Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1395 posts, 301171 views
 
Go to page:  1  ... 69 70 71 72 73 74 75  ... 100
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi) aztec

Unde...la noi.... in Romania?
Niciodata.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană aztec

Cu toate ca e o lectura interesanta si aflu lucruri noi, ce merita discutate, ne indepartam de la subiect.
Pe tronsonul ala, ca mai peste tot, nu se aplica legea.

Ca sunt taxiuri care intra in zona alba-neagra daca au sau nu voie in functie de pasageri, restul e clar .

Adica restul NU au voie, dar e plin, si nimeni sa aplice legea.
Unde sunt, nu stiu.
Cand trecea coloana unui ministru de a murit saracul motociclist, traseul lui era plin, ziceai ca apareau din ssfalt. Apoi...dispareau total in ceata.
Ar fi interesant sa aflam daca au fost resyrangeri de personal de pe vremea cand faceau ei totul, si nu exista amiabila sau locala cu drepturi pe circulatie...

 


Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi) catalinp

Totusi se poate si la noi in Romania, chiar in Bucuresti  :) In urma cu mai multi ani se parca pe banda a3a pe ambele sensuri ale strazii Mihail Sebastian , inainte si dupa  intersectia cu Calea 13 Septembrie. Nu stiu ce s-a intamplat ,dar brusc in urma cu 2-3 ani nu a mai parcat nicio masina  :applause:

 


Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi) orex

Ti-e clar ca n-a fost o ”mana divina”, ci interventia ferma a autoritatilor, nu? :yes:

 


Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi) subway guru

Care mana ferma, ca le tremura chilotii...

 


Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi) orex

Cui, ca sunt tare curios si cred ca nu numai eu? :bere:

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană orex

@Tom
Cred ca lecturand  legea nr. 92/2007, care reglementeaza transportul local, vei putea trage concluziile de rigoare!
Nu cred ca am vazut, in Bucuresti, pe sensurile unice dedicate transportului public local, altceva, decat STB si taxi-uri. Restul e, eventual, ramas NESANCTIONAT!  ;)

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Tom

Mulțumesc pentru informațiile pe care le-am aflat. Într'adevăr ne îndepărtăm însă de subiect, iar faptul că taxiul liber circulă pe undeva, nu este un aspect negativ, ci cel mult o controversă de ordin legislativ sau din contră, o faptă care se încadrează în prevederile unei legi și sancționabilă ca atare. Ca negativitate, este însă la fel ca șoferii care nu poartă centură, în raport cu alți șoferi.
Să revenim însă la aspecte negative, nu în circulația propriu-zisă, ci ca sursă de posibile incidente rutiere, unele grave.
1. Intrarea Flotei* x stradă necunoscută (vedere înainte în foto GMaps). În foto, boschet acoperind semne de circulație, dar nu asta e problema, ci faptul că semnul de sens unic nu este dublat de unul de sens interzis, nicăieri până la capătul acelei străzi.
2. Pornind de la locația 1, 25 de metri mai în față este această intersecție, în stânga este străduța care începe la 1, iar în dreapta este străduța (fără nume?) care duce spre Complexul Apusului. Această străduță este cu sens unic venind dinspre Apusului, deci venind de la poziția 1, avem (acum, în foto, nu) semn de interzis, vizibil. Pe străduța din stânga, inexistent în foto GMaps, este acum un semn acoperit, probabil indicând intezicerea virajului la stânga, adică în foto venind din față prin partea stângă și virând la stânga spre ceea ce vedem în partea dreaptă. Semnul acoperit denotă faptul că până acolo, cel puțin teoreti, ar trebui să fie sens dublu pe acea stradă, deși în capătul ei este un semn de sens unic.
3. În față este Intrarea Binoclului, paralelă cu străduța care apare în dreapta la poziția 2 și perpendiculară cu străduța de la poziția 1. Acum, este cu sens unic spre Apusului. Aici lucrurile sunt clare, mai puțin pentru jmekerul care a trebuit să dea cu spatele după ce intrase pe interzis și ca alții ca el, mai norocoși de fraieri care să-i lase. Ca bonus, în dreapta, maidanezii au ceva ce pare obiectul muncii în contextul în care au scăpat de Oltcitul și Trabantul moșilor de pe acolo.
4. Tot în zonă... În spate (stânga - dreapta), strada Ghirlandei, în față străduța care începe cu sens unic la poziția 1. Fără niciun semn până la semnul acoperit din dreptul poziției 2, deci legal vorbind, stradă cu dublu sens.
Și în final harta, cu poziția 1 de mai sus în dreptul semnului din stânga jos. Evident, albastru e semnul de sens unic, iar roșu e cel de interzis. Pentru cei care cunosc legea mai bine ca mine, explicați-mi ce face un șofer care intră pe stradă și se trezește cu mașini venind spre el.
apusului.jpg (444.81 KB; downloaded 2709 times)


Mai departe, de fapt mai în spate și spre bulevard, în dreptul benzinăriei MOL, există o trecere de pietoni care nu mai este marcată de luni de zile. Semnul de trecere de pietoni dinspre bulevard a dispărut. Practic, acolo nu mai este trecere de pietoni decât pentru pietonii care știu și pentru mașînile care vin pe Mărgelelor și văd semnul. Pentru cei care virează dreapta în viteză de pe bulevard, acolo nu e nimic.
Dacă aveți curiozitatea să parcurgeți imaginile Google pe ani, vedeți acel semn ba lipsă, fie orientat cu fața spre bulevard, fie răsucit oriunde pe intervalul de 360°, fie lipsă. Acum nici marcajul nu mai este.

Iată două aspecte negative rău, ca să zic așa și pe care le putem generaliza prin a le defini ca nepăsare a autorităților. Dacă eram avocat în America, în cazul unui accident aș fi convins și vinovatul și partea vătămătă să dea împreună în judecată primăria pentru semnalizare defectuoasă. Iar acolo nu se glumește cu așa ceva.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

În caz de accident ești vinovat pentru că strada figurează cu sens unic la poliție.
După aceea tu ca parte vătămată, accidentată și cu amenda luată / carnet suspendat dai în judecată administratorul drumului pentru lipsă indicatoare, greu vizibile sau chiar deloc vizibile, etc.
Sunt numeroase exemple  în București, mi s-a întâmplat și mie în zona Piața Hurmuzachi, noroc că n-a fost accident. Și în Târgu Neamț de asemenea.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană orex

Strada Targu Neamt din Bucuresti sau in orasul omonim?

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Scuze de ambiguitate, orașul Târgu Neamț  :bere:

 



Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Semaforizarea în intersecția DN 7  :!:  :mrgreen:  :D / Str Berzei / Str Buzești / Popa Tatu este prost gândită. Poate citește cineva din Primăria Generală și transmite  sesizarea aceata unei persoane într-adevăr competente. Că de amatori e plină țara. Da, știu răspunsul standard, softul e de vină. Mai degrabă cred că de vină e creierul care introduce datele în calculator. Și cel ce face programul. Pentru că softul nu gândește, execută.
De ce am scris DN 7 în loc de o stadă oarecare ? Pentru că am mai avut odată discuția asta prin altă parte, tot în acest  forum și mi s-a explicat că cică Sos Iancului în intersecția cu Mihai Bravu e DN 3 nu știu ce kilometru.
Sau că metroul M 3 circulă prin Balta Albă pe sub A 3, că tot începe A 3 de la km 11. Sau că sengiratoriul de la Gherghiței se află pe A 3. E prima autostradă din Europa care are în dotare un sensgiratoriu...
DN 7.jpg (252.1 KB; downloaded 2626 times)

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană aztec

Art. 9. - Străzile din localităţile urbane se clasifică în raport cu intensitatea traficului şi funcţiile pe care le îndeplinesc astfel:

a) străzi de categoria I - magistrale, care asigură preluarea fluxurilor majore ale oraşului pe direcţia drumului naţional ce traversează oraşul sau pe direcţia principală de legătură cu acest drum;
b) străzi de categoria a II-a - de legătură, care asigură circulaţia majoră între zonele funcţionale şi de locuit;
c) străzi de categoria a III-a - colectoare, care preiau fluxurile de trafic din zonele funcţionale şi le dirijează spre străzile de legătură sau magistrale;
d) străzi de categoria a IV-a - de folosinţă locală, care asigură accesul la locuinţe şi pentru servicii curente sau ocazionale, în zonele cu trafic foarte

Art. 11. - Drumurile naţionale, judeţene şi comunale îşi păstrează categoria funcţională din care fac parte, fiind considerate fără întrerupere în traversarea localităţilor, servind şi ca străzi. Modificarea traseelor acestora în traversarea localităţilor se poate face numai cu acordul administraţiei drumului respectiv, în concordanţă cu planul urbanistic aprobat.

Art. 13. - Propunerile de încadrare în drumuri naţionale şi judeţene se fac de către administratorii acestor categorii de drumuri, iar pentru drumurile comunale de către consiliile locale interesate, prin consiliile judeţene şi Consiliul General al Municipiului Bucureşti. Promovarea propunerilor se face cu avizul Ministerului Transporturilor.

Art. 24. - Sectoarele de drumuri naţionale, judeţene şi comunale, incluzând lucrările de artă, amenajările şi accesoriile aferente, situate în intravilanul reşedinţelor de judeţe şi municipiilor sunt în administrarea consiliilor locale respective.

 


Go to page:  1  ... 69 70 71 72 73 74 75  ... 100
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421900 posts in 5256 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use