Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantLocomotive diesel

 

Topic: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63)

705 posts, 265879 views
 
Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31  ... 51
 
 

📖 Pagination options
Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63) Gaby

92 53 0 640981-4 RO-SNTFC
R6314 Iași - Tecuci
03.09.2017, Iași


 


Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63) Mihai Nicolae

640 956 RO-SNTFC al Depoului CFR Iași surprins la intrarea în Stația CFR TUTOVA  la tracțiunea trenului IR 12664 Iași - București Nord, Județul Vaslui (03.09.2017)
https://www.flickr.com/photos/134176422...ed-public/

956.jpg (123.08 KB; downloaded 4323 times)

 


Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63) Mihai Nicolae

65-1204 RO-SNTFC al Depoului București Călători detașat la Depoul CFR Iași surprins la intrarea în Stația CFR VASLUI la tracțiunea trenului IR 12660 Iași - București Nord, 03.09.2017
https://www.flickr.com/photos/134176422...ed-public/

1204.jpg (94.44 KB; downloaded 4285 times)

 


Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63) Gaby

CFR Călători 65-1204-0
IR12660 Iași - București Nord
07.09.2017, Iași


 


Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63) Mihai Nicolae

957 RO-SNTFC aparținând Depoului CFR Sibiu surprins în Depoul CFR BRAȘOV, 09.09.2017
https://www.flickr.com/photos/134176422...ed-public/

957.jpg (141.13 KB; downloaded 4250 times)

 


Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63) Andrei ?tefan

Constanța în plin cod roșu de viscol și căderi masive de zăpadă.



Whiteout. by Constantin Andrei Stefan, on Flickr

 


Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63) Mihai Nicolae

640 925 RO-SNTFC al Depoului CFR Sibiu surprins în Stația CFR BRAȘOV la tracțiunea trenului internațional „Dacia”, Wien Hauptbahnof - București Nord (09.09.2017)
https://www.flickr.com/photos/134176422...ed-public/

925.jpg (110.67 KB; downloaded 4285 times)

 


Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63) Mihai Nicolae

640 1227 RO-SNTFC al Depoului CFR Iași surprins în GARA CFR BUCUREȘTI NORD la tracțiunea trenului internațional IR 460 Istanbul - București Nord, 11.09.2017
https://www.flickr.com/photos/134176422...ed-public/

1227.jpg (95.17 KB; downloaded 4259 times)

 


Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63) stefan_br

Iar pe 12.09 a fost trimis catre depoul de care apartine cu IR 402.

IMG_9766.jpg (460.61 KB; downloaded 4213 times)

 


Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63) Mihai Nicolae

661-132 RO-SNTFC al Depoului CFR Iași surprins în Stația CFR IAȘI la tracțiunea trenului IR 12663 București Nord - Iași, 02.09.2017
https://www.flickr.com/photos/134176422...ed-public/

1132.jpg (107.88 KB; downloaded 4171 times)

 


Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63) Costin

Am modificat mesajul de mai sus pentru ca locomotiva era identificata ca fiind seria 66, ceea ce este gresit (acelea sunt fostele DC-uri). In acest caz va rog pe toti sa scrieti seria corecta (din 3 cifre) pentru a evita confuziile.

 


Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63) Andrei Andraș

Teoretic, ar trebui să fie clasa 64, deoarece înainte a fost clasa 65. Iar cele ce au fost 63 devin 66.

 


Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63) Gabi23

Indiferent de clasificarea veche sau nouă tot locomotiva 1132 rămâne și probabil are această clasificare acum pentru că e ”fâșneață”. Rămân la părerea că oricum clasificarea UIC s-a făcut haotic, fiecare companie a clasificat cum a vrut. Particular, la CFR Călători fiecare depou a lipit cum și unde a vrut. N-a contat stratul de jeg și faptul că altele erau prioritățile. S-au comandat UIC, enorm de scump, pe locomotive imobilizate de ani de zile, care clar nu au cum să circule. S-au jumulit în mod barbar vechile plăci din diverse motive neoficiale. Pe aceste GM s-a comandat UIC, deși se știa că intră la reparații la Craiova...

 


Re: Locomotive clasele 640/641 (ex 65) si 660/661 (ex 63) mureseanu_976

Andrei17 wrote:
Teoretic, ar trebui să fie clasa 64, deoarece înainte a fost clasa 65. Iar cele ce au fost 63 devin 66.


Si nu te-ai gandit nici o secunda ca a fost "upgradata" pentru v.max. = 120 km/h prin schimbul de boghiuri cu alta locomotiva ? Aici nu este eroare de editare. Daca ramanea de 100 km/h ramanea tot seria 64.

Costin wrote:
Am modificat mesajul de mai sus pentru ca locomotiva era identificata ca fiind seria 66, ceea ce este gresit (acelea sunt fostele DC-uri). In acest caz va rog pe toti sa scrieti seria corecta (din 3 cifre) pentru a evita confuziile.


Chiar e relevant acest aspect ? Nu toata lumea stie ca s-au fabricat ~ 1406-1407 locomotive 060-DA pentru operatorul de stat, dar care si-au pastrat numerele de ordin +1000 inclusiv la modernizarea realizata cu General Motors. A scrie 661 132 ar insemna pentru un citior "neavizat" ca s-au fabricat doar "132" locomotive, or numarul de parc 1132 urmat de seria sasiului prevaleaza in toate arhivele pana la inmatricularea retarda in format UIC (care s-a intamplat sa fie folosita in "interesul personal" al firmelor care le-au editat si tiparit).

Daca mergeam la Krakow si prindeam locomotive poloneze cu 2 sisteme de numerotare ambele prezente bine-mersi, care ma obligai sa il scriu ? Cel "nationalist" ET22-1059 sau mizeria fara sens cu font mai mic de sub (care nici numar de parc corespondent "1059" nu a pastrat) ?



ET22-1059 Trzebinia by Andy Thomas 5910, on Flickr

 


Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31  ... 51
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Locomotive diesel  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420542 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use