Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1395 posts, 297679 views
 
Go to page:  1  ... 75 76 77 78 79 80 81  ... 100
 
 

📖 Pagination options
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană essco

Cristi N wrote:
Si sunt perfect de acord ca automobilul nu e deloc cea mai potrivita varianta de transport pentru oras... pentru care am trecut la motocicleta .

Da, motocicleta e perfecta pentru Bucuresti.... Deci, tu esti cel care imi zguduie  ferestrele cu baraitul motorului cand trece pe strada?   :D
andrei11 wrote:
Stimate coleg  1.cremsnit....
Pentru că mulți pietoni când traversează regulamentar sunt de-a dreptul iresponsabili > Ori eu când traversez strada ca și pieton am un major spirit de conservare, dacă mă întâlnesc cu un iresponsabil la volan nu mă arunc în fața lui pe motiv că eu am dreptate.

Ma recunosc in descriere. Cu o observatie: intodeauana ma asigur ca sunt vazut din timp ca intentionez sa trec strada, si intodeauna sunt foarte atent sa calculez daca are timp sa opreasca. Fireste, se poate intampla sa calculez gresit.....  :headbash:
M-am certat de mai multe ori cu soferii; argumentul meu unic: la trecerea de pietoni trebuie sa incetinesti si sa te asiguri ca nu trece vreun pieton. Asa e legea.
Imi asum riscurile si sper mereu ca la urmatoarele treceri de pietoni, acei soferi vor fi mai atenti.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Cristi N

@essco gresit, eu nu ma incadrez in acea subcategorie care prin comportamentul lor atrag antipatia cetatenilor. Acei motociclisti de care zici tu si-au schimbat evacuarile cu unele sport din care au mai scos si atenuatoarele de zgomot (silencer-urile). Din cauza asta iese RAR-ul noapte de noapte la vanatoare de "reisari". Eu si de altfel majoritatea motociclistilor avem evacuarile originale si producem cam acelasi nivel de zgomot cu un autoturism obisnuit.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Mircea G

Cristi N wrote:
1.cremsnit wrote:
Ce inseamna sa fie facuta corect?

.....

Soferul roman s-a bizonificat .......

....... e unul din motivele pentru care am trecut la motocicleta ........

Ei lasa , motociclistii sint bizonizati si coclarizati de mai mult timp .
TOT , dar tot modul lor de circulat este ilegal si
toate motocicletele sint surse de poluare fonica .
Deci ????? :evil:

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană subway guru

Moto-biciclistii sunt donatori de organe, nu trebuie blamati!

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană zapacitu

Ma da porniti mai sunteti impotriva motociclistilor. Aproape ma simt prost ca nu am deranjat niciun vecin de pe strada vreo 10 ani cat am avut motor, ca nu m-am dat cu 100 prin Otopeni, ca nu am violat pe nimieni, de niciun sex, nici macar de varsta a treia si nu am impartit nici pamflete sataniste pa la vreo adunare din asta de  :twisted: .

... insa daca putem sa intelegem ca generalizarea nu e o idee buna, sunt de acord ca sunt multi tampiti (si imi permit sa ii fac tampiti, chiar e o exprimare foarte eleganta!) care si-au luat motor doar pentru ca pot merge mai repede decat fraierii care stau cuminti in masini la semafor si care au impresia ca nu se aplica nicio lege daca ai mai putin de trei roti.

Nu discut aici de biciclisti, monociclisti si trotinetisti care nu ar avea intr-o tara nebananiera ce sa caute in apropierea drumurilor publice fara permis care sa le poata fi suspendat. Ce sunt alea reguli fara sanctiuni?

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană ByOnu

zapacitu wrote:
...biciclisti, monociclisti si trotinetisti care nu ar avea intr-o tara nebananiera ce sa caute in apropierea drumurilor publice fara permis care sa le poata fi suspendat. Ce sunt alea reguli fara sanctiuni?


What the.. ce? In ce tara din UE, "nebananriera", este nevoie de permis pentru bicicleta in vreme ce in multe tari vestice mersul la scoala pe bicicleta este o normalitate?

Si cum adica "reguli fara sanctiuni"? Poti sa-ti iei amenda la fel de frumos si ca biciclist... surpriza, chiar si ca pieton, si nu stiu sa existe carnet de pieton.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană 1689

In unele tari, penalizarile primite in timp ce conduci bicicleta se pot rasfringe si asupra carnetului de conducere (daca ai). Un exemplu este conducerea sub influenta alcoolului.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană ByOnu

Asta-i una, dar de aici pana la a zice ca << fara permis nu ai avea ce sa cauti in apropierea drumurilor publice >> (n.r. n-ai carnet, nu mergi pe bicla prin oras), este cale lunga si sper sa NU ajungem vreodata acolo. In loc sa ne bucuram ca abia cresc timid numerele biciclistilor si facem conditii pentru ca unii sa mai renunte la masini, nu stim cum sa le dam mai repede in cap. Asta-i o mentalitate toxica si frustrata a unora pe 4 roti, sora cu << nu vrem garduri si benzi unice pentru STB >> si << platesc accize, pietonii nu, deci am tot dreptul sa parchez pe trotuar >>.

Semnat, unul cu carnet de la 18 ani, cu masina, biță, si abonament la STB si Metrorex.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană 1689

Eu n-am sustinut ideea unui carnet de biciclist. Ceea ce am spus, doar, e ca - in unele tari - incalcarea unor reguli poate avea efecte si asupra carnetului de conducere pentru cei care au si asa ceva.
Ceea ce mi se pare normal, plecind de la premiza ca un conducator auto trebuie sa fie si mai constient de efectele pe care le poate avea incalcarea unor reguli importante.
Revenind insa strict la biciclisti, in unele tari exista controale destul de dese in care se verifica - pe linga alcool si droguri - si indeplinirea normelor de siguranta (lumini de pozitie si far, elemente reflectorizante, in unele tari purtarea castii de protectie, circulatia in zonele strict pietonale etc.).
Biciclistii sint participanti in trafic si - ca atare - nu sint exonerati de orice regula...La fel si pentru (e-)rollere, skateboard-uri etc.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană zapacitu

Nu vad de ce ti se pare absurda ideea. In alte tari se invata regulile la scoala primara, se uita LUMEA stamb la tine daca le incalci. La noi cum educatia e zero, solutia e administrativa: nu intrii pe strada daca nu ai permis. Ce e gresit in asta? Sub 14 ani nu ai ce cauta cu bicla pe strazi oricum. Iar dupa ai buletin si poti avea si permis de mers.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană cris_m

La altii nu sunt probleme cu regulile pentru ca ii invata de mici. Mai jos, o imagine cu curtea unei scoli primare/generale din periferiile Pragai:
20190723_192347-1209x1612.jpg (351.11 KB; downloaded 1894 times)

Uitati cat de simplu si eficient pot sa ii invete pe cei mici trecerea de pietoni, semnele minime de circulatie, cum trebuie sa circule perpedes pe un drum fara trotuar (bine, nu prea se pune problema in Cehia de asa ceva). Asa ceva cred ca si-ar putea face loc macar la scolile din orasele mari in prima faza, nici nu e greu de implementat.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

De ce unii șoferi de ambulanță care se grăbesc aleg ( vorbesc strict de zona Piața Iancului )  Șoseaua Mihai Bravu preferând să-și facă loc printre autovehicule în loc să folosească linia tramvaiului ? Să fiu limpede, nu  se iese pe traseu de pe o stradă oarecare, << se vine >>  din Piața Hurmuzachi și se îndreaptă ( probabil ) spre Spitalul Sf Pantelimon.  În loc să o ia pe linia tramvaiului preferă să-și facă loc ( cu greu ) prin coloana de mașini. Aici vorbesc de perioadele în care Mihai Bravu e full, nu de ora 12 noaptea.
PS : Valabil și pentru ambulanțele care vin dinspre Obor tot spre Pantelimon. În loc ca la Ferdinand să facă la stânga sau să intre pe linia de tramvai preferă să stea în coloană cu sirenele funcționând până la  Piața Iancului. La Iancului fac la stânga spre Pantelimon.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andreiiul

De cele mai multe ori am vazut ambulante din provincie care nu folosesc liniile de tramvai. Probabil nimeni nu le-a spus ca le pot folosi sau mergand pe GPS prin Bucuresti sunt sanse sa le fie frica ca rateaza virajul catre directia dorita.

Foarte rar am vazut ambulante ale SABIF sau SMURD care sa mearga in misiune si sa nu foloseasca linia de tramvai.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

E logic ce spui, o să mă uit la numerele lor de înmatriculare.

 


Go to page:  1  ... 75 76 77 78 79 80 81  ... 100
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420536 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use