Stiri

Lucrarile pe tronsonul Sighisoara - Coslariu (2012-2017)

Re: Stiri

Mesajde cristi5 » Joi, 26 Iul 2018, 10:09

Filmare facuta cu amabilitate de sotia mea din coada unui IR pe directia Sighisoara-Danes.



cristi5
 
Mesaje: 2
Membru din: Sâm, 08 Apr 2017, 13:26

Re: Stiri

Mesajde TibiV » Joi, 20 Sep 2018, 22:00

Ionut scrie:Avem deschideri:
- Firul 2 Danes-Dumbraveni a fost deschis in 13.09.2018
- Firul 2 Copsa Mica-Valea Lunga a fost deschis in 05.09.2018

https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg213354#msg213354
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9374
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Stiri

Mesajde abc_XC » Vin, 05 Oct 2018, 19:20

CFR Infrastructura a postat pe pagina de Facebook stadiul lucrarilor pe Sighisoara - Coslariu si pe Coslariu - Simeria:
https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/2213367835364739
București, 5 octombrie 2018

Lucrările de modernizare a tronsonului feroviar Simeria – Sighișoara sunt finalizate în proporție de 94%

Lucrările de modernizare între Simeria și Sighișoara (174 km ) au în acest moment un grad de execuție de aproximativ 95%, cele mai avansate lucrări fiind cele de pe tronsonul Coșlariu – Sighișoara, unde stadiul de execuție a ajuns la 96%, cu un avans de 4% față de segmentul Simeria - Coșlariu, care înregistrează un progres fizic de 92%.

Directorul General al companiei, domnul Ion Gavrilă, aflat în vizită tehnică pe șantierele feroviare dintre Simeria și Sighișoara a verificat stadiul lucrărilor de modernizare pe cele 5 loturi, unde progresul fizic este vizibil, le-a solicitat însă antreprenorilor să adopte aceeași abordare responsabilă și din punct de vedere al decontărilor financiare pentru lucrările executate, în contextul în care CFR SA are asigurată finanțarea pentru toate contractele de modernizare a infrastructurii și suprastructurii feroviare de la Curtici la Sighișoara.

♦ Cele mai importante construcții noi realizate între Simeria și Sighișoara:
◘ Podul în formă de Arc (134,6 m) peste râul Târnava Mare
◘ Tunelul Sighişoara (401 m)
◘ Tunelul Daneş (969 m), cel mai lung tunel de cale ferată construit în România după 1989
◘ Pasajul superior rutier peste DN 13
◘ Pasaj superior rutier Daneș
◘ Tunelul Turdaș (780 m), primul tunel din România construit prin metoda tranşee complet deschisă. Metoda implică realizarea în trepte a excavaţiei, realizarea platformelor pentru execuţia pereţilor, a grinzilor, a pereţilor mulaţi, realizarea picioarelor, a boltei şi turnarea betonului de umplutură şi în final refacerea terenului. Pereţii mulaţi ai tunelului vor împiedica pătrunderea apelor în interior, iar noul tunel va fi dotat cu un sistem modern de colectare şi evacuare a apei pluviale.

♦ Stadiul de execuție a lucrărilor pe loturi

♦ Coşlariu - Sighişoara (99,04 km) – 96%
◘ lotul Sighișoara - Ațel (30,87 km) - 95%
◘ lotul Ațel - Micăsasa (31,58 km) - 94%
◘ lotul Micasasa - Coslariu (36,68 km) - 99%

♦ Simeria - Coşlariu (74,43 km) – 92%
◘ lotul Simeria - Vințu de Jos (41,40 km) - 96%
◘ lotul Vințu de Jos - Coslariu - (33,03 km) - 88%

Pod Tarnava.jpg
Pod în formă de arc, km 299+720 - pod de cale ferata dublă peste râul Târnava Mare
◘ deschidere - 125 m;
◘ lungime - 134,6 m;
◘ constructie noua înaintea tunelului Sighişoara, între gara Sighişoara şi tunelul Sighişoara
Pod Tarnava.jpg (114.64 KiB) Vizualizat de 2248 ori

Tunel Turdas.jpg
Tunelul Turdaș (780 m), primul tunel din România construit prin metoda tranşee complet deschisă. Metoda implică realizarea în trepte a excavaţiei, realizarea platformelor pentru execuţia pereţilor, a grinzilor, a pereţilor mulaţi, realizarea picioarelor, a boltei şi turnarea betonului de umplutură şi în final refacerea terenului. Pereţii mulaţi ai tunelului vor împiedica pătrunderea apelor în interior, iar noul tunel va fi dotat cu un sistem modern de colectare şi evacuare a apei pluviale.
Tunel Turdas.jpg (100.81 KiB) Vizualizat de 2248 ori

Tunel Sighisoara.jpg
Tunelul Sighişoara - amplasat între staţiile CF Sighişoara şi Daneş, subtraversează DN 13 la adâncimi cuprinse între 5-14 m. Tunelul are trei părţi distincte, particularizate prin metoda de execuţie:
◘ tunel artificial (intrare Sighişoara), cu lungimea de 20 m (km 299+910 - 299+930);
◘ tunel natural, cu lungimea de 325 m (km 299+930 – 300+255);
◘ tunel artificial (intrare Daneş), cu lungimea de 56 m (km 300+255 – 300+311).
Tunel Sighisoara.jpg (79.74 KiB) Vizualizat de 2248 ori

Tunel Turdas portal.jpg
Tunel Turdas portal.jpg (102.64 KiB) Vizualizat de 2248 ori

Pasaj Danes.jpg
Pasaj Danes.jpg (42.93 KiB) Vizualizat de 2248 ori

Instalatie centralizare electronica CF Orastie.jpg
Instalatie centralizare electronica CF Orastie.jpg (96.02 KiB) Vizualizat de 2248 ori

CF Orastie.jpg
CF Orastie.jpg (76.53 KiB) Vizualizat de 2248 ori
abc_XC
Membru Silver
 
Mesaje: 676
Membru din: Vin, 24 Iun 2016, 18:49

Re: Stiri

Mesajde TibiV » Lun, 08 Oct 2018, 11:23

Fimare din 26 septembrie 2018.


TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9374
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Stiri

Mesajde TibiV » Lun, 08 Oct 2018, 12:00

La Coslariu sunt ingrozitor de ramasi in urma... :(
Filmari aeriene din drona de sambata, 6 octombrie








JALE !!!...
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9374
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Stiri

Mesajde TibiV » Lun, 08 Oct 2018, 12:03

Si gasiti un super-mega reportaj de la sol pe Sighisoara - Coslariu aici:
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg215883#msg215883

Merita !...
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9374
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Stiri

Mesajde macheta218 » Mie, 10 Oct 2018, 09:50

Stadiul lucrărilor între Daneș și Sighișoara in data de 09.10.2018. Vedere din IR 1746.


Avatar utilizator
macheta218
Membru Gold
 
Mesaje: 1090
Membru din: Sâm, 03 Apr 2010, 07:57

Re: Stiri

Mesajde TibiV » Mie, 10 Oct 2018, 14:15

Super fimare !!!!....
Bine ca se lucreaza.

Am si eu o intrebare.
Cum se face ca atunci cand incarci pagina, apare o imagine care NU apare in fimare ?!...
M-am uitat de 3 ori, dar in video nu exista imaginea cu utilajul & oamenii care lucreaza la catenara / linia de contact...
Imagine
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9374
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Stiri

Mesajde bercenicity » Mie, 10 Oct 2018, 15:49

Avatar utilizator
bercenicity
Membru Silver
 
Mesaje: 1523
Membru din: Mar, 29 Dec 2009, 10:32
Localitate: BerceniCity

Re: Stiri

Mesajde macheta218 » Mie, 10 Oct 2018, 17:46

Utilajele respective le-am fotografiat în incinta statiei Daneş,filmarea începe dupa semnalul de ieșire din statie spre Sighișoara.
Fişiere ataşate
Copy of 20181009_135342.jpg
Copy of 20181009_135342.jpg (366.32 KiB) Vizualizat de 2087 ori
Copy of 20181009_135343.jpg
Copy of 20181009_135343.jpg (371.3 KiB) Vizualizat de 2087 ori
Copy of 20181009_135344.jpg
Copy of 20181009_135344.jpg (372.6 KiB) Vizualizat de 2087 ori
Copy of 20181009_135348.jpg
Copy of 20181009_135348.jpg (374.61 KiB) Vizualizat de 2087 ori
Copy of 20181009_135349.jpg
Copy of 20181009_135349.jpg (370.6 KiB) Vizualizat de 2087 ori
Copy of 20181009_135352.jpg
Copy of 20181009_135352.jpg (368.42 KiB) Vizualizat de 2087 ori
Copy of 20181009_135355.jpg
Copy of 20181009_135355.jpg (447.11 KiB) Vizualizat de 2087 ori
Copy of 20181009_135356.jpg
Copy of 20181009_135356.jpg (403.18 KiB) Vizualizat de 2087 ori
Avatar utilizator
macheta218
Membru Gold
 
Mesaje: 1090
Membru din: Sâm, 03 Apr 2010, 07:57

Re: Stiri

Mesajde shoppy » Mie, 10 Oct 2018, 19:39

Intr-un cuvant, cine uploadeaza pe youtube poate sa puna ce poza vrea la video.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8961
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Stiri

Mesajde TibiV » Lun, 05 Aug 2019, 23:12

COMUNICAT DE PRESĂ

CFR SA recepţionează lucrările de modernizare finalizate între Simeria şi Sighişoara
Bucureşti, 2 august 2019

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA vă informează că în perioada august - noiembrie 2019 se vor desfășura recepţiile pe categorii de lucrări finalizate între Simeria şi Sighişoara, parte componentă a Coridorului Rin - Dunăre (ramura nordică).

Dezvoltarea infrastructurii feroviare pe tronsonul Simeria - Sighişoara reprezintă un important și complex program de lucrări de modernizare pe întreaga lungime de aproximativ 170 km de cale ferată dublă, care înregistrează la ora actuală un progres fizic de execuție cuprins între 92% şi 99%.

O dată cu finalizarea mai multor categorii de lucrări pe tronsonul Simeria - Sighișoara, CFR SA a programat, pentru perioada august - noiembrie, recepţiile la finalizarea lucrărilor pentru următoarele specialități feroviare:

terasamente, infrastructură, suprastructură;
poduri, podeţe, tuneluri, viaducte, pasaje rutiere, treceri la nivel;
lucrări de energoalimentare, linie de contact;
construcţii civile în stații și instalațiile aferente, sisteme de informare, substaţii de trancţiune şi lucrări de protecţia mediului.

Astfel, comisiile de specialitate, din care vor face parte reprezentanți ai CFR SA, Antreprenorului, Proiectantului și Autorităților Locale, vor recepționa până în luna noiembrie lucrările de modernizare a infrastructurii și suprastructurii feroviare, finalizate pe specialitățile de lucrări sus-amintite, pe următoarele intervalele de stații:

Blandiana - Șibot, Orăștie - Simeria, stațiile Vințu de Jos și Șibot de pe tronsonul Simeria - Vințu de Jos;
Alba Iulia - Vințu de Jos, Barabanț - Alba Iulia, Sântimbru - Barabanț, Coșlariu - Sântimbru, stațiile Alba Iulia, Barabanț, Sântimbru și Coșlariu de pe tronsonul Vințu de Jos - Coșlariu;
Micăsasa - Valea Lungă, Valea Lungă - Blaj, Blaj - Crăciunel, Crăciunel - Podul Mureș și stațiile Valea Lungă, Blaj și Crăciunel de pe tronsonul Coșlariu – Micăsasa;
Ațel - Mediaș, Mediaș - Copșa Mică, Copșa Mică - Micăsasa și stațiile Mediaș și Copșa Mică de pe tronsonul Micăsasa - Ațel;
Sighișoara - Daneș, Daneș - Dumbrăveni, Dumbrăveni - Ațel și stațiile Daneș și Dumbrăveni de pe tronsonul Ațel - Sighișoara.

“Lucrările de modernizare a infrastructurii feroviare pe cele 5 tronsoane cuprinse între Simeria și Sighișoara au un grad de complexitate ridicat din punct de vedere al lucrărilor executate pe întregul traseu. Vorbim despre modernizarea a aproximativ 170 km de cale ferată dublă, 22 de staţii de cale ferată, puncte de oprire, halte de mișcare, peste 240 poduri/podeţe/tuneluri feroviare, 11 pasaje inferioare/superioare şi 4 substaţii de tracţiune. Este un traseu pe care s-au construit 3 noi tuneluri (Turdaș, Sighișoara și Daneș), un pod în formă de arc și varianate noi de traseu, construcții care asigură atingerea vitezei maxime de circulaţie de 160 km/h pe o lungime cât mai mare a acestui traseu. Finalizarea lucrărilor de modernizare este o prioritate pentru CFR SA, deoarece dezvoltarea infrastructurii feroviare reprezintă un suport economic nu doar pentru operatorii de transport feroviar de călători şi de marfă, dar și pentru societăţile comerciale şi serviciile publice din întreaga zonă de dezvoltare a proiectului“, precizează Constantin AXINIA, directorul general al CFR SA.

Menționăm faptul că procedurile pentru recepţia pe categorii de lucrări între Simeria şi Sighişoarase desfășoară în conformitate cu prevederile Hotărârii nr. 845 din 24.10.2018, pentru aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor din domeniul infrastructurii rutiere şi feroviare de interes naţional, act normativ promovat de Ministerul Transporturilor.

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2019/4881-2-august-2019-cfr-sa-receptioneaza-lucrarile-de-modernizare-finalizate-intre-simeria-si-sighisoara
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9374
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Stiri

Mesajde Marian Andrei » Mar, 12 Noi 2019, 08:58

Am mers in ultima perioada pe tronsonul respectiv, fizic este finalizat, VS este in general 120 cu anumite restrictii in zona TN unde nu e gata semnalizarea si in zona unor abateri care nu sunt puse in totalitate in functiune. Probleme mai sunt la semnalizare din cauza lucrarilor, am patit de mai multe ori ca la cativa m inainte de semnalul de iesire cu comanda de trecere, acesta sa se schimbe in galben/rosu, moment in care trenul trebuie oprit cat mai repede, daca nu este oprit de inductor, se face foaie, se pierde timp.

Mai este ceva de lucru la racordul Podu Mures - Coslariu/Teius, unde au fost probleme in special din cauza solului moale.

De la noul mers nu stiu sa fie mari modificari, doar Dacia sa fie dat la 140.

Cand am timp o sa urc si cateva filme de noapte.

20191102_002736.jpg
20191102_002736.jpg (219.63 KiB) Vizualizat de 119 ori
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 18482
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Stiri

Mesajde TibiV » Mar, 12 Noi 2019, 11:42

Doua poze de la benzinari din 08.11.2019 cu racordul Podu Mures - Coslariu...

Imagine

Imagine

Sursa: https://forum.peundemerg.ro/index.php?t ... #msg266123
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9374
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Lucrarile pe tronsonul Sighisoara - Coslariu


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori