Topic: Discutii - PSS Opera
278 posts, 101049 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii - PSS Opera
Adrian Rosca
Cel mai probabil se toarna radierul, acolo nu ai voie sa ai intreruperi.
Cel mai probabil se toarna radierul, acolo nu ai voie sa ai intreruperi.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: POZE PSS Opera
subway guru
Macaraua ca macaraua...dar sfintele au fost trecute deja din nou la islamism si sunt 'arvunite' sa plece inapoi de unde au venit, adica in Turcia...consultantul german al acelui proiect deja a fost 'in inspectie la fata locului dambovitean' si le-a declarat 'apte'
Acestea sunt informatii 'de inside' obtinute in exclusivitate 'direct de la sursa' prin 'mijloace specifice' cartitelor din domeniu si difuzate doar...pentru stiinta voastra!...n-au treaba cu Astaldi si povesti...
P.S.
Varvara a ajuns deja la 2/3 din parcurs si avanseaza in ritm voios...
shoppy wrote:Montania wrote:
18 Iulie 2017, se toarna... si se lucreaza la greu, azi-noapte pe la 12 inca se mai invartea macaraua pe santier. Cred ca e un grafic fix de scoatere a sfintelor si probabil ca nu te joci cu etapa asta...
Pai nu te joci ca costa o caciula de bani inchiriatul macaralei care o sa le scoata, si care trebuie inchiriata dinainte, si care o platesti chiar daca nu o folosesti.
Macaraua ca macaraua...dar sfintele au fost trecute deja din nou la islamism si sunt 'arvunite' sa plece inapoi de unde au venit, adica in Turcia...consultantul german al acelui proiect deja a fost 'in inspectie la fata locului dambovitean' si le-a declarat 'apte'
Acestea sunt informatii 'de inside' obtinute in exclusivitate 'direct de la sursa' prin 'mijloace specifice' cartitelor din domeniu si difuzate doar...pentru stiinta voastra!...n-au treaba cu Astaldi si povesti...
P.S.
Varvara a ajuns deja la 2/3 din parcurs si avanseaza in ritm voios...
- survola
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii - PSS Opera
TibiV
Eu zic ca "Sfintele e fraiere" sa isi schimbe religia...
Nu or sa aiba acolo vacanta nici pe sfert din cate zile de munca au avut aici...
Or sa afle ele ca in Romania au fost "la sanatoriu"...
Eu zic ca "Sfintele e fraiere" sa isi schimbe religia...
Nu or sa aiba acolo vacanta nici pe sfert din cate zile de munca au avut aici...
Or sa afle ele ca in Romania au fost "la sanatoriu"...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - PSS Opera
subway guru
Din pacate ramanem 'orfani'...pentru ceva 'pauze lungi si dese, cheia marilor...succesuri'
Daca nu mai avem 'capsunari' la export, exportam 'sfinte'!!!
Din pacate ramanem 'orfani'...pentru ceva 'pauze lungi si dese, cheia marilor...succesuri'
Daca nu mai avem 'capsunari' la export, exportam 'sfinte'!!!
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii - PSS Opera
TibiV
Iexact...
(..marile "succesuri", ca "almanahele" post-revolutionare...)
:smuls parul din cap:
Iexact...
(..marile "succesuri", ca "almanahele" post-revolutionare...)
:smuls parul din cap:
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - PSS Opera
subway guru
Si cand te gandesti la cat le-am pupat, aghezmuit si giugiulit...ca pe sfintele moaste...dar si-au facut treaba onest si cu mult peste asteptari, au batut si recorduri de viteza pe distante scurte, nici n-au 'arat' terenul, au trecut si 'proba cu obstacole', apeductele si canalizarile au ramas functionale (cu o singura exceptie notabila ce nu li-se poate imputa), ce mai, s-au achitat cu brio de sarcini chiar asa 'reshapate' si mai obosite cum au venit ele de la osmanlai...acolo de unde se intorc acum...ca sa-si puna din nou 'feregea'...ca la noi au mers in minijupe, ca majoretele la parada!
Gandeste-te doar la cate 'epuismente' am economisit cu sfintele astea 'submarine'!
P.S.
Mai tii minte cum ne 'preocupam' la inceputuri de starea danturii lor, de parca noi toti eram 'stomatologi de meserie'???...marfa 'nemteasca'...iar traseul cel mai lung fara 'revizii capitale' a fost de doua ori mai lung decat cel planificat initial...punctul cel mai delicat de care mi-a fost mereu teama a fost 'main bearing', angrenajul principal fiindca acela era cel 'din nastere' ne-renuvelat, daca ar fi 'crapat' pe parcurs...naiba ne lua...ar fi fost ca o basculanta ingropata ramasa fara 'cutia de viteze'...
La Varvara pe prima interstatie am avut o problema, ca nu era egal cuplul de torsiune pe cele doua sensuri de rotatie stanga/dreapta, nu v-am spus atunci ca nu voiam sa va alarmez inutil...s-a rezolvat si asta elegant 'din mers'
Of Doamne, ca greu se mai aseaza in ziua de azi caramida peste caramida si inel dupa inel...parca am fi 'blestemati'...si in 'nimicnicia' mea...oricat as incerca...tot nu pricep 'de ce'...
Si cand te gandesti la cat le-am pupat, aghezmuit si giugiulit...ca pe sfintele moaste...dar si-au facut treaba onest si cu mult peste asteptari, au batut si recorduri de viteza pe distante scurte, nici n-au 'arat' terenul, au trecut si 'proba cu obstacole', apeductele si canalizarile au ramas functionale (cu o singura exceptie notabila ce nu li-se poate imputa), ce mai, s-au achitat cu brio de sarcini chiar asa 'reshapate' si mai obosite cum au venit ele de la osmanlai...acolo de unde se intorc acum...ca sa-si puna din nou 'feregea'...ca la noi au mers in minijupe, ca majoretele la parada!
Gandeste-te doar la cate 'epuismente' am economisit cu sfintele astea 'submarine'!
P.S.
Mai tii minte cum ne 'preocupam' la inceputuri de starea danturii lor, de parca noi toti eram 'stomatologi de meserie'???...marfa 'nemteasca'...iar traseul cel mai lung fara 'revizii capitale' a fost de doua ori mai lung decat cel planificat initial...punctul cel mai delicat de care mi-a fost mereu teama a fost 'main bearing', angrenajul principal fiindca acela era cel 'din nastere' ne-renuvelat, daca ar fi 'crapat' pe parcurs...naiba ne lua...ar fi fost ca o basculanta ingropata ramasa fara 'cutia de viteze'...
La Varvara pe prima interstatie am avut o problema, ca nu era egal cuplul de torsiune pe cele doua sensuri de rotatie stanga/dreapta, nu v-am spus atunci ca nu voiam sa va alarmez inutil...s-a rezolvat si asta elegant 'din mers'
Of Doamne, ca greu se mai aseaza in ziua de azi caramida peste caramida si inel dupa inel...parca am fi 'blestemati'...si in 'nimicnicia' mea...oricat as incerca...tot nu pricep 'de ce'...
- TibiV
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii - PSS Opera
shoppy
Suuuuper! ! ! ! ! ! !! Nu ne mai dau peste bot bulgarii!... STAI ! ! !! !! ! ! ca parca nici cu turcii nu imi place...
Deh, daca la noi nici nu se poate da nici nu e nevoie, lasa ca sunt altii mai destepti, la care si se poate, si e nevoie(mai ales ca si-au facut si training pe aicea de au prins curaj, ce baieti de treaba suntem noi...)
Suuuuper! ! ! ! ! ! !! Nu ne mai dau peste bot bulgarii!... STAI ! ! !! !! ! ! ca parca nici cu turcii nu imi place...
Deh, daca la noi nici nu se poate da nici nu e nevoie, lasa ca sunt altii mai destepti, la care si se poate, si e nevoie(mai ales ca si-au facut si training pe aicea de au prins curaj, ce baieti de treaba suntem noi...)
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii - PSS Opera
Florinds
Cred ca si-au dat si ei seama ca ar fi stat mult si bine pana marile noastre autoritati ar fi pornit proiectul.
La o firma privata, ti se deschid rapid trei cercetari disciplinare si esti pa.
Pe cand si la firmele de stat cu salarii respectabile? Adica sa vedem si noi o miscare, dreptatea este cheia unei societati sanatoase.
http://www.universulromanesc.com/ginta/threads/1233-Conceptul-de-dreptate-Teorii-ale-dreptatii-Filosofie-politica-Prof-univ-dr-Adrian-Miroiu-p-2
Cred ca si-au dat si ei seama ca ar fi stat mult si bine pana marile noastre autoritati ar fi pornit proiectul.
La o firma privata, ti se deschid rapid trei cercetari disciplinare si esti pa.
Pe cand si la firmele de stat cu salarii respectabile? Adica sa vedem si noi o miscare, dreptatea este cheia unei societati sanatoase.
http://www.universulromanesc.com/ginta/threads/1233-Conceptul-de-dreptate-Teorii-ale-dreptatii-Filosofie-politica-Prof-univ-dr-Adrian-Miroiu-p-2
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - PSS Opera
subway guru
Deja la Astaldi&Co nu prea mai e nimeni dintre cei cu care s-au inceput lucrarile...deh, oamenii valorosi se duc acolo unde proiectele merg si se castga bani frumosi pe merit nu pe ciorovaieli avocatesti sterile...si e valabil nu doar cu expatii ci si cu romanii...din pacate
Acolo unde inginerii pleaca e semn rau de tot, preiau avocatii si functionarii 'ostilitatile', doar ca astia nu se pricep la 'construit'...
Deja la Astaldi&Co nu prea mai e nimeni dintre cei cu care s-au inceput lucrarile...deh, oamenii valorosi se duc acolo unde proiectele merg si se castga bani frumosi pe merit nu pe ciorovaieli avocatesti sterile...si e valabil nu doar cu expatii ci si cu romanii...din pacate
Acolo unde inginerii pleaca e semn rau de tot, preiau avocatii si functionarii 'ostilitatile', doar ca astia nu se pricep la 'construit'...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii - PSS Opera
TibiV
Scuze de off...
Scuze de off...
-What's a thousand lawyers on the bottom of the sea ?
- A good start !...
- icee
-
Posted:
-
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Discutii - PSS Opera
ClaudiuL
Banuiesc ca este o diferenta intre a sapa in nisip si a sapa in stanca...
Banuiesc ca este o diferenta intre a sapa in nisip si a sapa in stanca...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination