Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din RomâniaCoridorul IV feroviarLucrarile pe tronsonul Sighisoara - Coslariu

 

Topic: Mai 2016

13 posts, 3838 views
Mai 2016 Trole

A venit timpul pentru câteva imagini mai noi de pe tronsonul Sighișoara Coșlariu. Pozele au deja cam o lună, dar sunt interesante pentru a urmări ritmul lucrărilor. Termenul de comparație este decembrie 2015. Sensul de parcurgere este dinspre Sighișoara spre Coșlariu.
Între Sighișoara și Daneș se circulă pe firul I. La ieșirea din Sighișoara se lucra cu pași timizi la podul peste Târnava Mare, pe noul traseu. Evident, se observă și portalul unuia dintre cele două tunele nou săpate.
2016-05-24 11.33.44.jpg (119.99 KB; downloaded 3612 times)

Joncțiunea vechiului traseu cu cel nou, în apropiere de halta de mișcare Daneș. Se observă că firul II e în lucru. Cel mai probabil acesta va fi primul deschis circulației pe noua variantă de traseu.
2016-05-24 11.42.44.jpg (146.78 KB; downloaded 3611 times)

Daneș. Cam ca în decembrie...
2016-05-24 11.44.20.jpg (150.1 KB; downloaded 3611 times)

 


Re: Reportaje lucrari mai 2016 Trole

Între Daneș și Dumbrăveni se circulă pe firul I, refăcut. Firul II este, de asemenea, în mare parte gata.
Pod în capătul Y al stației, finalizat.
2016-05-24 11.44.52.jpg (153.99 KB; downloaded 3617 times)

Apoi podul rutier în construcție (progrese minore), ce elimină trecerea la nivel cu Dc 58 din capătul Y al stației.
2016-05-24 11.46.21.jpg (97.71 KB; downloaded 3618 times)

De sus, grație Google Earth, avem următoarea imagine.
2016-05-24 11.46.21-g.jpg (121.03 KB; downloaded 3617 times)

Lucrările la ambele fire sunt realizate, până cu circa 2 km înainte de stația Dumbrăveni. Aici se va realiza o rectificare de traseu atât pentru calea ferată, cât și pentru DN14. Varianta de documentație pusă pe forum nu menționează această corecție. La sol, ritmul de lucru nu pare foarte alert...
2016-05-24 11.54.31.jpg (105.35 KB; downloaded 3617 times)

2016-05-24 11.55.01.jpg (166.54 KB; downloaded 3617 times)

Iar de sus se poate anticipa traseul.
2016-05-24 11.54.31-g.jpg (83.8 KB; downloaded 3658 times)

Revenim pe linia nouă și apoi intrăm, în stația Dumbrăveni. Care arată cam la fel ca în decembrie...
2016-05-24 11.59.02.jpg (169.98 KB; downloaded 3618 times)

 


Re: Reportaje lucrari mai 2016 Trole

Între Dumbrăveni și Ațel ambele fire sunt în mare finalizate. Se circula pe firul I.
Podul rutier în construcție elimină în principal trecerea la nivel cu DJ 142c din capătul X al stației. De asemenea, se observă că una din diagonalele din capătul Y va fi destul de departe de stație.
2016-05-24 12.01.47.jpg (181.68 KB; downloaded 3608 times)

2016-05-24 12.01.47 g.jpg (98.53 KB; downloaded 3609 times)

Ocolim apoi podul feroviar înghețat în construcție și mergem pe linie nouă până la intrarea în Ațel.
2016-05-24 12.02.55.jpg (178.03 KB; downloaded 3652 times)

 


Re: Reportaje lucrari mai 2016 Trole

Ațel.
2016-05-24 12.11.16.jpg (214.7 KB; downloaded 3611 times)

Unul dintre peroanele viitorului punct de oprire Ațel și linia aproape finalizată. Fără alte progrese...
2016-05-24 12.11.56.jpg (245.6 KB; downloaded 3609 times)

 


Re: Reportaje lucrari mai 2016 Trole

Pod în lucru la ieșirea din Ațel.
2016-05-24 12.12.46.jpg (235.47 KB; downloaded 3611 times)

Între Ațel și Mediaș se circula pe firul I, în parte finalizat. Pe firul II se înregistrează progrese, fiind în desfășurare lucrări la terasament pe aproape toată distanța.
Există un tronson care se realiniază și pe care nu este finalizat nici unul din firele de circulație. Însă aici se lucra.
2016-05-24 12.16.20.jpg (237.8 KB; downloaded 3610 times)

După acest tronson se revine pe linie nouă, până în apropiere de localitatea Brătei, unde există varianta nouă de traseu. Încă în aer...
2016-05-24 12.19.14.jpg (116.95 KB; downloaded 3610 times)

2016-05-24 12.19.37.jpg (104.44 KB; downloaded 3610 times)

Profităm de moment, ca să admirăm natura...
2016-05-24 12.19.50.jpg (251.34 KB; downloaded 3609 times)

Ne reîntâlnim cu traseul nou. Stâlpul liniei de 110kV era la locul lui.
2016-05-24 12.20.57.jpg (161.01 KB; downloaded 3610 times)

La marginea Mediașului. Pe firul II se fac lucrări la terasament.
2016-05-24 12.23.36.jpg (197.69 KB; downloaded 3610 times)

 


Re: Reportaje lucrari mai 2016 Trole

Mediaș.
2016-05-24 12.37.02.jpg (260.81 KB; downloaded 3611 times)

Trecere pe firul din stânga... Lucrările la firul I erau ceva mai avansate.
2016-05-24 12.39.00.jpg (270.03 KB; downloaded 3611 times)

 


Re: Reportaje lucrari mai 2016 Trole

Noul aliniament între Mediaș și Copșa Mică. Din fericire, stâlpul liniei electrice a fost mutat de pe petecul de iarbă și se pot începe lucrările la terasament, așa cum se întâmplă și ceva mai încolo.
2016-05-24 12.45.06.jpg (132.05 KB; downloaded 3612 times)
2016-05-24 12.46.24.jpg (144.72 KB; downloaded 3610 times)

Ambele poduri peste Târnava Mare sunt finalizate. Acesta e cel dinspre Copșa Mică.
2016-05-24 12.49.08.jpg (117.84 KB; downloaded 3612 times)

Imediat după pod, linia este deja montată pe firul I.
2016-05-24 12.49.30.jpg (122.69 KB; downloaded 3610 times)
2016-05-24 12.51.30.jpg (153.83 KB; downloaded 3611 times)

 


Re: Reportaje lucrari mai 2016 Trole

Intrarea în stația Copșa Mică (cap X).
2016-05-24 12.55.34.jpg (167.74 KB; downloaded 3612 times)

Copșa Mică. Sunt utilizate provizoriu doar liniile destinate transportului de mărfuri.
2016-05-24 12.58.35.jpg (190.04 KB; downloaded 3651 times)

Intrarea în stația Copșa Mică (cap Y).
2016-05-24 12.59.25.jpg (244.73 KB; downloaded 3611 times)

 


Re: Reportaje lucrari mai 2016 Trole

Între Copșa Mică și Valea Lungă se circulă pe firul I. Se înregistrează însă progrese, ambele fire sunt aproape finalizate până la stația Micăsasa.
Podul nou peste râul Vișa era încă într-un stadiu incipient.
2016-05-24 13.01.52.jpg (119.15 KB; downloaded 3612 times)

Continuăm pe linie nouă și ajungem la podul în construcție peste Târnava Mare.
2016-05-24 13.04.26.jpg (153.91 KB; downloaded 3612 times)
2016-05-24 13.07.55.jpg (141.48 KB; downloaded 3612 times)

Intrarea în actuala stație Micăsasa.
2016-05-24 13.15.17.jpg (166.94 KB; downloaded 3612 times)

La Micăsasa se desfășoară lucrări pentru noul aliniament și transformarea în punct de oprire.
2016-05-24 13.16.03.jpg (173.74 KB; downloaded 3613 times)

2016-05-24 13.16.20.jpg (190.74 KB; downloaded 3620 times)

 


Re: Reportaje lucrari mai 2016 Trole

Între Micăsasa și Valea Lungă firul I este aproape finalizat. Pe firul II lucrările la linie și catenară începeau imediat după Micăsasa.
2016-05-24 13.17.23.jpg (172.5 KB; downloaded 3611 times)
2016-05-24 13.21.45.jpg (143.83 KB; downloaded 3612 times)

La intrarea în Valea Lungă (cap X),pe firul I lipseau totuși niște macaze...
2016-05-24 13.24.49.jpg (146.9 KB; downloaded 3610 times)

Stația Valea Lungă.
2016-05-24 13.26.03.jpg (165.21 KB; downloaded 3612 times)

Între stațiile Valea Lungă și Blaj se circulă pe firul I. În capătul Y ala stației Valea Lungă avem montate aparatele de cale, iar de aici pănă la fosta stație Câmpul Libertății ambele fire sunt aproape finalizate.
2016-05-24 13.26.45.jpg (292.8 KB; downloaded 3612 times)

 


Re: Reportaje lucrari mai 2016 Trole

Ocolul prin fosta stație Câmpul Libertății și cîteva detalii cu noua abordare a curbei în zona pasajului la nivel cu DN14B.
2016-05-24 13.42.24.jpg (103.83 KB; downloaded 3622 times)
2016-05-24 13.43.50.jpg (133.13 KB; downloaded 3621 times)
2016-05-24 13.43.57.jpg (121.78 KB; downloaded 3619 times)
2016-05-24 13.44.10.jpg (154.9 KB; downloaded 3619 times)

Interesant este că pasajul la nivel se va păstra, deși  la 850m în lungul DN14B există un pod peste calea ferată. Adică acesta.
2016-05-24 13.46.12.jpg (151.7 KB; downloaded 3619 times)

2016-05-24 13.46.12 g1.jpg (118.12 KB; downloaded 3620 times)

 


Re: Reportaje lucrari mai 2016 Trole

La intrarea în stația Blaj se observă și linia secundară dinspre Praid, inaccesibilă în acel moment. Pentru accesul călătorilor la tren s-a înființat un mic peron. (În stânga, după indicatorul de limitare permanentă a vitezei la 40 kmh.)
2016-05-24 13.49.08.jpg (155.4 KB; downloaded 3613 times)

În stînga sunt liniile destinate districtului L. Linia pe care se circulă acum este de fapt linia în direcția Praid, cele două fire de circulație pentru direcția Copșa Mică urmând a fi amplasate în paralel cu aceasta.
2016-05-24 13.49.51.jpg (185.63 KB; downloaded 3614 times)

Blaj. Se circulă pe linii refăcute acum. Se observă și lucrările la pasajul peste DN14B.
2016-05-24 13.52.17.jpg (128.84 KB; downloaded 3614 times)
2016-05-24 13.52.34.jpg (94.37 KB; downloaded 3614 times)

Între Blaj și Crăciunel se circulă pe firul I. Pe firul II erau prezente căteva utilaje.
2016-05-24 13.56.25.jpg (131.78 KB; downloaded 3613 times)

La intrarea în Crăciunel se amenaja o trecere provizorie pentru DN14B, pentru a permite continuarea lucrărilor.
2016-05-24 13.58.39.jpg (108.79 KB; downloaded 3614 times)

Stația Crăciunel. Cam la fel...
2016-05-24 14.00.04.jpg (123.36 KB; downloaded 3614 times)

 


Re: Reportaje lucrari mai 2016 Trole

Între Crăciunel și Pod Mureș se circulă preponderent pe firul II. Pe firul I lucrările de electrificare se încheiau la halta Cistei, mai departe, pe porțiunile retrasate, linia fiind „proaspăt” așezată.
2016-05-24 14.09.39.jpg (138.86 KB; downloaded 3613 times)
2016-05-24 14.12.23.jpg (120.84 KB; downloaded 3611 times)

Punctul de joncțiune între firul II și firul I.
2016-05-24 14.13.40.jpg (177.38 KB; downloaded 3611 times)

Puzzle... În zona macazelor de la Halta Mihalț.
2016-05-24 14.14.36.jpg (188.43 KB; downloaded 3611 times)

Poduri peste Mureș. În dreapta se terminau practic lucrările la noua linie.
2016-05-24 14.15.45.jpg (135.98 KB; downloaded 3612 times)

Lucrarile la noul aliniament către Coșlariu.
2016-05-24 14.16.11.jpg (56.88 KB; downloaded 3611 times)

That's all folks!

 


Home page  • 
Parent forum: Lucrarile pe tronsonul Sighisoara - Coslariu  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419383 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use