi mai bine ca ministrul sa se uite in ograda lui si sa le impuna politistilor de la rutiera sa aplice legea si sa sanctioneze constant parcarea ilegala?Sigur s-ar obtine o descongestionare a traficului semnificativa.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Chev Celios

Si totusi unde sa dispara toate acele masini?? Trebuie mai intai sa le dai oamenilor o varianta si dupa sa incepi sa rupi amenzile.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Valentin

Si tu unde vrei sa le parchezi? Chiar crezi ca daca se fac parcari de XYZ nivele din km in km o sa rezolve problema? Poti sa faci cate parcari vrei tu, odata ca e foarte posibil sa nu poti sa acoperi deficitul, iar in al doilea rand cu cat omul vede mai des parcarea libera, cu atata ii trece gandul mai des sa-si cumpere o masina.

Si hai sa-ti dau si un exemplu de nesimtire, des intalnita din Bucuresti. Ne plangem de parcari, dar cele din centru stau jumatate goale ca nu vrea nimeni sa plateasca pentru serviciu si prefera sa parcheze "gratis". Aici cine e de vina? Ai parcare, dar nu vrei sa platesti, atunci P.R. ar trebui sa dea amenzi la greu. Nu zice nimeni ca P.R. sa ia fiecare strada in parte, dar eu cel putin ca M.A.I as crea o echipa , doua, de rutieristi care sa ia zilnic cu asalt toate zonele din jurul parcarilor LEGALE si i-as pune sa dea amenzi la greu! Daca nici 50 de bani pe ora nu vrei sa platesti si o parchezi "gratis" pe stradute laturalnice, atunci scuza-ma, dar problema nu e lipsa parcarii in cazul lor!
De asemenea, nu e nimeni OBLIGAT sa-si cumpere masina si sa dea de permis, fiecare o face in functie de nevoi (adevarate sau mai putin e discutabil). Din punctul meu de vedere ar trebui P&R la fiecare intrare/iesire din oras, iar cei care intra ca persoana fizica, cu masini din afara sa fie obligati sa parcheze si sa ia metroul (atentie, obligatoriu metroul extins). Nu vorbim aici de transport marfa, e cu totul altceva. Dupa acest lucru, sa se opreasca fluxul de masini SH aduse in Bucuresti si nu numai, are cineva date concrete cam cat % din totalul vehiculelor inmatriculate sunt "SH"? Eu zic ca sunt destul de multe, iar odata cu interzicerea lor s-ar "elibera" multe locuri de parcare si putini si-ar permite sa cumpere o masina noua, da, majoritatea o sa planga, dar sa fim seriosi, cate cazane sunt zilnic pe strazile din Bucuresti si  ma obliga pe mine, ca pieton, sa-i inhalez gazele? Adica tu ai dreptul sa conduci, sa-ti cumperi un cazan (aspecte financiare), iar eu n-am dreptul la un aer normal? (aspect din sanatate), cu alte cuvinte sanatatea mea nu inseamna nimic in detrimentrul taxelor incasate de autoritatile locale? Ar fi interesat de urmarit, cat costa statul faptul ca eu ma imbolnavesc si nu pot sa produc vs cat primesc autoritatile de pe taxele aferente condusului .

Stiu, e de "vis" ce zic eu aici, dar na, sa nu cumva sa-i deranjam pe majoritatea "platitorilor" de taxe, ne facem ca inchidem ochii.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Puss in Boots

Chev Celios wrote:
Si totusi unde sa dispara toate acele masini?? Trebuie mai intai sa le dai oamenilor o varianta si dupa sa incepi sa rupi amenzile.


Pe naiba. Se aplica legea. Adica chestia aia care nu a suparat pe nimeni pana acum dintr-o complicitate si un dolce far niente la nivel local si MAI. Nu i-a pus nimeni pe oamenii respectivi sa-si ia masina dupa masina (in multe cazuri in familie) fara sa aiba loc de parcare sau sa isi aduca vreun cazan cu 500eur. Pana acum a fost haiducie si la nivel guvernamental (cu legi impotriva importului de masini SH sub euro 4 macar) si la nivel local si la nivelul populatiei. Ar fi cazul sa puna cineva punct si de la capat. Daca se va gasi acea persoana.
Se pot gasi solutii si pentru o mare parte din masini dar nu pentru toate, mai sunt locuri de facut parcari in stilul celei de pe Decebal de exemplu sub o gramada de bulevarde si sosele unde nu e metrou si nu e preconizat metrou. Dar fara ceva legi in spate masini or sa tot vina si va trebui sa le gasim si lor loc? asa, la infinit? mereu vor fi masini. Daca stam sa le punem pe toate undeva pana sa taiem amenzi nu mai apucam noi ziua aia si nici copiii nostri.

 


Go to page:  1  ... 71 72 73 74 75 76 77  ... 100
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 422056 posts in 5257 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use