Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre acestea

Bucureşti - viaţa de zi cu zi a oraşului, monumente, istorie, evenimente, urbanism.

Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces

Mesajde subway guru » Lun, 04 Feb 2019, 23:42

Incendiu la academia tehnica militara... :twisted:
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 10857
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces

Mesajde subway guru » Joi, 14 Feb 2019, 11:09

CAB a respins recursul PMB privind infiintarea celor 22companii municipale.
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 10857
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces

Mesajde Cristi N » Mar, 26 Feb 2019, 13:17

Astazi avem din nou sedinta de CGMB si unul din proiectele de pe ordinea de zi este legat de aprobare a celor doua companii municipale Energetica pentru preluarea activelor RADET.

Link-ul catre video: https://www.facebook.com/USR.Bucuresti/ ... 865337434/

Ordinea de zi: link

Hotararea respectiva: link

Si o postare a lui Catalin Deaconescu (consilier PNL) pe acest subiect: link

De ce NU voi susține propunerea doamnei Firea de înființare a altor două companii municipale:

Fără schimbarea modelului economic care guvernează termoficarea în București, oricâte societăți ar înființa doamna Firea, ele vor ajunge, mai devreme sau mai târziu, tot în faliment.

Nu poți opri efectele unei ilegalități prin comiterea unor noi ilegalități și este o chestiune de timp până o instanță ar declara și noua societate ca fiind nelegală!

Despre companiile municipale
• Pe toată durata acestui mandat, administrația Firea-PSD-ALDE i-a tratat pe bucureșteni cu aroganță și autosuficiență, nu a explicat măsurile propuse, iar decizia de a schimba modelul administrativ al Bucureștiului prin înființarea a 22 companii i-a aparținut în totalitate.
• Decizia Curții de Apel prin care înființarea a 20 de societăți a fost declarată nelegală reprezintă marele eșec al administrației Firea-PSD, chiar mai mare decât iminentul faliment al RADET. Doamna Firea trebuie să vină în fața Consiliului general să-și asume acest eșec și să propună măsuri de intrare în legalitate, cu aplicare imediată.
• Primarul general trebuie să propună dizolvarea și lichidarea firmelor ilegale și să propună măsuri pentru limitarea pierderilor. De altfel, hotararea judecatoreasca este definitiva si executorie, nicio altă soluție juridică nu poate exista, în afara punerii ei în executare, prin dizolvarea și lichidarea tuturor acestor companii. Este singura soluție legală posibilă si ea nu ține de vreo negociere politică.

Despre proiectul propus:
• Prin actuala hotărâre propusa de Gabriela Firea, cei care au votat înființarea companiei Energetica, dar mai ales cei care au condus compania sau au influențat luarea unor măsuri, incearcă disperați să își ”acopere” răspunderea, inclusiv cea penală sau patrimonială, prin votul Consiliului.( vezi Anexa 3)
• Hotărârea, în forma în care a fost prezentată, ar trebui spartă în 3 hotărâri: una care să vizeze dizolvarea Energetica, alta care să vizeze înființarea unei companii pentru producerea, transportul, distribuția și furnizarea de apă caldă și căldură și a treia, eventual, prin care să se înființeze o companie de servicii energetice.
• Prin aceasta Hotărâre nu se înființează doar o companie, Termoenergetica, care să preia funcția RADET, ci se și divizează CM Energetica, cea declarată nelegală. Când instanța îți spune că CM Energetica NU există, nu ai ce să divizezi, trebuie să o lichidezi! Nu se poate diviza o entitate care nu mai există din 22 noiembrie, de la Decizia Curții de Apel. Toate actele subsecvente infiintarii companiilor nelegale sunt nule, inclusiv contracte, licențe sau actele de delegare ale serviciului public.
• De asemenea, se înființează și o altă companie, a 23-a în mandatul Firea, CM Energetica Servicii București SA. Decizia de a înființa și o companie de servicii energetice este o masura de politică publică ce vine in totala contradictie cu ce a susținut PNL în ultimii 2 ani. Înființarea unei companii de servicii energetice cu capital apartinand unităților administrativ teritoriale membre (București, Chiajna, Popești Leordeni) NU se justifică, atâta timp cât piața oferă suficiente resurse în zona privată. Prin crearea acestei companii, piața serviciilor energetice va fi distorsionată, iar prețul serviciilor încredințate direct de alte structuri municipale (PMB, administrații, spitale, companii municipale) nu va fi unul real, de piață, determinat în urma unor proceduri competitive de achiziție.
• Acționariatul companiilor trebuie justificat prin studii de oportunitate și proiecte concrete de dezvoltare a SACET, lucru care nu s-a întâmplat în ultimii doi ani. Ce aport real la buna îndeplinire a scopului societății Termoenergetica aduc cele 2 UAT-uri din Ilfov? – argumente reținute de Curtea de Apel în decizia din 22 noiembrie.
• În textul prezentat nu sunt suficiente garanții că principiile managementului profesionist vor fi transpuse în realitate: mandatele inițiale sunt tot de 2 ani, iar abia în termen de patru luni după finalizarea și aprobarea divizării se va iniția procesul de selecție a expertului în recrutare. Aceastan înseamnă, în cel mai bun scenariu, că vom avea cel puțin pentru perioada rămasă din acest mandat al Consiliului general, administratori așa cum ne-a obisnuit deja administratia Firea: oamenii de la partid, rubedenii, alte obligații! De asemenea, nu există nicio condiționalitate legată de un plan de management aprobat de AGA, pe baza unui mandat acordat de CGMB. Totodată, pentru directorul general și/sau directori generali adjuncți NU există nicio prevedere care să oblige societatea la selecția transparenta a acestuia/acestora, într-un termen rezonabil.

București, meriți mai mult!
Cristi N
Membru Bronze
 
Mesaje: 520
Membru din: Joi, 24 Iun 2010, 18:09
Localitate: Bucuresti S2

Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces

Mesajde Cristi N » Mar, 26 Feb 2019, 15:35

Partea a doua a sedintei: link

Din ce am inteles s-a aprobat infiintarea companiilor cu 37 de voturi pentru, sunt 55 de consilieri in total.
Cristi N
Membru Bronze
 
Mesaje: 520
Membru din: Joi, 24 Iun 2010, 18:09
Localitate: Bucuresti S2

Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces

Mesajde misterr » Sâm, 06 Apr 2019, 19:55

Cum s-ar putea schimba Calea Victoriei în următorii ani - proiectele imobiliare aprobate de Primăria Capitalei și propunerile investitorilor (I)

Calea Victoriei, cea mai cunoscută arteră din București, s-ar putea schimba dramatic în următorii ani. Primăria Capitalei a aprobat mai multe proiecte imobiliare importante în această zonă, iar altele sunt în procedură de avizare. La începutul anului 2019, Consiliul General a aprobat extinderea Hotelului Athenee Palace cu un corp nou de 5 etaje, iar în 2018 a primit undă verde ridicarea unui bloc de 4 etaje și a unei noi aule în Parcul Academiei Române. În 2016, s-au aprobat construirea unei parcări subterane la Sala Palatului și reamenajarea parcului. Un proiect controversat care așteaptă aprobare este construirea unui bloc cu 5 etaje lângă Casa cu cariatide de pe Calea Victoriei. Mall-ul de la Palatul Știrbei și blocul cu 4 etaje din Piața Revoluției nu au fost aprobate de Consiliul General și au rămas în stand-by din 2015.

Proiecte aprobate sau în procedură de aprobare

Calea Victoriei 200 - bloc de 5 etaje lângă Casa cu Cariatide


Un bloc cu 5 etaje ar putea apărea la această adresă, lângă celebra Casă cu cariatide, monument istoric, și lângă biserica Sfintei Cruci și a Sfântului Vasile cel Mare. Primăria Capitalei a dat deja avizul de oportunitate, planul urbanistic zonal fiind în faza de avizare. Vizavi se află și Muzeul Național George Enescu, o altă clădire superbă care figurează pe lista monumentelor istorice.

Avizul de oportunitate a fost dat pe 6 noiembrie 2018 și este semnat de viceprimarul Aurelian Bădulescu și arhitectul șef, Ștefan Dumitrașcu. Beneficiarul este World Building Real Estate, iar proiectant Vego Concept Engineering - urbanist Odette Voinea. Pe teren se află o construcție de peste 100 de ani vechime, iar în avizul de oportunitate se menționează că aceasta va fi extinsă, modernizată, consolidată și supraetajată. Avizul de oportunitate nu precizează un anume regim de înălțime și procent de ocupare a terenului, însă beneficiarii doresc să construiască un bloc cu 5 etaje, cu funcțiune mixtă (locuire, birouri, comerț).

Imagine

Avizul de oportunitate este primul pas în aprobarea unui plan urbanistic zonal. După obținerea acestuia se trece în faza de avizare a proiectului, în final acesta urmând să fie supus aprobării Consiliului General.

Imobilul de pe Calea Victoriei 200 se află în zona Protejată Calea Victoriei, unde regimul maxim de înălțime este de 16 metri iar procentul de ocupare a terenului maxim 65%. Gradul de protecție este maxim.

Calea Victoriei 125-127 - clădire de 16 metri înălțime în Parcul Academiei Române

Consiliul General al Municipiului București a aprobat, în aprilie 2018, extinderea sediului istoric al Academiei Române de pe Calea Victoriei nr. 125-127 cu un corp nou de clădire care va avea subsol, parter și patru etaje, dar și o nouă aulă. Pentru soluția de arhitectură (felul în care vor arată cele două clădiri), se va organiza un concurs, potrivit planului urbanistic zonal aprobat. Clădirea Academiei este monument istoric, Calea Victoriei este zona protejată, iar cele două construcții vor fi ridicate practic în parcul instituției.

Imagine

Imagine
Cum arata parcul Academiei (imagine Google Maps) si unde ar urma sa apara noua aula si cladirea de patru etaje

Planul urbanistic a fost elaborat de Ora Design Concept, iar beneficiar este Academia Română. Potrivit documentației afișate pe site-ul Primăriei Capitalei, clădirea de 4 etaje va avea o înălțime de maximum 18 metri, o suprafață construită de 200 de metri pătrați și o suprafață desfășurată de 1000 de metri pătrați. Aula va avea o înălțime de maximum 16 metri și o suprafață construită de 1.400 de metri pătrați. Potrivit planului de situație de pe site-ul Primăriei, pe bucata de teren unde ar urmă să se construiască aula sunt peste 30 de copaci.


Cum ar putea arăta cele doua cladiri propuse; Foto: Academia Romana

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Deși corpurile noi de clădire se vor construi practic pe un spațiu verde, Agenția pentru protecția Mediului București a considerat că proiectul nu necesită evaluare și aviz de mediu.

Calea Victoriei 176- bloc de 5 etaje lângă Casa Cesianu

Proiectul a parcurs procedura de avizare și urmează să fie supus din nou aprobării Consiliului General, după ce a fost respins la ședința din martie. Acesta propune construirea unui bloc cu 3 subsoluri, parter și 5 etaje pe Calea Victoriei, lângă Casă Cesianu - monument istoric. Clădirea va adăposti birouri și servicii. Investitor este Victoriei 174 Business Development, iar proiectant Adest Architecture.

Imagine

Investitorii dețin și casa Cesianu, care va fi restaurată. Corpul de pe bulevardul Dacia va fi supraetajat până la 3 etaje. Autorizația de restaurare a fost emisă de Primăria Capitalei în iunie 2018.

Strada Episcopiei 1-3: Hotelul Athenee Palace va fi extins

La finalul lunii ianuarie 2019, Consiliul General al Municipiului București a aprobat extinderea hotelului Athenee Palace Hilton cu un corp nou de clădire cu două subsoluri, parter și 5 etaje (înălțime maximă 22 metri). Inițiatorul proiectului este Ana Hotels, care aparține omului de afaceri George Copos.

Parcare subterană la Sala Palatului

Consiliul General al Municipiului București a aprobat în 2016 construirea unei parcări subterane sub spațiul verde de la Sala Palatului. Indicatorii tehnici ai proiectului au fost aprobați la începutul acestui an. Potrivit proiectanților, parcarea de la suprafață va fi desființată, iar mașinile vor fi duse în subteran. În fața Sălii Palatului vor fi amenajate gradene și fântâni arteziene.

Imagine
Simulare cum va arăta spațiul verde după reamenajare

Cele două părculețe din stânga și din dreapta Sălii Palatului vor fi și ele reamenajate, iar vizitatorii vor putea sta în două spații - "acvarii de sticlă, transparente" - unde vor putea bea un ceai sau o cafea. Din 406 arbori și arbuști existenți pe amplasament, se propune distrugerea a 137. La final, însă, ar trebui să se ajungă la 428 de arbori și arbuști prin replantări.
misterr
Membru Silver
 
Mesaje: 3317
Membru din: Vin, 29 Apr 2011, 17:06

Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces

Mesajde misterr » Sâm, 06 Apr 2019, 20:01

Cum s-ar putea schimba Calea Victoriei în următorii ani - proiectele imobiliare aprobate de Primăria Capitalei și propunerile investitorilor (II)

Proiecte în stand-by

Calea Victoriei 107 - Mall la Palatul Știrbei


Primăria Capitalei a dat în 2015 avizul preliminar de urbanism pentru proiectul imobiliar din spatele Palatului Știrbei de pe Calea Victoriei, care prevedea ridicarea unei clădiri cu o înălțime maximă de 7 etaje care va adăposti un centru comercial și locuințe în spatele clădirii monument istoric, pe fostele grădini ale palatului. De-a lungul timpului, acest proiect a stârnit numerose controverse, atât societatea civilă, cât și o parte dintre arhitecți cerând reconstruirea grădinilor și spunând că noile clădiri nu își au locul lângă palat.

Imagine
Cum arată proiectul imobiliar de la Palatul Stirbei

Imagine
Cum arată proiectul imobiliar de la Palatul Stirbei

Imagine
Cum arată proiectul imobiliar de la Palatul Stirbei

Imagine
Cum arată proiectul imobiliar de la Palatul Stirbei

Imagine
Cum arată proiectul imobiliar de la Palatul Stirbei

Imagine
Cum arată proiectul imobiliar de la Palatul Stirbei

Imagine
Cum arată proiectul imobiliar de la Palatul Stirbei

Imagine
Cum arată proiectul imobiliar de la Palatul Stirbei

Potrivit avizului de urbanism emis de Primăria Capitalei, clădirea care ar urma să fie ridicată în spatele Palatului Știrbei are o înălțime de maxim 34,45 metri - respectiv 5 niveluri în subteran, parter, mezanin și 7 etaje - spre Calea Victoriei, apoi înălțimea clădirii scade până la 3 etaje spre stradă Budișteanu (17,5 metri). Față de clădirea Palatului Știrbei, noul imobil se va afla la o distanță de 17,40 -25,10m. În spațiul rămas liber între palat și nouă construcție se propune amenajarea unui atrium cu acoperiș retractabil și un pasaj pietonal. În partea dinspre Calea Victoriei, clădirea propusă are 7 etaje de locuințe, la mijloc cinci etaje de spații comerciale, iar în spate încă trei etaje de locuințe. La subsol vor fi 4 niveluri de parcare care vor avea circa 500 locuri de parcare.

În perioada 9-23 iunie 2015, proiectul s-a aflat în dezbatere publică, la faza avizare, pe site-ul Primăriei Capitalei.

"Clădirea se va realiza în spatele Palatului Știrbei și se va construi la o distanță de 17,40 -25,10m față de palat, iar în această zonă se va realiza un atrium (winter garden) cu acoperiș retractabil vara. În fața palatului și în lateral se vor amenaja spații verzi plantate, scuaruri și curți/grădini interioare. Se va rerspecta legislația în privința spațiul verde de 30% din suprafață terenului . Fațada din spatele palatului va fi o fațada verde, o grădina vericala. Regimul de înălțime pe strada Banului va fi H=21,50m cu retragerea parterului la 12,5m față de limita trotuarului pentru realizarea spațiilor verzi și a unui portic deschis la Str. Banului cu acces la galeriile comerciale. La strada Gen. Budișteanu regimul de înălțime va fi H= 17,50 - 21,50m ( P+M+2-3E). La fel spre limita de proprietate cu terenul de la nr.15. Retragerile față de limitele de proprietate vor fi : 11,30 față de parter și 7,00m față de etajele superioare. Zona de locuințe va avea 5-6 etaje retrase peste galeriile comerciale. Fațada din spatele palatului va fi o fațada verde/ grădina verticală", scriu proiectanții pe site-ul Primăriei Capitalei, în răspunsurile adresate cetățenilor care au participat la dezbaterea publică.

Ca pondere din suprafața construită: 11.761 de metri pătrați vor ocupa spațiile comerciale, 14.404 metri pătrați locuințele, circa 4.000 de metri pătrați spațiile publice, circa 19.000 de metri pătrați parcajele subterane, iar spațiul verde - circa 2.000 de metri pătrați. Proprietarul palatului și inițiatorul proiectului era Alexandru Popescu, iar biroul de arhitectură care realizeza proiectul era Westfourth Architecture.

Din 2015, proiectul a rămas în stand-by și nu a mai venit la aprobare în Consiliul General.

Strada Rosetti nr 1-3: Bloc de 22 de metri în Piața Revoluției

În 2013, Primăria Capitalei a avizat proiectul imobiliar care presupune construirea unui bloc de 22 metri înălțime pe terenul pe care se afla restaurantul Cina, chiar lângă Ateneul Român, în Piața Revoluției. În 2014 și 2015, proiectul a fost supus de mai multe ori aprobării Consiliului General, însă nu a fost aprobat în urma presiunii publice. Fără aprobarea Consiliului General proiectul nu se poate realiza.

Acesta a fost considerat unul dintre cele mai controversate și nocive proiecte din ultimii ani din București, iar faptul că nu a fost aprobat a fost primit cu multă bucurie de societatea civilă și iubitorii de patrimoniu. Din 2015, după plecarea lui Sorin Oprescu de la Primăria Capitalei nu s-a mai auzit nimic despre acest proiect.

Imagine

Potrivit planurilor prezentate în cadrul Comisiei Tehnice de Urbanism de pe lângă Primăria Capitalei, în 2012, proiectul prevedea ca imobilul care adăpostea fostul restaurant "Cina" să fie păstrat intact, iar în lateralele sale urma să se construiască două clădiri - una de 22 de metri înălțime, spre strada Franklin și alta de 16, 5 metri înălțime, spre strada CA Rosetti. Pe teren ar fi urmat să se amenaje și o piațetă și spații verzi în suprafață de circa 1000 de metri pătrați (terenul are în total circa 3400 mp). În cel mai apropiat punct, între imobilele noi și clădirea veche era prevăzută însă o distanță de 6 metri. Casa în care se afla restaurantul "Cina" a fost construită în 1907 și are statutul de monument istoric.
misterr
Membru Silver
 
Mesaje: 3317
Membru din: Vin, 29 Apr 2011, 17:06

Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces

Mesajde Albert » Mar, 09 Apr 2019, 21:31

Observ ca PMB a oprit definitiv investitiile in bulevarde. Din punctul meu de vedere ,toate bulevardele din Bucuresti ar trebui modernizate la acelasi standard cum e si Calea Victoriei. Adica dotate cu piste pentru biciclete/autobuz, tramvai(poate chiar ar trebui schimbata si legistlatia pentru ca autobuzele sa poata circula pe linia de tramvai. Imaginati-va cum ar fi 335 bagat pe linia lui 1), placate cu granit,iluminat cu led si mai ales sa nu mai fie tolerati cei care parcheaza ilegal. Degeaba ai bulevarde cu 4 benzi, daca se parcheaza pe prima banda si ramai cu 3, din care se mai poate circula doar pe 2 benzi. Consider ca toate marile bulevarde din Bucuresti si-au trait vremea in varianta cum sunt acum si ar fi cazul unei modernizari din scorta in scoarta. Exemple de bulevarde care necesita modernizare urgenta ar fi: Stefan Cel Mare, Ion Mincu, Ion Mihalache, Kiseleff, Barbu Vacarescu, Tei, Nicolae Grigorescu, Calea Mosilor, Pache Protopopescu, Mihai Bravu, Decebal, Iuliu Maniu, Splaiul Independentei, etc. Astea ar fi cam la prima vedere. Imaginati-va cum ar arata orasul daca toate aceste bulevarde ar fi cum este Calea Victoriei.
Ultima oară modificat de cris_m pe Mie, 10 Apr 2019, 22:28, modificat 1 dată în total.
Motiv: La forma afirmativa se pune "doar", la forma negativa se pune "decat". Multumim colegului TibiV pentru semnalarea problemei!
Avatar utilizator
Albert
 
Mesaje: 364
Membru din: Mie, 07 Mar 2018, 00:04
Localitate: Bucuresti

Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces

Mesajde Valentin » Mar, 09 Apr 2019, 22:20

Intr-adevar ar trebui insa exista cateva probleme pe care o sa le prezint:

1. Placarea cu granit - arata bine, dar implementarea o sa fie defectuoasa si sigur la un moment dat o sa se strice si o sa trebuiasca reparata.. sa zicem ca poate ar fi mai ok cand s-ar lucra la retele publice ca nu se chinuie sa le sparga ci doar le scot (asta daca se vrea) , dar o sa fie montate la loc poate mai prost ca inainte..
2. Pistele de biciclete - perfect de acord - iar pe Splaiul independetei consider ca se poate implementa rapid o pista de-a lungul Dambovitei cu o banda/sens din Regie pana la Unirii si nu, vopseaua aia galbena sau ce o fi de pe trotuar nu o face o pista de biciclisti.. ea trebuie separata de trafic/trotuar si cu semaforizare la intersectii.. Ca idee, n-ar fi multe intersectii, una la Pasaj Basarab(Grozavesti) - 3 in zona Eroilor - 2 in zona Izvor.. Insa nu e suficienta doar pista asta, ea trebuie conectata cu cea de pe Calea Victoriei prin continuarea celei prezente dincolo de Bd.Regina Elisabeta catre Splai.
Despre celelalte Bulevarde nu ma bag intrucat nu le cunosc pe toate la nivel de detaliu pe toata lungimea.

3. Cat despre parcare.. succes! Ma refer in special la Bd.Iuliu Maniu unde exista masini pe avarii cu atata nesimtire pe B1 (de atatea ori am vazut soferii de troleibuze certandu-se cu diversi "patroni" ca nu pot trece de ei si pe langa asta sunt pline trotuarele de masini... Sustin amendarea lor, dar in acelasi timp exista in anumite zone suficient spatiu in spatele blocurilor pentru amenajarea de parcari subterane.. sau cel putin asa am eu impresia.. si s-ar putea face ceva in acest sens..

4. Iluminarea LED o vad obligatorie pe toate marile bulevarde ba chiar si pe strazile secundare, unde iluminatul lipseste cu desavarsire (e benza cand mergi pe strada seara) si unde exista, dar nu ilumineaza decat parcarea, nu si zona pietonala (e amuzant sa mergi la ghici pe trotuar si dai de cate un nesimtit care nu strange dupa cainele lui).

5. Sustin ideea cu autobuze pe zona mediana alaturi de tramvaie acolo unde este posibil acest lucru si nu inteleg ce se asteapta implementarea acestei idei (asta evident pe langa zonele unde ar exista probleme de gabarit).

6. Din cate observ, constructia de linii noi de tramvai mai greu - asta si din cauza materialului rulant lipsa (toata lumea stie de starea lor).. Personal, as vedea linii noi precum continuarea liniei 47 de la intersectia Trafic Greu cu 13 Septembrie catre Unirii pe langa Palatul Parlamentului pentru a evita acel ocol existent acum si pentru a fi o alternativa viabila la 385 si mai ales ar fi buna si pentru o posibil conexiune cu M4 SUD indiferent de traseul ales.. Avand in vedere si proiectul de pe Prel.Ghencea 47 ar putea deveni o linie mult mai eficienta in zona(cu transformarea in metrou usor) pentru ca majoritatea calatorilor din Prel.Ghencea vor sa ajunga la Unirii prin 385 / Eroilor prin 122/226 / zona de nord prin 41..
Avatar utilizator
Valentin
 
Mesaje: 194
Membru din: Sâm, 02 Iun 2018, 19:49

Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces

Mesajde Puss in Boots » Mie, 10 Apr 2019, 05:19

Pt pct.6 sunt niste planuri in PMUD, acum cate se vor si face mai vedem prin 2050.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3463
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Stiri,noutati,evenimente diverse si discutii despre aces

Mesajde Cristi N » Mie, 15 Mai 2019, 14:20

"Duamna" nu mai vrea 22 de companii municipale, se multumeste doar cu 11 care le vor absorbi pe primele.

Cum vrea Gabriela Firea să aducă în legalitate cele 22 de companii municipale: Înființează alte 11, care le vor absorbi pe cele vechi
Primăria Capitalei vrea să înființeze 11 companii municipale noi care vor vor absorbi prin fuziune cele 20 de companii municipale înființate în perioada 2017-2018, potrivit unui document obținut de HotNews.ro. Propunerea vine după ce Curtea de Apel București a anulat hotărârile de înființare a celor 22 companii municipale, motivând că au fost adoptate cu votul a jumătate plus unu dintre consilieri, față de două treimi cât prevede legea, și ar însemna practic legalizarea acestora și revalidarea lor în Consiliul General. Companiile vor face practic același lucru ca și până acum, doar câteva vor fi comasate, altele doar își vor schimba numele.


Articolul complet: Hotnews
Cristi N
Membru Bronze
 
Mesaje: 520
Membru din: Joi, 24 Iun 2010, 18:09
Localitate: Bucuresti S2

Anterior

Înapoi la Totul despre București


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori