Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1395 posts, 298208 views
 
Go to page:  1  ... 43 44 45 46 47 48 49  ... 100
 
 

📖 Pagination options
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Nu, asa cum a spus si TibiV putin mai sus, lui Mircea G. Numai ca Mircea G va raspunde ( daca va raspunde ) prin Ianuarie - Februarie... :D
Str Maria Tanase ? Upss  :shock: , o folosesc si destul de des. Nu e chiar o strada secundara...

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Mircea G

andrei11 wrote:
.......Ok, o sa-mi iesi cu regulamentul in mana, dar asa cum am spus, acea strada este strict pentru traficul local, mai trebuie sa  gandim si cu capul...
.........

Cel care a postat poza , nu se poate erija in acuzator , atita timp cit nu justifica " fapta " ...
Scrie undeva acolo ca parcarea se face asa sau asa ????? Nu . Daca nu , inseamna ca parcarea aluia este corecta si ceilalti au parcat incorect . Ca local aia s-au invatat si au fost tolerati in alt mod , e problema lor .
...si strada STRICT pt traficul local n-am auzit sa existe , mai mult de atit vreau sa dispara notiunea asta si toate stradutele sa fie circulate la greu , fara limitatoare , fara " blocaje " pt a descongestiona traficul ...
Uite ca am raspuns in ianuarie .... :D

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Ai auzit de notiunea << in spiritul legii >> ?
De exemplu, in spatele blocului unde stau eu ( Piata Iancului ) e o alee unde se si parcheaza, se si aduc copii la gradinita, mai o aprovizionare, etc. Desi nu scrie nicaieri asa, tacit, se aplica regula sensului  unic pentru ca nu s-ar putea circula in dublu sens.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană TibiV

Hai sa revedem poza...



In poza se vede clar ca intre masinile parcate perpendicular pe trotuar (cea din planul apropiat la care se vede stopul dreapta si cele din planul indepartat, in special B01GEC) raman doua benzi de circulatie fara "strangulari"...
(Eu inclin sa cred ca acolo este parcare amenajata, mai ales ca in dreapta se vede un bloc pe alt aliniament, mult in fata fata de cel in fata caruia este parcata masina buclucasa... Dar nu pariez, pentru ca nu cunosc zona...)

Mircea G wrote:
Scrie undeva acolo ca parcarea se face asa sau asa ????? Nu . Daca nu , inseamna ca parcarea aluia este corecta si ceilalti au parcat incorect . Ca local aia s-au invatat si au fost tolerati in alt mod , e problema lor .

Dar tu de unde stii ca NU scrie ?...
Sau ca locurile de parcare nu sunt marcate pe asfalt ?...

Tie ti se pare normal ca cineva sa blocheze 3 (trei) locuri de parcare ?!...

In cazul asta te agiti pentru un oras anormal...

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană ByOnu

Daca va deranjeaza, chemati Politia Locala de sector, serios. Eu stau in Sectorul 3 si am remarcat ca un vecin si-a abandonat masinile pe doua locuri de parcare intr-o zona si asa deficitara. Una dintre masini are numere rosii provizorii (care au si ruginit de cat de vechi sunt, cred ca sunt expirate), rotile s-au lasat treptat, unele stand pe jante, mizerie pe si sub ele. Dupa jumatate de an in care le-am vazut cum se degradeaza am contactat Politia Locala S3 care in doua zile i-au pus pe parbriz notificare conform careia acestea vor fi ridicate daca se pastreaza starea de abandon. A doua zi, omul li-a umflat rotile, le-a curatat putin si le-a mutat doua locuri mai intr-o parte. Acum sunt iar in stare de abandon.

Sunt prea multe masini vechi care ocupa spatiul public inutil.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană PaulIP

@TibiV:
(Eu inclin sa cred ca acolo este parcare amenajata, mai ales ca in dreapta se vede un bloc pe alt aliniament, mult in fata fata de cel in fata caruia este parcata masina buclucasa... Dar nu pariez, pentru ca nu cunosc zona...

Puteti sa pariati si castigati, ca parcarea este amenajata, iar locurile marcate si platite. Blocul din dreapta este , intr-adevar, mai in fata, dar nu asa de mult.
Cat despre benzi, e strada cu sens unic, iar masinile circula cand pe partea dreapta a sensului de mers, cand pe stanga.

@M.G.: Tot respectul, dar daca eu nu ma pot "erija in acuzator" de ce o faceti dumneavoastra la adresa mea?  :shock:

and...
Strada STRICT pt traficul local n-am auzit sa existe , mai mult de atit vreau sa dispara notiunea asta si toate stradutele sa fie circulate la greu , fara limitatoare , fara " blocaje " pt a descongestiona traficul


N-oi fi eu scolit cand vine vorba de organizarea traficului si metode pentru decongestionarea sa, dar cred ca ce spuneti va duce EXACT la congestionarea traficului. Singura diferenta e ca bulevardele vor fi putin mai libere, dar tot circul se va muta pe stradute.
Cred ca am zis suficient de clar in mesajul meu initial cam care e situatia pe stradutele alea din spatele Bd. Sincai. Si "Maria Tanase" e parfum pe langa altele...
Iar strazi pentru trafic local exista. Doar nu va imaginati ca fitece strada dintre blocuri preia un flux de trafic din partea cealalta a orasului... Mai degraba preia trafic "local", unde prin "trafic local" ma refer la multimea masinilor ce se afla la un anume moment in vecinatatea acelei strazi/alei, putand sa o tranziteze sau nu.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Florinds

Daca nu ma înșală ochii, se vede un marcaj alb langa roata din fata stanga a Chevrolet-ului B 01 GEC, deci sunt locuri de parcare marcate pe trotuar. :)
Initial, gandisem si eu ca Mircea G, paralel cu trotuarul permitea un spatiu mai mare pe carosabil si vedeam problema la ceilalti, nu la VW.

Dar daca va uitati mai atent, nici macar nu e parcata paralel cu trotuarul, e pusa stramb...
O parcare in bataie de joc sau a cuiva ca era putin baut...

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Insomnii de primăvară :
1) Piata Unirii, B-dul (  :!:  :twisted: ) Regina Maria colt cu b-dul circular ( cica Splaiul Independentei ). Cele 2 indicatoare rutiere sunt absolut senzationale. In ce ordine se respectă ?
E 1.jpg (147.82 KB; downloaded 1659 times)

2) Schitu Magureanu ( alt bulevard  :twisted: )  colt cu Sf. Constantin.
Indicatoare intoarse cu 90* respectiv 180* faţă de poziţia lor firească.
E 2.jpg (209.1 KB; downloaded 1656 times)
E 3.jpg (134.63 KB; downloaded 1656 times)

3) O intrare in spatele blocului, unde este si Biserica Doamnei.
Sens Interzis, dar pentru cine ? Indicator intors cu 180*...
4-2-2017 9-21-01 PM.jpg (174.81 KB; downloaded 1656 times)
4-2-2017 9-12-40 PM.jpg (207.62 KB; downloaded 1657 times)

Nu stiu daca << Va Urma >> , deja m-am saturat sa semnalez indicatoare puse aiurea sau nerepozitionate de cei in drept s-o facă.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană misterr

Pedepse aspre pentru cei care iti cer bani ca sa te lase sa parchezi pe spatiul public. Reactia "parcagiilor" (VIDEO)

http://vid2.stirileprotv.ro/2017/04/10/61878546-2.mp4

Pedepse mai aspre si chiar inchisoare pentru cei care iti cer bani ca sa te lase sa parchezi pe spatiul public. Asta cere un deputat PNL.

Potrivit acestuia, asa numitii "parcagii", risca sa faca munca in folosul comunitatii la prima abatere. Iar daca recidiveaza lucrurile se vor complica pentru ei.

Indivizi care iti fac semn unde sa parchezi intalnim zilnic in Bucuresti in special in centru. Cei mai multi cer bani.

Sofer: "Am dat, da de frica sa nu zgaraie masina. Cand nu avem schimbat ma asteptau la intoarcere, e deranjant si mai deranjant e faptul ca sunt lasati in pace."

Sofer: "Nu sunt de acord cu ce fac ei."

Taxarea pentru un loc de parcare care ar trebui sa fie gratuit ii infurie de ani de zile pe soferi. Drept urmare un parlamentar vine cu un proiect de lege care ar putea sa reglementeze lucrurile.

Ovidiu Raetchi, deputat PNL: "Nu ii sanctionam in nici un fel real desi ei practica activitate cu caracter infractional in mod evident: ocupa un spatiu public, il blocheaza, solicita o taxa care este ilegala, spatiul ala ar trebui sa fie la dispozitia tuturor, folosesc uneori santajaul sau amenintarea,"

Sunt vizati atat cei care iti cer bani sa te lase sa parchezi intr-un loc public cat si cei care te ghideaza contra cost. Pedeaspa maxima este de 2 ani de inchisoare.

Cornel este de 25 de ani pe strazi si spune el se ocupa cu ...parcarile. Recunoaste ca a primit amenzi de la politia locala insa nu a renuntat pentru ca este o ocupatie profitabila.

Cornel: "Au oamenii incredere in noi, ne lasa si cheile de la masina. Ne lasa bani, unii mai mult, altii mai putin, cateodata deloc"

Colegul lui Cornel are mai putina experienta si desi a fost si el amendat nu a platit nicio sanctiune. Il supara insa inasprirea legii. "Daca ar strica si treaba asta, asta ar face mai multi hoti in Romania. Ala se duce si fura, eu la fel, dau in cap, talharii, telefoane, asta se va intampla."

Politistii locali spun ca doar in ultimele 3 luni i-au amendat pe parcagii in valoare de 100 de mii de lei. Niciuna din cele 750 de sanctiuni nu a fost achitata. In plus Fiscul nu are ce sa confiste pentru ca cei vizati nu au bunuri pe numele lor.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană TibiV

Intersectia str.Matei Basarab - Calera Calarasi, se vede biserica Delea Noua...
Ora 01 AM...



Nu, nu face nici o manevra.
Este pur si simplu parcat asa...



Cand am plecat din vizita, pe la 02.45 AM, era tot acolo....

Soferul sau este tare nesimtit, sau este foarte blonda... :D

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Iti spun eu ce s-a intâmplat. Acolo au fost parcate mult mai multe masini care ziua au plecat si nu  s-au mai intors noaptea urmatoare. In schimb masina in cauza a stat acolo si peste zi. De aceea ai gasit-o singura la orele noptii ( urmatoare ).
Uite un exemplu de la mine de la Medic Zlatescu. Evident ca a doua poza e modificata de mine, dar sunt exemple echivalente multe.
23.jpg (107.76 KB; downloaded 2168 times)
24.jpg (106.3 KB; downloaded 2170 times)

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană TibiV

La 11.30 am trecut cu masina prin intersectia respectiva si masina aia NU era acolo... Si nici nu erau masini parcate de la biserica pana acolo...

Dar uite ca am primit de la o cunostinta doua poze de astazi... :D
Vatra Luminoasa:
20170416-WA0005.jpg (521.45 KB; downloaded 2159 times)


20170416-WA0006.jpg (486.12 KB; downloaded 2160 times)

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

;)
4-17-2017 12-25-00 PM.jpg (169.34 KB; downloaded 2152 times)
:bere:
Pe acea strada sunt numeroase exemple de genul.
Uite alta captura de pe Maior Coravu ( paralelă cu Vatra Luminoasa )
4-17-2017 2-44-51 PM.jpg (161.59 KB; downloaded 2153 times)

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană TibiV

Asta merge mai bine aici, desi este vorba de canalizare...

http://stirileprotv.ro/stiri/socant/a-murit-la-cativa-metri-de-casa-dupa-ce-a-intrat-cu-masina-intr-o-groapa-de-pe-drum-mai-in-fata-e-una-de-un-metru-jumatate.html

Un sofer din Capitala, care ar fi condus cu viteza prea mare si ar fi intrat cu masina intr-o groapa, a murit duminica seara la mica distanta de casa.

Autoturismul a rupt un gard si s-a oprit intr-o locuinta, iar impactul a fost fatal pentru barbatul in varsta de 34 de ani. Vecinii omului sunt revoltati si spun ca, in zona, drumurile arata ca dupa razboi si, in ciuda sesizarilor facute de ei, nimeni nu a luat masuri.
"Eu am cazut cu copilul in groapa, o groapa de un metru si jumatate, un pic mai in fata, deci nu se poate!" spune un vecin.
Drumul barbatului s-a oprit brusc aseara, in sectorul 5 al Capitalei, la doar cateva sute de metri de casa. Vecinii au auzit un zgomot puternic si au iesit speriati afara. Autoturismul omului a intrat intr-un gard si s-a oprit in zidul unei locuinte.
(....)


Reactia PMB:
https://www.agerpres.ro/comunicate/2017/05/08/comunicat-de-presa-pmb-19-43-59
Referitor la accidentul care a avut loc pe strada Drumul Ghindari, din sectorul 5, în urma căruia un șofer și-a pierdut viața, Primăria Municipiului București face următoarele precizări:

Potrivit cercetărilor făcute de Poliția Locală a Municipiului București,  pe strada Drumul Ghindari, aflată în administrarea Primăriei Sectorului 5, se desfășoară lucrări la rețeaua de canalizare de către compania Acvatot, pentru ApaNova. Menționăm că, potrivit ApaNova, lucrările de asfaltare nu au fost recepționate.

În funcție de rezultatele anchetei Brigăzii de Poliție Rutieră, Poliția Locală va lua măsurile legale care se impun față de firma care a executat lucrări fără să asigure semnalizarea corespunzătoare a acestora.

Primarul General a solicitat în repetate rânduri companiilor care execută lucrări edilitare pe arterele Capitalei să împrejmuiască și să semnalizeze corespunzător lucrările de intervenție în carosabil pe care le execută, subliniind că semnalizarea acestor lucrări este obligatorie, astfel încât să se asigure deplasarea în siguranță a tuturor participanților la trafic.

'În proxima ședință a Consiliului General voi propune un proiect de Hotărâre privind majorarea amenzilor pentru semnalizarea necorespunzătoare a lucrărilor de infrastructură', a adăugat Primarul General, Gabriela Firea.

În prezent, amenda maximă ce poate fi aplicată în astfel de situații de către Poliția Locală este de 2.500 de lei și poate fi majorată, prin Hotărâre a CGMB, până la 5.000 de lei.

 


Go to page:  1  ... 43 44 45 46 47 48 49  ... 100
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use