Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantLocomotive diesel

 

Topic: Locomotive clasele 600/601 (ex 60) si 620/621 (ex 62)

1406 posts, 427525 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 101
 
 

📖 Pagination options
Locomotive clasele 600/601 (ex 60) si 620/621 (ex 62) Gabi23

60-0510-2, a CFR Calatori in Arad - 17.08.2010
60-0510-2 - Arad - 17.08.2010.JPG (618.6 KB; downloaded 17112 times)


60-0809-8, a CFR Calatori in Timisoara Nord - 15.08.2010
60-0809-8 - Timisoara Nord - 15.08.2010.JPG (693.08 KB; downloaded 17074 times)


60-0930-2, a CFR Calatori in Arad - 14.08.2010
60-0930-2 - Arad - 14.08.2010_002.JPG (601.75 KB; downloaded 17123 times)


60-1097-9, a CFR Calatori in Arad - 17.08.2010
60-1097-9 - Arad - 17.08.2010_001.JPG (544.09 KB; downloaded 17061 times)


60-1124-1, a CFR Calatori in Arad - 14.08.2010
60-1124-1 - Arad - 14.08.2010.JPG (695.58 KB; downloaded 17075 times)


60-1507-7, a GFR in Timisoara Nord - 22.08.2010
60-1507-7 - Timisoara Nord - 22.08.2010_003.JPG (696.28 KB; downloaded 17081 times)


60-1631-5, a Servtrans - 14.08.2010
60-1631-5 - Arad - 14.08.2010_003.JPG (661.87 KB; downloaded 17059 times)

 


Re: Locomotive seriile 60 si 62 (Electroputere Craiova Romania) Dominatrix

60-1631-5, a Servtrans - 14.08.2010
60-1663-8
Care este motivul pentru care exista locomotive de acest tip cu numere mai mari de 1407? Din cate stiu, in total s-au fabricat numai 1407 de bucati pentru CFR (+alte 160 pentru operatori industriali). Aceeasi intrebare o am in legatura cu locomotivele diesel-electrice din seriile 69/73, din care stiu ca s-au fabricat doar 28 de bucati, dar in poze apar si numere mai mari. Care este motivul renumerotarii?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive seriile 60 si 62 (Electroputere Craiova Roman Dr2005

S-au fabricat 1407 pentru CFR. Cele industriale nu au avut niciodată număr în format UIC, iar unele au ajuns pe la diverşi privaţi şi au primit numere în continuare (de fapt, de la 1500 în sus, nu de la 1408), valabil şi pentru LDH-uri, LDE125-uri şi alte locomotive industriale. Lor li s-au adăugat locomotivele ,,repatriate" de prin Yugoslavia (atât EA-uri produse la Craiova, cât şi EC-uri produse la Zagreb), China, Polonia ş.a.m.d., care au primit si ele numere în continuarea celor existente.
În plus, fiecare operator are dreptul să îşi redenumească locomotivele dacă vrea, aşa că unii au preferat să îşi uniformizeze numerotarea parcului (de ex. DA-urile de la GFR, care între 1501 şi 1536 au şi maşini aduse din China şi maşini industriale şi maşini ex-CFR şi maşini repatriate din Polonia).

Şi cu 69/73 e aceeaşi treabă. Au fost 28 pentru CFR, dar au fost destule industriale, mai precis 111 (de la 1 la 112, că 87 a fost pentru export) pentru România, 3 pentru Polonia şi 10 pentru Irak, cu numere de forma LDE125-abc (cele pentru România... cele pentru export au fost codificate de proprietarii lor de acolo).

O parte din locomotivele industriale au ajuns la privaţi şi au fost înmatriculate în continuare. 73-uri sunt doar 2, modificate din 69.€

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive seriile 60 si 62 (Electroputere Craiova Roman Dr2005

Referitor la filmul cu DA-ul, tonajul maxim ce poate fi remorcat de o locomotivă de un anume tip se stabileşte în funcţie de profilul secţiei pe care se doreşte a se face remorcarea şi de caracteristica de tracţiune a locomotivei. Astfel, locomotiva trebuie să poată trage şi, mai ales, să poată frâna trenul peste tot pe secţia de circulaţie, inclusiv să poată urca, opri şi porni în condiţii de siguranţă pe rampa cea mai mare (rampa caracteristică) şi pe panta cea mai mare (panta caracteristică). Atât centura Bucureştiului, cât şi Bucureşti-Craiova, Bucureşti-Piteşti şi Bucureşti-Constanţa (nu ştiu exact de unde venea şi unde mergea locomotiva cu pricina) sunt secţii fără rampe şi pante mari, deci se pot trage trenuri destul de grele pe ele.

----
De la ce vine CIAS? Combinatul de Industria Aluminiului Slatina?€

 


60-0093-9 stakee

60-0093-9

60-0093-9 a.jpg (153.93 KB; downloaded 8014 times)
60-0093-9 b.jpg (188.87 KB; downloaded 8022 times)
60-0093-9 c.jpg (322.51 KB; downloaded 8023 times)
60-0093-9 d.jpg (205.54 KB; downloaded 8037 times)
60-0093-9 e.jpg (190.88 KB; downloaded 8039 times)
60-0093-9 f.jpg (221.93 KB; downloaded 8019 times)
60-0093-9 g.jpg (171.35 KB; downloaded 8019 times)

 


811 stakee

811

62-0811-0 a.jpg (334.43 KB; downloaded 8033 times)
62-0811-0 b.jpg (246.68 KB; downloaded 8033 times)
62-0811-0 c.jpg (309.21 KB; downloaded 8031 times)
62-0811-0 d.jpg (270.47 KB; downloaded 8036 times)
62-0811-0 e.jpg (258.42 KB; downloaded 8028 times)
62-0811-0 f.jpg (313.11 KB; downloaded 8023 times)

 


1058 stakee

1058

62-1058-7 a.jpg (269.89 KB; downloaded 8018 times)
62-1058-7 b.jpg (246.62 KB; downloaded 8042 times)
62-1058-7 c.jpg (226.88 KB; downloaded 8031 times)
62-1058-7 d.jpg (284.3 KB; downloaded 8015 times)
62-1058-7 e.jpg (270.78 KB; downloaded 8022 times)
62-1058-7 f.jpg (173.2 KB; downloaded 8015 times)
62-1058-7 g.jpg (290.42 KB; downloaded 8016 times)
62-1058-7 h.jpg (327.36 KB; downloaded 8024 times)

 


Timis 2 stakee

1269

60-1269-4 a.jpg (223.4 KB; downloaded 8015 times)
60-1269-4 b.jpg (175.93 KB; downloaded 8025 times)
60-1269-4 c.jpg (496.93 KB; downloaded 8010 times)
60-1269-4 d.jpg (235.8 KB; downloaded 8014 times)
60-1269-4 e.jpg (233.44 KB; downloaded 8013 times)
60-1269-4 f.jpg (518.6 KB; downloaded 8018 times)
60-1269-4 g.jpg (220.28 KB; downloaded 8015 times)
60-1269-4 h.jpg (528.8 KB; downloaded 8012 times)
60-1269-4 i.jpg (265.9 KB; downloaded 8010 times)

 


1058 stakee

1058

62-1058-7 i.jpg (215.79 KB; downloaded 8008 times)
62-1058-7 j.jpg (488.6 KB; downloaded 8017 times)
62-1058-7 k.jpg (205.25 KB; downloaded 8016 times)
62-1058-7 l.jpg (204.85 KB; downloaded 8015 times)
62-1058-7 m.jpg (380.49 KB; downloaded 8020 times)
62-1058-7 n.jpg (318.8 KB; downloaded 8016 times)
62-1058-7 o.jpg (248.92 KB; downloaded 8014 times)
62-1058-7 p.jpg (310.1 KB; downloaded 8016 times)

 


1012 1044 1088 1089 1253 stakee

1012 1044 1088 1089 1253

60-1012-8 cta.jpg (218.49 KB; downloaded 8014 times)
60-1044-1 cta.jpg (228.61 KB; downloaded 8024 times)
60-1088-8 cta a.jpg (225.1 KB; downloaded 8015 times)
60-1088-8 cta b.jpg (239.87 KB; downloaded 8040 times)
60-1089-6 ct.jpg (273.2 KB; downloaded 8039 times)
60-1089-6 cta.jpg (314.22 KB; downloaded 8013 times)
60-1253-8 cta.jpg (264.15 KB; downloaded 8010 times)
60-1253-8 fetesti.jpg (345.57 KB; downloaded 8017 times)
60-1253-8.jpg (279.73 KB; downloaded 8031 times)

 


1099 stakee

1099 - Depoul Medgidia

62-1099-1 a.jpg (291.63 KB; downloaded 8020 times)
62-1099-1 b.jpg (185.69 KB; downloaded 8016 times)
62-1099-1 c.jpg (211.96 KB; downloaded 8022 times)
62-1099-1 d.jpg (255.15 KB; downloaded 8011 times)
62-1099-1 e.jpg (188.83 KB; downloaded 8025 times)
62-1099-1 f.jpg (482.97 KB; downloaded 8014 times)
62-1099-1 g.jpg (201.34 KB; downloaded 8016 times)
62-1099-1 h.jpg (463.77 KB; downloaded 8049 times)
62-1099-1 i mangalia.jpg (322.59 KB; downloaded 8020 times)
62-1099-1 j.jpg (237.51 KB; downloaded 8017 times)
62-1099-1 k medgidia.jpg (308.93 KB; downloaded 8018 times)

 


1269 stakee

1269

60-1269-4 j.jpg (504.63 KB; downloaded 8034 times)
60-1269-4 k.jpg (276.58 KB; downloaded 8011 times)
60-1269-4 l.jpg (243.42 KB; downloaded 8013 times)
60-1269-4 m.jpg (244.65 KB; downloaded 8012 times)
60-1269-4 n.jpg (249.58 KB; downloaded 8007 times)
60-1269-4 o.jpg (263.99 KB; downloaded 8013 times)
60-1269-4 p.jpg (175.9 KB; downloaded 8009 times)
60-1269-4 q.jpg (240.8 KB; downloaded 8006 times)
60-1269-4 r.jpg (211.74 KB; downloaded 8012 times)
60-1269-4 s.jpg (193.28 KB; downloaded 8017 times)
60-1269-4 t.jpg (202.94 KB; downloaded 8008 times)
60-1269-4 u.jpg (239.92 KB; downloaded 8009 times)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive seriile 60 si 62 (Electroputere Craiova Roman Dr2005

Putini stiu ca prima locomotiva LDE2100 care a suferit modificarea suspensiei secundare, primind arcuri elicoidale (in locul celor in foi) a fost reincadrata in seria 65 (viteza maxima: 100 km/h). Urmatoarele locomotive modernizate astfel si-au pastrat incadrarea in seriile 60/62.

65-1248-7 apartine Depoului Bucuresti Calatori.

 


Re: Locomotive seriile 60 si 62 (Electroputere Craiova Romania) costin1300

Nu cumva 1508 si 1502 ale GFR sunt defapt ND2 exportate prin anii '70-'80 si repatriate acum?

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 101
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Locomotive diesel  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421736 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use